فیلر سیفا Saypha

DMAE
مزو DMAE – دی متیل آمینو اتانول Dimethylaminoethanol چیست؟
سپتامبر 4, 2021
ریزش مو
مقاله تخصصی ریزش مو – بخش ۱
سپتامبر 18, 2021

فیلر سیفا Saypha

ژل سیفا فیلر - Saypha

ژل سیفا فیلر - Saypha

ژل سیفا مدل فیلر - زیر چشم Saypha

ژل سیفا مدل فیلر - زیر چشم Saypha

ژل سیفا ولوم - Saypha

ژل سیفا ولوم - Saypha

ژل سیفا Saypha ساخت کشور اتریش تا سال ۲۰۲۰ محصولات هیالورونیک اسید خود را با نام پرنسس عرضه می نمود. در سال ۲۰۲۱ محصولات این شرکت با تغییر تکنولوژی تغییر نام به سیفا یافت.

معرفی شرکت سیفا

Saypha فرمت جدید خط قدیمی Princess از آزمایشگاههای Croma Pharma است. نام محصولات قدیمی “Princess” به “Saypha” تغییر یافت.

یکی از مدرن ترین خط تولید کننده های پرکننده هیالورونیک اسید در جهان ، متعلق به شرکت سیفا می باشد. تقاضا برای محصولات Croma منجر به ساخت یک سایت تولیدی کاملاً خودکار جدید شده است که در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد.

فناوری نوآورانه Crosslink ؛ تحقیق و توسعه فشرده همراه با چندین دهه بهینه سازی فرآیند منجر به فناوری اختصاصی کلان (پیوند عرضی) برای پردازش هیالورونیک اسید برای رسیدن به پرکننده های HA پایدار و طولانی مدت شد.

Saypha Filler که توسط آزمایشگاه Croma طراحی شده است ، فیلر هیالورونیک اسید جدید متقاطع است که جایگزین ژل پرنسس شد. این یک ایمپلنت ژل استریل ، شفاف ، تجزیه پذیر ، ویسکوالاستیک ، ایزوتونیک و هموژنیزه است.

این تزریقی است که در درمان چین و چروک های متوسط تا عمیق نشان داده شده است. این محصول برای اصلاح چین و چروک های اطراف دهان ، خط چشم و افزایش حجم لب ایده آل است. همچنین برای اهداف بازسازی در درمان لیپواتروفی صورت ، زخم یا عدم تقارن مورفولوژیکی استفاده می شود.

ژل سیفا پرینسس

ژل سیفا پرینسس

کاربرد فیلر Croma HA 

با تنظیم مجدد سطح طبیعی HA ، پرکننده های Croma HA به معکوس شدن علائم پیری کمک می کنند و به شما کمک می کند جوان تر ، شاداب تر و درخشان تر به نظر برسید. درمانها بدون جراحی هستند ، حداقل زمان بهبودی را تضمین می کنند و نتایج فوری و طبیعی را تضمین می کنند.

کاربردهای ژل سیفا

به آرامی چین و چروک ها را برطرف می کند

کاهش حجم را بازیابی کنید

افزایش حجم لب و افزایش وضوح

بهبود حالت و قابلیت ارتجاعی پوست

آبرسانی ، حجم دهی و جوانسازی ظاهر کلی

تکنیک S.M.A.R.T در ساخت سیفا

بخشی از چیزی که طیف پرنسس/سایفا را منحصر به فرد می کند ، نقش آنها در ایجاد نسل جدیدی از پرکننده های پوستی است. با استفاده از فناوری عالی بازنویسی تک فازی (S.M.A.R.T.) ، Saypha Fillers دارای ماتریس متراکم سه بعدی هستند که نتایج زیبایی را به ارمغان می آورد. محدوده سایفا همچنین دارای سطوح پایینی از BDDE است که به اطمینان از طول عمر نتایج و مقاومت در برابر خرابی طبیعی کمک می کند. این ژل برای یکپارچگی یکپارچه با پوست ، افزایش آبرسانی ، لیفت و تغییر شکل خطوط صورت طراحی شده است.

انواع ژل سیفا 

ژل سیفا فیلر Filler

ژل سایفا یک محصول جهانی است و برای درمان های مختلف زیبایی مانند اصلاح چین و چروک ها و خطوط متوسط صورت و همچنین افزایش حجم لب مناسب است. این محصول را می توان برای همه نواحی صورت بخصوص برای چین و چروک های اطراف دهان ، خط لب ، زیر چشم و افزایش حجم لب استفاده کرد.

مواد تشکیل دهنده سیفا فیلر

هیالورونیک اسید متقاطع (۲۳ میلی گرم در میلی لیتر)

لیدوکائین (۰٫۳٪)

درجه پیوند متقابل (۲/۴)

BDDE %9 کمتر از ۲ppm

تمام محصولات Saypha بر اساس هیالورونیک اسید غیر حیوانی تهیه شده و مطابق با بالاترین استانداردهای ایمنی و کیفیت تولید می شوند.

نواحی قابل تزریق با سیفا فیلر

گونه ها

چین خوردگی های نازولابیال

خطوط ماریونت

چین

فرورفتگی های سطحی صورت

روی دست

ماندگاری ژل سیفا Filler

ماندگاری ژل سیفا Filler حدود ۱۲ ماه می باشد.

ژل پرنسس به سیفا

ژل پرنسس به سیفا

ژل سیفا ولوم Volume

سایفا حجم لیدوکائین حجم دهنده است. افزایش می دهد اما در عین حال به شکل دهی خطوط نیز حجم صورت را باز می گرداند. این محصول استریل ، ویسکوالاستیک ، شفاف ، ایزوتونیک ، همگن و کاملاً تجزیه پذیر است. خاصیت ارتجاعی بالایی دارد که به ویژه در مدل سازی صورت مثر است.

مواد تشکیل دهنده سیفا ولوم

سدیم هیالورونات بسیار مشبک (۲۳ میلی گرم در میلی لیتر)

لیدوکائین (۰٫۳٪)

درجه پیوند متقابل (۳/۴)

BDDE 14% کمتر از ۲ppm

نواحی قابل تزریق با سیفا ولوم

حجم دهی گونه

بینی

چانه

لب ها

همه نواحی صورت بجز زیر چشم سیفا والیوم قابل استفاده می باشد.

ژل سیفا با سوزن گیج ۲۷ قابل تزریق می باشد.

ماندگاری ژل سیفا Volume

ماندگاری ژل سیفا ولوم ۹ تا ۱۲ ماه می باشد.

عوارض ژل سیفا

ناراحتی پس از درمان مانند حساسیت موقت ، قرمزی ، تورم یا کبودی در ناحیه تزریق شده ممکن است امکان پذیر باشد. این علائم معمولاً خفیف تا متوسط هستند و خود به خود در کمتر از ۷ روز ناپدید می شوند. بیماران می توانند پس از این روش مستقیماً به فعالیتهای روزمره خود بازگردند.

4.7/5 - (16 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید