بوتاکس دیستون Dyston

هایفو چهاربعدی - hifu 4D- دستگاه هایفو
پکیج جوانسازی دستگاه هایفو اولترا و آر اف اسکارلت
می 27, 2020
بهترین فیلر لب - بهترین مارک ژل لب
بهترین فیلر لب کدام است؟ انتخاب ژل لب حرفه ای
ژوئن 11, 2020

بوتاکس دیستون Dyston

دیستون - dyston - بوتاکس دیستون - بوتاکس دیستون

بوتاکس دیستون به عنوان دومین برند بوتاکس ایرانی ، بعد از مصپورت که توسط شرکت واکسن البزر تولید شده بود، به بازار عرضه شده است.

بوتاکس دیستون در کارخانه داروسازی شرکت ایمن واکسن در شهر کرج تولید می شود. بوتاکس دیستون مانند محصول انگلیسی در دو حجم ۵۰۰ و ۳۰۰ واحدی تولید و عرضه می شود. بوتاکس دیستون کلیه استانداردهای ملی و بین المللی دارویی را اخذ نموده است. اگر به دنبال مرکز فروش دیستون هستید، می توانید با کارشناس فروش دیستون در شرکت نیک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 ۰۲۱۷۷۵۱۵۷۰۸

 

بوتاکس دیستون ۵۰۰ واحدی Botox Dyston500

بوتولینوم توکسین نوع A

پودر لئوفیلیزه تزریقی است.

در هر جعبه دیستون : ویال دیستون ۵۰۰ + حلال سدیم کلراید ۰٫۹% به همراه بروشور

شرایط نگهداری : ۲ تا ۸ درجه سانتیگراد

 

بوتاکس دیستون ۳۰۰ واحدی Botox Dyston300 

بوتولینوم توکسین نوع A

پودر لئوفیلیزه تزریقی است.

در هر جعبه دیستون : ویال دیستون ۳۰۰ + حلال سدیم کلراید ۰٫۹% به همراه بروشور

شرایط نگهداری : ۲ تا ۸ درجه سانتیگراد

 


سایر بوتاکس های ایرانی عبارتند از : مصپورت 


بوتاکس دیستون چیست؟

بوتاکس دیستون مانند سایر بوتاکس ها ، سم بوتولونیوم می باشد که به وسیله ی یک باکتری ایجاد و ساخته شده است. در واقع سم بوتولونیوم اگر در دوز و در فضا و تجهیزات کلینیکی کنترل شده باشد ، قادر است موارد استفاده درمانی مفید و موثری را در پی داشته باشد.

بوتاکس دیستون بعد از تزریق در ناحیه درمان ، سبب تضعیف و فلج شدن پایانه های عصبی و ممانعت از حرکت و انقباض عضلات مورد هدف می شود ، بدین علت از بروز چین و چروک های صورت پیشگیری می نماید و یکی از راه حل ها و روش های موثر ، کاربردی و مورد استقبال در جوان سازی پوست صورت در سراسر دنیا به شمار می آید.

بوتاکس دیستون تنها در ناحیه تحت درمان که عمل تزریق صورت گرفته اثر خواهد گذاشت و ثابت باقی می ماند و هیچ گونه عارضه و مشکلی را برای بدن به وجود نمی آورد .

موضع تحت درمان امکان دارد دچار تورم ، کبودی و قرمزی مختصری شود که طبیعی بوده و پس از گذشت چند ساعت برطرف می شود. بعد از عمل تزریق بیماران قادرند بلافاصله کارهای روزمره خود را از سر بگیرند. توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس دیستون حتماً می بایست توسط پزشک متخصص در کلینیک صورت گیرد.

عملکرد بوتاکس دیستون چگونه است؟

عملکرد بوتاکس دیستون مانند سایر بوتاکس ها با از کار انداختن سیناپس های عصبی و جلوگیری از حرکت و انقباض عضلات نواحی تحت درمان صورت می گیرد.

تاثیرات بوتاکس دیستون بعد از تزریق ، به ماهیچه های مورد هدف جذب شده و در انتهای انتقال دهنده های عصبی استقرار می یابد. در این نواحی بوتاکس بدین صورت اثر می گذارد که از آزاد شدن استیل کولین که یک رابط شیمیایی است و مسئولیت حرکت و انقباض ماهیچه ها را بر دوش دارد ممانعت به عمل می آورد.

بر این اساس با انجام تزریق و در خلال این عمل پیام انقباض به ماهیچه های نواحی تحت درمان نخواهد رسید و در نهایت عمل تضعیف و از کار افتادن موقت عضلات موضع درمان به وجود می آید.

این فلج شدن موقتی ماهیچه های زیر پوستی موجب صاف شدن و برطرف شدن چین و چروک های پوست نواحی تحت درمان می شود. زمانی که پروتئین در پایانه عصبی ماهیچه ها از کار می افتد ، به ماده ای غیر زیان آور و بی ضرر (آمینواسیدها) تغییر می یابد که یا جهت مصرف دوباره در سایر پروتئین ها ، بازآوری و یا به وسیله ی کلیه خارج و دفع می گردد.

مدت زمان ماندگاری بوتاکس دیستون ۳ الی ۶ ماه با توجه به وضعیت شما و ناحیه تحت درمان متغیر خواهد بود.

درمان با بوتاکس در حوزه ی زیبایی و مراقبتی پوست جهت کاهش و از بین بردن خطوط دور چشم ، چین و چروک پیشانی ، خط اخم ، خط خنده و دور لب ، چال چانه ، خطوط روی پوست گردن ، چین و چروک قسمت میانی سینه کاربرد دارد.

انواع بوتاکس متداول در بازار

در حال حاضر بوتاکس در انواع مختلف و با اسم های متفاوتی تولید و عرضه شده است. کمپانی های گوناگونی از کشورهای مختلفی بوتاکس را ساخته و عرضه می کنند و مارک ها و برندهای مختلفی از بوتاکس در بازار یافت می شود. از این رو فقط پزشک متخصص قادر است مناسب ترین نوع بوتاکس را با در نظر گرفتن ناحیه تحت درمان و وضعیت پوست شما برای شما تزریق و استفاده نماید.

رایج ترین و معتبرترین برندهای بوتاکس که می توانید از داروخانه ها خرید بفرمایید دیستون و مصپورت می باشد.

4.7/5 - (16 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

1 دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید