پکیج جوانسازی دستگاه هایفو اولترا و آر اف اسکارلت

آبرسان - فروش آبرسان
آبرسانی به پوست یعنی چه ؟ آموزش آبرسانی به پوست
می 22, 2020
دیستون - dyston - بوتاکس دیستون - بوتاکس دیستون
بوتاکس دیستون Dyston
ژوئن 4, 2020

پکیج جوانسازی دستگاه هایفو اولترا و آر اف اسکارلت

هایفو چهاربعدی - hifu 4D- دستگاه هایفو

در سال های اخیر تکنیک های درمانی زیبایی گوناگونی به منظور جوان سازی و لیفت صورت طراحی و به کار گرفته شده است. یکی از به روزترین این تکنیک ها و متدها هایفوتراپی با دستگاه اولترا است که یکی از تازه ترین فناوری های بدون جراحی ، ایمن ، بدون درد لیفت و جوان سازی در جهان به شمار می آید.

سیستم هایفو اولترا با استفاده از فناوری پیشرفته عدسی خود امواج مافوق صوت را در ناحیه تحت درمان متمرکز و می تاباند که با ورود این امواج به بافت های عمیق زیر پوست کلاژن سازی تحریک و کلاژن های تازه در محل درمان ساخته می شود و لیفت و جوان سازی قابل ملاحظه ای در محل مورد هدف به وجود می آید. اغلب افراد سریعاً پس از هایفو متوجه تغییرات اولیه پوست خود خواهند شد. اما اثرات چشمگیر آن پس از ۲ ماه ظاهر خواهد شد و در طی ۶ ماه آتی هم تداوم می یابد و بیمار مشاهده گر نتایج سفتی و جوان سازی و لیفت بیشتری خواهد بود.

الاستین و کلاژن از عوامل حیاتی و پایه سفتی ، استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست می باشند. با بالا رفتن سن ، استعمال دخانیات و مواد الکلی ، قرارگیری در معرض نور آفتاب و اشعه ماورابفش ، تنش های عصبی از فاکتورهای اصلی کاهش الاستین و کلاژن در لایه SMAS ( لایه ظریفی از نوع بافت همبند می باشد که در زیر عضله و پوست جای دارد. SMAS لایه مورد هدف در لیفت و جوان سازی می باشد.) است. این فاکتورها به همراه نیروی جاذبه زمین سبب افتادگی و شلی و چین و چروک های پوست صورت خواهند شد.

مکانیسم هایفو اولترا :

ـ کاهش سطح لایه SMAS بطور سریع و درازمدت که سبب بالا کشیدن پوست و رفع افتادگی و شلی پوست می شود.

ـ افزایش انعطاف پذیری و استحکام لایه SMAS که سبب سفتی و قوام پوست می شود.

ـ تحریک و تولید الاستین و کلاژن در بافت های زیرین پوست که سبب جوان سازی و رفع چین و چروک های پوستی می شود.

کاربرد و مزایای هایفو اولترا

  • لیفت صورت و گردن
  • جوان سازی پوست
  • سفتی و استحکام و الاستیسیته پوست
  • رفع چین و چروک های اطراف دهان و اطراف چشم و پیشانی
  • لیفت ابروها
  • برطرف کردن افتادگی پلک ها
  • برطرف کردن افتادگی ناحیه تحتانی صورت و فرم دهی آن

جهت خرید دستگاه هایفوتراپی به این صفحه مراجعه نمایید.

RF با دستگاه اسکارلت

متخصصان در سال های جاری از امواج رادیوفرکانسی به منظور کاهش و رفع چین و چروک های پوست و سفتی و قوام پوست های دچار افتادگی و شلی پوست بهره می برند. یکی از دستگاه های نوین و پیشرفته با تاییدیه ثبت اختراع جهانی دستگاه اسکارلت RF می باشد که به سبب فناوری منحصربفرد خود یک روش غیرجراحی ، ایمن و بدون درد می باشد که با کمترین عوارض جانبی همراه است.

سیستم اسکارلت RF دارای سوزن هایی از جنس طلاست که افزون بر پیشگیری از بروز آلرژی و واکنش حاد به سبب رسانایی زیاد بعد از نفوذ به لایه های زیرین پوست در موضع مورد درمان امواج رادیوفرکانسی را با انرژی  و دمای ۵۷ تا ۶۰ درجه سانتی گراد رها کرده و سبب درمانی کارامدتر ، عمیق تر و اثربخش تر برای پوست های افتاده و شل و دارای چین و چروک خواهد شد.

جهت خرید دستگاه آر اف اسکارلت به این صفحه مراجعه نمایید.

کاربردها و مزایای دستگاه RF اسکارلت

  • رفع افتادگی و شلی پوست
  • رفع چین و چروک های پوست
  • جوان سازی پوست
  • رفع جای اسکار ، آکنه ، زخم و سوختگی
  • کاهش منافذ باز پوستی
  • کاهش چین و چروک های دور چشم ، خطوط خنده و اخم
  • ایجاد طراوات و شفافیت پوست
  • درمان ترک های پوستی
  • درمان تعرق زیاد ناحیه زیر بغل

از آن جا که با افزایش سن نمی توان از روند پیری پیشگیری و مقابله کرد ، از این رو نبایست توقع داشت که به طور دائمی به درمان دوباره نیازی نباشد. بنابراین توصیه می شود هر ۶ ماه و یا یک سال یک مرتبه به منظور حفظ نتایج درمان را مجدداً تکرار نمایید.

در اغلب موارد دستگاه RF اسکارلت نتایج رضایت بخش و بی کم و کاستی را عرضه می کند اما در بعضی حالات درمان تلفیقی به همراه تکنیک های درمانی دیگر کسب نتایج دلخواه و مورد هدف را چند برابر افزایش خواهد داد. برای نمونه ، درباره شلی و افتادگی  شدید پوست در افراد مسن و پیر تلفیق این روش با هایفو اولترا اثرات شگرف و قابل ملاحظه ای در پی خواهد داشت.

جهت اجاره دستگاه هایفو ۴D اولترا به این صفحه مراجعه نمایید.

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید