بهترین کوکتل مزوتراپی ضدلک صورت

ژل بیدمکس - beads max
ژل بیدمکس Beads Max
آوریل 23, 2021
پپتاید
تاثیر پپتاید PEPTIDES در حفظ جوانی و جوانسازی
می 7, 2021

بهترین کوکتل مزوتراپی ضدلک صورت

بهترین مزو ضدلک

بهترین مزو ضدلک

بهترین مزو ضدلک
بهترین مزو ضدلک
بهترین مزو ضدلک
بهترین مزو ضدلک
بهترین مزو ضدلک
dermaheal-hsr
مزو صورت توسکانی - ضدلک توسکانی
بهترین مزو ضدلک

معرفی بهترین کوکتل مزوتراپی ضد لک در این مطلب آموزشی انجام می شود. جهت مشاوره خرید بهترین مزو ضدلک می توانید با کارشناس فروش بهترین مزو ضدلک در گروه بازرگانی نیک تماس حاصل نمایید.

کارشناس فروش مزو ضد لک ۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

مزوتراپی برای از بین بردن لک های پوست

چهره ای زیبا و بدون لک ، نشانه ، جوش و جای زخم آرزوی هر خانمی است. پوستی زیبا و تمیز جذاب به نظر می رسد و احساسی را در شخصی ایجاد می کند که ظاهر او را در سطح بالایی نگه می دارد.

متأسفانه تعداد زیادی از خانم ها روی سطح صورت ، گردن ، بازو ، شانه ها یا دکولت ها سطوح کوچک رشد کرده ای دارند که باعث پاره شدن آنها می شود.

معرفی بهترین کوکتل مزوتراپی ضد لک صورت

بهترین کوکتل مزوتراپی ضد لک صورت با توجه به کیفیت ، اعتبار برند و ماندگاری و همچنین تاییدیه های وزارت بهداشت عبارتند از :

  1. رویتاکر  Revitacare

  2. فیوژن Fusion

  3. بایواسکین Bioskin

  4. بی سی ان BCN

  5. ام سی کازمتیکس Mccosmetics

  6. درماهیل Dermaheal

بهترین کوکتل مزو ضدلک صورت رویتاکر Revitacare فرانسه

CYTOCARE 532

CYTOCARE طیف وسیعی از ایمپلنت های قابل جذب است که از هیالورونیک اسید + کمپلکس جوان سازی تشکیل شده و با تزریق میکرو در درم های سطحی و درم متوسط خطوط اطراف مداری و دور دهانی (خطوط عمودی لب) قابل تزریق است.

CYTOCARE 532 کیفیت پوست نوع پیشرفته پوست را بهبود می بخشد: پر کردن خطوط ریز ، ترمیم درخشندگی و لک های پوستی

اسید هیالورونیک پوست را مرطوب می کند ، محیط داخلی آن را بازیابی می کند و به حفظ عملکردهای طبیعی کمک می کند. ویتامین ها و نمک های غیر آلی گردش خون ، تنفس سلولی و تبادل مواد مغذی را بهبود می بخشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویتاکر به این صفحه مراجعه نمایید.

اسیدهای آمینه عناصر سازنده سنتز ساختارهای پروتئینی درون سلولهای موجود و همچنین ایجاد سلولهای جدید هستند. DMAE با تحریک فعالیت فیبروبلاست ها و میوفیبروبلاست ها باعث رشد سلول های جدید می شود. کافئین با مهار فسفودی استراز ، اثر لیپولیتیک بسیاری از محصولات را فراهم می کند.

مواد تشکیل دهنده : هیالورونیک اسید ، کمپلکس مولتی ویتامین (رتینول ، تیامین ، ریبوفلامین ، نیکودینامید ، دکسپانتنول ، پیریدوکسین ، اسید اسکوربیک ، ارگوکالسیفرول ، توکوفرول).

طراحی شده برای جلوگیری ، اصلاح و کاهش اثرات پیری.

مولیبدات آمونیم ، متوانادات آمونیوم ، کلرید کلسیم ، سولفات آهن ، کلرید پتاسیم ، سولفات مس ، کلرید منیزیم ، سولفات منگنز ، استات سدیم ، کربنات هیدروژن سدیم ، کلرید سدیم ، هیدروژن سدیم ، سدیم کلسیم.

سولفات روی ، آلانین ، آرژنین ، آسپاراژین ، اسید آسپارتیک ، سیستئین ، گلوتامین ، اسید گلوتامیک ، گلیسین ، هیستیدین ، ​​ایزولوسین ، لوسین ، لیزین ، متیونین ، فنیل آلانین ، پرولین ، سرین ، ترئونین ، تریپتوئین ، ویتامین ، ویتامین ، ویتامین (ویتامین) B4)

بیوتین (Vit.B8) ، کلسیم پانتوتنات (Vit.B5) ، کلرید کولین ، اسید فولیک (Vit.B9) ، اینوزیتول (Vit.B7) ، نیکودینامید (Vit.B3) ، پیریدوکسین (Vit.B6) ، ریبوفلاوین (Vit.B2) ، تیامین (Vit.B1) ، ویتامین B12 ، دیوکسی تیمیدین ، ​​گلوکز ، پوترسین ، سدیم پیروات ، اسید لیپوئیک.

بهترین کوکتل مزو ضدلک صورت بایواسکین Bioskin اسپانیا

کوکتل ضدلک اسکار پرو بایواسکین Scar pro

محلول متعادل سازی پوست با مواد مغذی ضد باکتری ، آنتی اکسیدان و آبرسانی که شفافیت پوست را بهبود می بخشد ، باعث تسریع در ترمیم ، تسکین شکستگی و التهاب می شود. مناسب جهت درمان آکنه ، لک ، روشن کننده ، آبرسان می باشد. SCARPRO یک راه حل حرفه ای برای درمان پوست مستعد لک و شکستگی است. اسکار پرو برای پوست دارای زخم آکنه مفید است.

مواد تشکیل دهنده بهترین کوکتل اسکار پرو بایواسکین : یک کوکتل از مواد مغذی دارای اثرات ضد باکتری و ضد اکسیدانی قوی از جمله Gingko Biloba ، عصاره گل Calendula Officinalis ، Hyaluronic Acide CUBE 3 ، عصاره Hamamelis Virginiana ، Melilotus ، CentellaAsiatica ، کنگر فرنگی ، اسید سالیسیلیک ، اسید پیروویک و روتین است.

جینکو بیلوبا میکروسیرکولاسیون را تحریک می کند که باعث افزایش ذخیره مواد مغذی به بافت همراه با خواص ضد باکتریایی پاک کننده می شود.

عصاره Hamamelis Virginiana حاوی تانن ، با خاصیت تسکین دهنده و قابض است. ملیتوس اثرات تسکین دهنده ای دارد.

CentellaAsiatica (Gotu Kola) از مویرگ ها محافظت می کند. عصاره کنگر فرنگی یک آنتی اکسیدان قوی است. سالیسیلیک و اسید پیروویک باعث لایه برداری پوست شده و به تجزیه منافذ پوست کمک می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بایواسکین به این صفحه مراجعه نمایید.

کوکتل ضدلک برایت پرو بایواسکین Bright pro

پوست می تواند مستعد لکه های تیره و همچنین ناهموار بودن رنگ پوست باشد که اغلب در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید خسته می شود. یک راه حل رنگ آمیزی است که با تغییرات مربوط به سن در درم مقابله می کند. مناسب برای درمان روشن کردن ، شفافیت رنگ پوست ، جوان سازی صورت ، آبرسانی می باشد.

بهترین کوکتل مزو ضدلک صورت BCN اسپانیا

این فرمول برای اصلاح تغییرات در پوست مانند هایپرپیگمانتاسیون و لکه های پیری با دقت تهیه شده است. این ماده از پیری عکس جلوگیری می کند ، علائم آکنه و زخم را بهبود می بخشد و به لطف پنج اصل فعال ، ظاهر جوانی تری به پوست می بخشد. گلوتاتیون با غلظت بالا ، ویتامین C و اسید سیتریک به عنوان آنتی اکسیدان برای پوست است.

گلوتاتیون همچنین یک عامل سم زدایی است و سنتز ملانین را مهار می کند ، عملی که در همکاری با اسید کوجیک کار می کند.

گلیکولیک اسید همزمان با رسوب عوامل آبرسانی به داخل سطح پوست تازه لایه برداری شده ، و در نتیجه کاهش خطوط ریز ، چین و چروک ها و لکه های پیری ، برای اثر لایه برداری آن به منظور افزایش نفوذ سایر عوامل موضعی استفاده می شود. و بهبود پوست آسیب دیده از آفتاب.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزو BCN به این صفحه مراجعه نمایید.

مواد تشکیل دهنده بهترین مزو صورت BCN عبارتست از : Glutathione 600, Glycolic Acid, Kojic Acid, Vitamin C, Citric Acid.

کوکتل روشن کننده BCN

رنگدانه سازی روی پوست به دلیل افزایش سن ، قرار گرفتن در معرض آفتاب یا اختلالات مانند ملاسما باعث ایجاد نیاز به فرمولاسیون مانند BCN Melano شده است که به لطف پنج اصل فعال آن ، که به دقت برای رنگ آمیزی و اثرات آنتی اکسیدانی آنها انتخاب شده است ، قادر به ایجاد این تغییرات را در پوست درمان کرده و رنگ صاف ، یکنواخت و درخشان آن را بازیابی کنید. این پنج ماده گلوتاتیون ۶۰۰ ، اسید گلیکولیک ، اسید کوجیک ، ویتامین C و اسید سیتریک هستند.

گلوتاتیون غلظت بالایی از ۶۰۰ میلی گرم در هر گرم بافت دارد و همراه با ویتامین C ، این محصول را به یک آنتی اکسیدان قوی برای پوست تبدیل می کند و باعث کاهش آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد می شود که یک محصول جانبی مضر از نور خورشید ، دود و آلودگی است.

به همین ترتیب ، گلوتاتیون نقش مهمی در محافظت از سلول در هنگام پیری دارد ، همچنین به عنوان یک ماده سم زدایی کننده عمل می کند و سنتز ملانین را مهار می کند. این ظرفیت آن را به یک جز essential اساسی در درمان ملاسما تبدیل می کند ، که چیزی بیش از رنگ آمیزی پوست نیست ، که با وجود لکه های نامنظم به رنگ قهوه ای مایل به خاکستری مایل به خاکستری در نواحی صورت در معرض آفتاب مشخص می شود.

همچنین می تواند در دوران بارداری ، هنگام مصرف قرص های ضد بارداری یا در میان کسانی که پوست تیره دارند ظاهر شود. این آخرین اقدام با وجود اسید کوجیک (۵ Hydroxi 2-Hydroximethyl-γ-Pyrone) در فرمول تقویت می شود .

زیرا این یک مهار کننده قدرتمند برای تولید ملانین است ، به همین دلیل است که به “سفید کردن” آن نیز معروف است اثر این مزیت عدم لک شدن پوست است حتی در معرض آفتاب و برای سلولهای پوستی سمی نیست ، همانطور که در مورد سایر محصولات رنگدانه وجود دارد.

بنابراین ، جدا از درمان لکه ها ، یکنواختی به پوست می دهد و باعث درخشندگی آن می شود.

مطالعات متعدد اثر رنگزدایی آن را پس از قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش ، معادل اثر ضد آفتاب (Mishima ، Nair و Tramposch و همکاران) و اثر مفید آن بر روی ملاسما را نشان داده است (Mishima Y 1987 ، Nakayama H et al 1981 و ۱۹۸۲ و Minami K. 1982).

به همین ترتیب ، با تحمل عالی مشخص می شود ، که در آزمایش های مختلف بالینی انجام شده نیز کاملاً مشخص شده است.

یکی دیگر از اجزای BCN Melano اسید گلیکولیک ، α-هیدروکسی اسید (AHA) است که بیشتر استفاده می شود. به لطف اثر لایه بردار آن ، همزمان با تحریک رشد پوست و کلاژن ، برای کاهش سد لایه شاخی و افزایش نفوذ سایر عوامل موضعی استفاده می شود. نتیجه این یک پوست بسیار صاف و ظاهری جوانتر است.

یکی دیگر از مزایای اسید گلیکولیک ، ظرفیت رسوب مواد آبرسانی در داخل سطح پوست تازه لایه برداری شده ، کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک ، لکه های پیری و بهبود پوست آسیب دیده از آفتاب است . و آن را به عنوان یک عامل کاملاً هم افزا با سایر اجزای این فرمول. ویتامین C یک آنتی اکسیدان بسیار موثر است که رادیکال های آزاد را خنثی می کند ، ملانین را مهار می کند ، رشد فیلم هیدرو لیپید را تحریک می کند و سنتز کلاژن را افزایش می دهد.

استفاده موضعی از آن برای بهبود زخم ها و سوختگی های ناشی از آفتاب حیاتی است ، زیرا همچنین به ثبات کلاژن و ترمیم بافت الاستیک کمک می کند. این ماده در پیشگیری و درمان پیری عکس و همچنین ظاهر “رگهای خونی شکسته” استفاده می شود.

سرانجام ، اسید سیتریک یک اسید تریکاربوکسیلیک آلی است که به دلیل اثر ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی خود در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این به ثبات ، اثر بخشی و بهبود ظاهر محصول نهایی و همچنین افزودن اثر آنتی اکسیدانی آن به سایر اصول فعال کمک می کند.

لک های پوستی چیست؟

هایپرپیگمنتیشن ها در مقایسه با محیط ، مناطق تیره تری از پوست هستند که باعث از بین رفتن رنگ پوست می شوند. لازم نیست رنگ لکه در همه جا یکسان باشد و از قهوه ای روشن تا تیره ممکن است متفاوت باشد.

رگه های بیرونی اغلب به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب زیاد رخ می دهد ، در حالی که لکه های غیر قابل توضیح ملاسم است. برخی از لکه ها به دلیل تغییرات هورمونی در بارداری بوجود می آیند یا به دلیل قرص های ضد بارداری ایجاد می شوند ، در حالی که برخی دیگر به دلیل استفاده از محصولات آرایشی بی کیفیت یا ناکافی به دلیل افزایش سن ایجاد می شوند.

برخی از داروها باعث حساسیت به نور پوست می شوند ، به طوری که هایپرپیگمانتاسیون فعلی یا دائمی در سطح آن ایجاد می شود. برای کاهش احتمال ایجاد لکه روی پوست ، لازم است از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید پوست خودداری کنید و از کرم با فاکتور محافظ استفاده کنید. اگر بیمار مطمئن نیست که جوان است یا بیش از حد رنگدانه دارد ، لازم است قبل از درمان با یک متخصص پوست تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزو توسکانی به این صفحه مراجعه نمایید.

مزایای بهترین مزوتراپی ضدلک صورت

مزوتراپی روشی است برای استفاده از کوکتل های ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه و سایر مواد فعال در لایه میانی پوست با سوزن های نازک. در درمان کاهش رنگدانه و لکه های روی پوست از موادی استفاده می شود که فعالیت فرآیند را کاهش داده و منجر به انسداد شدیدتر می شود. همچنین ، مزوتراپی با فرایندهای طبیعی بازسازی ، تشکیل کلاژن و عروق خونی جدید در پوست ایجاد می شود.

پوست تحت درمان بازسازی می شود ، ساختار و خاصیت ارتجاعی آن بهبود می یابد. بهترین نتیجه در ترکیب با لایه برداری شیمیایی بدست می آید اما می تواند در ترکیب با سایر درمان های ضد پیری نیز استفاده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزو درماهیل به این صفحه مراجعه نمایید.

روش و اثرات استفاده از بهترین کوکتل مزوتراپی ضدلک

ابتدا پوست به خوبی تمیز می شود ، سپس بی حسی به شکل کرم قرار داده می شود. فقط پوست سالم که عفونت باکتریایی ندارد قابل درمان است. کوکتل مزوتریک بر روی سوزن های خاص که دقیقاً مشخص شده است استفاده می شود ، به طوری که ماده فعال به خوبی توزیع می شود.

پس از مزوتراپی ، باید از آفتاب گرفتن ، افتاب ، تعریق بیش از حد ، تحریک پوست و استفاده از آسپرین خودداری شود. پوست ناحیه تحت درمان ممکن است تا چند ساعت پس از درمان ، قرمزی ملایمی داشته باشد.

پس از درمان هیچ جای زخم و علائم مداخله ای مشاهده نمی شود. پوست پس از مزوتراپی ، زخم و شادابی به خوبی تغذیه می شود. بسته به شدت مشکل و نوع پوست ، متخصص ما تعداد درمان ها و پویایی آنها را پیشنهاد می دهد که بهترین اثر را خواهد داشت. در صورت رعایت توصیه های پزشک ، اثرات از بین بردن لکه ها دائمی است.


موضوعات مرتبط :

بهترین کوکتل مزو مو

4.2/5 - (9 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید