بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم

ژل زیشل - zishel
ژل زیشل Zishel
فوریه 12, 2021
۹ روش جوانسازی تزریقی سال ۲۰۲۰
۹ روش جوانسازی تزریقی سال ۲۰۲۰
فوریه 25, 2021

بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم

کوکتل مزو دور چشم رویتاکر

کوکتل مزو دور چشم رویتاکر

کوکتل مزو دور چشم فیوژن

کوکتل مزو دور چشم فیوژن

کوکتل مزو دور چشم رویتاکر

کوکتل مزو دور چشم رویتاکر

کوکتل مزو دور چشم بایواسکین

کوکتل مزو دور چشم بایواسکین

کوکتل مزو دور چشم BCN

کوکتل مزو دور چشم BCN

بهترین کوکتل دور چشم موضوع این مقاله کاربردی برای پزشکان و افراد متخصص در زمینه پوست و زیبایی است. مزو برای درمان سیاهی دور چشم را در این مقاله بخوانید.

کاربرد کوکتل مزوتراپی دور چشم

کوکتل مزوتراپی دور چشم چند منظوره که روی احیای پوست ظریف اطراف چشم و کاهش علائم پیری مانند چین و چروک ، افتادگی پلک ، سیاهی دایره ها و پف دور چشم (پف چشم) تمرکز دارد.

مزوتراپی روشی است که ویتامین ها ، هورمون ها و آنزیم ها را به پوست تزریق می کند تا پوست شما سفت و محکم شود. … مزوتراپی قادر است به شدت اثر منفی سیاهی تیرگی زیر چشم را بهبود بخشد ، همچنین می تواند برخی از ساختارها را در اطراف چشم ایجاد کند و اندازه کیسه های چرب را کاهش دهد.

رفع سیاهی دور چشم با مزوتراپی

همانطور که اشاره شد وقتی سنمان افزایش می یابد و همینطور عواملی مثل سیگار، ژنتیک و آلرژی و … در سیاهی دور چشم موثر هستند ولی ممکن است برخی بیماری ها در داخل بدن نیز سبب این مشکل گردند . وقتی از مزوتراپی اطراف چشم استفاده می شود در واقع هیالورونیک اسیدی که تزریق می گردد سبب رفع سیاهی، چین و چروک و پف نیز می گردد در نتیجه خستگی در چشم ها رفع می شود.

فروش کوکتل دور چشم مزوتراپی

اگر قصد خرید بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم را دارید، می توانید با کارشناس فروش مزو دور چشم گروه بازرگانی نیک تماس بگیرید و یا در واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناس فروش مزو دور چشم با توجه به نیازهای شما ، بهترین پیشنهاد را به شما خواهند داد.

کارشناس فروش بهترین مزو دور چشم ۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

مزایای مزوتراپی دور چشم

ضد پیری ، علائم اولیه پیری

فرم جوان و صورت طبیعی را بازسازی می کند

پوست را سفت و محکم می کند و همچنین با سموم بوتولینوم سازگار است

مرطوب کننده موثر

رادیکال های آزاد را می گیرد و از آسیب خارجی پوست محافظت می کند

برای پوست آسیب دیده ، بالغ و ناب بسیار کارآمد است

مخصوص سفت شدن دور چشم طراحی شده است

ترکیبات بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم

مواد فعال (۳۰)

DMAE

آمینو اسید

چند ویتامین (B1 ، B2 ، B3 ، B6)

سیلیسیم ارگانیک

کوکتل مزو شامل تمام مواد میانی در چرخه Krebs است. DMAE و کارنوزین ، که هر دو به دلیل خاصیت سفت کنندگی و تقویت کنندگی شناخته شده اند ، قسمت اصلی انرژی بخش اکسیداسیون هوازی هستند.

MESO EYE LIFT عملکردهای آنزیمی نسبی میتوکندری را که به عنوان نیروگاه سلول عمل می کنند ، تحریک و فعال می کند. این موانع موجود در شروع سلول اسید فاز لاکتیک را از بین می برد.

بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم ، روند پیری پوست را به تأخیر می اندازد

پوست ما در اثر عوامل مختلف داخلی و خارجی پیر می شود. ژن های ما نقش مهمی دارند ، اما سایر پارامترها مانند سیگار کشیدن ، رژیم غذایی ، اشعه ماورا بنفش ، استرس و هورمون ها نیز تأثیر عمده ای دارند.

در همه موارد ، پیری به سلول های پوست ، مولکول ها و ماتریکس خارج سلول آسیب می رساند. نتیجه این امر از دست رفتن قابل توجه الاستیسیته و استحکام پوست است که چین و چروک و شل می شود.

هنگامی که فیبروبلاست بدن و پوست پیر می شود ، افت در سنتز و حفظ ماتریکس خارج سلول وجود دارد. بهترین کوکتل دور چشم با افزودن مواد مغذی مورد نیاز فیبروبلاست ها برای عملکرد بهینه و جدید شدن تدریجی ، این کاهش را کاهش می دهد.

پوستی سفت تر و بدون عوارض جانبی با بهترین کوکتل مزوتراپی 

بهترین مزو دور چشم حاوی دی متیل آمینواتانول یا DMAE است که برای افزایش استحکام پوست شناخته شده است. ماده مهم دیگر isdipeptide carnosine ، یکی از مشتقات هیستیدین است ، که به همان اندازه برای خواص تثبیت کننده آن شناخته شده است.

بهترین مزو دورچشم هیچ عارضه جانبی ندارد و درمان با سایر کوکتلهای مزو و سموم بوتولینیوم سازگار است. بنابراین هم ماده ضدعفونی کننده است و هم ماده موثری برای پوستهای سفت و محکم مزوکوکتیل نیز در روابط دوپینگ منفی است.

سیلیسیم ارگانیک در کوکتل مزوتراپی دور چشم

سیلیسیم یک ماده معدنی کمیاب طبیعی و جز مواد اساسی پوست است. با تعامل با پروتئین های الاستیک در درم ، مانند الیاف کلاژن ، الاستین و پروتئوگلیکان ها ، سیلیسیوم ساختار پوستی سالم ، استحکام و قابلیت ارتجاعی بافت پیوندی را تضمین می کند.

علاوه بر این ، بسیاری از مطالعات نشان می دهد که سیلیسیم قادر به تحریک متابولیسم سلولهای پوستی است (به عنوان مثال تولید کلاژن ، انقباض) ، غضروف را تقویت می کند ، باعث بهبودی زخم و تقویت پوست و غشاهای مخاطی می شود.

DMAE در کوکتل های مزوتراپی دور چشم

چندین مطالعه نشان داده است که استفاده فعلی از DMAE به طور قابل توجهی باعث افزایش ظاهر صورت و جوان سازی آن می شود. این ماده با اجزایی که به اصلاح رشد بافت عضلانی ، پیری و خستگی ، احیای سلولی ، محرک های عضلانی ، آدینامی و خستگی عضلات کمک می کند ، تکمیل شده است.

معرفی بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم

بهترین کوکتل دور چشم بایواسکین

کوکتل دور چشم بایواسکین ساخت کشور اسپانیا می باشد. این کوکتل معمولا به روش میکرونیدلینگ و تزریق مصرف می شود. کوکتل PDRN بوستر جوانسازی و بازسازی کننده پوست، رفع پف زیر چشم می باشد.

بایو اسکین

کوکتل مزوتراپی دور چشم رویتاکر

کوکتل دور چشم رویتاکر دو مدل می باشد. کوکتل جوانساز ۷۱۵ و ۶۴۰ برای سیاهی دور چشم و آبرسانی استفاده می شود و همچنین کوکتل جوانساز دورچشم ۵۳۲ برای لک های دور چشم کاربرد دارد. بهترین کوکتل دور چشم رویتاکر که مدل ۷۱۵ هست بدلیل آبرسانی فوق العاده ، موجب تاثیرگذاری بسزا پس از یک تا دو مرحله تزریق می شود. پروتکل تزریق بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم ۶ جلسه می باشد.

آنتی اکسیدان کارنوزین بعنوان قوی ترین آنتی اکسیدان توی روند aging است. باعث تقویت فیبر عضلانی و استحکام عضله می شود و قسمتی که تزریق میشود روند aging بسته به سن پوست کند با متوقف می شود. کمپلکس آمینو‌ اسید موجود در محصول مجموعاً باعث آهسته رها شدن جذب HA می شود. این محصولات دارای هیالورونیک اسید بالای ۹۰٪ ناهمگن است. آنتی اکسیدان کارنوزین قوی ترین آنتی اکسیدان است که موجب تقویت فیبر عضلانی و تقویت و استحکام عضله می شود.

مزو رویتاکر

کوکتل مزوتراپی دور چشم BCN 

مزوی اسپانیایی BCN دارای دو نوع مزو دور چشم می باشد. مزو Centellasia و کوکتل Ocular به افزایش گردش خون به جوانسازی دور چشم کمک می کند. همچنین آمپول مزوتراپی دور چشم ویتامین A به جوانسازی دور چشم کمک می کند. این محصول دارای پروتکل تزریق ۶ تا ۸ جلسه می باشد.

مزو BCN

بهترین کوکتل دورچشم فیوژن

کوکتل مزوتراپی Eye contour فیوژن یکی از محصولات اسپانیایی است که در میان کوکتل های مزوتراپی جایگاه ویژه ای دارد. ترکیبات فوق العاده این کوکتل ، مزو دورچشم فیوژن را منحصر بفرد نموده است.

مزو زیرچشم فیوژن برای درمان آی بگ دور چشم، سیاهی دور چشم، چین و چروک، شلی و خشکی می باشد. پپتیدها و هیالورونیک اسید باعث تقویت استحکام، افزایش رطوبت و کاهش چین و چروک می شوند. کافئین از بین بردن مایعات و رنگدانه های خونی که مسئول رنگ دایره تیره هستند را فعال می کند. همچنین در کاهش التهاب موضعی عمل می کند. سیلیس ارگانیک و ویتامین C ماتریکس پوستی را برای سفت شدن پوست بازسازی می کند.

استیل تتراپپتید-۵ با مکانیسم های ایجاد ادم مبارزه می کند و اثر احتقان زدایی از خود نشان می دهد و خاصیت ارتجاعی و صافی پوست را افزایش می دهد.

هگزاپپتید-۱۰ یک سفت کننده فعال است که باعث افزایش فعالیت دو سلولی بر روی کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها می شود. سنتز لامینین-۵، α۶-اینتگرین و همیدزموزوم ها را افزایش می دهد و در نتیجه اتصال درمو-اپیدرمی را تقویت می کند. با گذشت سالها چسبندگی بین سلولهای اپیدرمی و پوستی کاهش می یابد و در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست از بین می رود.

مزو فیوژن

کوکتل مزوتراپی دور چشم مزولایک

کوکتل مزو دور چشم مزولایک Eye Cocktail – Anti-age – Star booster  می باشد. این کوکتل ۱۰ میل بوده و قابل تزریق و میکرونیدلینگ می باشد. این کوکتل برای رفع تیرگی و پف اطراف چشم و رفع چین و چروک اطراف چشم کاربرد دارد. (این محصول در بازار ایران موجود نمی باشد)

جدول مقایسه بهترین مزوتراپی دور چشم

 موارد مورد بررسی رویتاکر

REVITACARE

CYTOCARE 640

فیوژن آی کانتور

FUSION

EYE CONTOUR

بایواسکین

BIOSKIN

EYE CONTOUR

بی سی ان

BCN

OCULAR

مواد اصلی تشکیل دهنده گروه ب ویتامین‌ها (آهن، بیوتین، B12، B3، B5، B6)، روی، و اسیدهای آمینه ، هیالورونات سدیم، کلرید سدیم، فسفات سدیم، هیدروکسید سدیم. استیل تتراپپتید-۵، سیلیسیم آلی، هگزاپپتید-۱۰، اسید هیالورونیک، ویتامین C، کافئین. کافئین، سیلیکون آلی، روتین، اسید هیالورونیک سه وزن مولکولی و عصاره آرتیشو، متیل سیلانول مانورونات ، عصاره برگ سینارا اسکولیموس، پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، منیزیم اسکوربیل فسفات، سدیم هیالورونات، کومارین، عصاره برگ جینکو بیلوبا، پتاسیم اکسینیومیتول، اکسینومیتول سورباتول پپتید-۱ ،
قیمت بالا بالا متوسط متوسط
هیالورونیک اسید بالاترین میزان دارد دارد دارد
تاییدیه وزارت بهداشت ندارد ندارد ندارد ندارد
پروتکل تزریق فواصل ۷ تا ۱۴ روزه فواصل ۷ تا ۱۴ روزه فواصل ۷ تا ۱۰ روزه فواصل ۷ تا ۱۰ روزه
تعداد جلسات ۴ تا ۶ جلسه ۵ تا  ۷ جلسه ۶ تا ۸ جلسه ۸ تا ۱۰ جلسه
میزان در هر ویال ۵ سی سی  ۵ سی سی ۱۰ سی سی ۵ سی سی
سرسوزن G30 G30 G30,G29 G30
درد در ناحیه تزریق ندارد کمی دارد کمی دارد کمی دارد
عوارض جانبی کمتر از ۱% کمتر از ۱% کمتر از ۱% کمتر از ۲%
موارد مصرف رفع سیاهی – رفع لک – درمان لک- درمان پف- جوانسازی دورچشم ایجاد کانتورینگ – رفع سیاهی و درمان پف رفع سیاهی – درمان چین و چروک ریز رفع سیاهی و درمان لک
جنسیت آقایان – خانم ها آقایان – خانم ها آقایان – خانم ها آقایان – خانم ها
اولین نتایج قابل مشاهده جلسه دوم جلسه سوم جلسه چهارم جلسه چهارم

چگونه پف زیر چشم خود را کاهش می دهید؟

نکات زیر می تواند به شما در کاهش یا از بین بردن کیسه های زیر چشم کمک کند:

از کمپرس خنک استفاده کنید. یک دستشویی تمیز را با آب خنک مرطوب کنید. …

مایعات را قبل از خواب کاهش دهید و نمک را در رژیم غذایی خود کاهش دهید. …

سیگار نکشید …

به اندازه کافی خوابیدن. …

کمی سرتان را بخوابید. …

علائم آلرژی را کاهش دهید. …

از مواد آرایشی استفاده کنید.

مزوتراپی دور چشم دارای چه ترکیباتی است؟

محلول مزوتراپی از یک سری موادی مغذی، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و آمینواسیدها تشکیل شده است که نحوه و دوز آن به پوست هر فرد بستگی دارد و همینطور تشخیص در زیر نظر پزشک پوست انجام می گیرد.

ماندگاری مزوتراپی دور چشم چه مقدار است؟

اینکه برای رفع پف، سیاهی و چین و چروک در اطراف چشم تا چه میزانی ماندگاری دارد بسته به نوع و مواد اولیه است که زیر نظر پزشک انجام می گیرد و این را در نظر بگیرید که پوست هر شخص در میزان ماندگاری می تواند تاثیر گذار باشد. برای اینکه بتواند نتیجه مورد نظر را به دست بیاورید حتما به پزشک مراجعه نمایید.              

تفاوت بین مزوتراپی دور چشم و فیلر در زیر چشم چیست؟

برای رفع گودی در زیر چشم می توان از فیلر استفاده نمود و از این فیلر می توان برای از بین بردن چین و چروک ها مورد استفاده قرار داد ولی مزوتراپی در جهت از بین بردن سیاهی و پف زیر چشم کاربرد دارد. 

عوارض ناشی از مزوتراپی دور چشم

از عوارضی که ممکن است بعد از مزوتراپی دور چشم رخ دهد می توانیم بگوییم که این درمان در مدت زمان کمی انجام می گیرد و درد کمی دارد ولی ممکن است مقداری قرمزی رخ دهد اما نگران نباشید زیرا در مدت کوتاهی از بین می رود.

ممکن است بعد از انجام درمان ببینید که تغییری در پف، سیاهی و یا چین و چروک اتفاق نیفتاده است و نگرانی به وجود بیاید اما این را در نظر بگیرید که برای مزوتراپی به ۸ هفته نیاز است و مراحل مزوتراپی در ۶ الی ۸ جلسه طول میکشد که باید مراحل را به طور کامل انجام دهید تا به نتیجه برسید.


موضوع مرتبط :

بهترین فیلرهای زیر چشم

بهترین کوکتل مزو مو

بهترین کوکتل مزوتراپی

بهترین مزو وایت

بهترین کوکتل مزوتراپی لاغری

5/5 - (5 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

3 دیدگاه ها

  1. مهسا گفت:

    امکان تزریق رویتاکر جوانساز ۶۴۰ به زیر چشم هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید