بهترین فیلر لب کدام است؟ انتخاب ژل لب حرفه ای

بهترین فیلر لب Dermal filler for lips کدام است؟ انتخاب ژل لب حرفه ای موضوع این مطلب برای افرادی است که دوست دارند بهترین ژل لب را بشناسند.

مقدمه بهترین فیلر لب

فیلر لب یا ژل لب راهکار و شیوه ای مطلوب ، موثر و بی خطر جهت حجم دهی و برجسته سازی لب هایی هستند. مناسب برای لبهای بدون فرم، باریک و نازک می باشند. برای لبهایی که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند، تزریق بهترین فیلر لب توصیه می شود.

وضعیت بیمار ، حالت و فرم چهره ، عملکرد بالینی  و رضایتمندی  شخص از جمله فاکتورهای کلیدی می باشند که می بایست در زمان انتخاب فیلرهای لب به آن توجه شود.

انواع متعددی از فیلرهای لب در بازار یافت می شوند که هر کدام از مزیت ها ، ویژگی ها ، دوام و پایداری گوناگونی برخوردارند.

بهترین ژل لب چیست؟

برای اینکه بدانید بهترین فیلر لب کدام است، اول باید بدانید که فیلر لب چیست. اشخاص زیادی وجود دارند که به علل گوناگونی از حالت ، فرم و اندازه لب های خود اظهار ناراحتی و نارضایتی می کنند.

در شماری از اشخاص با افزایش سن لب ها باریک و حجم خود را از دست می دهد. در تعدادی نیز لب ها به طور مادرزادی نازک و باریک بوده و فرم و حالت مطلوبی ندارد.

از این رو فیلرهای لب به صورت ویژه برای بهتر شدن و اصلاح فرم طبیعی لب ها ساخته شده و برجستگی ، حجم دهی ، حالت و زیبایی قابل توجه ای به لب ها و چهره می بخشد.

فیلرهای موقت در حقیقت پرکننده های غیر حیوانی و جذب شدنی می باشند که مشابه هیالورونیک اسید موجود در بدن عمل می نمایند و اثرات طبیعی ، ایمن و طولانی مدتی را به دنبال دارند.

بهترین فیلر لب - بهترین مارک ژل لب

بهترین فیلر لب – بهترین مارک ژل لب

چرا بهترین ژلهای لب ، فیلر هیالورونیک اسید هستند؟

  • کاهش ریسک بروز واکنش های حساسیت زا: با توجه به این که هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد ، امکان ابتلا به حساسیت خیلی اندک می باشد.
  • کنترل دوز تزریقی: پزشک قادر است میزان حجم تزریقی را وارسی نماید تا اثرات پایانی دلخواه بیمار و پزشک به دست آید. همچنین جهت حاصل شدن اثرات موردنظر می توان تزریق را در طی چند جلسه اجرا کرد.
  • کمترین میزان کبودی و تورم: فیلر هیالورونیک اسید لب در زمان تزریق حداقل ورم و کبودی را به همراه دارند.
  • برگشت پذیری به حالت قبل: در صورت عدم رضایت و پشیمانی بیمار و یا بروز هرگونه مشکل فیلرهای هیالورونیک اسیدی لب ، می توان با بهره گیری از هیالورونیداز اثرات نامطلوب پر کننده را برطرف کرد.
  • نتایج طبیعی و ماندگاری قابل قبول: اثرات طبیعی فیلرهای اسید هیالورونیک لب نزدیک به ۶ الی ۱۵ ماه دوام و پایداری خواهند داشت. پس از این مدت به طور طبیعی جذب بدن می شوند. برای انتخاب بهترین فیلر لب این موارد را باید بدانید.

نکات طلایی انتخاب بهترین ژل تزریقی لب

انتخاب بهترین ژل تزریقی لب ممکن است به دلیل متنوع بودن انواع ژل ها و تاثیرات مختلف آنها بر روی لب ها، یک مسئله چالش برانگیز باشد. در ادامه نکاتی را برای انتخاب بهترین ژل تزریقی لب شرح می دهیم:

۱. مراجعه به پزشک متخصص:

اولین گام برای انتخاب بهترین ژل تزریقی لب، مراجعه به پزشک متخصص در این زمینه است. پزشک متخصص با توجه به وضعیت لب ها و نیاز های شما، یکی از بهترین ژل ها را برای شما توصیه خواهد کرد.

۲. انواع ژل ها:

انواع ژل های تزریقی لب شامل ژل های رستیلین، ژوویدرم، سیلیکون، پلی لاکتیک اسید و … هستند. هر ژل تزریقی لب نوعی خاصی از ترکیبات را دارد که به روش های مختلف باعث حجم دهی و شکل دهی لب می شود. هر کدام از این ژل ها دارای مزایا و معایب خود هستند و باید با دقت مورد بررسی قرار گیرند. برای انتخاب بهترین ژل لب ، باید همه این موارد لحاظ شوند.

۳. میزان حجم دهی :

میزان تاثیرگذاری ژل های تزریقی لب با توجه به نوع ژل، میزان تزریق، عمق تزریق و… متفاوت است. در نتیجه، باید با دقت بررسی شود که ژل تزریقی لب مورد نظر چه میزان تاثیرگذاری بر لب های شما دارد.

۴. مدت زمان ماندگاری بهترین ژل لب:

مدت زمان اثر ژل تزریقی لب نیز برای هر نوع ژل متفاوت است. برخی از ژل ها تاثیرشان تا ۶ ماه و برخی دیگر تا ۱۸ ماه می تواند ادامه یابد. تداوم اثر ژل تزریقی لب بسیار مهم است و باید با توجه به نیاز و سلیقه شخص انتخاب شود. برای مثال، اگر شما به دنبال یک نتیجه طولانی هستید، ژل هایی با مدت زمان اثر طولانی مانند ژوویدرم و رستیلین مناسب می باشد.

۵. عوارض جانبی:

هر ژل تزریقی لب ممکن است باعث عوارض جانبی ناخواسته شود، مانند درد، سوزش، خارش و تورم. باید با پزشک متخصص در مورد تاثیرات جانبی هر ژل تزریقی لب صحبت کرد و آگاهی کاملی از این نکات داشت.

۶. قیمت در انتخاب بهترین ژل لب :

قیمت هر نوع ژل تزریقی لب متفاوت است و برای انتخاب بهترین ژل باید به هزینه و بازدهی آن توجه کرد. برخی از ژل های تزریقی لب بسیار گران قیمت هستند، اما از طرفی مدت زمان اثرگذاری آنها بسیار بلندتر از ژل های ارزانتر است.

۷. تجربه پزشک:

تجربه پزشک در استفاده از ژل های تزریقی لب نیز بسیار مهم است. پزشک با تجربه بیشتری می تواند بهترین ژل تزریقی لب را برای شما توصیه کند و عوارض ناخواسته را به حداقل برساند.

در نهایت، انتخاب بهترین ژل تزریقی لب برای شما به عنوان یک فرایند شخصی است و باید با توجه به نیاز ها، سلیقه شخصی و مشاوره با پزشک متخصص صورت گیرد. در پایین به برخی ژلهای لب اشاره می کنیم.

بهترین مارک های ژل لب

بهترین ژل لب با توجه به کیفیت ، اعتبار برند و ماندگاری و همچنین تاییدیه های وزارت بهداشت عبارتند از :

  1. ژوویدرم Juvederm 
  2. الیاکسین Aliaxin
  3. درمال استایل DermalStyle
  4. بلوترو Belotero
  5. پلوریال Pluryal
  6. آیدیا Ideal 
  7. استایلج
  8. پرفکتا Perfectha
  9. نورامیس Neuramis
  10. رووفیل Revofil  

ژوویدرم لب اولترا

ژوویدرم لب با داشتن ترکیبات منحصربفرد هیالورونیک اسیدی یکی از فیلرهای با کیفیت، معتبر و مورد استقبال جهت برجسته سازی و حجم دهی به لب ها می باشد و به صورت ویژه جهت بهبود و ‌اصلاح لب ها تهیه و‌ ساخته شده است. این فیلر خیلی نرم بوده و اثرات طبیعی با ماندگاری قابل قبولی را عرضه می نماید.

ژوویدرم اولترا - Juvederm ultra4

ژوویدرم اولترا – Juvederm ultra4 – بهترین ژل لب

ژل پرنسس Princess

یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب به عنوان بهترین فیلر لب ژل پرنسس اتریش می باشد. این شرکت مدل ولوم خود را برای گونه ، چانه ، زاویه سازی و لب پیشنهاد می دهد. ماندگاری بهترین ژل لب پرنسس ، یک سال می باشد.

پرنسس ولوم - princess volume

پرنسس ولوم – princess volume – بهترین فیلر لب

رستیلن Lips

این پرکننده یک محصول غیر حیوانی ، قابل جذب و شفاف می باشد که از مواد طبیعی هیالورونیک اسید تهیه شده است . و جهت برجسته سازی و بزرگ کردن اندازه لب ها با اثرات سریع و ماندگاری طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد.

ژل آلیاکسین Aliaxin GP

ژل آلیاکسین مدل GP یکی از برترین ژل لب در دنیا به شمار می رود. اگر میخواهید با مدل های مختلف ژل آلیاکسین آشنا شوید می توانید به صفحه تخصصی آن مراجعه نمایید. هر بسته ژل آلیاکسین شامل ۲ سرنگ ۱cc می باشد.

آلیاکسین - Aliaxin - Aliaxin GP - FL - SR

بهترین ژل لب

استایلج Stylage

ژل ایتالیایی استایلج یک ژل حرفه ای است که برای بخش های مختلف بدن ، فیلر های مخصوص دارد. این فیلر به عنوان یکی از بهترین فیلرهای لب که از هیالورونیک اسید ساخته شده است، شناخته می شود.

ژل پرفکتا دیپ Perfectha Deep

ژل فرانسویه پرفکتا یکی از ژل های معتبر و خوشنام در میان پزشکان ایرانی می باشد. فیلر لب پرفکتا با نام Deep از هیالورنیک اسید با مولکول درشت ساخته شده و فرم دهی بسیار مناسبی برای شما به همراه خواهد داشت.

پرفکتا دیپ- perfectha deep

بهترین ژل لب – پرفکتا دیپ- perfectha deep

آیدیا لیپس  Idea Lips

یکی از بهترین فیلرهای لب در دنیال فیلر لب آیدیا ایتالیا مدل لیپس می باشد. فیلر آیدیا ، علاوه بر محصول رجینال که یکی از بهترین فیلرهای زیر چشم به شمار می رود، فیلر لب آیدیا لیپس را برای حجم دهی لب طراحی و تولید نموده است.

ژل آیدیا لیپس lips

ژل آیدیا لیپس lips

بلوترو BELOTERO

این فیلر لب یکی از تازه ترین محصولات پر کننده می باشد که در حقیقت پر کننده هیالورونیک اسیدی بوده که به طور یکنواخت و طبیعی با لب ترکیب می شود.

پرلین PERLANE

این فیلر با دارا بودن غلظتی بیشتر از هیالورونیک اسید سبب به وجود آمدن اثرات طبیعی و ملایمی در بزرگ کردن و برجسته کردن لب ها می شود.

هیلافورم HYLAFORM

این فیلر بر پایه ماده ی طبیعی هیالورونیک اسید تهیه شده است و با اثرات موقتی و سریع یکی از فیلرهای مناسب جهت برجسته سازی و حجم دهی ملایم به لب ها است.

نورامیس دیپ Neuramis Deep

ژل نورامیس ساخت کشور کره جنوبی می باشد. هیالورنیک اسید نورامیس برای نواحی مختلف ، مانند زیر چشم، لب و صورت محصولات اختصاصی دارد. نورامیس دیپ ، یکی از بهترین فیلرهای لب با قیمت مناسب به شمار می رود.

ژل نورامیس neuramis

بهترین ژل لب

رووفیل پلاس Revofil Plus

یکی دیگر از هیالورونیک اسیدهای ساخت کشور کره جنوبی ، محصول رووفیل می باشد. فیلر لب رووفیل برای افرادی که بدنبال ارزان ترین فیلر لب مطمئن در بازار هستند، بهترین گزینه به شمار می رود.

رووفیل پلاس - revofil plus

نتیجه گیری در مورد انتخاب بهترین فیلر تزریق لب

در این مقاله به بهترین ژل برای تزریق لب اشاره کردیم. اما بهترین مارک ژل لب را بهتر است پزشک شما با توجه به بودجه و همچنین تخصص و نهایتا بهترین ژل لب در دسترس به شما پیشنهاد دهد.

داشتن لب هایی زیبا و برجسته، همواره یکی از دغدغه های افراد، چه زن و چه مرد، در سنین مختلف بوده و هست. این موضوع کاملا محرز است که شکل و حجم لب تمام افراد یکسان نیست و طیف وسیعی را شامل می شود.

امن ترین و سریع ترین روش جهت حجم دهی، اصلاح فرم و شکل لب و همچنین آبرسانی به پوست لب؛ تزریق ژل می باشد. ژل های تزریقی شامل ژلهای لب هیالورونیک اسید مثل رووفیل، پرفکتا، سیتوسیال، نورامیس، نئوویا، آلیاکسین، آیدیا و … می شود.

این ژلهای هیالورونیک اسید لب بی خطرترین نوع هستند؛ چرا که هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بافت بدن وجود دارد و نسبت به وزن خود، جذب آب بیشتری دارد که این منجر به ایجاد ظاهری طبیعی تر می شود و از همه مهم تر، در صورت نارضایی از حجم و یا شکل لب به راحتی قابلیت تجزیه و حل شدن با آنزیم هیالورونیداز را دارد.

تکنیک های مختلفی برای تزریق بهترین ژل به لب وجود دارد که براساس ناحیه تزریق و همین طور نحوه تزریق، شکل های متفاوتی در لب ایجاد می کند.

نکته بسیار مهم این است که برای تصمیم گیری در خصوص میزان حجم دهی و شکل لب، باید با پزشک متخصص مشورت کنید تا پزشک با توجه به فرم کلی صورت و آناتومی لب، بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهد اما به طور کلی در خصوص حجم تزریق بین یک تا حداکثر دو سی سی استفاده می شود.

تکنیک های رایج تزریق بهترین ژل لب شامل:

  1. تکنیک تزریق قلبی
  2. تکنیک عروسک روسی
  3. تکنیک لب عروسکی
  4. تکنیک کلاسیک
  5. تکنیک قلوه ای
  6. تکنیک پر حجم
  7. تکنیک تمرکز روی مرز لب ها
  8. تکنیک کامل لب بالا

یکی از نکات بسیار مهم در خصوص تزریق ژل لب، این است که به صورت مداوم از لب ها استفاده می شود ( غدا خوردن، صحبت کردن و نوشیدن )، در نتیجه برای انتخاب ژل لب باید محصولی انتخاب شود که درصد هیالورونیک اسید آن بیش از حد یا کمتر از حد استاندارد نباشد، میزان کراس لینکر آن بسیار پایین باشد و در نهایت خاصیت ارتجاعی ( G Prime ) آن به صورت کافی باشد تا ژل در لب حرکت نکند و جا به جا نشود.

تزریق بهترین ژل به لب هیچ گونه عارضه جانبی ندارد و تنها مقداری ورم و کبودی در ناحیه تزریق ایجاد می شود که به مرور و در طی ۲۴ ساعت به طور کامل از بین می رود اما بهتر است افرادی که سابقه آلرژی شدید یا حساسیت دارند، در مورد تزریق محتاط باشند.

نتیجه گیری بهترین ژل لب

میزان ماندگاری ژل و فیلر خوب و مناسب بین ۶ تا ۱۸ ماه متغیر است و به عوامل مختلفی نظیر سن، میزان تزریق، درصد هیالورونیک اسید محصول و بافت پوست بستگی دارد؛ در نتیجه نمی توان ماندگاری ثابتی برای تمام افراد در نظر گرفت.

در جمعبندی می توان گفت بهترین ژل لب مارک الیاکسین GP و نورامیس دیپ با لیدوکایین در دو سطح قیمت متفاوت می باشند


موضوع مرتبط :

انواع تزریق ژل لب

مراقبت پس از تزریق ژل لب

عوارض تزریق ژل لب

4.3/5 - (43 امتیاز)

9 دیدگاه ها

  1. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

    • پرستو احمدی گفت:

      سلام، من یک ماه پیش فیلر دنبی به لبم زدم، الان هیچی ازش مشخص نیست و لب خودمه ولی دکتر میگه هنوز داخل لبته، الان که یکماه گذشته بدون آنزیم میتونم فیلر نورامیس بزنم؟ مشکلی پیش نمیاد؟ عارضه ای نداره؟ یا حتما باید آنزیم بزنم؟ ممنون

      • سلام
        این بعد از یکماه توصیه نمیشه که از برند دیگری ژل لب تزریق کنید. بهتره اجازه بدید سه ماه بگذره و یا اینکه آنزیم هیالورونیداز (هیالاز) تزریق کنید و بعد ژل لب مناسب تزریق کنید.

  2. فرحناز گفت:

    سلام
    بهترین مارک ژل لب که توی بازار ایران میاد چی هست

    • بهترین ژل لب که در دنیا تولید می شود ، با مارکهای الیاکسین GP ، نئوویا intense و آیدیا bioexpander وارد بازار ایران می شوند. مارکهای دیگری هم وجود دارد که در همین مقاله آمده اند

  3. دکتر مهشید امامی گفت:

    سلام
    دکتر مهشید امامی هستم. می دونم که خیلی ها برای خواندن مطالب در مورد ژل لب به سایت شما مراجعه می‌کنند. ممنون از اینکه اطلاع رسانی درستی در مورد بهترین ژلهای لب انجام می دهید چون بسیاری از زیباجویان فکر می‌کنند که فیلر ۱۰ سی سی برای لب هست.
    موفق باشید

    • سلام خانم دکتر
      ممنون از پیام شما. کارشناسان فروش همواره بهترین ژل لب که دارای تاییدیه وزارت بهداشت است را به پزشکان و علاقه مندان زیبایی معرفی می کنند.

  4. ناشناس گفت:

    سلام من ژل avalon برای لبم تزریق کردم
    حدودا یک ماه پیش الان میتونم ژل perfecta deep تزریق کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید