ژل رووفیل فاین Fine

فیلر رووفیل فاین Fine

در این مقاله به علت ایجاد گودی زیر چشم و درمان آن توسط فیلر زیر چشم رووفیل فاین پرداخته ایم.

مقدمه فیلر رووفیل فاین برای گودی زیر چشم

دلایل مختلفی می تواند سبب گودی زیر چشم شود مانند : رژیم غذایی نادرست ، کم شدن کلاژن ، کم خوابی ، خستگی ، مشکلات قلبی و … . امروزه گودی زیر چشم بسیار شایع می باشد و بین اکثر زنان و مردان وجود دارد و تقریبا یکی از عوامل اصلی و تاثیر گذار بر روی زیبایی است.

برای درمان گودی زیر چشم از درمان های مختلفی می توان استفاده نمود که به جراحی پلک ، لیزر ، مزوتراپی ، لایه برداری و تزریق فیلر اشاره کنیم که می توان ساده ترین روش را ، تزریق ژل زیر چشم بدانیم.

ژل زیر چشم می تواند یک راه جوانسازی باشد که بسیار بین مردم محبوب شده است و برای رسیدن به زیبایی بیشتر بکار گرفته می شود.

در این مقاله به سوالاتی که ممکن است در خصوص تزریق فیلر به ذهنتان رسیده باشد ، پرداخته ایم مانند: آیا تزریق فیلر برای زیر چشم موثر است ؟ چه مدت ماندگاری دارد ؟ ، آیا تزریق فیلر درد دارد ؟ و … پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به پاسخ این سوالات دست یابید.

ژل رووفیل فاین - روفیل Fine

ژل رووفیل فاین – روفیل Fine

ژل زیر چشم رووفیل فاین چیست؟

با زیاد شدن سن ، میزان کلاژن کاهش می یابد و با تزریق فیلری که دارای هیالورونیک اسید است در زیر چشم ، می توان جبران کلاژن از دست رفته را کرد.

تقریبا همه ما میدانیم که هیالورونیک اسید به شکل طبیعی در بدنمان است ، پس واکنش و حساسیتی بروز نمی دهد.

فیلرهای زیر چشم در مدت کمی توانستند بسیار طرفدار پیدا کنند و خیلی از افراد در جهت از بین بردن گودی زیر چشم از آن استفاده می کنند. ژل زیر چشم رووفیل فاین یک پرکننده ایی است که دارای هیالورونیک اسید می باشد و از آن می توانیم برای رفع گودی زیر چشم مورد استفاده قرار دهیم.

تزریق فیلر هایی که دارای هیالورونیک اسید هستند چین و چروک‌ها را از بین می برد ، سبب  حجم دهی و صافی در پوست می گردد. همچنین به علت داشتن الاستین و کلاژن در طولانی مدت فوایدی را به همراه خواهد داشت.

فواید ژل کره ای زیر چشم رووفیل فاین  

نتایج آنی

درخشانی زیر چشم

پر شدن ناحیه زیر چشم

در واقع استفاده از فیلر برای زیر چشم سبب به وجود آوردن چشمانی شاداب می شود.

چگونه برای ژل شقیقه رووفیل فاین آماده شوید ؟

برای به حداقل کردن خطر میزان کبودی، بهتر است از مصرف داروهایی که می‌توانند سبب رقیق شدن در خون شوند مانند آسپرین ، ویتامین E ، ناپروکسن و … به مدت ۷ روز قبل از تزریق خودداری کنید.

همینطور استفاده از الکل از ۷ روز قبل تزریق دوری کنید.

ژل رووفیل فاین - روفیل Fine

ژل رووفیل فاین – روفیل Fine

مراحل تزریق فیلر زیر چشم رووفیل فاین

جذب کرم ، دکتر ابتدا از کرم بی حسی کننده استفاده می کند. سپس بعد از گذشت چند دقیقه توسط سوزن هایی که ظریف است ، فیلر را به بخش مورد نظر تزریق می نماید. مراحلی که گفته شده معمولا بین یک ربع تا نیم ساعت به طول می انجامد.

آیا تزریق ژل رووفیل فاین درد دارد؟

خیلی از افراد دردی را متوجه نمی شوند و برخی دیگر ممکن است سوزش خیلی کمی ، تورم و فشار را موقع تزریق احساس نمایند ، اگر به کلینیک و یا پزشک متخصص خوب مراجعه کنید می تواند اطمینان خاطری را برای شما به وجود بیاورد.

عوارض ناشی از تزریق ژل کره ای رووفیل فاین چیست؟

تزریق فیلر برای زیر چشم ، اگر توسط پزشک و در کلینیک معتبر انجام گیرد خطری ایجاد نمی کند. در این مواقع ممکن است فقط کمی تورم و یا کبودی داشته باشید که معمولا بعد از گذشت یک یا دو روز از بین می رود ولی اگر شدید باشد تا ۱۰ روز معمولا به طول می انجامد.

در مواردی که توسط فرد غیر متخصص و کم تجربه انجام گیرد ممکن است سبب بسته شدن رگ های چشم شود و در موارد حاد سبب کوری می گردد. پس از رفتن به آرایشگاه ها و مکان های نامعتبر دوری کنید و حتما در کلینیک های تخصصی این کار را انجام دهید.

ژل زیر چشم رووفیل فاین

از ژل زیر چشم کره ای رووفیل فاین می توان علاوه بر زیر چشم ، در رفع خطوط و چین های سطحی و اسکار نیز بکار برد. سوزن ظریف آن سبب می شود فرد هیچ دردی را حس نکند. همینطور این فیلر در سطحی ترین بخش تزریق می شود پس مدت ماندگاری آن نسبت به دو مدل دیگر یعنی رووفیل پلاس و رووفیل اولترا کمتر است.

ژل رووفیل فاین - روفیل Fineمشخصات فیلر شقیقه رووفیل فاین

میزان هیالورونیک اسید : ۲۳mg / ml

حجم محصول : سرنگ یک میلی لیتر

سوزن : ۳۰G 1/2

عمق تزریق: درم سطحی

مدت ماندگاری : به طور متوسط ۱۰ ماه

نواحی تزریق : برای زیر چشم ، جوانسازی دست ، گونه ها ، شقیقه و خطوط ریز و سطحی استفاد می شود.

نتیجه گیری فیلر زیر چشم رووفیل فاین

استفاده از ژل زیر چشم درمانی عالی برای رفع گودی زیر چشم است. همینطور از فیلر کره ای رووفیل فاین می توانید برای جوانسازی دست ، تزریق به شقیقه ، گونه و رفع خطوط سطحی استفاده نمود و به دلیل ماندگاری خوبی که دارد ، امروزه دارای طرفداران زیادی است.


موضوع مرتبط :

ژل رووفیل اولترا          |       ژل رووفیل پلاس

4.9/5 - (25 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید