ژل رووفیل اولترا Ultra

پادکست رووفیل اولترا Revofil Ultra Podcast

فیلر رووفیل اولترا Ultra

در این مقاله به فرم دهی صورت که می توانید با تزریق فیلر گونه ، چانه و زاویه سازی رووفیل اولترا انجام دهید ، پرداخته ایم.

مقدمه فرم دهی صورت با تزریق فیلر رووفیل اولترا

با زیاد شدن سن اثراتی روی بدن شکل می گیرد که می توانیم به تغییر شکل در فک و چانه اشاره کنیم ، در واقع این تغییر فرم به علت کم شدن چربی است که به علت کهولت سن اتفاق می افتد.

اولین نشانه هایی که در سن سی سالگی اتفاق می افتد را می توانیم همین تغییر شکل در فک و چانه بگوییم و ممکن است قبل از سن سی سالگی هم همین نشانه ها را دیده باشید ، که می توانید با تزریق ژل ، به فرم دهی فک و چانه بپردازید ، که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است.

دلایل زیادی می توانند سبب تغییراتی در صورتتان شود که با افزایش سن اتفاق می افتد یکی از آنها را می توانیم ژنتیک بگوییم یا قرار گیری در برابر نور خورشید ، سیگار ، بی خوابی و همینطور مشکلاتی در سلامتی و داشتن استرس. حتی ممکن است کاهش وزن بر روی صورت تاثیر بگزارد و شروع به عوض شدن فرم صورت نماید.

چرا به تزریق فیلر گونه و چانه رووفیل اولترا کره نیاز داریم ؟

با گذشت زمان ، استخوانها تحلیل رفته و عضلات ضعیف می شوند و همینطور شاهد تحلیل چربی بر روی صورتمان هستیم. در این موقع کلاژن و الاستین هم کاهش می یابد و می تواند سبب شلی در پوست شود که بر روی جوانی ما به شدت اثر گذار است. در این حین تغییری در فرم صورت به خصوص چانه و گونه و فک مشاهده می کنیم.

یا ممکن است شما از فرم چانه و یا زاویه فک خود راضی نباشید و در این راستا دو را ه حل برای آن دارید یکی از آنها جراحی و دیگری تزریق ژل است.

می توانید که با تزریق فیلر مانند ژل گونه و چانه رووفیل اولترا به صورتی خوش فرم تر دست پیدا کنید ، در واقع با تزریق فیلرهایی که هیالورونیک اسید دارا اند، می توانید ساختاری که در طی زمان از بین رفته است را بازگردانید و یک روش عالی است چرا که کم تهاجمی می باشد.

بهتر است بدانید ، حتی اگر سن کمی هم داشته باشید ، می توانید با تزریق فیلر به نتیجه دلخواهی که برای صورتتان می خواهید برسید.

پس اگر به دنبال فرم دهی چانه ، گونه و زاویه سازی هستید تزریق فیلرها از جمله ژل روفیل اولترا می تواند روش مناسبی برای شما باشد تا انتهای مقاله همراه ما باشید چرا که بیشتر در خصوص این فیلر توضیحاتی را داده ایم.

ژل رووفیل

ژل رووفیل اولترا – فیلر اولترا رووفیل

ژل گونه رووفیل اولترا کره چیست ؟

در واقع با افزایش سن صورت شما دچار پیری می شود و چربی تحلیل می رود و حتی ممکن است صورت شما نامتقارن به نظر برسد چرا که با گذر زمان ، الاستین و کلاژن خیلی کند تولید می شوند که این دو مورد گفته شد دو پروتئین اصلی در پوست هستند و برای پشتیبانی از بافت می باشند ، پس با تحلیل آنها ظاهر جوان و گرد شما از دست می رود.

فیلرها ، درمان هایی هستند کم تهاجمی که ایمن می باشند و می توانند در ظاهر شما تاثیر ویژه ایی بگذارند و زیبایی شما را دو چندان کنند ، در واقع فیلرهای پوستی ، ژلی هستند که می توانند برای جوانسازی و فرم دهی صورت مورد استفاده قرار گیرند.

فیلرها در واقع چربی های مصنوعی هستند که می توانند در قسمت هایی که تحلیل رفته به خوبی عمل نمایند و سبب حجم دهی در بخش های که نیاز به حجم دهی دارند استفاده شوند. فیلرهای موجود معمولا از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند ، هیالورونیک اسید می تواند حجم را به صورتتان بازگرداند و به علت دارا بودن این ماده در بدنمان عوارض کمی را مشاهده می کنیم.

ایجاد فرم دهی صورت در چانه ، فک و گونه از طریق فیلر رووفیل اولترا می تواند برای شما مناسب باشد.

فیلر چانه رووفیل اولترا چگونه می تواند سبب فرم دهی شود ؟

می دانید فیلرها برای ایجاد ظاهری باریک و زیبا می توانند موثر عمل کنند ، در واقع برای دست یابی به این ویژگی ، حجم دهی چانه ، گونه و زاویه سازی به روش تزریق اصولی ، بسیار حائز اهمیت است ، سه بخش اشاره شده موثرترین بخش ها برای دست یابی به صورتی زیبا هستند !

از فیلر چانه رووفیل اولترا می توانید برای حجم دهی  گونه و چانه و همینطور زاویه سازی استفاده کنید. در واقع تزریقاتی که در بخش پایینی صورت انجام می شود ، می تواند زیبایی را به صورتتان باز گرداند.

پس اگر شما تصمیم به انجام تزریق فیلر گرفتید به جای عمل جراحی ، متخصص زیبایی در مدت کوتاهی این کار را برایتان انجام می دهد ولی نیاز به دقت و مهارت بالایی است پس در انتخاب کلینیک و پزشک دقت لازم را نیاز است داشته باشید.

یکی از مزایای تزریق فیلرهای پوستی ، موقتی بودن آن است که بعد از گذشت زمان می توانید در صورت ناراضی بودن آن را تغییر بدهید و محصول دیگری را جایگزین نمایید که دارای ماندگاری بالاتری است مانند فیلر رووفیل اولترا .

فیلر کره ای رووفیل اولترا

ژل رووفیل اولترا را در جهت رفع چین هایی که عمیق هستند ، می توان استفاده کرد در واقع از این مدل رووفیل کره برای حجمی که تحلیل رفته در بخش چانه و گونه استفاده می شود ، این فیلر دارای ماندگاری عالی است که در ادامه به مشخصات آن اشاره نموده ایم.

ژل رووفیل اولترا - فیلر اولترا رووفیل

ژل رووفیل اولترا – فیلر اولترا رووفیل

مشخصات ژل چانه رووفیل اولترا

میزان هیالورونیک اسید : ۲۳mg / ml

حجم محصول : سرنگ یک میلی لیتر

سوزن : ۲۷G 1/2

عمق تزریق: درم عمیق تا هایپودرم

مدت ماندگاری : ۱۲ماه متوسط

نواحی تزریق : برای پیشانی ، بینی ، خطوط نازولبیال ، خطوط ماریونت ، حجم دهی گونه ، لیفت لب ، زاویه سازی و چانه بکار می رود.

مراقبت هایی که لازم است قبل از تزریق فیلر زاویه سازی رووفیل اولترا داشته باشید :

قبل از تزریق فیلر لازم است استفاده از داروهای مسکن نظیر آسپیرین و… خودداری نمایید. چرا که  خون ، رقیق می شود.

استفاده از الکل حداقل به میزان ۷ روز خودداری کنید ، چرا که احتمال کبودی و یا ورم را بعد از تزریق به همراه بیاورد.

پوست خود را قبل از تزریق ژل تمیز نمایید ، در واقع بهتر است صورتی بدون آرایش داشته باشید.

مراقبت هایی که لازم است بعد از تزریق فیلر کره ای رووفیل اولترا داشته باشید :

آرایش بعد از تزریق به مدت ۴ روز منع می باشد.

از فعالیت های سنگین ورزشی دوری کنید.

از قرار گیری در آفتاب و رفتن به سونا و یا جکوزی بپرهیزید.

نتیجه گیری فیلر زاویه فک روفیل اولترا

با توجه به توضیحاتی که داده شد فیلر رووفیل می تواند گزینه ایی مناسب در بین دیگر فیلرهای موجود باشد چرا که دارای مزایایی است از جمله : ماندگاری بالا و با توجه به اینکه اکثر افراد دوست دارند از ژلی استفاده کنند که ظاهری طبیعی و زیبا را به صورت بدهد پس رووفیل اولترا می تواند برای فرم دهی چانه ، گونه ، زاویه سازی و همچنین بینی ایده آل باشد.

5/5 - (27 امتیاز)

4 دیدگاه ها

  1. سحر گفت:

    سلام
    ژل رووفیل اولترا را میتوانم به پیشانی تزریق کنم؟

  2. سحر قریشی گفت:

    من چند سال پیش ژل رووفیل اولترا تزریق کردم و بالای ۱ سال ماندگاری داشت. اما سال گذشته حدود ۹ ماه پیش تزریق کردم و اثرش تقریبا از بین رفته !

    • سلام خانم قریشی. میزان ماندگاری ژل رووفیل اولترا مطابق گفته های سایت شرکت کاراژن ۹ تا ۱۲ ماه می باشد. دلایل متعددی می تواند ماندگاری فیلر را کمتر با بیشتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید