ژل بلوترو BELOTERO

آلینا - فروش آلینا - Alayna - فیلر آلینا
ژل فیلر آلاینا ALAYNA
اکتبر 18, 2019
روش های لاغری
انواع روش های لاغری کدامند ؟
اکتبر 21, 2019

ژل بلوترو BELOTERO

ژل بلوترو BELOTERO
بلوترو زیرچشم

بلوترو زیرچشم

بلوترو زیرچشم

بلوترو زیرچشم

بلوترو اینتنس

بلوترو اینتنس

بلوترو ولوم

بلوترو ولوم

همه چیز در مورد ژل بلوترو BELOTERO را با مشاهده این صفحه متوجه خواهید شد. این فیلر یکی از ژل های هیالورونیک اسید معتبر بوده و در سال گذشته توزیع می شده است. اگر بدنبال نماینده فروش ژل بلوترو هستید و یا می خواهید ژل Belotero اصل را از شرکت بلوترو و وارد کننده بلوترو تهیه کنید با ما تماس بگیرید.

فیلر (پرکننده ها) و ژل ها فرآورده هایی غیر سمی می باشند که در لایه های سطحی و یا عمقی پوست به صورت زیرجلدی تزریق می شوند تا خطوط و چین و چروک های ریز ، متوسط و شدید نواحی اطراف لب ها ، اطراف چشم و پیشانی را برطرف نمایند ، لب ها و گونه ها را حجیم و بزرگ کرده و اصلاح و فرم دهی و لیفت مایع صورت را بهترین شکل ممکن انجام دهند.

نمایندگی ژل بلوترو

اگر قصد خرید ژل بلوترو دارید و بدنبال نمایندگی فروش ژل بلوترو در ایران هستید، باید بدانید که این محصول توسط یک شرکت وارد ایران می شود و چندین شرکت توزیع محصولات Belotero را در ایران انجام می دهند. پزشکان می توانند جهت خرید بلوترو با کارشناس فروش ژل بلوترو در گروه بازرگانی نیک تماس حاصل کنند.

۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

بلوترو چیست؟

بلوترو یکی از پرکننده های پوستی سبک می باشد که از ژل هیالورونیک اسید استخراج گردیده است. هیالورونیک اسید قندی طبیعی ست که در پوست و بدن یافت می شود.

کار هیالورونیک اسید جذب چندین برابر آب ، انتقال ترکیبات مغذی و مهیا ساختن سطحی اسفجی مانند برای پوست می باشد. از این رو پس از تزریق ژل های هیالورونیک اسید به درون پوست ، عملکردی مشابه یک ابر و بالشتک از خود نشان می دهند که حجیم و بزرگ شده تا چین و چروک های پوست را پر و هموار نماید و رطوبت و آبرسانی پوست را تامین سازد.

همچنین آب جذب شده زیر پوستی حس شادابی و درخشش به پوست می بخشد و پوست را انعطاف پذیر و لطیف می سازد. این فیلرها سبب تحریک و ساخت کلاژن در نواحی تحت درمان می شوند تا با گذشت زمان چین و چروک های پوست کاهش و از بین رفته و پوست جوانی و زیبایی خود را بازیابد.

فیلر بلوترو که (پرکننده آغازکننده) نیز گفته می شود برای اشخاصی که قصد دارند خطوط و چین و چروک های سطحی دور لب ، اطراف دهان ، خطوط اخم ، خطوط خنده خود را کاهش و از بین ببرند گزینه عالی و مناسبی است.

غالباً بلوترو به سبب ساختار سبک خود در مقایسه با سایر فیلرها و ژل ها ، در لایه سطحی پوست نیز قابل استفاده است و بدون ریسک به وجود آمدن تورم ، کبودی ، برآمدگی و زخم تزریق می شود. بدین سبب است که  این ژل اغلب جهت برطرف کردن چین و چروک های ریز و ظریف به ویژه در نواحی دور لب که دارای پوست نازکی است به کار گرفته می شود.

این محصول بالعکس دیگر فیلرها و ژل های تولیده  شده به صورت پیش فرض با ماده بی حسی لیدوکائین ترکیب نخواهد شد ، ولی اغلب متخصصین یک ماده بی حسی همانند لیدوکائین را با آن ترکیب خواهند کرد.

ژل بلوترو BELOTERO

ژل بلوترو BELOTERO

انواع ژل بلوترو 

بلوترو بالانس BALANCE

این نوع ژل جهت برطرف کردن و پری موقتی خطوط و چروک های متوسط تا عمیق خطوط اخم ، خطوط خنده و دور لب به کار گرفته می شود. تاثیرات ایجاد شده از بیماری به بیمار دیگر متفاوت خواهد بود.

مزایای بلوترو بالانس

  • اولین مزیت این بلوترو رفع چین و چروک های متوسط تا عمیق پوست
  • توزیع همگن و طبیعی در پوست
  • حفظ حالات و حرکات طبیعی نواحی مورد تزریق
  • بدون نیاز به زمان استراحت و نقاهت
  • درمانی فوری و راحت با اثرات سریع و چشمگیر
  • زیست سازگاری عالی

موارد ممنوعیت استفاده از بلوترو بالانس

افرادی که سابقه حساسیت دارند نظیر آنافیلاکسی و افرادی که مبتلا به حساسیت به پروتئین های باکتریایی گرم مثبت هستند می بایست از تزریق بلوترو بالانس خودداری نمایند.

بلوترو هایدرو HYDRO

یک پیشنهاد حل کننده مقاومت در برابر پوست BELOTERO HYDRO DEEP با استفاده از Belotero Hydro می تواند راز پوست شما با ماندگاری مرطوب باشد. با تزریق سطحی از Belotero Hydro به زیر پوست، می توان به لرزش عمیق پوست دست یافت. بخشی از شما: Belotero Hydro تکمیل کننده ظاهر جذاب و جوانی است. این ماده حاوی هیالورونیک اسید و گلیسرول برای اثرات جوانسازی با دوام است. بلوترو هایدرو بمنظور تقویت نواحی پوستی از جمله موارد زیر ساخته شده است.

بلوترو سافت یا نرم SOFT 

بلوترو سافت برای اصلاح خطوط سطحی در نواحی حساس پوست مناسب است. جوانسازی پوست شما Belotero Soft به دلیل داشتن ظرفیت اتصال آب ، برای تصحیح خط و اصلاح مجدد عمیق بهینه است. این مدل بلوترو برای خطوط زیبا مانند: خطوط پا کلاغی مناسب است.

بلوترو اینتس INTENSE

به جستجوی طبیعی شدن بروید تا ظاهری شفاف و تازه داشته باشید ، Belotero Intense را انتخاب کنید ، که چین و چروک های عمیق را پر می کند و باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. به دلیل خاصیت ارتجاعی متعادل که با اطمینان از حمایت بهینه پوست ، چین و چروکهای عمیق را ایجاد می کند. جوانسازی پوست شما Belotero Intense ظرفیت پر شدن مؤثر برای تقویت لب و اصلاح خطوط عمیق مصرف می شود.

بلوترو ولوم VOLUME

همه ما با حجم طبیعی چربی صورت متولد می شویم که به مرور زمان از دست می دهیم. Belotero Volume به طور خاص برای بازیابی حجم در مناطقی که از دست می دهند حجم بالایی دارد. این پرکننده اسید هیالورونیک برای اضافه کردن حجم و پر کردن چین و چروک در زیر سطح پوست تزریق می شود. تجربه BOLOTERO VOLUME خود راز Belotero Volume سازگاری کامل آن با نیازهای فردی شماست و در نتیجه ظاهری طبیعی به همراه می آورد. برای بازگرداندن حجم صورت می توان حجم این محصول را در مناطق مختلفی تزریق کرد: گونه ها و چانه.

بلوترو لیپس LIPS

بلوترو لیپس یک هیالورونیک اسید حرفه ای برای حجم دهی به لبها می باشد.

توصیه های قبل از تزریق ژل بلوترو

  • در صورتی که در نواحی تحت درمان مواردی نظیر عفونت ، زخم باز ، اکنه فعال ، کیست ، کهیر و دیگر ضایعات پوستی وجود دارد حتماً پیش از تزریق پزشک معالج خود را در جریان بگذارید.
  • اگر از داروهای ضدانعقادی و ضدالتهابی و داروهایی که بر سیستم ایمنی اثرگذارند نظیر آسپرین ، وارفارین و … استفاده می کنید پیش از تزریق با پزشک معالج خود درمیان بگذارید.

توصیه ها و مراقبت های ۲۴ ساعت پس از تزریق بولترو

  • از انجام فعالیت های شدید خودداری نمایید.
  • از قرار گرفتن در برابرگرمای شدید و نور خورشید اجتناب کنید.
  • مصرف داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی و آسپرین را قطع کنید.
  • از مصرف نوشیدنی های الکی پس از تزریق بلوترو بپرهیزید.

کیفیت ژل بلترو

ژل بلترو دارای یکی از با کیفیت ترین ژلهای هیالورونیک اسید در دنیا می باشد. ژل بلترو علاوه بر حجم دهی ، مزیت کلاژنسازی بسیار بالایی برای نواحی مختلف صورت دارد.

ژل بلترو ساخت کدام کشور است

ژل بلترو ساخت کشور آلمان می باشد. این فیلر در کمپانی Merz کشور Germany تولید می شود.

آموزش تزریق ژل زیر چشم بلوترو بالانس

 


سایر ژل ها

ژل آلاینا | ژوویدرم | رووفیل | پرفکتا | ژل آیدیافیلر الراویه | ژل پرنسس | لیکویید ایمپلنت

4.9/5 - (12 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

0 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  2. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  3. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  4. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید