هیالورون پن Hyaluron Pen

هیالورون پن Hyaluron Pen یکی از تکنیک های نوین تزریق هیالورونیک اسید و ژل با حداقل میزان خونریزی ، درد و ناراحتی می باشد. این دستگاه پزشکی ـ زیبایی به علت عدم استفاده استفاده از سرنگ و سوزن یک متد غیرتهاجمی به حساب می آید که میزان خونریزی ، کبودی ، درد و ناراحتی را به کمترین میزان ممکن کاهش می دهد.

اگر بدنبال مرکز معتبر فروش هیالورون پن هستید و قصد دارید قبل از خرید هیالورون پن در مورد نحوه کار و یا اطلاعات فنی هیالورون پن را کسب نمایید، می توانید با کارشناس فروش هیالورون پن در این باره مشورت نمایید. مشاوران فروش هیالورون پن در گروه بازرگانی نیک ، شما را در انجام خرید هیالورون پن راهنمایی می نمایند.

هیالورون پن یک روش و تکنولوژی نوین به وجود آمده در حوزه ی جوان سازی و زیبایی است که پیشتر فقط در حوزه ی پزشکی و درمانی به کار گرفته می شد اما در طی سال های اخیر با راهیابی به حوزه ی زیبایی و جوان سازی تحولی عظیم در تزریق ژل و هیالورونیک اسید ایجاد کرده است.

هیالورون پن با کارکرد شگفت انگیز ، ایمن و بدون ریسک خود هیالورونیک اسید را با فشار زیاد هوا به ذره های بسیار کوچک و ریز تبدیل می سازد و هیالورونیک اسید را با فشار زیادی به پوست وارد می کند. بنابرین در این روش احتمال به وجود آمدن خطای انسانی در حین انجام تزریق وجود ندارد و درصد آن در این تکنیک از تزریق به صفر رسیده است.

دوام و پایداری ژل در تزریق با هیالورون پن با توجه به وضعیت بیمار ، دوز و برند ژل مورد استفاده از 6 الی 12 ماه متغیر خواهد بود.

نحوه عملکرد دستگاه هیالورون پن

این ابزار با کارکرد منحصربفرد خود ژل هیالورونیک اسید را با فشار زیاد هوا به ذره های بسیار ریز و کوچک تبدیل ساخته و مواد را با فشار زیادی به پوست وارد می کند ، از این رو در این روش احتمال وجود خطای انسانی صفر می باشد.

در تزریق با این دستگاه خونریزی ، کبودی و درد به کمترین حد ممکن رسیده و احتمال پاره شدن عروق خونی و تزریق نادرست به اپیدرم پوست رخ نخواهد داد.

در تزریق با سوزن احتمال تزریق ناهمگون و نامتقارن ژل در پوست ممکن است اتفاق بیفتد که سبب گلوله شدن مواد در زیر پوست می شود اما در این روش احتمال ایجاد خطای انسانی به صفر رسیده و ژل به گونه ای همسان و یکدست در زیر پوست رسوب می کند و فرم لب ها کج و نامتقارن نخواهد شد.

دستگاه هیالورون پن یک ابتکار جدید می باشد که بدون احتیاج به سرنگ های معمول تزریق ، ژل هیالورونیک اسید را به درون لایه سطحی و قسمت بالایی لایه میانی پوست وارد می کند. هیالورون پن برای افرادی مناسب است که در تزریق با سرنگ اذیت می شوند و یا از آن ترس دارند. این تکنیک تزریق بدون درد و ناراحتی و به طور سریع انجام شده و یک عمل غیرتهاجمی می باشد که به افراد کمک می کند تا لب های خود را فرم دهند و برجسته سازند و چین و چروک های پوست خود را برطرف کنند.

این قلم از تکنولوژی فشاری بهره می گیرد که موجب می گردد هیالورونیک اسید به ذره هایی در حد نانو تغییر یافته و مواد هیالورونیک اسید به لایه های میانی پوست رسوب کند. ترکیب به کارگرفته شده در این تکنیک هیالورونیک اسید خواهد بود.

نواحی مناسب برای استفاده از هیالورون پن

ـ لب ها

ـ خطوط بینی ، دهانی

ـ خطوط اطراف دهان

ـ خط خنده

ـ چین و چروک های پیشانی

مزیت هیالورون پن نسبت به سوزن

در این شیوه تزریق خونریزی ، کبودی ، درد و ناراحتی به کمترین حد ممکن رسیده است و احتمال سوراخ شدن و پارگی عروق خونی و مویرگی و تزریق نادرست به قشر سطحی پوست اتفاق نخواهد افتاد.

در تزریق با سوزن احتمال تزریق غیر یکنواخت ژل در زیر پوست وجود خواهد داشت که سبب گلوله شدن ژل در زیر پوست   می شود اما در این روش از تزریق احتمال خطای انسانی به صفر رسیده و ژل تزریقی به طور همسان به زیر پوست نفوذ می کند. از هیالورون پن جهت تزریق به لب ها ، گونه ها ، خط خنده ، گردن و بدن نیز می توان استفاده نمود.

آموزش تزریق ژل با هیالورون پن

آموزش تزریق ژل با هیالورون پن ؛ به منظور تزریق دقیق مواد هیالورونیک اسید با دستگاه هیالورون پن نخست نواحی مورد نظر را تعیین و معلوم سازید. از این روش هم می توان جهت شکل دهی و برجسته سازی لب ها استفاده کرد و هم می توان جهت برطرف کردن چین و چروک های صورت تزریق را انجام داد.

پیش از عمل تزریق ژل ، در صورتی که در طی هفته های اخیر از دیگر روش های تزریقی جوان سازی و زیبایی استفاده کرده اید ، با پزشک معالج خود مشورت نمایید. تا 24 ساعت پس از تزریق از دستکاری نواحی مورد درمان اجتناب نمایید. دستیابی به نتیجه نهایی یک هفته به طول می انجامد و پس از آن فرم و شکل نهایی قابل رویت خواهد بود. آموزش تزریق ژل با هیالورون پن پس از خرید هیالورون پن از گروه بازرگانی نیک به کمک فایل های آموزش تزریق ژل با هیالورون پن ، آموزش داده می شود.

آموزش ماساژ بعد از تزریق ژل با هیالورون پن

آموزش تزریق ژل به گونه با هیالورون پن

آموزش تزریق ژل به دیگران با هیالورون پن

آموزش تزریق ژل با هیالورون پن به خودمان

روند تغییر لب پس از تزریق ژل در هفت روز

آموزش آماده کردن هیالورون پن برای تزریق ژل

تفاوت تزریق ژل با سوزن و هیالورون پن

جانمایی تزریق ژل با هیالورون پن

2/5 - (2 امتیاز)
پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید