ژل رووفیل پلاس Plus

فیلر رووفیل پلاس

در این مقاله می خوانید که چگونه خط خنده ایجاد می شود و درمان آن توسط تزریق فیلر لب و خط خنده رووفیل پلاس چگونه است !

مقدمه درمان خط خنده با تزریق فیلر کره ای رووفیل پلاس

زندگی از شادی و لبخند زدن پر است ولی می دانید که لبخند زدن سبب ایجاد خطوط و چین هایی اطراف دهان می شود. خطوط لبخند را معمولا خطوط خنده می نامند. در واقع این خطوط در دو طرف دهان شما قرار گرفته اند و در بخش پایینی صورتتان هستند.

این خطوط به علت تکرار ماهیچه ایی است که حین خندیدن به وجود می آید و معمولا در افراد پیر و لاغر و همینطور کسانی که چربی ندارند زیادتر است. گرچه افرادی هستند که این خطوط را علامتی از شادی در زندگی می دانند ولی برخی دیگر نشانه ایی از پیری می دانند.

در واقع تکرار لبخند می تواند سبب شلی در پوست گردد و چروک هایی را نمایان کند. همینطور لبخند زدن سبب فرسودگی در آن بافت می شود و خطی که درست می شود با وجود لبخند نزدن نیز می تواند باقی بماند.

با در نظر گرفتن مرحله پیری ، پوست حالت ارتجاعی و چربی را از دست می دهد و خطوط لبخند ظاهری بدتر پیدا می کنند.

امروزه با تزریق فیلر مانند ژل خط خنده رووفیل پلاس می توانید ظاهر این خطوط کاهش دهید که به صورت نا خواسته پیش آمده اند ، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا در خصوص ژل لب و خط خنده رووفیل پلاس بیشتر آشنا شوید.

رووفیل پلاس - ژل پلاس لب

رووفیل پلاس – ژل پلاس لب

عواملی که سبب ایجاد خطوط لبخند می شوند کدام اند ؟

  • خطوط لبخند در نتیجه روند پیری که کاهش حجم را به وجود می آورند همراه است.
  • بخش هایی نظیر اطراف دهان و یا حتی چشم ها در حین خندیدن بیشترین حرکت را ایجاد می نمایند و چروک ها را تشکیل می گردد.
  • در گذر زمان ، چروک هایی که حتی صورتتان در زمان استراحت است قابل مشاهده می باشد.
  • خطوط لبخند وقتی برجسته می شوند که به دلیل پیری ، چربی تحلیل می رود.
  • باید بدانید که نور خورشید و همینطور نوع سبک زندگی هم می تواند عامل هایی برای قابل توجه بودن به این خطوط شوند.

فیلر لب و خط خنده رووفیل پلاس کره چگونه انجام می گیرد؟

خطوط لبخند با استفاه از ژل ها درمان می گردد. این فیلرها را به خطوط خنده به شکل مستقیم تزریق می کنند. اگر بخواهیم توضحیاتی را در بدهیم فیلر ها که به شکل موقت هستند و براحتی ، قابلیت بازگشت را دارند.

در واقع با تزریق فیلر مثل ژل لب و خط خنده رووفیل پلاس ، بخش هایی مثل خطوط لبخند پر می شوند که می تواند ظاهری جوانتر و شاداب تری را به همراه بیارد.

وقتی که فیلر تزریق می شود سبب حجم دهی شده ، در نتیجه صاف شدن خطوط لبخند را سبب می گردد. تزریق فیلر به صورت معمول حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد که در ابتدا یک کرم بی حسی می زنند یا ممکن است موادی در حین تزریق به فیلر اضافه گردد. بعد از آن از ژل در هر طرف صورت تزریق می شود.

بعد از تزریق ژل رووفیل پلاس چه اتفاقی می افتد ؟

بعد از اینکه فیلر تزریق گردید شما می توانید فعالیت خود را شروع کنید ، در واقع هیچگونه تعطیلی برایتان وجود ندارد. پس جای نگرانی نمی باشد. بهتر است بدانید که نتایج بعد از آن قابل دیدن است و بسته به نوع فیلر استفاده شده دارد معمولا فیلرها به صورت موقتی هستند و ماندگاری آنها از ۶ ماه تا ۱۲ ماه متغیر می باشند.

در حقیقت فیلرهایی که برای درمان خطوط لبخند تزریق می شوند دارای هیالورونیک اسید هستند و با گذشت زمان ، بدن مواد موجود در فیلر را جذب می کند و خطوط لبخند دوباره باز می گردند.

پس بهتر است تزریقات به شکل دوره ایی انجام گیرند. از فیلرها می توانیم در جهت رفع چروک های پوستی بهره ببریم دقیقا همین کاری که ژل رووفیل پلاس برای درمان خطوط لبخند انجام می دهد.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل کره ای رووفیل پلاس هستند؟

به صورت کلی تمام افراد اعم از خانم ها ، آقایان که دارای چین و چروک هایی در بخش پایینی صورت هستند مناسب می باشد.

اگر دارای چروک هایی عمیق در دو طرف دهان خود هستید و دوست دارید که این چروک های برجسته را از بین ببرید درمان با تزریق فیلر می تواند برایتان مفید واقع گردد. در واقع کسانی که از نظر کلی سلامت هستند می توانند تزریق فیلر را انجام دهند.

سوالی که در این قسمت ممکن است برایتان پیش بیاید این باشد که :

بعد از تزریق ژل روفیل پلاس نتیجه چه می شود؟

  • پس از اینکه تزریق انجام شد شما می توانید بهبودی را ببینید.
  • سبب صافی در پوست شده و حجمی که تحلیل رفته بود بر می گردد.
  • با تزریق فیلر می توان خطوط لبخند را از بین برد. چرا که تزریق فیلر کلاژن را به پوستتان باز می گرداند و شما را به چهره ایی جوانتر تبدیل می کند.
  • قبل تزریق بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت هایی که لازم است را انجام دهید و در خصوص مواردی که برایتان ابهام دارد می توانید صحبت کنید.
  • ژل ها ظاهری جذاب و طبیعی برای شما می آورند و چهره شما مانند قبل خواهد بود اما ورژنی جوانتر و شاداب تر.

مدت ماندگاری فیلر لب و خط خنده رووفیل پلاس چه قدر است؟

فیلر ها موقتی می باشند و توسط بدن جذب می گردند ، پس ماندگاری که انتظار آن را دارید در افراد مختلف متفاوت است. برای بیشتر افراد فیلرهای خط لبخند معمولا از ۶ ماه تا ۱۲ ماه دارای ماندگاری متفاوتی است ولی ژل لب رووفیل پلاس دارای ماندگاری ۱۲ ماه است پس می توانید از این ژل برای خط لبخندتان استفاه کنید.

آیا استفاده از ژل لب کره ای رووفیل پلاس درد دارد؟

ژل لب رووفیل پلاس دردناک نمی باشد. در واقع در حین تزریق مقدار کمی فشار در محل تزریق حس می شود که خیلی زود از بین می رود. اگر تحمل درد را ندارید. بهتر است پزشک قبل از تزریق از بی حسی استفاده کند و این را در نظر بگیرید که هیچ گونه بریدگی به وجود نمی آید و توقف زمانی ندارید.

رووفیل پلاس - ژل پلاس لب

رووفیل پلاس – ژل پلاس لب

آمادگی برای فیلر خط خنده رووفیل پلاس چگونه است ؟

در واقع آمادگی برای فیلر های خط خنده وجود ندارد. با این وجود ممکن است به شما توصیه شود از استفاده آسپیرین در هفته قبل از تزریق جلوگیری کنید. چرا که این داروها رقیقی خون را به همراه می آورند و احتمال کبودی را زیاد می کنند.

آیا استراحتی پس از تزریق فیلر لب رووفیل پلاس نیاز است؟

خیر ، در واقع به همین دلیل است که بیشتر افراد از فیلرها و یا ژل ها استفاده می نمایند چون هیچ زمانی برای استراحت نیاز ندارد. این درمانی غیر تهاجمی است و دارای عوارض جانبی کمی است و مانند جراحی نمی باشد. فقط در نظر داشته باشید که ممکن است مقداری تورم ، قرمزی تجربه نمایید که بعد از گذشت ۲۴ ساعت از بین می رود. همینطور بهتر است به مدت ۴۸ ساعت از الکل و ورزش بپرهیزید.

خطرات احتمالی که ژل شقیقه رووفیل پلاس دارد؟

پس از تزریق فیلر ، ممکن است به مقدار خیلی ناچیزی قرمزی به وجود بیاید حتی تورم ، ولی با گذشت دو روز از بین می رود. به ندرت ممکن است کبودی اتفاق بیفتد و عوارضی مثل آلرژیک و عفونت خیلی کم پیش می آید که بعد چند روز رفع می شود.

فیلر روی بینی رووفیل پلاس

ژل کره ای رووفیل پلاس، یک فیلری است که می توان برای از بین بردن چروک هایی که عمیق هستند استفاده نمود و می توان برای کانتور لب بکار برد.

مشخصات فیلر کره ای روفیل پلاس

میزان هیالورونیک اسید : ۲۳mg / ml

حجم محصول : سرنگ یک میلی لیتر

سوزن : ۲۷G 1/2

عمق تزریق: درم میانی تا عمیق

مدت ماندگاری : به طور متوسط ۱۲ ماه

نواحی تزریق : برای پیشانی ، بینی ، خطوط نازولبیال ، خطوط ماریونت ، خط اشک ، ناحیه شقیقه ، گونه ها ، لیفت لب و برای حجم دهی چانه ، ایجاد زاویه سازی می توان استفاده نمود.

نتیجه گیری فیلر کره ای رووفیل پلاس

با توجه به مطالبی که در این مقاله گفته شد ، ژل رووفیل پلاس یک ژلی خوب در مقایسه با دیگر فیلرها است چرا که می تواند سبب حجم دهی در لب ، چانه ، گونه و از بین بردن خطوط خنده گردد و کلا فیلر کره ای رووفیل علاوه بر جوانسازی ، می تواند فرم دهی عالی صورت با ماندگاری بالایی را نیز به همراه بیاورد.


موضوع مرتبط :

ژل رووفیل فاین          |      ژل رووفیل اولترا

4.9/5 - (28 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید