بهترین فیلر زیر چشم

مزوژل- ژل مزوتراپی
۳ نکته ساده در مورد مزوتراپی و مقایسه مزوتراپی با لیفتینگ
جولای 6, 2019
جوان سازی پوست
برای جوان سازی پوست چه بخوریم؟
جولای 21, 2019

بهترین فیلر زیر چشم

بهترین فیلرهای زیر چشم

بهترین فیلر زیر چشم موضوعی است که به دلیل سوالات متعدد شما امروز بررسی خواهیم کرد. بهترین ژل زیر چشم را در میان شرکت های مختلف بررسی و معرفی می کنیم. اما می توانید در این رابطه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر بدنبال مرکز فروش بهترین ژل زیر چشم هستید و یا قصد خرید ژل زیر چشم را دارید ، می توانید قبل از خرید با مشاوران ما در این مورد مشورت کنید. آن ها اطلاعاتی جهت انتخاب بهترین ژل زیر چشم در اختیار شما قرار خواهند داد.

مشاوره جهت انتخاب بهترین ژل زیر چشم 

۰۲۱۷۷۵۱۵۷۰۸

با وجود پرکننده ها و ژل های تزریقی گوناگون در جهان ، فیلر ژوویدرم ، استایلج و تئوسیال ، رستیلن و بلترو فرآورده هایی پیشتاز به حساب می آیند. برای استفاده کنندگان توانایی و فرصت جوانسازی را به وجود می آورند. بهترین ژل زیرچشم با پر کردن و حجم دهی به مناطقی از پوست که انعطاف پذیری و الاستیسیته خود را از دست داده اند و دچار فرورفتگی و گودی شده اند ظاهری جوان داشته باشند.

بهترین ژل زیر چشم غالباً از هیالورونیک اسید که یک ماده ی طبیعیست استخراج و تولید می شوند که ناسازگاری با ساختار بیولوژیک بدن انسان ندارند. از این رو در دراز مدت خطرات جانبی به همراه نخواهند داشت.

متخصصان از بهترین فیلر زیر چشم برای یکدست کردن و پر کردن نواحی از پوت که دچار گودی و فرورفتگی و ایجاد خطوط ظریف شده اند ، نرم کردن چین و چروک ها شدید و به وجود آوردن چهره و پوستی جوان و شفاف در مراجعه کنندگان خود مدد می گیرند.

بهترین مارک های فیلر زیر چشم

بهترین فیلرهای زیر چشم به ترتیب کیفیت در دنیا عبارتند از :

ژوییدرم Juvederm

الیاکسین Aliaxin SR

سیفا Saypha filler

نئوویا Neauvia Rheology

درمال استایل Dermal Style

تئووسیال Teosyal

پلوریال Pluryal Classic

آیدیا Idea Bioexpander

سیتوسیال Cytosial 

پرفکتا Perfectha Fineline

نورامیس Neuramis lidocaine

رووفیل Revofil Fine

 

آلیاکسین SR – بهترین مارک ژل زیر چشم

فیلرهای آلیاکسین تولید کشور سوئیس می باشند که دارای انواع مختلفی از جملهSR  ، GP و EV  است که از فیلر زیر چشم آلیاکسین SR برای درمان چین و چروک‌های سطحی و چین و چروک‌های اطراف لب، خطوط ریز پیشانی و برای رفع تیرگی، ، چین و چروک و گودی زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد. مدت ماندگاری ژل آلیاکسین SR بین ۹ تا ۱۸ ماه می باشد.

آلیاکسین زیرچشم SR - بهترین فیلر زیر چشم ایتالیا

آلیاکسین زیرچشم SR – بهترین فیلر زیر چشم ایتالیا

پرفکتا فاین لاین – بهترین ژل زیرچشم

انواع فیلرهای پرفکتا توسط کشور فرانسه تولید شده اند، که دارای انواع مختلفی با کاربردهای متنوعی هستند. یکی از فیلرهای پرفکتا را می توانیم ژل پرفکتا فاین بگوییم. استفاده از بهترین ژل زیرچشم پرفکتا فاین معمولاً برای کاهش چین و چروک‌های صورت مانند خطوط پیشانی، خطوط سطحی و اطراف لب مورد استفاده قرار می گیرد. همینطور از بهترین فیلر زیر چشم پرفکتا می توانیم برای چین و چروک های زیر چشم، تیرگی و همچنین گودی استفاده نماییم. مدت ماندگاری بین ۹ تا ۱۸ ماه است.

ژل پرفکتا فاین لاین زیرچشم فرانسه

ژل پرفکتا فاین لاین زیرچشم فرانسه

 

پلوریال کلاسیک  – بهترین فیلر زیر چشم

فیلرهای پلوریال که در کشور اتریش ساخته شده اند. از فیلر زیر چشم پلوریال کلاسیک می توانیم برای رفع چین و چروک‌های صورت بکار ببریم، مانند خطوط در ناحیه پیشانی و رفع گودی، سیاهی و همچنین چین و چروک زیر چشم مورد استفاده قرار داد. این فیلر دارای ماندگاری ۱۲ تا ۱۸ ماه است.

پلوریال کلاسیک زیر چشم - بهترین ژل زیر چشم

پلوریال کلاسیک زیر چشم – بهترین ژل زیر چشم

رووفیل فاین

انواع فیلرهای رووفیل که ساخت کشور کره جنوبی هستند. از مدل فیلر زیر چشم فاین در جهت از بین بردن چروک هایی که سطحی هستند، چین های پیشانی، خطوط اطراف لب و همینطور برای تیرگی، چین و چروک های زیر چشم و گودی مورد استفاده قرار داد. ۹ تا ۱۸ ماه می تواند ماندگاری داشته باشد. این فیلر یکی از بهترین ژل زیر چشم است.

ژل رووفیل فاین - روفیل Fine

ژل رووفیل فاین – روفیل Fine

آیدیا Bio Expander

ژل های آیدیا که تولید کشور ایتالیا می باشند. انواع فیلرهای آیدیا را می توانیم برای کاربردهای مختلفی از جمله حجم دهی لب و غیره بکار ببریم. از مدل فیلر آیدیا Bio Expander در جهت از بین بردن خطوط بخش های سطحی و چین های اطراف لب و پیشانی و همینطور سیاهی، گودی و چین و چروک زیر چشم مورد استفاده قرار دهیم ژل آیدیا Bio Expander دارای ماندگاری ۱۲ الی ۱۸ ماه است. این ژل یکی از بهترین ژل زیر چشم است.

ژل آیدیا زیرچشم بایواسکپندر Bio expander dermal filler Idea

ژل آیدیا زیرچشم بایواسکپندر Bio expander dermal filler Idea

نئوویا اینتنس رئولوژی – بهترین ژل زیر چشم سوئیس

انواع فیلرهای نئوویا در کشور سوئیس ساخته شده اند، که از فیلر زیر چشم نئوویا اینتنس رئولوژی می توان در جهت از بین بردن چین و چروک، تیرگی و حتی گودی در زیر چشم مورد هدف قرار داد. از نئوویا اینتنس رئولوژی در راستای از بین بردن چروک های اطراف لب، پیشانی، خطوط سطحی و همینطور برای شقیقه مورد استفاده قرار داد. همینطور مدت ماندگاری فیلر نئوویا اینتنس رئولوژی ۱۰ الی ۱۵ ماه می باشد. نئوویا بهترین ژل زیر چشم ساخت کشور سوئیس می باشد.

ژل نیوویا - ژل neauvia - ژل نئوویا - بهترین ژل زیر چشم

ژل نیوویا – ژل neauvia – ژل نئوویا رئولوژی – بهترین ژل زیر چشم

سیفا مدل فیلر

فیلر سیفا تولید کشور اتریش است که دارای دو مدل Filler  و Volume می باشد که از مدل سیفا فیلر می توانیم برای زیر چشم و همینطور خطوط ریز پیشانی مورد کاربرد قرار داد. فیلر سیفا ماندگاری در حدود ۱۲ الی ۱۸ ماه دارد. با کیفیت ترین ژل زیر چشم در دنیا توسط شرکت کروما اتریش تولید می شود.

ژل سیفا فیلر - Saypha

ژل سیفا فیلر – Saypha

بهترین فیلر زیر چشم ژوویدرم

ایمنی و اثربخشی فراوان زیاد این نوع مارک پرکننده در خطوط و فرورفتگی ها و چروک های متوسط تا شدید ۶ الی ۱۸ ماه دوام خواهد داشت. این فیلر با نظر به نرمی و کشسانی زیاد خود ، چهره ای جوان و طبیعی را در کاهش و رفع چین و چروک های پوستی زیر چشم و خطوط اخم و خنده ایجاد می نماید.

از این رو پرکننده ژوویدرم یک راه حل مطلوب برای اشخاصی است که در پی راهکار و متد درمانی زیبایی عالی و سرآمد برای برطرف کردن چین و چروک های شدید و پایدار چهره ی خود هستند. این فیلر زیر چشم عالی ترین و بالاترین عملکرد را در ایجاد چهره ای جوان و طبیعی برای بیمار ایجاد می کند. بنابراین هنگام خندیدن ، تعجب ، اخم کردن و گریه کردن پوست انعطاف خود را حفظ و حالت طبیعی خواهد داشت.

فیلر زیر چشم استایلج – برند جهانی در زمینه فیلر زیر چشم

این نوع فیلر یک بهترین ژلهای زیر چشم استاندارد و حرفه ای معتبر جهانی است که توسط سازمان غذا و دارو تاییده شده است. برای کاهش و از بین بردن راحت و اثربخش فرورفتگی ها و چروک های زیر چشم در مراجعین جوان و میانسال کاربرد دارد.

استایلج مقدار نرمی و انعطاف فیلرهای پوستی را تقویت می کند ، بدین سبب نتایج درمانی با آن به طور کامل طبیعی و قابل قبول خواهد بود و احتیاج و انتظار استفاده کنندگان را رفع می سازد. در صورتی که نگرانید که تزریق فیلرهای زیر چشم سبب به وجود آمدن برجستگی غیرطبیعی بر روی پوست نواحی مورد درمان شود و یا اثر و نتیجه ی آن به سرعت محو و میزان ماندگاری مطلوبی نداشته باشند ، فیلر استایلج عالی ترین انتخاب برای تزریق خواهد بود.

این فرآورده را می توان انعطاف پذیر ترین فیلر برای فرورفتگی ها و چین و چروک های پوستی در بازار به حساب آورد و گزینه ای مطلوب جهت کاهش و رفع چین و چروک های معمولی تا فراوان شدید پوستی به شمار آورد. مدت ماندگاری و طول عمر این فیلر پوستی ۶ الی ۱۸ ماه می باشد که بنابر وضعیت بیمار این مدت زمان متغیر خواهد بود.

فیلر زیر چشم تئوسیال – بهترین ژل زیرچشم اروپایی

بهترین فیلر زیر چشم تئوسیال به مناطق و بافت هایی از پوست که دچار کمبود هیالورونیک اسید و کلاژن شده اند حجم می دهد. از این فیلر جهت برجسته سازی و حجم دادن به لب ها ، بالا آوردن فرورفتگی ها و کشیدن پوست بدون عمل جراحی صورت هم به کار گرفته می شود که از رایج ترین موارد کاربرد تئوسیال هستند. میزان باقی ماندن تاثیر این فیلر پوستی بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

ژل زیر چشم سیتوسیال 

ژل زیر چشم سیتوسیال دیپ در میان دو مدل دیگر آن با BD پایین برای چشم مناسب است. سیتوسیال ولوم  Cytosial Volume ، سیتوسیال دیپ Cytosial Deep ، سیتوسیال مدیوم Cytosial Medium از جمله ژل های سیتوسیال می باشند.

ژل زیر چشم پرنسس 

انواع پرکننده های پوستی Princess توسط شرکت اتریشی Croma-Pharma GmbH ، شرکتی با سابقه طولانی در ایجاد اسید هیالورونیک (HA) تولید می شود. مواد و ترکیبات ژل پرنسس با دقت انتخاب شده و یک فرآیند تولیدی خودکار و بی نظیر ، از بالاترین کیفیت اطمینان می دهند.

استفاده از فیلر برای پر کردن زیر چشم

تزریق فیلرها و ژل های دور چشم جهت کاهش و از بین بردن کبودی و تیرگی ، چین و چروک های ظریف ، پف اطراف چشم و پر کردن ناودان اشکی که با افزایش سن افراد دچار چین و چروک های شدید و ثابت شده اند استفاده می شود.

در واقع مناطق زیر چشم از قسمت هایی می باشند که سریع تر و فراوان تر از دیگر نواحی پوست قادر است افزایش سن و پیری را آشکار نماید. بهترین فیلرهای اسید هیالورونیک زیر چشم با افزودن حجم و پر کنندگی نواحی مورد درمان به گونه ای پیشرفته و طبیعی زیبایی و جوانی از دت رفته را به میلیون ها نفر بر می گردانند.

بهره گیری از فیلرهای زیر چشم در قسمت های گودی و فرورفتگی و کبودی زیر چشم اثربخشی قابل توجه و رضایت بخشی دارد. شایان ذکر است که مشخصه های بیان شده برای هر مارک فیلر زیرچشم  ، به صورت تقریبی در همه ی فیلرها یافت می شود و متخصص با نظر به وضعیت شما ، بهترین و مناب ترین نوع فیلر را به شما معرفی می کند.

آموزش تزریق بهترین ژل زیر چشم

آناتومی صورت جهت تزریق ژل


موضوعات مرتبط :

ژل هیالورونیک اسید

ژل مزوتراپی – مزوژل

شرکت ژوویدرم – واردکننده رووفیل

انواع مارک های ژل ها و فیلرهای پوستی

آلیاکسین | ژوویدرم | رووفیل | پرفکتا | شرکت پروفایلو | ژل آیدیا | آلاینا | پرنسسبلوترو پرفکتا

 

4.9/5 - (20 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

2 دیدگاه ها

  1. مرجان گفت:

    ژل استایلج ال من استفاده ردم برای خط خنده الان ۳ ساله هنوز نیاز مجدد به تمدید نشدم بسیار عالی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید