فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ HAIR FILLER

همه چیز در مورد فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ را قبل از خرید فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ در این صفحه مطالعه نمایید. فیلر مو یا هیرفیلر ساخت کشور کره جنوبی بوده و مدتی است که توسط شرکت های واردکننده محصولات پزشکی زیبایی ، وارد کشور شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید هیرفیلر با کارشناس فروش هیرفیلر ما تماس بگیرید.

۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ چیست ؟

برای افرادی که نوع شدید تری از ریزش مو ، آلوپسی یا ریزش مو دارند ، درمان با سرهای مو DR.CYJ می تواند نتیجه ای باشد. DR.CYJ پرکننده موی تزریقی است که براساس فرمول انحصاری ۰f 7 پپتیدها و هیالورونیک اسید برای احیای مو و پوست سر تزریق می شود.

فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ پرکننده مو می تواند به کاهش ریزش مو کمک کند و در درمان رشد مجدد مو موثر باشد. محصول نتیجه ۱۳ سال تحقیق و توسعه توسط Caregen است و با موفقیت در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد. DR.CYJ پرکننده موی پزشکی یک کلاس پزشکی کلاس III است و دارای تاییدیه (CE 2265) است.

فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ روش درمانی اسید پپتید هیالورونیک در بسیاری از موارد برای معکوس کردن روند ریزش مو تضمین می کند و در عین حال باعث احیای پوست سر و فولیکول های مو می شود تا رشد مو را تحریک کند. فرمول پپتیدهای ثبت شده و هیالورونیک اسید ، موها را به داخل فولیکولهای مو آسیب می رساند ، طبق تحقیقات بالینی به موهای بیشتر ، ضخیم تر و قوی تر منجر می شود.

فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ

فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ

فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ چگونه عمل می کند ؟

برای رشد مجدد مو لازم است که ژن ها و پروتئین هایی که برای رشد مو ضروری هستند را تنظیم کنیم . فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ پرکننده مو شامل ۷ پپتید اختراع شده است. هر پپتید با آزمایش های مختلف آزمایشگاهی انجام شده توسط Caregen ، اثر خود را در روند رشد و ریزش مو نشان داده است.

فیلر مو DR.CYJ پرکننده مو باعث گردش خون در پوست سر می شود و به احیای فولیکول ها کمک می کند و باعث رشد مجدد مو می شود. این فناوری رهاسازی پایدار ، با آزاد سازی مداوم و منظم و نفوذ این مواد فعال به پوست ، اثر بخشی ۷ پپتید را به مدت دو هفته افزایش داده است.

۴ عملکرد کلیدی فیلر مو یا هیرفیلر 

تحریک رشد مو: مجموعه پر کننده مو می تواند با تقویت عملکرد بتا-کاتنین و با فعال کردن سلولهای بنیادی آن که مجدداً از رشد مو در مرحله رشد آناژن اطمینان می کنند ، بیان ژنهایی را که رشد مو را تحریک مثبت می کند تحریک کند.

مهار آلوپسی: مجتمع پرکننده مو با مهار BMP4 و DKK-1 مهمترین عامل ریزش مو می تواند در برابر آلوپسی محافظت کند.

آنتی اکسیدان: مجموعه پر کننده مو می تواند آلوپسی را با کنترل ROS مهار کند ، ناشی از اشعه ماوراء بنفش ، استرس و سایر عوامل بیرونی

تحریک رگ زایی: مجموعه پر کننده مو با تهیه مواد مغذی به ریشه مو از طریق محرک آنژیوژنز می تواند به تولید فولیکول های مو کمک کند.

اثر هیرفیلر یا فیلر مو چقدر ماندگاری دارد

تأثیر درمان پرکننده DR.CYJ در بیماران متفاوت است ، اما می تواند حدود یک سال قابل مشاهده باشد. در طول و بعد از این دوره ، درمان با پر کننده مو DR.CYJ می تواند (تا حدی) تکرار شود. علاوه بر این ، توصیه می شود که پس از درمان با پرکننده DR.CYJ یا با استفاده از کوکتلهای مو ، به بهبود اثر بلند مدت ادامه یابد.

آثار فیلر مو

با اولین جلسه درمانی با DR.CYJ Filler پیش بینی می شود که روند ریزش مو در ناحیه تزریق شده را مهار می کند. جلسات بعدی باعث تحریک گردش خون و احیای فولیکول های مو می شود و در نتیجه روند رشد مجدد موهای بیشتر ، ضخیم تر و حیاتی تر تسریع می شود.

تحقیقات بالینی انجام شده توسط Caregen نشان داده است كه پس از ۸ هفته چگالی مو (۱ / cm-1) به طور متوسط با ۲۲٫۳٪ و ضخامت مو با ۲۶ در مقایسه با وضعیت قبل از درمان افزایش یافته است. در این مطالعه (N = 18؛ آقایان: Norwood Hamilton Scale 2 ~ 4A؛ Women: SAVIN Score I-1 ~ II-2) مجتمع پر کننده مو به نظر می رسد در بهبود الگوهای ریزش مو مرد و زن و آلوپسی آرته به طور فعال کار می کند.

مواد تشکیل دهنده هیرفیلر

مواد تشکیل دهنده هیرفیلر

نمایندگی فروش هیرفیلر 

اگر قصد خرید هیرفیلر Dr. CYJ از نمایندگی فروش هیرفیلر در ایران را دارید، می توانید برای دریافت راهنمایی با کارشناس هیرفیلر در گروه نیکطب صحبت کنید.

نمایندگی هیرفیلر به عنوان مشاوران تخصصی عمل می کنند. آنها می توانند به مشتریان کمک کنند تا محصولات مناسب با نیازها و انتظارات خود را انتخاب کنند. این مشاوره معمولاً بر اساس تجربه و دانش فنی نمایندگی ارائه می شود.

نمایندگی هیرفیلر معمولاً توجه زیادی به ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش دارد. این امر به مشتریان اطمینان می دهد که کالای اصلی با لیبل وزارت بهداشت تهیه نماید.

نمایندگی فروش هیرفیلر به عنوان پل ارتباطی بین شرکتهای اصلی و مشتریان و پزشکان عمل می کنند و مسئولیت هایی از جمله تبلیغات، پشتیبانی فنی، و ارائه خدمات پس از فروش را به عهده دارند.

آیا تزریق فیلر مو درد دارد؟

تزریق فیلر مو خیلی دردناک تر از سایر تزریق های فیلرها نیست. برخی از بیماران تزریقات را در بعضی از نقاط پوست سر به عنوان چیزی حساس تر یا شرورانه تجربه می کنند. در اصل درمان نیازی به بیهوشی ندارد. در صورت تمایل ، با مشورت بیمار و پزشک می توان از ژل بی حسی موضعی استفاده کرد. لطفاً در حدود نیم ساعت زمان بی حسی را در نظر بگیرید. در طول درمان ، پزشک همچنین می تواند یک ماساژ ملایم و فشرده بر روی لکه های تزریق شده انجام دهد تا هرگونه درد را کاهش دهد.

پروتکول تزریق فیلر مو

در درمان به طور اصولی نیازی به بیهوشی نیست. در صورت تمایل با بیمار ، در صورت تمایل ، از ژل موضعی بی حسی استفاده کنید. بعد از ۳۰ دقیقه آن را پاک کنید.

تزریق DR پر کننده کننده مو CYJ فقط بر روی پوست تمیز و سالم و بدون التهاب. ابتدا پوست سر را با یک سواب الکل ضد عفونی کنید.

تزریق DR پرکننده مو CYJ (در دمای اتاق) در محل مورد نظر با یک سوزن هیپودرمی ۳۰G یا ۳۲G. ممکن است در طول درمان استفاده از چندین سوزن را در نظر بگیرید.

از تکنیک تزریق میکروآیکوتو (میکرو سوراخ های سری در خط) استفاده کنید. در هر تزریق ۰٫۲ تا ۰٫۴ سانتی متر مقدار ۰٫۰۲ تا ۰٫۰۵ میلی لیتر داخل بدن را تزریق کنید. از فاصله بین خطوط +/- ۱ سانتی متر استفاده کنید. با ۱ میلی لیتر پر کننده کننده DR.CYJ به اندازه یک کف دست قابل درمان است.

در طول و بعد از درمان ، یک ماساژ ملایم انجام دهید تا محصول به طور مساوی توزیع شود و هرگونه درد را کاهش دهد.

تعداد جلسات تزربق فیلر مو 

هر فرد و مشکل مو متفاوت است و بنابراین به یک روش درمانی پاسخ متفاوتی می دهند. پزشک شما قادر خواهد بود در این مورد به شما توصیه کند.

تزریق فیلر مو استاندارد : ۱ تزریق در هر ۲ هفته ، به مدت ۸ هفته (در کل ۴ جلسه)

تزریق درمان فیلر مو جدی تر : ۱ تزریق در هر ۲ هفته ، به مدت ۸ هفته (در کل ۴ جلسه) ، سپس ۱ جلسه نگهداری ماهانه به مدت ۳-۶ ماه.

تزریق فیلر مو برای چه کسانی توصیه نمی شود

زن و مرد با حساسیت به اسید هیالورونیک

خانم هایی که در دوران بارداری یا شیردهی قرار دارند

آقایان و خانم هایی که از داروهای ضد انعقاد یا رقیق کننده خون استفاده می کنند

آقایان و خانم هایی که در سیستم ایمنی بدن خود دچار مشکل هستند یا سیستم ایمنی درمانی انجام می شوند.

قایان و خانم هایی که مبتلا به التهاب پوست سر هستند

تزریق فیلر مو به چه کسانی توصیه می شود

نامزدهای مناسب برای تزریق فیلر DR.CYJ عبارتند از:

زن و مرد از هر نوع آلوپسی غیر اسکار رنج می برند

زنان و مردان در هر سنی با موهای نازک و کلی ضعیف هستند

زن و مرد با ریزش بیش از حد مو

زن و مردی که می خواهند احتمال بقای پیوند مو خود را افزایش دهند

بیماران آلوپسی که می خواهند در ترکیب با سایر درمان های مو تأثیر بیشتری ایجاد کنند

مزایای فیلر مو فیلر مو یا هیرفیلر DR.CYJ

تزریق فیلر مو  DR.CYJ شانس را برای موارد زیر افزایش می دهد:

ریزش مو را مهار کنید

رشد مو را تحریک می کند

تراکم مو و ضخامت مو را افزایش دهید

احیای فولیکول های مو و سلول های مو

گردش خون و هیدراتاسیون خون را در پوست سر تحریک می کند

عوارض جانبی احتمالی فیلر مو DR.CYJ

درد کوتاه مدت گذرا ممکن است پس از تزریق ، زخم پوست سر ممکن است ایجاد شود

قرمزی ، تورم ، ورم ، هماتوما ، خارش و درد جزئی در ناحیه تزریق پس از درمان ایجاد می شود و به طور کلی فروکش بیش از ۷۲ ساعت می کند

حساسیت به هر یک از مواد تشکیل دهنده می تواند عوازض جانبی فیلر مو باشد.

خطر بالقوه این عوارض جانبی توسط پزشک برای بیمار توضیح داده می شود. تمام عوارض جانبی به غیر از مواردی که در بالا توضیح داده شد و یا بیشتر از یک هفته ادامه داشته باشد باید توسط پزشک به پزشک گزارش شود.


بهترین کوکتل مزو مو

4.4/5 - (33 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید