دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید. اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد. فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست.

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال اسپری تمیز کننده و جوانسازی پوست اسپری اکسیژن جت اسپری. محافظ پاک کننده پوست محافل تاریک دستگاه حذف کیف های چشم حلقوی تاریک را از بین می برد. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج اولتراسونیک با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. سونوگرافی کاربردی ، با انواع آرایشی و بهداشتی کرم ، برای تقویت سازمان به جلوه زیبایی ، به پوست نفوذ می کند.

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال کار دستگاه RF است. RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. چین و چروک و پوست شل می تواند تاثیری در ظاهر شما داشته باشد. حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند.
از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند. تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند. اگرچه اغلب موفقیت آمیز است ، آسانسورهای صورت نیاز به جراحی جزئی و دوره های بهبودی طولانی دارند.

تقاضای فزاینده ای برای تکنیک های غیرجراحی برای تجدید ظاهر صورت وجود دارد. اینجاست که آسانسورهای فرکانس رادیویی به صورت بازی در می آیند. یک پخش کننده فرکانس رادیویی بر روی پوست فشرده می شود. این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند. گرما باعث انقباض این لایه ها و ایجاد سطح کلاژن می شود.

نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد. از آنجا که گرما زیادی درگیر است ، باید مقداری سرمایش به طور همزمان روی پوست اعمال شود. لیفت صورت فرکانس رادیویی یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود. این یک روش پزشکی اثبات شده است که نیازی به پوست سر یا بخیه ندارد. همچنین حرفه ای های شلوغی که به ظاهر خود اهمیت می دهند ، یک انتخاب محبوب است. این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود.

نتایج هرچند وقت را نشان می دهد. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد. HYDRA / HYDRO-DERMABREASION Hydro-Microdermabrasion روش سنتی را که تمیز کردن پوست با تکیه بر مهارت های تمرین فرد است ، به طور کامل تغییر داد ، Hydro-Microdermabrasion از حالت مکش خلاء کنترل شده توسط فرایند هوشمند ، از طریق ترکیب محصولات و تجهیزات برای جلوگیری از بافت پوست استفاده می کند. از نکات مخصوص هیدروپل طراحی شده استفاده می کند که به آرامی پوست را با استفاده از حرکات برنامه ریزی درما لایه برداری می کند.

نوک مارپیچی اجازه می دهد تا پوست های SERVMS طولانی تر بر روی پوست باشند ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به سمت اعماق پوست فشار بیاورند و جلوه ای بهم خورده ایجاد کنند! درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. روش صاف کننده ، مرطوب کننده ، تحریک کننده و بلافاصله مؤثر است. BIO MICRO CURRENT با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده در بدن ، می تواند از طریق پوست وارد سلول های عضلانی شود ، با استفاده از ATP انرژی موجود در سلول ، سلول را قادر می سازد عملکرد طبیعی و سرگرمی را بازیابد. این واحد از نرم افزارهای کاربردی برای برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای رایانه است که می تواند به شکل دهی بهتری برای خط ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ ، پا ، چشم سیاه و غیره کمک کند.

تقویت گردش خون و متاستاز صورت ، کاهش اسپلش صورت و گرفتگی منافذ. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند.
دسته سونوگرافی: ترویج میکروسیرکولاسیون ، احیای پوست . بیو میکروسنتنت برای پوست

جوان سازی پوست چند قطبی RF. آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۲٫ سفید کردن پوست ، بهبود رنگ پوست ، زرد ، بهبود بافت پوست. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود.

امواج اولتراسونیک در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. سونوگرافی کاربردی ، با انواع آرایشی و بهداشتی کرم ، برای تقویت سازمان به جلوه زیبایی ، به پوست نفوذ می کند.

درمان اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی شدید برای تحریک سلولهای زیر پوست استفاده می کند. با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند. این روش درمانی کاملاً بی خطر است ، زیرا از امواج صوتی استفاده می کند تا به طور طبیعی مواد مغذی سالم و سایر مواد تشکیل دهنده را وارد پوست کند و بدون ایجاد درد و ناراحتی ایجاد کند ، همه در حالی که پوست را تمیز ، تون و روشن تر می کنند.

مزایای استفاده Ultra sound در دستگاه ۶ کاره فیدروفیشیال

  • متابولیسم سلولی را افزایش می دهد
  • خطوط ریز و چین و چروک را صاف می کند
  • منافذ بزرگ را تصفیه می کند
  • ظاهر سلولیت را کاهش می دهد
  • دایره های زیر چشم تیره را روشن می کند
  • خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد
  • جای زخم ، لکه های سنی و قرمزی را محو می کند
  • سموم را از بین می برد
  • چشم های پف کرده را تسکین می دهد
  • آکنه را بهبود می بخشد
  • گردش خون را تحریک می کند
  • عملکرد محصول مراقبت از پوست را بهبود می بخشد
  • پوست را بر روی گردن ، بدن و صورت سفت و محکم می کند

Cold Hummer در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

سرما درمانی ، درمانی آرامش بخش است که پس از هر نوع درمان ساینده صورت یا بدن ایده آل است. تسکین دهنده تحریک کننده پوست و کاهش قرمزی ، سرماخوردگی فواید زیادی دارد که باعث می شود مشتری احساس جوان سازی و تجدید نظر کند. دستگیره صاف با خنک کردن پوست از التهاب جلوگیری می کند. کرایوتراپی همچنین به دلیل توانایی آن در کاهش فشار عضلات و درد ، تسکین سردردها و کنترل تورم مورد ستایش قرار گرفته است.

مزایای استفاده از Cold Hummer در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

  • چشم های پف کرده را تسکین می دهد
  • التهاب و تورم را کاهش می دهد
  • چین و چروک ها را صاف می کند
  • تن و پوستی پوست را بهبود می بخشد
  • الیاف کلاژن را نرم می کند
  • مخصوصاً برای تسکین دهنده پوست حساس مفید است

فرکانس رادیویی RF در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. چین و چروک و پوست شل می تواند تاثیری در ظاهر شما داشته باشد. حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید. تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند. اگرچه اغلب موفقیت آمیز است ، آسانسورهای صورت نیاز به جراحی جزئی و دوره های بهبودی طولانی دارند. تقاضای فزاینده ای برای تکنیک های غیرجراحی برای تجدید ظاهر صورت وجود دارد. اینجاست که آسانسورهای فرکانس رادیویی به صورت بازی در می آیند.
یک پخش کننده فرکانس رادیویی بر روی پوست فشرده می شود. این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند. گرما باعث انقباض این لایه ها و ایجاد سطح کلاژن می شود. نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد. از آنجا که گرما زیادی درگیر است ، باید مقداری سرمایش به طور همزمان روی پوست اعمال شود.

لیفت صورت با دستگاه آر اف یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود. این یک روش پزشکی اثبات شده است که نیازی به پوست سر یا بخیه ندارد. همچنین حرفه ای های شلوغی که به ظاهر خود اهمیت می دهند ، یک انتخاب محبوب است. این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود. نتایج هرچند وقت را نشان می دهد. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد.

مزایای امواج رادیویی RF در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

  • پروتئین های کلاژن را تقویت کرده و تولید پروتئین های جدید را ترغیب می کند
  • پوست صورت و بدن را محکم و محکم می کند
  • عمق چین و چروک ها را کاهش می دهد
  • در مبارزه با چین و چروک های دهان و پیشانی بسیار مؤثر است
  • برآمدگی های سلولیت را صاف می کند
  • تولید الاستین را تقویت می کند
  • پیشرو عالی در درمان های کاویتاسیون به دلیل اثرات گرمایش
  • طبیعی و بی خطر برای انواع پوست
  • به اعماق پوست می رسد که بسیاری از درمان های سفت کننده پوست نمی توانند

HYDRA / HYDRO-DERMABREASION در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

Hydro-Microdermabrasion روش سنتی را که همان تمیز کردن پوست با تکیه بر مهارتهای تمرین فرد است ، کاملاً تغییر داد ، Hydro-Microdermabrasion از طریق مکش خلاء کنترل شده توسط فرایند هوشمند ، از طریق ترکیب محصولات و تجهیزات برای از بین بردن بافت پوست استفاده می کند. از نکات مخصوص هیدروپل طراحی شده استفاده می کند که به آرامی پوست را با استفاده از حرکات برنامه ریزی درما لایه برداری می کند. راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند. درمان با استفاده از فناوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این ابزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. روش صاف کننده ، مرطوب کننده ، تحریک کننده و بلافاصله مؤثر است.

هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است. در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند. سرعت بالای این روش به طور موثری سلولهای مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در همان زمان پوست را لایه برداری و تسکین می بخشد. Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند. گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند. اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید.

مزایای استفاده از HYDRODERMABRASION در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

  • از پوستی حساس که قادر به انجام سایر اشکال میکرودرم ابریژن نیست ، بهره می برد
  • دید سایه ها و سایه های تیره را کاهش می دهد
  • گردش خون را بهبود می بخشد
  • تولید کلاژن و الاستین را پشتیبانی می کند
  • پوست را محکم می کند
  • درخشش پوست را نشان می دهد
  • از تمام عناصر طبیعی و مواد معدنی استفاده می کند

BIO MICRO CURRENT در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی ، می تواند از طریق پوست به درون سلول های عضلانی برود و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول ، سلول را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و سرگرمی کند. این واحد از نرم افزارهای کاربردی است که با استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده رایانه ای می تواند به شکل دهی بهتری برای ریسمان ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ پا ، کیسه ، چشم سیاه و غیره کمک کند و باعث تقویت گردش خون و متاستاز صورت ، کاهش صورت می شود. چلپ چلوپ و انقباض منافذ. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد.

BIO MICRO CURRENT در دستگاه ۶ کار هیدروفیشیال

با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی ، می تواند از طریق پوست به درون سلول های عضلانی برود و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول ، سلول را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و سرگرمی کند. این واحد از نرم افزارهای کاربردی است که با استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده رایانه ای می تواند به شکل دهی بهتری برای ریسمان ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ پا ، کیسه ، چشم سیاه و غیره کمک کند و باعث تقویت گردش خون و متاستاز صورت ، کاهش صورت می شود. چلپ چلوپ و انقباض منافذ. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد.

SCRUBBING اتو پوست

شستشوی التراسونیک پوست به دلیل توانایی آن در بهبود گردش خون – راز درخشش پوست ، به طور گسترده در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی استفاده می شود. ارتعاشات با فرکانس بالا به طور موثری جوش های سرسیاه ، سلول های مرده پوست و خاک را از بین می برد و به پوست شما اجازه می دهد تا پاکیزگی خود را دوباره به دست آورد. همچنین به آرامی صورت شما را ماساژ می دهد ، بنابراین پوست شما می تواند خاصیت ارتجاعی خود را به دست آورد و بازسازی کلاژن را تقویت کند. همزمان ، امواج مافوق صوت سرم های ضد پیری و سایر مواد مغذی را به پوست شما نفوذ می کنند و به اثرات تغذیه ای می رسند.

مزایای استفاده از اتو پوست

  • چربی های عمیق را از بین می برد
  • پوست پوسته پوسته و پوستی را تغذیه می کند
  • بافت پوست را یکنواخت می کند و یک چهره صاف ایجاد می کند
  • میزان دید آکنه ، جوش های سر سیاه ، جوش ها ، چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد
  • پوست را بلند کرده و رنگ آن را بهبود می بخشد

OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است. با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد. با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند. اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند.

مزایای استفاده از اکسیژن در OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

  • عمیقا پوست را با ویتامین های اکسیژن و آنتی اکسیدان ها تزریق می کند
  • بیماران را آرام می کند
  • درخشش طبیعی ایجاد می کند
  • گردش خون و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد
  • از داخل بدن پوست را آبرسانی می کند
  • التهاب را کاهش می دهد
  • متابولیسم پوست را بهبود می بخشد
  • به پوست جلوه ای طبیعی و روشن می بخشد

اجزا دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

۱٫ تمیز کردن مرطوب شده Mydra
۲٫ دسته سونوگرافی: ترویج میکروسیرکولاسیون ، احیای پوست
۳٫ بیو میکروسایتنت برای پوست
۴- جوان سازی پوست چند قطبی RF
۵- دسته خنک کننده
۶٫ قلم اتمی سازی پلیمر

مزایای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

۱٫ از بین بردن آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، آلرژنهای پوستی شفاف.
۲٫ سفید کردن پوست ، بهبود رنگ پوست ، زرد ، بهبود بافت پوست.
۳٫ پوست را تمیز کنید ، ضمن اینکه به پوست مرطوب کننده ، تغذیه کننده می دهید.
۴٫ بهبود پوست شل ، سفت شدن منافذ ، افزایش شفافیت پوست.
۵٫ مراقبت های قبل از عمل و بعد از عمل برای بازسازی پوست بدن و جراحی بازسازی پوست غیر قابل استفاده؛
۶٫ شکل دادن به پوست محکم ، ترمیم منافظ پوستی ، بهبود تمیز کردن مضاعف چانه و بالای لب ؛ درمان آکنه ؛ سفید کردن پوست ؛ منافذ کوچک کردن.
۷٫ ضد پیری ؛ مرطوب کننده پوست ؛ سفت شدن پوست

دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

1/5 - (1 امتیاز)

0 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۱ ستاره

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید