انواع کوکتل مزوتراپی و بهترین کوکتل مزوتراپی

روش های لاغری
انواع روش های لاغری کدامند ؟
اکتبر 21, 2019
بهترین مزو وایت
بهترین مزو وایت Mesowhite کدام است؟
اکتبر 24, 2019

انواع کوکتل مزوتراپی و بهترین کوکتل مزوتراپی

انواع کوکتل مزوتراپی - بهترین کوکتل مزوتراپی

انواع کوکتل مزوتراپی و بهترین کوکتل مزوتراپی را بشناسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کوکتل مزوتراپی و انواع کوکتل مزوتراپی این مطلب را مطالعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۲۱۷۷۵۱۵۷۰۸

یکی از متدهای درمانی نوینی که در آن امکان درمان و رفع مشکلاتی نظیر ریزش مو ، طاسی سر ، سلولیت و عارضه های پوستی به راحتی و بدون جراحی و به صورت سرپایی میسر است ، بهره گیری از کوکتل های مزوتراپی است. این فرآورده ها به طریق تزریق موضعی به کار برده می شوند و در سریع ترین زمان ، حداکثر نتایج و اثربخشی را خواهند داشت. به کارگیری این شیوه درمانی هیچ درد و ناراحتی نخواهد داشت ، ولی بیماران قادرند در صورت لزوم از بی حس کننده های موضعی بهره بگیرند.

مزوتراپی موجب انتقال و نفوذ سریع ویتامین ها ، مواد معدنی ؛ هورمون ها و آنزیم ها و … به نواحی تحت درمان می شود. بالعکس سرم ها ، کرم ها و لوسیون ها کوکتل های مزوتراپی به صورت محلول تهیه می شوند ، بدین سبب عمیق تر و سریع تر به لایه های درونی پوست نفوذ کرده و نتایج قابل توجه ای به همراه دارند.

انواع کوکتل مزوتراپی و کاربردهای کوکتل مزوتراپی

  • Whitening cocktail shine ؛ روشن کننده و ضدلک تخصصی
  • Antiaging top age ؛ برطرف کننده چین و چروک ، منافذ باز پوست و جوان سازی پوست
  • Lift cocktail ؛ لیفت و رفع افتادگی و شلی پوست
  • Brightening antiacne ؛ رفع جای جوش ، آکنه ، روشن کننده و ضدلک
  • Lipolytic cocktail ؛ لاغری موضعی شکم ، پهلو ، ران و بازو
  • Hair cocktail hair ؛ رشد مجدد مو ، تقویت مو ، قطع ریزش مو
  • Hyaluronic acid ؛ کلاژن ساز ، حجم دهنده ، لیفت ، آبرسان ، جوان سازی پوست
  • Eye top cocktail ؛ برطرف کننده تیرگی و پف دور چشم ، رفع چین و چروک اطراف چشم
  • Vitamin C ؛ آنتی اکسیدان ، کمک به روشن کنندگی پوست ، جوان سازی پوست
  • Glutathione ؛ کمک به احیای پیری پوست ، روشن کننده و درخشان کننده پوست
  • Trace elements ؛ کمک به قطع ریزش مو ، کمک به احیای پوست و جوان سازی

بهترین کوکتل مزوتراپی درماهیل :

طاسی مو منطقه ای و ریزش مو این روزها یکی از عمده ترین مسائل و نگرانی در زنان و مردان می باشد که اشخاص قادرند از محلول های مزوتراپی جهت برطرف کردن ریزش مو و طاسی منطقه ای خود بهره بگیرند. همچنین کوکتل های مزوتراپی درماهیل در انواع مختلف با اهداف درمانی گوناگون نظیر لیفت پوست ، جوان سازی صورت و گردن ، رفع تجمع اضافی بدن تولید و به کار گرفته می شود. کوکتل های درماهیل با بهبود گردش خون و بالا بردن میزان رطوبت و آبرسانی پوست موجب کاهش چین و چروک های پوستی و سفتی و قوام پوست خواهند شد.

بهترین کوکتل های مزوتراپی فیوژن :

این کوکتل مزوتراپی فیوژن قادر است با تقویت گردش خون در پوست سر موجب بازسازی فولیکول های مو شود. به کارگیری این محلول در رفع طاسی منطقه ای سر اثربخش می باشد. همچنین ترکیبات موجود در این محصول موجب ضخیم شدن و پرپشت شدن موهای نازک و شکننده می شود و با رفع خشکی پوست سر و آبرسانی به آن به برطرف شدن شوره سر کمک می کند.

بهترین کوکتل مزوتراپی اکسپشن :

یکی از محصولات مفید و قوی جهت برطرف کردن شلی و افتادگی پوست صورت و گردن و لیفت صورت بهره گیری از کوکتل های مزولایک اکسپشن است. این محصول با بهبود و تقویت رطوبت رسانی و آبرسانی موجب کاهش چین و چروک ها و سفتی و قوام پوست خواهد شد.

بهترین کوکتل مزوتراپی ولودرم :

محصولات مزوتراپی ولودرم با اهداف درمانی مختلف در برطرف کردن سلولیت موضعی ، چربی های اضافی بدن ، رفع سیاهی و پف اطراف چشم ، تقویت و احیای مو و از بین بردن جای جوش و اسکار دارای ترکیبات و مواد قوی و مفیدی است.

به کارگیری کوکتل های مزوتراپی هیچ نوع عارضه و خطر جدی نخواهد داشت ولی در موارد نادر اگر علائمی نظیر قرمزی پوست ، ورم ، تهوع ، عفونت در محل درمان مشاهده شد حتماً به پزشک معالج خود رجوع نمایید.

بهترین کوکتل مزوتراپی رویتاکر :

شرکت تولید کننده مزوهای رویتاکر در کشور فرانسه می باشد. تولید انواع مزو جوانساز در کیفیت های مختلف و همچنین مزو رویتاکر مو و لاغری از جمله محصولات شرکت رویتاکر فرانسه می باشد. مزو چربی سوز رویتاکر برای بخش های مختلف بدن استفاده می شود.

بهترین کوکتل مزوتراپی بایواسکین :

بایواسکین تولید کشور اسپانیا می باشد. در واقع بایواسکین برند جایگزین ولودرم بود که در سال ۲۰۲۰ به این نام تغییر نام یافت. کلیه محصولات ( کوکتل ها و آمپول ها ) که در گذشته با عنوان ولودرم تولید می شدند ، در سال ۲۰۲۰ به نام بایواسکین تغییر نام یافت.


موضوعات مرتبط :

آموزش مزوتراپی لاغری | ساخت کوکتل مزوتراپی لاغری

کوکتل مزوتراپی غبغب

بهترین کوکتل مزو مو

انواع مارک های ژل ها و فیلرهای پوستی

مزو رویتاکر

4.9/5 - (7 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

2 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید