دستگاه هایفوتراپی HIFU

دستگاه هایفو 4 بعدی

دستگاه هایفو 4 بعدی

کاربردهای دستگاه هایفو 4 بعدی

کاربردهای دستگاه هایفو 4 بعدی

هایفو Ultra 4D

هایفو Ultra 4D

مشخصات فنی دستگاه هایفوتراپی

مشخصات فنی دستگاه هایفوتراپی

نمایندگی فروش دستگاه هایفوتراپی ۴ بعدی اولترا

هایفوتراپی در اصطلاح یعنی انتقال و نفوذ امواج فراصوت با عمق زیاد و بسامد و تکرار کم به صورت تمرکز یافته و همگرا در لایه های درونی و عمقی پوست ، جهت جوان سازی و لیفتینگ صورت و لاغری موضعی انجام می گیرد.

دستگاه هایفو ، مزایای دستگاه هایفو ، کاربرد دستگاه هایفوتراپی ، عوارض جانبی دستگاه هایفو و موارد منع مصرف دستگاه هایفو را در این مطلب خواهید آموخت.

نحوه کار دستگاه هایفو

در روش درمانی بدون جراحی هایفوتراپی از امواج مافوق صوت یا اولتراسوند بهره می گیرند. این امواج با مدد فناوری سریع و جدید خود در نواحی عمیق مورد نظر پوست تمرکز یافته و ساطع می گردد که سبب به وجود آمدن حرارت در نقطه ی دلخواه زیرپوستی و عمقی می شود. این عمل سبب تحریک و نوسازی کلاژن های جدید و بیشتر در محل درمان خواهد شد که در طول فرآیندی ، موجب جوان سازی و کشیدگی و لیفت صورت و گردن می گردد.

یکی از مشخصه های قابل توجه و برجسته دستگاه هایفوتراپی نفوذ به عمق و لایه های زیرین پوست بدون ایجاد خراش ، زخم و سوختگی بر روی سطح خارجی پوست است. در حقیقت دلیل این امر این است که گرما و انرژی امواج اولتراسوند در هایفوتراپی به گونه ای شدید و زیاد نیست که قادر باشد در محل تلاقی با سطح بیرونی پوست سبب زخم و قرمزی شود.

ولی زمانی که این امواج در لایه های زیری پوست با هم برخورد می کنند و در یک نقطه متمرکز می شوند قدرت و اثربخشی انرژی و گرمای همدیگر را افزایش می دهند. متمرکز شدن امواج مافوق صورت در عمق ۵/۱ تا ۵/۴ میلی متری پوست سبب به وجود آوردن گرنای ۶۰ تا ۷۰ می شود که این گرما موجب تخریب کلاژن های قدیمی و تحریک و بازسازی کلاژن های جدید در ناحیه مورد درمان می شود. در عمل هایفوتراپی ، زمان ارسال امواج مافوق صورت به هر کدام از نواحی دلخواه تحت درمان تنها در کسری از ثانیه رخ می دهد و دیگر نواحی مورد نظر بی درنگ یکی بعد از دیگری به وسیله دستگاه هایفوتراپی مورد هدف قرار خواهند گرفت. بدین سبب است که سطح خارجی پوست بدون هیچ نوع زخم و سوختگی سالم خواهد ماند ، زیرا همه ی واکنش ها و فعالیت ها در لایه های عمقی پوست انجام می شود.

گفتنی است که درجه های تنظیمی دستگاه هایفو تراپی و کاتریج دستگاه هایفو مناسب با توجه به شدت و نوع چین و چروک ها ، نقاط مورد نظر و سن بیمار برای هر فرد با یکدیگر فرق خواهد داشت. اما به طور کلی پس از گذشت یک مقطع درمانی ۳ الی ۶ ماهه بیمار قادر است به نتایج و اثرات مورد نظر خود دست پیدا کند.

بهترین دستگاه هایفو تراپی

بهترین دستگاه هایفو ؛ دستگاه هایفو دابلو کره جنوبی :

یکی از بهترین دستگاه های هایفوتراپی در ایران دابلو می باشد که توسط یک کمپانی معروف و معتبر کره ای به اسم هیدرونیک تولید و به بازار عرضه است. دستگاه دابلو از ابزارهای نوین درمانی در کاهش و رفع چین و چروک های پوست صورت ، ایجاد پوستی یکدست و سفت و شاداب و جوان می باشد که جوان سازی و کشیدگی و لیفت پوست صورت و گردن را با سریع ترین و جزئی ترین عوارض جانبی برای افراد عملی می سازد. اغلب بیمارانی که از این متد درمانی زیبایی جهت جوان سازی و لیفت صورت و گردن بهره گرفته اند ، رضایت مندی و بازده لازم و فراوانی را در مقایسه با سایر متدهای درمانی غیر جراحی داشته اند.

بهترین دستگاه هایفو ؛ دستگاه هایفو لاغری و لیفت اولترافورمر

دستگاه اولترا فورمر غیر جراحی مناسب جهت لاغری موضعی و کشیدگی و لیفت صورت ، گردن و بدن می باشد. کارتریج های این دستگاه ، نواحی متمرکز شدن امواج مافوق صورت را به عمق و لایه های زیرین پوست مشخص می سازد که با به کارگیری آن ها و ارسال امواج به بافت های چربی  و با متمرکز کردن و تاباندن این امواج در یک ناحیه ، موجب تشدید و تقویت گرما در سلول های چربی خواهد شد و با تخریب سلول ها و بافت های چربی و خارج سازی آن ها به صورت طبیعی از بدن سبب لاغری موضعی به همراه لیفت در نقاط تحت درمان می شود.

در این شیوه درمانی از قدرت میکرو امواج اولتراسوند تمرکز یافته جهت جمع شدن رشته های کلاژن و تحریک و تولید کلاژن تازه جهت به وجود آمدن سفتی و کشیدن پوست در ناحیه مورد نظر به کار گرفته می شود. در این متد درمانی همه ی مرکزیت دستگاه بر روی لایه های لایه های عمقی و درونی ، با به وجود آوردن گرمای عمیق و زیاد موجب تخریب و ویرانی آگاهانه سلول ها و بافت های ناحیه مورد هدف می شود. این تخریب بافت و سلول ها را تحریک می سازد تا به تولید و ساخت کلاژن جدید بپردازند. شایان ذکر است که این تخریب ، فقط بر روی نواحی مورد درمان تاثیر می گذارد و به سایر قسمت ها و لایه های بالایی پوست صدمه و عارضه ای وارد نمی سازد.

مزایای دستگاه هایفوتراپی

این متد درمانی برای همه ی قسمت های بدن و هر نوع پوستی کاربرد خواهد داشت و تنها در طی یک جلسه درمانی صورت می پذیرد. در این شیوه درمانی نیازی به ایجاد خراش و برش نیست و خطر اسکار ، عفونت و عارضه های جانبی در آن وجود ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود. درد و ناراحتی ایجاد شده در این روش بسیار جزئی بوده و تنها در طی یک جلسه درمانی ظاهر شخص را نزدیک به هشت سال جوان تر می سازد.

کاربردهای دستگاه هایفوتراپی

  • اولین کاربرد دستگاه هایفو درمان افتادگی و شلی پوست
  • بالاکشیدن ابروها
  • رفع چین و چروک
  • دیگر کاربرد دستگاه هایفو لیفت رفع غبغب
  • جوان سازی پوست
  • صاف کردن پوست
  • یکی دیگر از کاربردهای دستگاه هایفو ، لیفت گردن
  • زاویه دار کردن چانه و فک
  • لیفت شکم و پهلو
  • لاغری موضعی
  • کاربرد دیگر دستگاه هایفو رفع چین و چروک و سیاهی اطراف چشم

مدت ماندگاری نتایج و تاثیرات دستگاه هایفوتراپی

نتایج نخستین لیفت را سریعاً پس از درمان ، مشاهده خواهید کرد. سفت شدن پوست پس از گذشت ۳ الی ۴ ماه اتفاق می افتد و پروسه ترمیم و نوسازی کلاژن تا ۶ ماه بعد از آغاز درمان تداوم می یابد. به طور کلی می توان گفت اثرات این متد درمانی بیشتر از دو سال خواهد بود.

افراد مناسب انجام هایفوتراپی و استفاده از دستگاه هایفو

اشخاصی که دارای سلامت همه جانبه و طبیعی بدن هستند و  همچنین بدن بیمار قادر باشد در مقابل امواج گرمایی اولتراسوند بهبودی و بازسازی خوبی داشته باشد. از این رو کسانی که بالای ۳۰ سال سن دارند و جوان تر هستند دواطلب مناسبی جهت انجام این متد درمانی زیبایی هستند. اشخاصی که از چین و چروک های شدید عمقی برخوردارند و یا دخانیات استعمال می کنند در جواب دهی به این درمان تاثیرات اندکی را مشاهده خواهند کرد ، زیرا عملکرد بدن جهت تحریک و ساخت کلاژن ضعیف است.

عوارض جانبی دستگاه هایفوتراپی

عوارض جانبی دستگاه هایفو تراپی ؛ پس از انجام هایفوتراپی ، اندکی تورم و قرمزی در قسمت های مورد درمان ظاهر می شود که با گذاشتن کمپرس سرد در ناحیه موردنظر طی چند ساعت از بین می رود. گرهک های زیر پوستی نیز از دیگر خطرات جانبی این متد درمانی می باشد که ایجاد آن ها موقتی خواهد بود و گزینش درست تراکم نواحی مورد درمان می تواند از ایجاد این مشکل پیشگیری نماید. آسیب بسیار نادری که ممکن است پس از درمان رخ دهد ضعف موقت عصب های سطحی پوست است که پس از گذشت ۱۵ روز تا ۴۰ روز کاملاً رفع خواهد شد. تراکم درست نواحی مورد درمان و کاتریج مناسب و احتیاط و مهارت لازم در مسیر این عصب ها از ایجاد این عوارض ممانعت به عمل خواهد آورد.

موارد ممنوعیت استفاده از دستگاه هایفوتراپی

افراد مبتلا به صرع ، استفاده کنندگان از داروهای ضدانعقادی ، جوش کیستیک ، ضربان ساز قلبی ، ابزارهای مصنوعی فلزی در بدن ، عفونت در ناحیه مورد درمان ، بانوان در دوران بارداری و شیردهی ، دیابت کنترل نشده ، افراد مبتلا به بیماری های قلبی ، ترومبوز ، افراد دارای توقعات غیرواقع بینانه گزینه های مناسبی برای انجام هایفوتراپی نیستند. همچنین مطالعات صورت گرفته نشان داده کمتر از ۲۰% از  افراد سالخورده و پیر و مراجعین بسیار چاق به دستگاه هایفوتراپی جواب نخواهند داد.

فروش دستگاه هایفو ۳D و ۴D

در قصد خرید دستگاه هایفو دارید و نمی دانید کدامیک از مراکز فروش دستگاه هایفو می توانند رضایت شما را تامین کنند، با همکاران ما تماس گرفته تا در مورد خرید دستگاه هایفو شما را راهنمایی کنند.

وارد کننده دستگاه هایفو چهاربعدی و سه بعدی

وارد کننده دستگاه هایفو باید بتواند مواد مصرفی دستگاه هایفو مانند کارتریج هایفو را نیز تهیه کند. وارد کننده اصلی دستگاه هایفو باید بتواند آموزش کار با دستگاه هایفو را به مخاطبین و کاربران این دستگاه ها ارائه نماید. یکی از وارد کننده های معتبر دستگاه هایفو شرکت سینوهه می باشد.

دستگاه های موجود : 

دستگاه اسکارلت (scarlet)

اخیراً رویه ای نوآورانه ، ایمن و مؤثر در بازار محلی جراحی زیبایی و پلاستیک در اینجا رواج یافته است. اسکارلت MFR صورتهای بدون درد و بدون جراحی را در اختیار خانمها قرار می دهد. “Scarlet MFR نسل جدیدی از فناوری جوان سازی پوست است که از رادیو فرکانس Microneedle Fractional (MFR) استفاده می کند تا لیزر.” و تنگور منجر به بهبود پوست قابل ملاحظه می شود.

دستگاه اسکارلت چگونه کار می کند؟

با استفاده از هندپیس که حاوی ۲۵ میکروننده طلایی است ، میکرونیدهای Scarlet MFR زیر پوست نفوذ می کنند تا رادیو فرکانس را در محل مورد نظر تحویل دهند ، بدون اینکه به سطح خارجی پوست آسیب برساند. عمق نفوذ ، شدت و سرعت تحویل انرژی برای بهترین نتایج قابل کنترل است.

مزیت های Scarlet MFR نسبت به لیزر چیست؟

اسکارلت MFR انرژی زیر پوست را دقیقاً در همان جایی که برای جوان سازی و سفت شدن به آن احتیاج دارید بدون آسیب رساندن به سطح پوست (اپیدرم) به شما می دهد ، می دهد. بنابراین ، در مقایسه با خرابی چند روز با لیزرهای سنتی ، حداقل خرابی چند ساعت را انتظار دارید. بعلاوه ، اسکارلت MFR روی پوست شما ملایم تر است (لیزر آسیب دیدگی بیشتری دارد) ، بنابراین احتمال زخم یا سوختگی کمتر است. اسکارل MFR ، برخلاف لیزر ، با ملانین تعامل ندارد ، بنابراین برای کلیه انواع پوستی با حداقل عوارض جانبی هایپر یا هیپوپیگمانتیون نسبتاً بی خطر است.

چه چیزی باعث می شود Scarlet MFR با سایر دستگاه های پرتودرمانی متفاوت باشد؟

اول از همه ، اسکارلت MFR از پرتوی دو قطبی استفاده می کند ، که انرژی متمرکز تری نسبت به پرتوهای مونوپولار می دهد ، بنابراین نتایج بهتری حاصل می شود. دوم ، اسکارلت MFR از سوزن های طلایی استفاده می کند ، که توزیع انرژی بهتری دارند و بنابراین جوان سازی بیشتری نسبت به سوزن های معمولی دارند. علاوه بر این ، اسکارلت MFR از ۲ مگاهرتز استفاده می کند که بر روی پوست مرطوب و خشک بهتر نفوذ می کند. به طور خلاصه ، بهترین مشخصات فنی در Scarlet MFR ارائه شده است.

دستگاه دابلو doublo hifu

دستگاه دابلو doublo hifu یک فناوری آسانسور و براق کننده صورت است. … دابلو بر روی درم های عمیق ، لایه زیر جلدی و لایه SMAS که دلیل تاخیر و چروک پوست است و به لیفت صورت و احیای کلاژن بدون انجام هرگونه عمل جراحی منجر می شود.

دستگاه هایفو اولترا Ultra Hifu

دستگاه هایفو اولترا سه بعدی و چهار بعدی به عنوان جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در حوزه دستگاه های هایفوتراپی می باشد. دستگاه هایفوتراپی ۴D اولترا دارای مشخصات قوی تری نسبت به سایر دستگاه های قبل از خود می باشد.


سایر محصولات :

دستگاه هایفو

دستگاه لیزر

دستگاه درما اف

دستگاه پلکسر

Rate this page
پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید