تاثیر گرما بر ژل لب

بهترین کلینیک زیبایی
ویژگیهای بهترین کلینیک زیبایی
سپتامبر 9, 2022
تاثیر ورزش بر ژل لب و صورت
تاثیر ورزش بر ژل لب و صورت
سپتامبر 21, 2022

تاثیر گرما بر ژل لب

تاثیر گرما بر ژل لب

تاثیر گرما بر ژل لب

تاثیر گرما بر ژل لب موضوع این مطلب آموزشی برای پزشکان و علاقه مندان به حوزه زیبایی و جوانسازی است.

مقدمه تاثیر گرما بر ژل لب

تزریق ژل لب متدی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. وقتی تزریق ژل لب انجام می دهید یا  قصد انجام تزریق ژل لب را دارید، باید یک سری مراقبت هایی را بعد از آن انجام دهید تا به نتیجه ایی که می خواهید برسید.

یکی از چیزهایی که باید به آن توجه نمایید تاثیر گرما بر روی ژل لب است مخصوصا اگر تازه تزریق انجام داده اید و این سوال ممکن است پیش بیاید که آیا گرما بر روی ژل تاثیر می گذارد یا نه ! تا انتهای مقاله با همراه ما باشید تا به پاسخ این سوال برسید.

آیا گرما، بر روی ژل  لب تاثیر می گذارد؟  

در واقع تاثیر گرما بر روی  ژل لب فقط به اینکه در مقابل گرما قرار بگیرید ختم نمی شود بلکه اگر ورزش های سنگین که موجب افزایش دمای بدن می گردد و یا کارهای که آن قسمت را گرم می نماید و یا کارهای دیگری مثل سونا از دیگر عوامل اثر گذاری بر ژل لب می باشد که پیشنهاد می گردد از انجام آنها خودداری نماید.

یکی از دلایلی که گرما بر روی ژل لب تاثیر می گذارد، کبودی و تورم است. لب ها در معرض توجه هستند، پس مراقب گرما بر روی لب باشید چرا که موجب کم شدن کبودی و ظاهر نامناسب می گردد و برگشت فرد به کارهای روزانه را آسان می نماید.

این را حتما بدانید که تا چند روز بعد از اینکه ژل لب تزریق کردید از قرار گیری در گرما دوری کنید. مخصوصا اگر به صورت مکرر دچار کبودی می شوید. در واقع دما اگر بالا یا پایین شد نبایستی بر روی فیلر تاثیر گزار باشد. با زیاد شدن دمای بدن متابولیسم نیز افزایش می یابد و بالا بودن متابولیسم سبب کم شدن ماندگاری ژل می گردد.

اگر تزریق فیلر در بخش لب عمقی نباشد و اگر بخش هایی که در اطراف لب هستند لیزر انجام گیرد. مطالعاتی که در این خصوص انجام شده است نشان می دهد که اگر از لیزر بعد از پرکننده استفاده کنید مشکلی به وجود نمی آید.

در واقع عوارضی دیده نشده است برای اطمینان بیشتر می توانید بین این دو درمان یک الی دو هفته فاصله نگه دارید. در واقع توصیه می شود بعد از اینکه فیلر تزریق نمودید از تاثیر گرما بر روی ژل مراقبت نمایید.

تاثیر گرما بر روی ژل لب منجر به چه عواملی می گردد:

  • تورم: گرما سبب می شود بعد از تزریق ژل، متورم شود.
  • کبودی: بعضی وقت ها به علت تزریق، ممکن است کبودی به وجود بیاید در واقع وقتی رگ ها منبسط می شوند با گرمای زیادی توام است که می تواند کبودی را زیادتر کند.
  • تضعیف نتیجه تزریق: اگر در طولانی مدت، دما زیاد باشد مثلا رفتن به سونا و یا انجام ورزش. ممکن است نتایج دلخواهی را نگیرید و به صورت کلی بعد از ۲۴ الی ۴۸ ساعت اگر مشکلی به وجود بیاید رفع می شوند.
  • جا به جایی ژل بر اثر گرما: ممکن است بعد از تزریق ژل بر اثر گرما، ژل شل شود و حرکت به راحتی صورت گیرد در واقع جا به جا شدن ژل صورت گیرد، گرما می تواند سبب تشدید شدن ژل گردد.

نتیجه گیری تاثیر گرما بر ژل لب

این نکته را حتما در نظر داشته باشید که راهکار مناسب برای از بین بردن ژل گرما نمی باشد. اگر از نتیجه ایی که می خواهید راضی نیستید بهتر است به پزشک مراجعه کنید که با تجربه می باشد و در این خصوص تجربه کافی را دارد تا با استفاده از آنزیم هایی که مختص از بین برن ژل هستند اقدام به از بین بردن ژل نماید. اگر پزشک متخصص باشد مانع از ایجاد خطرات در خصوص ژل می شود.

بیشتر ژل هایی که برای جوانسازی و حجیم سازی مورد استفاده قرار می گیرند. یک ماده ایی از هیالورونیک اسید هستند. همینطور هیالورونیداز یک آنزیمی طبیعی می باشد که سبب تجزیه ژل می گردد.

وقتی نزد پزشک می روید او سعی می کند با تزریق آنزیم سبب تجزیه ژل گردد. پس بعد از یک روز، تورم در لب ها از بین می رود و به شکل نرمال بر می گردد. حتما به یاد داشته باشید که آنزیم نیازمند تجربه کافی است پس سعی نکنید با افراد غیر متخصص این کار را انجام دهید چرا که نتایج زیان باری را به همراه می آورد.

تاثیر گرما بر ژل لب

تاثیر گرما بر ژل لب


موضوع مرتبط :

تزریق ژل لب

انواع تزریق ژل لب ؛ ژل لب روسی 

بهترین ژل لب

مراقبت پس از تزریق ژل لب

عوارض تزریق ژل لب

درمان کبودی بعد از تزریق ژل لب

5/5 - (30 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید