بهترین نکات زیبایی برای رویدادهای بزرگ

نقاط md codes
تزریق فیلر با تکنیک MD Codes
ژوئن 27, 2022
روشهای جوانسازی صورت آقایان - فیلر و مزو صورت مردان
بهترین روشهای جوانسازی صورت آقایان – فیلر و مزو صورت مردان
جولای 9, 2022

بهترین نکات زیبایی برای رویدادهای بزرگ

زیبایی در رویدادها

زیبایی در رویدادها

بهترین نکات زیبایی برای رویدادهای بزرگ موضوع این مطلب آموزشی است.

اولین مورد از بهترین نکات زیبایی ما برای یک روز بزرگ این است:

پوست خود را نسوزانید و از آفتاب سوختگی در رویدادهای خارج از منزل خودداری کنید. حتما از ضد آفتاب استفاده کنید و آب فراوان بنوشید. هیچ چیز پوست شما را سریعتر از آفتاب سوختگی یا قرار گرفتن در معرض آفتاب مزمن پیر نمی کند. حتی می تواند باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست شود. بنابراین استفاده از محافظ در برابر آفتاب کار بیهوده ای است.

  • کرم های ضد آفتاب با SPF بالا با رنگ توصیه می گردد.
  • هر ۲ تا ۳ ساعت یا در صورت نیاز بیشتر استفاده شود.

نوشیدن آب کافی در فصل گرما می تواند بسیار کمک کننده باشد و نکته ی بعدی که باید در نظر بگیرید این است که در رویدادهای بزرگ از بین نوشیدن هایی که حاوی الکل هستند و آب، بهتر است آب بنوشید و نوشیدن الکل را متوقف نمایید.

این نکته را در نظر بگیرید،اگر هیدراته بمانید (یعنی بین هر نوشیدنی الکلی ۱ تا ۲ لیوان آب بنوشید)، پوست و بدنتان روز بعد از شما تشکر خواهند کرد. هیدراته ماندن و استفاده از ضد آفتاب می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

نکته بعدی که از بهترین نکات زیبایی ما برای رویدادهای بزرگ این است: این می تواند باشد که عرق نکنید!

درمان تعریق بیش از حد بر بسیاری از مردم تأثیر می گذارد. در رویدادهای بزرگ سعی کنید عرق نکنید.

درمان تعریق بیش از حد خود را از قبل انجام دهید (حداقل ۲ هفته قبل از رویداد، به طور ایده آل ۳ تا ۴ هفته قبل) زیرا اکثر مردم نمی دانند که یک درمان موثر، سریع و طولانی مدت برای تعریق بیش از حد وجود دارد.

  • در نواحی که بیشترین مشکل را برای شما ایجاد می کنند (پیشانی، زیر بغل، حتی دست) بهتر است تزریق شل کننده عضلانی دریافت کنید.
  • سوزن ها بسیار ریز هستند و ناراحت کننده نیستند و درمان بسیار سریع است (اگر حساس هستید کرم بی حس کننده یا یخ می تواند کمک کننده باشد)
  • در عرض ۲ هفته، تعریق شما در نواحی درمان شده به حداقل می رسد.

مزایای بالقوه درمان های تزریقی برای تعریق بیش از حد عبارتند از:

  • توانایی پوشیدن لباس های سبک تر بدون نگرانی در مورد علائم تعریق بیش از حد زیر بغل
  • اگر کف دست یا دست خود را درمان می‌کنید، می‌توانید گوشی یا لیوان خود را بدون لیز خوردن به دلیل تعریق کف دست نگه دارید
  • احساس اعتماد به نفس بیشتر در موقعیت های اجتماعی می کنید.
  • راحت تر بودن جهت شرکت در ورزش (عرق کمتر) در زمین یا سکوها به عنوان تماشاگر
  • در تابستان یا در تمام طول سال، از وجود نواحی عرقی که از بدنتان می چکد کمتر احساس خجالت می کنید!

درمان تعریق بیش از حد چقدر طول می کشد؟

پاسخ به تزریقات فیلر زیبایی و درمان تعریق بیش از حد از فردی به فرد دیگر متفاوت است و نواحی مختلف بدن ممکن است متفاوت پاسخ دهند (مانند بوتاکس کف دست، زیر بغل یا پیشانی).  با این حال، درمان تزریقی برای تعریق تقریباً چهار تا شش ماه برای اکثر بیماران طول می کشد.

بنابراین به احتمال زیاد نیاز دارید که درمان را تقریباً هر ۴ تا ۹ ماه یکبار تکرار کنید، گاهی اوقات حتی کمتر، تا بهترین نتیجه برای کاهش تعریق بیش از حد را داشته باشید. اما بیمار همیشه می گوید که ارزشش را دارد و آنها واقعاً خواستارکاهش ایجاد عرق هستند.

جایگزین های بسیار زیادی برای کاهش تعریق بیش از حد وجود ندارد! نکته ای که بهتر است در نظر بگیرید این است که برای تزریقات زیبایی در رویدادهای بزرگ بهتر است دیر نکنید. همانطور که برای رویداد آماده می شوید، در واقع با نگاه کردن به آینه، خطوط بین ابروها یا حتی چین و چروک اطراف لب و پنجه کلاغی را می بینید پس بهتر است برای رفع آنها به موقع اقدام نمایید.

آماده سازی برای رویداد در جهت رفع چین و چروک و ایجاد ظاهری عالی

درمان هایی از جمله: رفع چین و چروک، حجم دهندگی لب‌ها،کاهش خطوط اطراف لب‌ها و رفع خطوط پنجه کلاغی در نظر داشته باشید. این روزها، با استراتژی تزریق مناسب و راه حل های تزریقی با برند خوب نتایج رضایت بخشی خواهید داشت و اینکه چقدر این درمان ها می توانند به کاهش علائم پیری صورت کمک کنند. اما دیر نکنید با زمان کافی برای دیدن نتایج قبل از روز بزرگ وارد شوید.

یک پزشک زیبایی بر این باورندکه بهتر است تزریق‌های ضد چروک خود را حداقل یک ماه قبل از رویداد شروع کنید. این به این دلیل است که تزریق های ضد پیری چند هفته طول می کشد تا اثرکنند. بعلاوه، اگر خطوط عمیقی روی پیشانی خود دارید که هنوز آنها را درمان نکرده اید (مانند خطوط اخم)، یا حتی خطوط پنجه کلاغی، ممکن است ۲ درمان متوالی برای کاهش این چین و چروک ها یا خطوط عمیق تر لازم باشد.

  • با تزریقات ضد چروک ، پیشنهاد می شود حداقل ۳ تا ۴ هفته قبل از رویداد بزرگ اقدام کنید. برای خطوط عمیق تر و چین و چروک ها، ترجیح بر این است که حداقل ۶ ماه یا بیشتر، قبل از یک رویداد بزرگ اقدام نمایید این شامل عروسی نیز می شود.
  • بهتر است دو بار تزریق زیبایی انجام دهید، حدود ۳ ماه، البته بستگی به فرد دارد.
  • این را در نظر بگیرید که پرکننده های پوستی لازم است به اندازه، تزریق شوند و مقدار کم بهتر است از زیاد تزریق شدن آن است، زیرا داشتن لب ها و یا گونه های بیش از حد تزریق شده جالب نیستند.
  • اگر تزریق کننده خوب داشته باشید او می تواند با یک حجم دهی ظریف و در عین حال ایده آل، شما را به چهره ی دلخواهتان برساند. با دیدن نتایج در طول زمان می توانید موارد بیشتری را اضافه نماید در واقع چند هفته طول می کشد تا حجم دهنده های گونه و فک شما شکل واقعی خود را نشان دهند که در این مرحله شما می توانید ببینید که چه کاری برای شما انجام شده است.
  • حجم دهی لب‌ها تا زمانی که به درستی و با ظرافت انجام شوند برای اکثر چهره‌ها عالی هستنددر واقع می‌توانید آن را حدود ۲ هفته تا ۴ هفته قبل از یک رویداد بزرگ انجام دهید. فقط مطمئن شوید که از قبل در مورد خواسته های شکل لب خود صحبت کرده اید.

موضوع مرتبط :

تفاوت ژل و بوتاکس چیست؟

اولین تجربه تزریق ژل صورت

مزوتراپی برای درمان آکنه؟

بهترین سن برای تزریق ژل بینی

۵ ترند برتر پرکننده لب در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

بهترین روش کاهش وزن کدام است؟

بهترین ژل پیشانی کدام است؟

انواع لک صورت

5/5 - (20 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

0 دیدگاه ها

  1. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  2. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  3. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید