هزینه تزریق بوتاکس و ژل صورت تزریقی چقدر است؟

سرم لیفت صورت
آیا سرم لیفت صورت برای شما مناسب است؟
سپتامبر 27, 2020
ژل فیلر
اگر ژل صورت خود را دوست نداشتید، چه کار کنید؟
اکتبر 2, 2020

هزینه تزریق بوتاکس و ژل صورت تزریقی چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس

قیمت ژل و بوتاکس معروف مانند بوتاکس مصپورت و پرکننده های ژوویدرم عاملی است که بسیاری از افراد قبل از رزرو وقت ملاقات خود را در نظر می گیرند.

در حالی که مطمئناً می خواهید ارائه دهنده و گزینه درمانی متناسب با بودجه خود انتخاب کنید ، اما باید مراقب ارائه دهندگانی باشید که فاقد آموزش و تخصص کافی هستند و می توانند سلامتی و ایمنی شما را به خطر بیندازند.

برای اینکه در حین اطمینان از دریافت محصول معتبری که توسط یک متخصص آموزش دیده دریافت می کنید ، بیشترین ضربه را به شما تحمیل کنید ، این نکات را در نظر بگیرید.

هزینه ژل فیلر و بوتاکس چقدر است؟

دانستن اینکه متوسط ​​هزینه پرکننده و بوتاکس در منطقه شما چقدر می تواند به شما کمک کند که قیمت یک ارائه دهنده خاص را عادلانه و یا به طرز مشکوکی پایین ارزیابی کنید. با توجه به داده های قیمت گذاری سال ۲۰۱۸ از ASPS ، متوسط ​​هزینه پرکننده های اسید هیالورونیک ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان برای هر سرنگ یک سی سی است. بیشتر افراد برای دستیابی به نتایج مطلوب به بیش از یک سرنگ نیاز دارند.

از طرف دیگر ، بوتاکس با واحد اندازه گیری می شود و قیمت هر واحد آن معمولاً حدود ۳۰۰٫۰۰۰ تا ۵۵۰٫۰۰۰ تومان است. به عنوان مثال ، برای درمان پیشانی و دور چشم ، می توان از دوز متوسط ​​۳۰-۴۰ واحد استفاده کرد ، که هزینه کل آن را در حدود ۵۰۰٫۰۰۰ است.

به یاد داشته باشید که این میانگین ها براساس موقعیت شما متفاوت است. بنابراین ، قبل از تصمیم گیری ، با مقایسه قیمت چند ارائه دهنده معتبر در منطقه خود ، تحقیق خود را انجام دهید.

اگر در حال انجام روش های درمانی آرایشی و بهداشتی برای بودجه دوره ای خود هستید ، همچنین می خواهید قبل از اینکه به ویزیت لمسی مراجعه کنید ، تقریباً مدت زمان هر درمان را در نظر بگیرید. به طور کلی ، پرکننده های اسید هیالورونیک می توانند از ۶ تا ۱۸ ماه دوام داشته باشند ، در حالی که بوتاکس معمولاً ۳ تا ۶ ماه دوام می آورد. بنابراین ، گرچه ممکن است هزینه های پیش پرداخت فیلرها بیشتر به نظر برسد ، بدانید که ممکن است برای یک سال یا بیشتر به درمان دیگری احتیاج نداشته باشید.

آیا قیمت بوتاکس توجیه خرید توسط مشتری دارد

هنگام تعیین قیمت برای پرکننده تزریقی یا تزریق بوتاکس ، در نظر داشته باشید که هزینه محصول فقط یک جز component از قیمت کل است. شما همچنین برای یک حرفه ای آموزش دیده ، دارای گواهینامه و با تجربه هزینه می کنید تا به درستی آن محصولات را مدیریت کنید تا با خیال راحت به نتایج زیبا و طبیعی برسید.

به همین دلیل ، شکار معامله برای بوتاکس ، هیالورونیک اسید و سایر درمان های آرایشی توصیه نمی شود. متاسفانه هنوز هم شنیدن داستان های ترسناک از ارائه دهندگان غیر آموزش دیده و بدون مجوز که خدمات آرایشی و بهداشتی را با تخفیف شدید ارائه می دهند و باعث آسیب طولانی مدت به بیماران می شوند ، معمول است. این دلیل اصلی این است که انتخاب یک جراح پلاستیک دارای مجوز برد ، یا یک مرکز آبگرم پزشکی که توسط جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره اداره می شود ، یکی از مهمترین تصمیماتی است که می توانید هنگام خرید لوازم تزریقی بگیرید.

چند پرچم قرمز که می توانید هنگام انتخاب یک پرکننده یا ارائه دهنده بوتاکس جستجو کنید ، عبارتند از:

قیمت هایی که به نظر واقعی خیلی خوب به نظر می رسند

کمبود اطلاعات یا تصاویر قبل و بعد در وب سایت یا دفتر کار آنها

امتناع از نشان دادن بسته بندی یا برچسب محصول

یک مطب یا کلینیک کثیف و بی نظم

همچنین لازم به ذکر است که اگرچه “مهمانی های بوتاکس” محبوب شده اند ، اما این موارد راهی مطمئن برای تزریق نیستند ، مگر اینکه با دقت در محیط کلینیک تجویز شوند. بوتاکس ، فیلر و سایر درمان های زیبایی حرفه ای همیشه باید در مطب پزشکی استریل و توسط یک متخصص آموزش دیده انجام شود.

چگونه در قیمت بوتاکس و ژل صرفه جویی کنیم

خوشبختانه ، روشهای مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا هزینه فیلر پرکننده ها و بوتاکس در عین داشتن نتایج ایمن و با کیفیت بالا ، مقرون به صرفه تر باشد. بهترین راه برای پس انداز این است که به دنبال تبلیغات از طرف ارائه دهنده معتمد خود باشید – باز هم ، احتیاط نسبت به پیشنهادات کم قیمت از منابع مشکوک. در صورت خرید چندین سرنگ یا واحد یا تخفیف هنگام بسته بندی خدمات جراحی و غیرجراحی ، برخی از جراحان پلاستیک تخفیف ارائه می دهند. ممکن است دیگران برنامه های پاداش یا وفاداری داشته باشند که با گذشت زمان درمان ها را مقرون به صرفه تر می کند.

گزینه دیگر بحث در مورد تأمین مالی در طول مشاوره است. بعضی از دفاتر ممکن است گزینه های تأمین مالی را ارائه دهند تا بتوانید هزینه درمان خود را به مدت زمان طولانی تر ، به صورت قطعه های کوچکتر پرداخت کنید ، نه اینکه یکجا  پرداخت کنید.

اگر هزینه پرکننده یا بوتاکس برای شما نگران کننده است ، اهداف خاص خود را با یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره در میان بگذارید و نترسید که در مورد بودجه خود صادق باشید. با همکاری یکدیگر ، می توانید گزینه های درمانی مناسبی را پیدا کنید که به شما کمک می کند شاداب باشید.

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید