آیا سرم لیفت صورت برای شما مناسب است؟

عوارض تزریق ژل
عوارض تزریق ژل لب و صورت
آگوست 29, 2020
هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس و ژل صورت تزریقی چقدر است؟
سپتامبر 28, 2020

آیا سرم لیفت صورت برای شما مناسب است؟

سرم لیفت صورت

سرم لیفت صورت

اگر از مطابقت با آخرین روند مراقبت از پوست و درمان های ضد پیری لذت می برید ، ممکن است اصطلاح لیفت صورت مایع را شنیده باشید. سرم “لیفت صورت” عبارت است که برای ترکیبی از روش های تزریقی استفاده می شود و می تواند برخی از مشکلات مرتبط با افزایش سن – مانند از دست دادن حجم یا ظاهر چین و چروک ها – را بدون جراحی تهاجمی یا بهبودی برطرف کند.

سرم لیفت صورت همه یکسان نیستند – ترکیبات بی شماری وجود دارد که برای مقابله با مسائل مربوط به پوست و بافت نرم منحصر به فرد صورت شما است ، به طوری که مطب جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره خود را زیبا و سرحال و زیبا می کنید.

سرم لیفت صورت چیست؟

سرم لیفت صورت ترکیبی از مواد تزریقی برای رفع مشکلات رایجی است که با افزایش سن پوست ایجاد می شود ، از جمله:

خطوطی بر روی پیشانی و همچنین اطراف چشم ، بینی و دهان شما وجود دارد

آویزان خطوط ابرو ، گوشه های دهان یا خط فک خود باشید

کاهش حجم در شقیقه ها ، زیر چشم ها یا گونه ها یا لب ها

چندین گزینه برای کاهش چین و چروک و پرکننده های پوستی ، و درمان شما را برای رفع نگرانی های خاص شما سفارشی می کند. از جمله محصولاتی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

کاهش دهنده چین و چروک: بوتاکس ، دیسپورت ، مصپورت ، زئومین و ژوو

پرکننده های مبتنی بر هیالورونیک اسید : Juvederm Ultra XC ، XC Ultra Plus ، Juvederm Voluma XC ، Juvederm Volbella XC ، Juvederm Vollure و Restylane ، Restylane Silk ، Restylane Lyft ، Restylane Refine و Restylane Defyne و همچنین محصولات Belotero Balance

پرکننده های تقویت کننده کلاژن: Radiesse و Sculptra

نتایج لیفت صورت شما تقریباً بلافاصله قابل مشاهده است و بسته به مواد تزریقی که انتخاب می کنید ، اثرات می توانند حداقل برای یک سال و بیشتر ادامه داشته باشند. جراح پلاستیک شما با شما کار خواهد کرد تا یک برنامه درمانی فردی ایجاد کند تا اطمینان حاصل شود که به نظر می رسد تازه و جوان هستید.

چه کسانی از سرم لیفت صورت استفاده کنند؟

افراد ایده آل برای سرم لیفت صورت شامل افرادی است که علائم خفیف پیری دارند (خطوط ریز و چین و چروک یا کمبود حجم کم) و بیش از حد آویزان پوست یا جک های رشد نکرده اند.

نکته ای که هنگام فکر کردن در مورد لیفت صورت مایع باید در نظر داشته باشید این است که درمان ها نیاز به نگهداری دارند و به منظور افزایش حجم یا صاف شدن چین و چروک ها طراحی شده اند.

بخاطر داشته باشید که محدودیتهایی برای کارهایی که پرکنندهها می توانند انجام دهند در حالی که هنوز ظاهر طبیعی شما را حفظ می کنند وجود دارد. اگر پوست شکننده و اضافی روی صورت و گردن دارید ، مواد پرکننده نمی توانند به طور کامل این مسئله را برطرف کنند.

اگر فردی غیر آموزش دیده و بی تجربه را برای تزریق مواد پرکننده به شما انتخاب کنید ، ممکن است نتیجه ظاهری پف کرده و غیر طبیعی باشد که در نهایت تعریف طبیعی صورت شما را تحریف کند. حتماً با یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره مشورت کنید که دارای آموزشهای اضافی گسترده و تجربه و تخصص مورد نیاز شماست.

نتایج سرم لیفت صورت و بازیابی

از آنجا که سرم لیفت صورت حداقل تهاجمی است ، در مطب استفاده می شود. بیشتر اوقات ، انجام این کار زیر یک ساعت طول می کشد ، اگرچه ممکن است تصمیم بگیرید که روند کار را به بیش از یک جلسه تقسیم کنید. سرم لیفت صورت بدون درد است ، نه تنها نیازی به بیهوشی ندارد ، بلکه اکثر آنها حاوی ماده بی حسی یا دستگاه خنک کننده هستند تا تجربه شما را راحت تر کنند.

در صورت لزوم ، حداقل زمان خرابی وجود دارد و حداقل علائم قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد شما یک عمل زیبایی انجام داده اید که می تواند با آرایش سبک پوشانده شود. ممکن است عوارض جانبی جزئی داشته باشید ، از جمله تورم خفیف ، کبودی ، قرمزی یا سختی در محل های تزریق ، اما اینها مشکلات موقتی هستند که طی دو روز برطرف می شوند.

برای سرم لیفت صورت آماده هستید؟

اگر کلاژنسازهای تزریقی را به صورت جداگانه امتحان کرده اید ، اما آماده اید تا رویکرد کامل تری را برای رفع علائم پیری صورت خود انجام دهید ، سرم لیفت صورت می تواند پاسخی باشد که به دنبال آن هستید. با یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره ملاقات کنید و ترکیبی از درمان های تزریقی را پیدا کنید که باعث می شود جوانتر و سرحال باشید.


سرم کلاژنساز لاسانته

سرم آبرسان لاسانته

آبرسانی په پوست یعنی چه؟ 

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

0 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید