مزو اینستیتیوت mesoINSTITUTE

مزوتراپی پارایزو - کوکتل paraiso
مزو پرایزو PARAISO Meso | پارایزو اسپانیا
دسامبر 31, 2020
ژل تئوسیال - ژل teosyal
ژل تئوسیال Teosyal Filler
ژانویه 6, 2021

مزو اینستیتیوت mesoINSTITUTE

مزو اینستیتیوت mesoINSTITUTE

مزو اینستیتیوت mesoINSTITUTE

کوکتل های مزوتراپی اینستیتوت mesoINSTITUTE و لایه بردارهای شیمیایی ساخته شده در بارسلونا اسپانیا و با بیوتکنولوژی سوئیس می باشد.

محصولات مزو اینستیتوت ، که به طور خاص برای متخصصان زیبایی طراحی شده اند ، راه حل های ابتکاری را در یک بازار فزاینده با فرهنگ آرایشی بالا ارائه می دهند. mesoINSTITUTE مجموعه کاملی از محصولات ، کوکتل های مزوتراپی و لایه بردارهای شیمیایی را که توسط پزشکان و داروسازان با بیوتکنولوژی سوئیس تولید و در بارسلون تولید شده است ، ادغام می کند.

مزوتراپی و لایه برداری شیمیایی

محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی ما راه حل های موثر و کارآمد را با محصولات برای استفاده حرفه ای و همچنین خط مراقبت در منزل ارائه می دهد.

ما بخش تحقیق و توسعه خود را برای تحقیق و توسعه فرمول بندی های جدید داریم. با افتخار می توانیم بگوییم که در آخرین پیشرفت های محصولات آرایشی و بهداشتی پیشتاز هستیم. محصولات ما برای کوکتل های مزوتراپی و هم برای لایه بردارهای شیمیایی نتیجه سالها تحقیق در مقر ما در بارسلونا و لوزان (سوئیس) است.

محصولات اینستیتیوت فرمولاسیون اختصاصی هستند. mesoINSTITUTE یک برند برتر از محصولات با کیفیت بالا برای مزوتراپی و لایه برداری شیمیایی است. ما محصولات خود را از طریق توزیع کنندگان انحصاری در سراسر جهان به فروش می رسانیم.

محصولات mesoINSTITUTE از نظر کیفیت دارویی ، با بهترین مواد فعال موجود در بازار ، با غلظت بالا و با کنترل دقیق کیفیت ، در دوزهای نفرادی. محصولات ما به عنوان لوازم آرایشی موضعی در پورتال CNCP اروپا ثبت می شوند. فرمولاسیون های ما فاقد پارابن ، الکل ، عطر ، مواد افزودنی و نگهدارنده است.

محصولات آزمایش شده از نظر میکروبیولوژیکی. بدون پارابن ، الکل یا مواد تشکیل دهنده منشا حیوانی و بدون رنگ اضافه شده

روی حیوانات آزمایش نشده است. تمام محصولات به درستی برای استفاده موضعی ثبت شده اند. تولید کننده و / یا توزیع کننده در هر صورت مسئولیت هر نوع خسارت ناشی از اشخاص ثالث یا اثرات سو or را بر عهده ندارند. محصولات مزوتراپی و برخی لایه برداری های شیمیایی

مزو مو اینستیتوت

مزو مو mesoINSTITUTE / 04 یک راه حل برای تقویت پیاز مو و تحریک رشد مو برای جلوگیری از ریزش مو است. این ماده مخلوطی از آنتی اکسیدان های قوی است که عملکرد متابولیکی مسیرهای کاتابولیک و آنابولیک و سنتز پروتئین را بهینه می کند. این ماده به دنبال مدت زمان بیشتری از مرحله آناژن (رشد) است.

روند خاص استخراج خاویار به ما امکان می دهد اسیدهای آمینه فعال را به صورت آزاد یا به عنوان پپتیدهای اساسی در فرآیند های فعال سازی و تحریک سلول فراهم کنیم ، در پایان با تحریک گردش خون و در نتیجه فولیکول مو می تواند رشد کند و زنده بماند.

مزو اینستیتیوت mesoINSTITUTE

مزو اینستیتیوت mesoINSTITUTE

مزو جوانساز اینستیتوت

کمبود آب بدن و از بین رفتن استحکام نشانه هایی از پیری پوست است که منجر به چین و چروک و افتادگی برخی از مناطق صورت می شود.

mesoINSTITUTE anti-age  یک فرمول کامل احیا زیستی است که برای اصلاح عمیق مرحله اول چین و چروک های عمیق طراحی شده است. همچنین یک فرمول بهبود یافته از اجزای احیاo زیستی در یک نسبت هم افزایی ، گنجاندن پپتیدهای بیولوژیکی فعال از خاویار کلید نتایج اولین جلسه است.

از دست دادن رطوبت را بازیابی می کند و همزمان سنتز کلاژن I و متابولیسم پوست را تحریک می کند تا ظاهر جوان و سالم آن را بازیابی کند. بنابراین پوست به تدریج سفت و مرطوب می شود. مناسب برای زنان و مردان در هر سنی.

فواید مزو جوانساز اینستیتیوت

چین و چروک های عمیق را اصلاح می کند، سنتز کلاژن را تحریک می کند، سلولهای پوستی و اپیدرمی را تحریک می کند، سم زدایی از سلول های پوستی، روند پیری را کند می کند، پوست را سفت می کند، مرطوب می کند، تن و روشنایی را یکسان می کند، نرمی پوست را بهبود می بخشد، قابلیت ارتجاعی را بهبود می بخشد.

توسکانی Toskani             مزو بایو اسکین         کوکتل مزولایک         مزو استتیک          درماهیل Dermaheal           مزو فیوژن           مزو پارایزو

 


 

مزو مو

مزو لاغری

مزو غبغب

مزو استرچ مارک

بهترین کوکتل مزوتراپی

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید