مزولایک Mesolike – کوکتل مزوتراپی مزولایک

بهترین مارک نخ لیفت صورت
بهترین نخ لیفت صورت
دسامبر 11, 2019
شناخت انواع پوست
شناخت انواع پوست
دسامبر 23, 2019

مزولایک Mesolike – کوکتل مزوتراپی مزولایک

فروش مزولایک - مزولایک - mesolike

فروش کوکتل مزوتراپی مزولایک به کمک مشاوره خرید مزولایک ، انجام می شود. برای آموزش مزولایک می توانید این مطلب آموزشی را بخوانید.

جهت مشاوره خرید مزولایک با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

محصولات مزوتراپی مزولایک دارای طیف کاملی از محصولات هستند. در مطلب آموزشی به معرفی محصولات مزولایک می پردازیم:

مزولایک Mesolike TopAge

مخصوصاً به عنوان مرطوب کننده احیا کننده یکپارچه و مرطوب ، مناسب برای پوست های خسته یا کسل کننده ، برای درمان چین و چروک ها و تراکم مجدد پوست های بالغ یا شکننده تولید شده است.

کوکتل Mesolike TopAge باعث ایجاد نور ، کشش و استحکام پوست می شود. این ماده حاوی اسید هیالورونیک ، یک عنصر اساسی برای تعادل پوست ویسکوالاستیک است. همچنین دارای ویتامین هایی است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند ، خنثی کننده رادیکال های آزاد ، بالانسرهای بیولوژیکی و تقویت کننده سنتز کلاژن هستند. اسیدهای آمینه عناصر اساسی پروتئین سنتز شده توسط فیبروبلاست هستند. مواد معدنی در صدها واکنش آنزیمی و عملکردهای اساسی سلول وجود دارد. سرانجام ، آنزیم ها سرعت ساخت بافت های پوست را افزایش می دهند.

مزولایک TopAge یک ترکیب بسیار مرطوب کننده و احیا کننده است. این ماده حاوی اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی و کوآنزیم ها است. اسید هیالورونیک با اتصال مقدار زیادی آب از طریق ایجاد پیوندهای آب و هیدروژن دارای یک عملکروسکوپی است. همچنین به تکثیر سلولی کمک می کند. بنابراین ، اسید هیالورونیک یک درم ویسکو الاستیک اساسی و تعادل اپیدرم است. ویتامین A با تنظیم فرآیندهای کراتینیزاسیون و بهبودی ، انعطاف پذیری و تراکم پوست را بهبود می بخشد. همچنین به عنوان آنتی اکسیدان پوستی عمل می کند و رادیکال های آزاد را که باعث آسیب سلول و بافت می شوند از بین می برد.

مجتمع ویتامین B بر روی متابولیسم اسیدهای چرب ضروری عمل می کند و به تعادل بیولوژیکی پوست کمک می کند. ویتامین C رادیکالهای آزاد را خنثی می کند ، باعث افزایش تولید موضعی ملانین و سنتز کلاژن می شود ، پروتئین مهمی است که باعث تقویت ساختار ساختاری و ارتجاعی پوست می شود. ویتامین E با مهار پراکسید هیدروژن در برابر رادیکال های آزاد عمل می کند. اسیدهای آمینه بر روی سنتز پروتئین توسط فیبروبلاستها عمل می کنند. سلولها این عناصر ساختاری – فیبروبلاست- را تشکیل می دهند تا پروتئینهایی تشکیل دهند ، همچنین به عنوان پلی پپتیدها شناخته می شوند.

بسته بندی این مزولایک : ویال ۱۰ml یا ۵ml

محتویات این مزولایک : اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی ، کوآنزیم ها.

مزولایک کوکتل ضد چروک SolutionMesolike Botolax

کوکتل Mesolike Botolax یک راه حل درمانی حرفه ای است که پا و چروک های عمیق ناشی از انقباض عضلات را هدف قرار می دهد. این حالت تمایل به ماندگاری و بدتر شدن دارد زیرا چهره های ما طبیعی و مداوم است.

نشانه ها: اگرچه می خواهیم خطوط صورت را کم کنیم ، اما بیان صورت چیزی نیست که واقعاً بخواهیم کاملاً آن را از دست دهیم. کوکتل Botolax پوست را صاف می کند و خطوط و چین و چروک های ظریف ناشی از انقباضات عضلات صورت را کاهش می دهد اما نتیجه بسیار طبیعی به نظر می رسد.

محتویات این مزولایک : Argireline ، Leuphasyl ، Mannitol ، HA.

مزولایک روشن کردن آنتی بادی کوکتل BRIGHTENING ANTI-ACNE COCKTAIL

SH-POLYPEPTIDE-2 آنتی اکسیدان قوی است که رادیکال های آزاد را کاهش می دهد و سلول های پیری پوست را مهار می کند. دفاع پوست را تقویت می کند. با ایجاد سلول های جدید پوست ، خطوط و چین و چروک ها را کاهش داده و از آن جلوگیری می کنید. لکه های آکنه ، افزایش فشار خون و لکه های آفتاب را از بین می برد.

ترکیبات این مزولایک حاوی : : AQUA / WATER, ETHYL ASCORBIC ACID, ALPHA-ARBUTIN, ALCOHOL DENAT., GLYCYRRHIZA GLABRA ROOT EXTRACT, GLYCYRRHIZA URALENSIS ROOT EXTRACT, TRICHOLOMA وMATSUTAKE EXTRACT, GLUTATHIONE, SODIUM BICARBONATE, ETHANOL, NIACINAMIDE, GLYCERIN, PHENOXYETHANOL, DISODIUM EDTA, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, SODIUM ,OLEATE, HYDROGENATED LECITHIN, OLIGOPEPTIDE-34, SHPOLYPEPTIDE-2

مزولایک EYE COCKTAIL :

به سرعت چربی پوست را کاهش داده و خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت می کند. دور چشم حلقه‌های تاریک را که ظاهری جوانی به همراه دارد ، تسکین می دهد. این مزولایک حاوی هیالورونیک اسید است.

مواد تشکیل دهنده فعال: متیل سیلانول مننورونات ، عصاره برگ Cynara Scolymus ، منیزیم آسکوریل فسفات ، سدیم عصاره برگ Hyaluronate ، Coumarin ، Troxerutin ، Ginkgo Biloba ، N-ydroxysuccinimide ، Chrysin ، Palmitoyl Tripeptide-1 ، Palmitoyl Tetrapeptide-7 ، استیل تتراپپتید -۵

آلوپسی آندروژنتیک مردان Finasteride

رشد موهای پوست سر یک فرآیند چرخه ای از مراحل پی در پی رشد (آناژن) و استراحت (تلوژن) است. در کارآزمایی بالینی قبلی در مردان مبتلا به آلوپسی آندروژنتیک ، درمان با فیناستراید باعث افزایش تعداد موهای پوست سر در یک منطقه مشخص شده (یعنی افزایش تراکم مو) می شود.

اهداف: مطالعه حاضر با استفاده از یک روش فوتوتریکوگرام برای ارزیابی تأثیر فیناستراید در مراحل چرخه رشد مو انجام شد. مواد لازم: آبزیان / آب ، فیناستراید.

کوکتل ریزش مو +Hair

فرمول مزولایک Hair پلاس انواع مختلفی از مواد تشکیل دهنده را ترکیب می کند و در سطوح مختلف و مراحل چرخه رشد مو عمل می کند. فعالیت اجزای آن برای احیاء سیستم های احیاء سلولی و جستجوی شرایط نامتعادل هورمونی و غده در دوره ریزش مو آقایان یا قوانین لازم پیروی می کند. این عمل گشاد شدن عروق را انجام می دهد که به دنبال یک پرفیوژن کافی از سلولهای لامپ مو است که تحویل مواد مغذی را بهینه می کند.

محتوای غلظت بالای ویتامین های گروه B ، تغذیه ای کامل از پاپیلای پوستی و همچنین عملکرد متابولیکی مناسب را تضمین می کند. عمل كلاتي آن از جلوگيري از تاثير فلزات فراوان در فاز تلوژن و محافظت از ساختارهاي متصل به فوليكول مو كه باعث تقويت تمامي ساختار مويرگي مي شود.

Hair + ، Dexpanthenol ، یک جزء طبیعی پوست و مو ، آنالوگ الکلی اسید پانتوتنیک یا ویتامین B5 است و بنابراین ، پروتئینامین B5 است که به سرعت در پوست جذب شده و به ویتامین B5 تبدیل می شود. اثربخشی آن براساس قدرت مرطوب کنندگی عالی و نفوذ خوب آن به پوست است. این ماده باعث افزایش رطوبت موجود در لایه ذرت شده و از بین رفتن ترانس مایع آب را کاهش می دهد و صافی و کشش طبیعی پوست را حفظ می کند.

این عمل ترمیم سلول را تسریع می کند ، بافت آسیب دیده را بازسازی می کند و باعث کراتینه شدن طبیعی پوست و مو می شود. همچنین دارای خاصیت ضد التهابی مشخص است که همراه با قدرت مرطوب کننده فوق الذکر ، التهاب ، سوزش ، خارش پوست و پوست سر را کاهش می دهد. مکانیسم عمل آن بر اساس وضعیت آن به عنوان یک جزء کوآنزیم A ، یک ماده مورد نیاز در فرآیندهای بیوشیمیایی بیشمار استوار است و به طور کلی ، در واکنشهای استیله به عنوان یک عامل مؤثر عمل می کند.

ترکیبات مزولایک مو : مواد لازم: پانتنول ، ویتامین B6 ، ویتامین B1 ، بیوتین ، کافئین ، آهن.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد کوکتل مزو مو می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

مزولایک ترمیم مو و جوانسازی مو خانم ها HairLady

ترکیباتی که در Mesolike FINASTRIDE AND HAIRLADY استفاده می شوند ، محرک رشد مو هستند و محصول پیشنهادی برای مقابله با مشکل ریزش مو با کاهش تولید دی هیدروتستوسترون با مهار آنزیم ۵ آلفا ردوکتاز است.

MESOTHERAPY & MICRONEEDLING یک روش عالی و غیر تهاجمی برای پیشگیری و درمان آلوپسی آندروژنیک است. Hairlady: شامل تمام مهار کننده های ۵ آلفا ردوکتاز آلفا ، هیچ گونه عوارض جانبی هورمونی ندارد.

مواد : AZELAIC ACID, PANTOTHENIC ACID ZINC, BIOTIN AND PYRIDOXINE

مزولایک ترمیم مو آقایان HairMan

ترکیباتی که در HAIRLADY ، HAIRMAN و FINASTRIDE استفاده می شوند ، محرک رشد مو هستند و محصول پیشنهادی برای مقابله با مشکل ریزش مو با کاهش تولید دی هیدروتستوسترون با مهار آنزیم ۵ آلفا ردوکتاز است.

حاوی FINASTERIDE یک مهار کننده ۵-α-ردوکتاز ، کاهش غلظت دی هیدروتستوسترون در پلاسما و بافت

ترکیبات مزو لایک مو آقایان : FINASTERIDE, PANTOTHENIC ACID BIOTIN AND PYRIDOXINE

کوکتل لیفت مزولایک +Mesolike Lift

پوست های پیر را با جوان سازی شدید صورت ، لیفت و احیای صورت مقابله می کند. این ماده حاوی اسید هیالورونیک ، یک ماده بیوتکنولوژیک با اثربخشی پیشرفته در مقایسه با هیالورونان های معمولی است ، که برای بازگرداندن عملکرد طبیعی ماتریس بین سلولی عمل می کند.

افزایش سن پوست به دلیل تغییرات ذاتی و خارجی ، محیطی است. عواملی از جمله گذشت زمان ، منجر به از بین رفتن تراکم پوست ، استحکام و سرزندگی می شود. Mesolike Lift + پوستهای پیر را با جوان سازی شدید صورت ، لیفت و احیای صورت مقابله می کند. کوکتل مزولایک لیفت حاوی اسید هیالورونیک ، یک ماده بیوتکنولوژیک با اثربخشی پیشرفته در مقایسه با هیالورونان های معمولی است ، که برای بازگرداندن عملکرد طبیعی ماتریس بین سلولی عمل می کند.

راه حل به هیدراتاسیون فوری و مترقی ، محکم می شود و کاهش خطوط و چین و چروک ، مبارزه با شل پوست ، خشکی و نازک شدن درم منجر می شود.

محتویان کوکتل مزولایک لیفت : ORGANIC SILICON + DMAE, Hyaluronic Acid

کوکتل لیپولیتیک LIPOLYTIC Cocktail

درمانی برای مبارزه با سلولیت و تشکیل ذخایر چربی موضعی است. به ذوب و تخلیه طبیعی چربی ها کمک می کند.

مواد : ترکیبات فعال: فسفاتیدیل کولین ، سدیم دیوکسی کلات ، سویا ، کارنیتین ، عصاره غضروف گلییدیم ، SHOligopeptide-2

مزولایک میکرونیدلینگ Star Booster 

تقویت کننده Star به سرعت باعث کاهش پف چربی و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می شود. دور چشم حلقه‌های تاریک را که ظاهری جوانی به همراه دارد ، تسکین می دهد. حاوی هیالورونیک اسید است.

همچنین این محصول به عنوان مرطوب کننده احیا کننده و یکپارچه کننده داخلی ، مناسب برای پوست های خسته یا کسل کننده ، برای درمان چین و چروک و تراکم مجدد پوست های بالغ یا پوسته تولید شده است.

تقویت کننده Mesolike Star یک ترکیب بسیار مرطوب کننده و احیا کننده است. این ماده حاوی اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی و کوآنزیم ها است. اسید هیالورونیک با اتصال مقدار زیادی آب از طریق ایجاد پیوندهای آب و هیدروژن دارای یک عملکروسکوپی است. همچنین به تکثیر سلولی کمک می کند. بنابراین ، اسید هیالورونیک یک درم ویسکو الاستیک اساسی و تعادل اپیدرم است. ویتامین A با تنظیم فرآیندهای کراتینیزاسیون و بهبودی ، انعطاف پذیری و تراکم پوست را بهبود می بخشد. همچنین به عنوان آنتی اکسیدان پوستی عمل می کند و رادیکال های آزاد را که باعث آسیب سلول و بافت می شوند از بین می برد.

 موارد کاربرد مزولایک میکرونیدلینگ:

  • کیسه های چشم
  • پنجه کلاغی
  • حلقه های تاریک
  • چین و چروک های خوب
  • رنگدانه
  • کم آبی
  • چین و چروک های پیشرفته و شدید
  • ضعف
  • بیولوژیکی

مواد ضروری : متیل سیلانول منورونات ، عصاره برگ Cynara Scolymus ، منیزیم آسکوربیل فسفات ، سدیم، عصاره برگ Hyaluronate ، Coumarin ، Troxerutin ، Ginkgo Biloba ، N-Hydroxysuccinimide ، Chrysin ، Palmitoyl Tripeptide-1 Palmitoyl Tetrapeptide-7 استیل تتراپپتید ۵ ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی ، کوآنزیم ها.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کوکتل میکرونیدلینگ به این صفحه بروید.

مزولایک مولتی ویتامین MesolikeMulti Vitamins Cocktails

MesolikeMulti Vitamins Cocktails یک مجموعه ویتامین قدرتمند است که باعث تغذیه عمیق می شود. این عناصر انرژی زا لازم را تحریک می کند که روند طبیعی سلول های پوست را تحریک می کنند.

ویتامین های A ، C ، E همراه با B-Complex در مقابل ظاهر پوستی متراکم شده مبارزه می کنند. بافت پوست توسط این کوکتل بسیار آنتی اکسیدان نرم شده و نواقص و کمبودهای غذایی پوستی ناشی از عوامل بیرونی و داخلی را متعادل می کند.

مواد : Multi Vit ، Complex Vitamin B، Aqua / Water، Thiamine HCL Ascorbic Acid، PEG-35 روغن کرچک ، رتینیل پالمیتات ، نیاسینامید ، پانتنول ، کلرید سدیم ، توکوفریل استات ، پیریدوکسین HCL ، سدیم ریبوفلاوین فسفات.

مزولایک شفاف کننده و روشن کننده پوست WHITENING Cocktail – SHINE

این کوکتل به دقت برای اصلاح تغییرات در پوست از قبیل هایپرپیگمانتاسیون و لکه های سنی ایجاد شده است. این ماده از پیری شدن عکس جلوگیری می کند ، علائم آکنه و زخم را بهبود می بخشد و به لطف پنج اصل فعال خود باعث زیبایی جوانی به پوست می شود. گلوتاتیون در غلظت بالا ، ویتامین C و اسید سیتریک به عنوان آنتی اکسیدان برای پوست است.

ترکیبی از آنتی اکسیدان های قدرتمند مانند گلوتاتیون و ویتامین C ، سلول ها را از آسیب اکسیداتیو محافظت می کند. همچنین گلوتاتیون دارای خاصیت سفید کننده ای به عنوان کاهش تولید ملانین است و در نتیجه بعد از درمان به یک لایه پوستی عادلانه تر منجر می شود و در درمان هایپرپیگمانتاسیون و سفیدکننده ها نشان داده شده است. گلوتاتیون آنتی اکسیدان در سیستم ایمنی سلولی نقش دارد. اثر روشنایی ناشی از تیروزیناز غیرفعال کردن از پوست در برابر محیط محافظت می کند. ASCORBATE SODIUM ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که به تولید کلاژن ، ترمیم بافت نیز کمک می کند ، و سنتز انتقال دهنده های عصبی.

مواد : گلوتاتیون ، ویتامین E ، ویتامین C (اسید اسکوربیک اسید) ، HA

مزولایک لاغری Mesolike Slimming

Mesolike Slimming یک درمان مؤثر از سلولیت فشرده یا فیبری است. این محلول استریل باعث تسریع لیپولیز و تجمع بی سیم الیاف کلاژن و الاستین می شود و به دلیل ترکیب L-Carnitine ، Organic Silanol ، Caffeine و Centella Asiatica باعث تسریع میکروبی در گردش خون می شود.

برنامه های کاربردی مزولایک لاغری :

سلولیت را کاهش می دهد

تن و پوست را بهبود می بخشد

مواد لازم: کارنیتین ، عصاره گیاه گلیدیم غضروف ، سیلان آلی ، عصاره طبیعی ، روتین

جهت اطلاعات بیشتر در مورد کوکتل لاغری به این صفحه بروید.

محصولات مزوتراپی مزولایک (اسپانیا) Mesolike
قیمت مدل کشور سازنده مدل نام محصول
۱۰ml Spain Anti-acne Cocktail Brightening Mesolike
مناسب برای جوش و آکنه ، روشن کننده و ضد لک
۱۰ml Spain Anti-aging pro cocktail Top age Mesolike
رفع چین و چروک صورت، جای جوش ، منافذ، جوانساز، بوستر تخصصی
۵ml Spain Multi Cocktail Mesolike
ویتامینه و احیای پوست
۱۰ml Spain Eye Cocktail – Anti-age – Star booster Mesolike
رفع تیرگی و پف اطراف چشم و رفع چین و چروک اطراف چشم
۱۰ml Spain Hair Cocktail Hair+ Mesolike
رفع ریزش مو اندرژنیک، کم مویی و طاسی موضعی و تقویت مو
۱۰ml Spain Liplytic Cocktail Mesolike
لاغری شکم و پهلو، کوکتل تخصصی و موثر لاغری
۱۰ml Spain Slimming Cocktail Mesolike
لاغری بازو و غبغب
۵ml Spain Whitening Cocktail shine Mesolike
روشن کننده و ضد لک
۱۰ml Spain Lift Cocktail Lift+ Mesolike
لیفت پوست و رفع شلی
۱۰ml Spain Botolax Cocktail Mesolike
شبه بوتاکس و رفع خطوط نازک صورت، پشت لب و خطوط زیر چشم
۵ml Spain Eye top Cocktail Mesolike
رفع تیرگی و پف اطراف چشم و رفع چین و چروک اطراف چشم (کوکتل تخصصی)
۱۰ml Spain Finasteride Mesolike
جلوگیری از ریزش مو، تقویت مو آقایان و کمک به رویش مو مجدد
۱۰ml Spain Dutasteride Mesolike
کمک به رویش مجدد ، تقویت مو ، جلوگیری از ریزش
۱۰ml Spain Hair Lady Mesolike
جلوگیری از ریزش مو، تقویت مو خانم ها و کمک به رویش مو مجدد
۱۰ml Spain Hair Man Mesolike
جلوگیری از ریزش مو، تقویت مو آقایان و کمک به رویش مو مجدد
۵ml Spain Hyaluronic acid 3.5% Mesolike
آبرسان، کلاژن ساز، لیفت، حجم دهنده، جوانساز
۱۰ml Spain Scar – Cocktail Mesolike
مناسب برای جای اسکار ، استرچ مارک و ترک های پوستی
۱۰ml Spain Glutathione Mesolike
روشن کننده و ضد لک، کمک به احیای پوست در زمان پیری
۱۰ml Spain Biotin Mesolike
جلوگیری از ریزش مو، تقویت مو ، سلولیت، مناسب برای چاقی موضعی
۱۰ml Spain Dexpanthenol Mesolike
جلوگیری از ریزش مو، تقویت مو، کمک به جوانسازی و احیای پوست
۱۰ml Spain Caffeine Mesolike
جلوگیری از ریزش مو ، سلولیت، مناسب برای چاقی موضعی
۱۰ml Spain Phosphatidylcholine Mesolike
مناسب برای کاهش وزن و کاهش چربی های موضعی
۱۰ml Spain L-Carnitine Mesolike
مناسب برای چاقی موضعی و سلولیت
۱۰ml Spain Vit C Mesolike
جوانساز، کمک به روشن کنندگی بهتر، آنتی اکسیدان

مزو رویتاکر

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

6 دیدگاه ها

  1. Sorayya گفت:

    سلام وقت بخیر
    قیمت کوکتل لیفتتون‌چنده؟

  2. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید