روش های حجم دهی و برجسته کردن لب ها

ژل ایرانی فیورج fiorage
ژل لب و صورت ایرانی فیورج Fiorage
دسامبر 25, 2021
زئومین - xeomin - بوتاکس
بوتاکس زئومین XEOMIN – بوتاکس آلمانی با تاییدیه وزارت بهداشت
ژانویه 1, 2022

روش های حجم دهی و برجسته کردن لب ها

برجسته کردن لبها- حجم دهی به لب

برجسته کردن لبها- حجم دهی به لب

لب ها یکی از ساختار های مهم در صورت شما هستند با وجود اینکه قسمت کوچکی از صورت را در بر می گیرند اما تاثیر آنچنانی بر روی ظاهر می گذارند.

عملکردهای لب در صورت متفاوت است که ابتدائی ترین آن را می توانیم، نقش ورودی دهان بگوییم.

نقش بعدی آن را وسیله ای برای بیان کردن می توانیم عنوان کنیم که برای برقراری ارتباطات با کارهایی مانند لبخند زدن، بوسه و شکلک و صحبت کردن همراه است.

همگی تجربه این را داریم که هنگام صحبت کردن با مخاطب بر روی چشم ها و یا لب ها متمرکز شویم. حالا که با اهمیت کلی لب ها در صورت آشنا شده اید این را هم بهتر است بدانید که لب ها کلید ساختار یک سوم پایینی صورت هستند.

با زیاد شدن سن لب ها دچار یک سری تغییرات می شوند. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید، زیرا انواع روش های حجم دهی به لب ها را به صورت کامل توضیح داده ایم.

مشکلاتی که یک لب می تواند از نظر ظاهری داشته باشد.

حجیم نبودن لب

متقارت نبود لب ها

متناسب نبودن لب پایینی و بالایی

لب ها شکل افتاده داشته باشند.

انواع روش های حجم دهی به لب ها

لیفت کردن لب

وقتی شما جوان هستید لب بالایی هنگامی که دهان به صورت خیلی کم باز می شود به اندازه تقریبا دو میلی متر از دندان های بالایی بالاتر است

می توان گفت لب ها در سنین جوانی حالتی برجسته و پر دارند ولی به مرور زمان و با زیاد شدن سن لب بالا فاصله بیشتری با بینی پیدا می کند و در واقع بلند تر می شود.

همچنین می توان گفت دندان هایی که در بالا قرار دارند پنهان در لب های بالایی می شوند و یکی از دلایل دیگر برای لیفت می تواند زیاد شدن سن باشد که باریک شدن لب را ایجاد می کند.

در واقع به کمک لیفت لب، لب در قسمت بالا از نظر ظاهری اصلاح می شود. لیفت از قسمت انتهایی لب را می توان یک نوع از لیفت در لب عنوان کرد.

این روش برای کسانی مناسب است که لب از قسمت گوشه به جهت پایین گرایش پیدا کرده است و با استفاده از لیفت می توان این مشکل را برطرف کرد.

تزریق چربی

به کمک این روش می توان برجستگی در مدت طولانی برای لب ها به وجود آورد و مهمترین نکته این است که در تزریق چربی باید فرم لب و آگاهی از ساختار لب و همچنین اطلاعاتی در خصوص ساختمان نواحی اطراف آن مانند دندان ها و فک بدست آورد.

پزشک باید عواملی که در ایجاد جذابیت در لب تاثیر گذار هستند را مد نظر قرار دهد، در واقع با استفاده از روش تزریق چربی می توان تناسب و حالت زیبایی لب را با تناسبات چهره در هر فرد ایجاد نماید.

پروتز

در این روش که از یک جسم دیگر خارجی مانند سیلیکون برای حجم دادن به لب استفاده می کنند.

تزریق ژل

یکی از پرکاربردترین کارهایی که امروزه در زیبایی انجام می دهند تزریق فیلر یا ژل است که می توان گفت یکی از راه های حجم دهی و فرم دادن به لب ها تزریق ژل می باشد.

این روش که در واقع غیرتهاجمی است که فقط در چند دقیقه انجام می گیرد و در این نوع از فرم دادن به لب، می توان به کم بودن عوارض و کوتاه بودن مدت ریکاوری نسبت به دیگر روش های ذکر شده اشاره کرد.

با حجم دهی از این طریق می توان به نتیجه مطلوبی دست یافت. که امرزوه خیلی از ژل هایی که تزریق می شوند حاوی ژل اسید هیالورونیک هستند، که علاوه بر حجم دادن به لب ها و فرم دهی مناسب باعث کلاژن سازی هم می شوند.

مزایای استفاده از اسید هیالورونیک برای برجسته کردن لبها

حجم دهی می تواند کنترل شود

تزریق می تواند در چند مرحله و به صورت تدریجی صورت گیرد.

اگر توده ایی در لب به وجود بیاید قابلیت حل شدگی دارد.

نیازی به داشتن استراحت بعد از تزریق نیست

با استفاده از یخ می توان کبودی ناشی از آن را برطرف کرد.

هزینه تزریق با توجه به متفاوت بودن در فیلرها متفاوت است و اگر موادی استفاده شود که بی کیفیت و نامرغوب است عوارض برگشت ناپذیری در پی خواهد داشت.

کبودی در این روش کم است  و در بعضی از فیلرها این مشکل پیش نمی آید.


موضوع مرتبط :

مزایا و معایب تزریق ژل لب

انواع تزریق ژل لب

بهترین ژل لب

مراقبت پس از تزریق ژل لب

۱۱ روش برجسته کردن لب ها

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید