بهترین روش کاهش وزن کدام است؟

ماندگاری بوتاکس چقدر است
ماندگاری بوتاکس چقدر است؟
آوریل 5, 2022
ترند پرکننده لب 2022
۵ ترند برتر پرکننده لب در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲
آوریل 16, 2022

بهترین روش کاهش وزن کدام است؟

بهترین روش کاهش وزن

بهترین روش کاهش وزن

بهترین روش کاهش وزن موضوع این مقاله برای افرادی است که قصد دارند کاهش وزن اصولی داشته باشند.

ماه ها تمیز غذا خوردی شما ساعات بیشتری را در باشگاه وقت گذاشته اید. شما آماده اید تا به خطوط ایده آل خود برسید، اما نمی توانید خودتان آنها را ایجاد کنید.

امروزه، متخصصان کانتورینگ بدن ما به دنبال این هستند که آیا این روش روش خوبی برای کاهش وزن است، چه انتظاراتی از نتایج آن می‌توان داشت، و خیلی چیزهای دیگر.

آیا لیپوساکشن راه خوبی برای کاهش وزن است؟

لیپوساکشن روش خوبی برای کاهش وزن نیست، اما برای کاری که برای انجام آن طراحی شده است عالی است. لیپو یک راه عالی برای کاهش دائمی چربی است. سلول های چربی را فقط در ۲۵ سال اول زندگی شما می توان رشد داد، بنابراین اگر بالای ۲۵ سال دارید که لیپوماتیک می کنید، سلول های چربی حذف شده هرگز جایگزین نمی شوند.

چقدر می توانم با لیپو وزن کم کنم؟

اینکه چقدر می توانید با لیپو وزن کم کنید بستگی به میزان چربی اضافی زیر جلدی در مناطق مورد نظر و وزن شما دارد. به عنوان یک قاعده کلی، شما می توانید انتظار داشته باشید که بین یک تا ۱۰ پوند چربی با لیپوماتیک از دست بدهید، اما اگر شما سنگین تر هستید، ممکن است بتوانیم با خیال راحت حدود ۱۱ پوند را از بین ببریم. این به این دلیل است که تنها درصد معینی از کل توده بدن شما را می توان با خیال راحت برداشت.

بعد از لیپو چقدر می توانم وزن کم کنم؟

بعد از لیپوماتیک می توانید هر چقدر که می خواهید وزن کم کنید. با این حال، باید در نظر داشته باشید که باید فقط یک یا دو پوند در هفته کم کنید. یک قانون سرانگشتی خوب این است که شما باید سعی کنید بیش از ۱٪ از وزن بدن خود را در هفته کم نکنید.

اگر به سرعت وزن زیادی کم کنید، این احتمال وجود دارد که پوست شلی را تجربه کنید. پوست شما ممکن است در نهایت سفت شود، اما بهتر است یک رویکرد آهسته و پیوسته برای کاهش وزن داشته باشید و از این مشکل جلوگیری کنید.

آیا می توانم بعد از عملم ورزش کنم؟

به شما توصیه می شود بعد از عمل خود به ورزش های متوسط ​​بپردازید، اما احتمالاً برای حداقل ۲۴ ساعت اول پس از عمل، آنقدر خسته خواهید بود که نمی توانید ورزش کنید. گاهی اوقات، افراد تا سه روز پس از بیهوشی عمومی احساس کسالت می کنند. زمانی که احساس می‌کنید، به پیاده روی ملایم بروید. در مراحل اولیه بهبودی، ممکن است بخواهید در خانه خود راه بروید تا هر زمان که احساس نیاز به نشستن کردید بتوانید بنشینید.

پیاده روی یک راه عالی برای ورزش متوسط ​​است زیرا بسیار در دسترس است. شما می توانید در هر مکانی در هر زمان قدم بزنید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که برای حمایت از سیستم قلبی عروقی و تسریع در بهبودی، باید روزانه حداقل ۳۰ دقیقه در طول دوره نقاهت پیاده روی کنید. اگر هدف شما کاهش وزن است، سعی کنید روزانه حداقل یک ساعت پیاده روی کنید. فقط زیاد به خودتان فشار نیاورید اشکالی ندارد که ورزش خود را به چند جلسه تقسیم کنید.

آیا می توانم بعد از عمل وزنه برداری کنم؟

وزنه زدن یک راه عالی برای کاهش وزن است، به خصوص اگر جلسه شدید باشد. هنگامی که در یک تمرین شدید قرار می گیرید، از EPOC (مصرف بیش از حد اکسیژن پس از ورزش) سود می برید. چیزی که به این نتیجه می رسد این است که متابولیسم شما برای چند ساعت بعد از جلسه تمرینی تقویت می شود. به عبارت دیگر، شما می توانید به طور موقت از افزایش کالری سوزی خود لذت ببرید، حتی زمانی که ورزش نمی کنید.

نتایج فردی متفاوت است، اما ممکن است بتوانید متابولیسم خود را پس از یک تمرین شدید ۶ تا ۱۵ درصد افزایش دهید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که پس از یک جلسه تمرینی شدید، باید ۴۸ ساعت برای ریکاوری وقت بگذارید و شش تا هشت هفته بعد از عمل نباید وزنه بردارید. به طور مشابه، شما نباید به مدت شش تا هشت هفته پس از عمل، هیچ گونه فعالیت بدنی شدیدی داشته باشید. هر چه بیشتر به خود فشار بیاورید، بهبودی شما طولانی تر خواهد بود.

آیا من کاندید خوبی برای این روش کاهش وزن هستم؟

اگر حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید، انتظارات واقع بینانه ای در مورد نتایج درمان داشته باشید و از وزن هدفتان خیلی دور نباشید، ممکن است کاندیدای خوبی برای این روش در نظر گرفته شوید. به طور خاص، کاندیدای ایده آل برای لیپو بیش از ۱۰ پوند از وزن هدف آنها نیست، اما اگر شما در فاصله ۳۰ پوندی از وزن هدف خود باشید، می توانید واجد شرایط باشید.

باید درک کنید که در حالی که می توانید انتظار کاهش وزن بین یک تا ۱۱ پوند را بعد از لیپوماتیک داشته باشید، می توانید بین ۲۶ تا ۸۰ درصد از سلول های چربی زیر جلدی موضعی را از دست بدهید. بسته به میزان چربی اضافی در ناحیه مورد نظر، ممکن است تا چند اینچ از دست بدهید. این تفاوت برای کاهش یک یا دو سایز لباس کافی است.

چه شرایط پزشکی باعث می شود یک فرد نامزد ضعیفی شود؟

شرایط پزشکی متعددی وجود دارد که باعث می‌شود فرد نامزد ضعیفی برای این درمان باشد. به عنوان مثال، این روش برای افرادی که از اختلالات خونریزی، بیماری قلبی، مشکلات ریوی یا نارسایی کبد رنج می برند ایده آل نیست.

همچنین مهم است که این روش را تا زمانی که نه باردار هستید و نه در دوران شیردهی در نظر بگیرید. ما در طول مشاوره اولیه تعیین خواهیم کرد که آیا شما به اندازه کافی برای لیپوساکشن سالم هستید یا خیر.

به طور معمول، افرادی که لیپو را در چندین نواحی دریافت می کنند، بیهوشی عمومی دریافت می کنند. با این حال، سالم بودن قلب و ریه های شما برای دریافت بیهوشی عمومی بسیار مهم است. اگر قلب یا ریه های شما سالم نیستند، باید آرامبخش و بی حس کننده موضعی در هر ناحیه درمانی تجویز شود.

اگر وزنم مرتباً نوسان داشته باشد، آیا می توانم لیپوماتیک کنم؟

وزن همه افراد بر اساس هیدراتاسیون، مصرف غذا، حرکات روده و عوامل دیگر هر ساعت در نوسان است. به ویژه زنان اغلب نوسانات وزن زیادی را به طور منظم تجربه می کنند. اگر به طور منظم در حال افزایش و کاهش وزن هستید، ممکن است کاندیدای خوبی برای لیپوماتیک باشید.

از طرف دیگر، اگر به طور منظم مقدار قابل توجهی چربی اضافه و از دست می دهید، ممکن است بخواهید به نقطه ای برسید که بتوانید وزن اضافی را برای شش ماه متوالی کاهش دهید.

ما می خواهیم که شما از نتایج روش حذف چربی خود راضی باشید. اگر به خطوط ایده آل خود برسید و متعاقباً چربی بیشتری بدست آورید، ممکن است راضی نباشید. جایی که یک فرد چربی را ذخیره می کند عمدتاً تحت تأثیر ژن های آنها قرار می گیرد.

اگر چربی اضافی را در ران های خود ذخیره می کنید، به احتمال زیاد به دلیل ژن های شما بوده است. اگر بعد از عمل بیش از حد کالری مصرف کنید، احتمال زیادی وجود دارد که انرژی اضافی را دوباره در ران خود ذخیره کنید.

مزوتراپی چگونه می تواند به کاهش سلولیت کمک کند؟

مزوتراپی یک درمان زیبایی و غیر جراحی است که برای کاهش نواحی از بدن که دچار آن شده است مناسب می باشد. این شامل جوانسازی گردن و صورت، کانتورینگ بدن، اضافه وزن و سلولیت است. این درمان از چندین نوع مختلف مواد معدنی، ویتامین ها و داروهای مورد تایید FDA هستند استفاده شده است.

مزو لاغری رویتاکر              مزو BCN          مزو لاغری فیوژن        مزولایک         مزو لاغری بایواسکین

این اجزا به لایه بافت و چربی زیر پوست به نام مزودرم تزریق می شوند. محتویات دقیق تزریق به نواحی تحت درمان و نیازهای هر فرد بستگی دارد. این درمان برای کاهش وزن شدید استفاده نمی شود. این نیاز به ورزش و یک رژیم غذایی سالم دارد در واقع این درمان مقداری وزن اضافی را از بین می برد و برای کاهش سلولیت مورد استفاده قرار می گیرد همچنین لازم به ذکر است که مزوتراپی نسبت به لیپوساکشن سنتی بسیار کم تهاجمی و کم هزینه است.

اگرچه مزوتراپی هنوز در ایالات متحده نسبتاً جدید است، اما این روش درمانی به طور گسترده در فرانسه به مدت سی تا چهل سال با موفقیت زیادی استفاده می شود. بررسی ها در ایالات متحده عالی بوده است و بسیاری از پزشکان معتقدند که این گزینه مناسبی برای کاهش سلولیت به جای جراحی زیبایی است.

مزوتراپی درمانی برای کاهش سلولیت

درمان‌کاهش سلولیت معمولاً بین دو تا چهار روش انجام می گیرد و به فاصله دو تا چهار هفته نیاز دارند. این بستگی به ناحیه مورد نظر دارد و ممکن است درمان های بیشتری لازم باشد. درک این نکته مهم است که این درمان ها برای کاهش وزن چشمگیر در نظر گرفته نشده اند.

یک یا دو درمان برای بلفاروپلاستی پایین در فواصل شش هفته توصیه می شود. در برخی موارد، درمان دوم غیر ضروری است و فرد باید قبل از بلفاروپلاستی چشم تحتانی کورتیزون مصرف کند تا به از بین بردن تورم احتمالی کمک کند باید در نظر داشت که محبوبیت درمان مزوتراپی در حال افزایش است و بسیاری از افراد این روش غیر جراحی و ساده را برای صورت، ران و بازوهای خود انجام داده اند.


موضوع مرتبط :

کاربردهای رایج مزوتراپی

آموزش مزوتراپی لاغری

آموزش مزوتراپی غبغب

5/5 - (1 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید