ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری نخ لیفت
ماندگاری نخ لیفت PDO در صورت و بینی
مارس 29, 2022
بهترین روش کاهش وزن
بهترین روش کاهش وزن کدام است؟
آوریل 12, 2022

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس چقدر است

ماندگاری بوتاکس چقدر است

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟ پاسخ به این سوال را در این مقاله آموزشی خواهید یافت. علاوه بر ماندگاری بوتاکس ، موارد آموزشی دیگری برای شما گردآوری شده است.

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

این مهم است که وقتی یک روتین را با بوتاکس شروع می کنید، بدانید که نتایج، اگرچه شگفت انگیز است، اما برای همیشه ماندگار نیستند. به طور معمول، پس از تزریق، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج شما در مجموع بین سه تا شش ماه باقی بماند. به طور متوسط، اکثر افراد نتایج خود را برای حدود سه تا چهار ماه تجربه می کنند و پس از آن باید برای حفظ نتایج خود، درمان های بعدی را برنامه ریزی کنند.

بدن شما تعیین می کند که نتایج شما چه مدت دوام می آورد. اگر متابولیسم سریعی داشته باشید، نتایج شما نزدیک به سه تا چهار ماه محو خواهد شد. اگر متابولیسم کندی دارید، نتایج شما نزدیک به پنج تا شش ماه محو خواهد شد. در هر صورت، درمان‌های بعدی به شما کمک می‌کنند تا نتایج خود را به محض شروع محو شدن حفظ کنید.

چه چیزی را درمان می کند؟

بوتاکس برای درمان چین و چروک های پویا که در نیمه بالایی صورت ایجاد می شود مورد تایید FDA است. این چین و چروک ها شامل خطوط پیشانی، پنجه کلاغی و خطوط اخم است. همچنین کاربردهای پزشکی دارد و می‌تواند به کاهش درد ناشی از میگرن، کاهش سفتی عضلات و اسپاسم در کودکان و بزرگسالان، درمان غدد عرق بیش از حد فعال و حتی رفع تنبلی چشم کمک کند. همچنین دارای برخی کاربردهای خارج از برچسب است که بسته به نوع عمل و انژکتور متفاوت است.

اگر ناحیه درمانی خاصی را در نظر دارید، حتما در جلسه مشاوره اولیه در مورد آن سوال کنید تا مطمئن شوید که آیا این تزریق برای شما مناسب است یا خیر. برخی از چین و چروک ها هستند که بوتاکس نمی تواند آنها را درمان کند، از جمله چین و چروک هایی که به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، جاذبه زمین یا افتادگی پوست ایجاد شده اند.

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

این ماده تزریقی آرایشی به سرعت تزریق می شود. قرار ملاقات ها فقط ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد. ما این ماده تزریقی را در طول درمان به پوست تزریق می‌کنیم تا عضله ایجاد کننده چین و چروک را برطرف کنیم. محلول تزریقی با مهار ارتباط بین اعصاب و عضلات به آرامی بر عضلات تأثیر می گذارد. با شل شدن ماهیچه ها، پوست ظاهر صاف و نرم تری به خود می گیرد.

آیا بوتاکس ایمن است؟

این ماده تزریقی به مدت بیش از ۲۰ سال به مردان و زنان کمک می کند تا ظاهر خود را بهبود بخشند. این یک نام شناخته شده شده است و مورد تایید FDA است تا به رفع بدترین چین و چروک های پویا کمک کند.

ماندگاری بوتاکس ؛ می توانید مطمئن باشید که این ماده تزریقی راهی ایمن و موثر برای هدف قرار دادن و درمان موقت چین و چروک های پویا به شما ارائه می دهد. مهم است که در هنگام در نظر گرفتن مواد تزریقی آرایشی، انژکتوری را انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید، زیرا هر چیزی ممکن است در دستان اشتباه ناامن شود.

انژکتورهای ماهر ما آماده کمک به شما برای دستیابی به طبیعی ترین و ظریف ترین نتایج هستند. هنگامی که قرار ملاقات های تزریقی زیبایی خود را در مطب ما برنامه ریزی می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که در دستان مجرب انژکتور ما ایمن هستید.

چه نوع نتایجی می توانم انتظار داشته باشم؟

اکثر بیمارانی که قبلا هرگز بوتاکس را تجربه نکرده اند ممکن است فکر کنند که بلافاصله پس از تزریق نتایج را مشاهده خواهند کرد، اما کاملا برعکس است. بر خلاف پرکننده های پوستی که نتایج فوری را ارائه می کنند، پس از انجام این تزریق، تغییر فوری در چین و چروک های خود مشاهده نخواهید کرد.

آیا ظاهری طبیعی خواهم داشت؟

بوتاکس کاملا قابل تنظیم است. ما می‌توانیم به تعداد واحد یا تعداد واحدهایی که برای دستیابی به اهداف زیبایی شناختی شما نیاز دارید تزریق کنیم. توجه به این نکته مهم است که درست مانند به نظر رسیدن “یخ زده” یک انتخاب است، طبیعی به نظر می رسد. هدف انژکتورهای ما ایجاد نتایج طبیعی و ظریف است.

وقتی آنها طرح درمانی شما را ایجاد و اجرا می کنند، می توانید اعتماد کنید، شما همچنان شبیه خود خواهید بود، فقط نسخه ای که به خوبی استراحت کرده است. خطوط و چین و چروک های شما نرم شده و حتی در برخی موارد به طور موقت از بین می روند.

مصپورت Masport

هنگامی که درمان های بعدی را برنامه ریزی می کنید، می توانید ظاهری طبیعی و ظریف و بدون چین و چروک را در تمام طول سال حفظ کنید. در طول مشاوره اولیه، ما به شما ایده بهتری درباره تعداد واحدهای لازم برای دستیابی به ظاهر دلخواهتان خواهیم داد تا بتوانید بودجه خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید و دقیقا بدانید که در روز درمان چه انتظاری دارید.

آیا باید برای قرار ملاقاتم آماده شوم؟

قبل از قرار ملاقات، کارهایی وجود دارد که می توانید برای آماده سازی پوست خود برای درمان انجام دهید. هیدراته بمانید و آب فراوان بنوشید. ۲۴ ساعت قبل از قرار تزریق خود از مصرف الکل و تنباکو خودداری کنید. همچنین، برنامه ریزی کنید تا قبل از قرار ملاقات خود ورزش کنید، زیرا باید ۲۴ ساعت پس از تزریق از انجام ورزش خودداری کنید.

آیا باید در مورد زمان توقف برنامه ریزی کنم؟

با تزریق بوتاکس هیچ زمان قطعی وجود ندارد، اما برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید برخی دستورالعمل ها را دنبال کنید. مهم است که تا ۲۴ ساعت پس از تزریق از انجام فعالیت های شدید و ورزش به طور کلی اجتناب کنید. ماندگاری بوتاکس ؛ همچنین از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید. اگر بعد از درمان در معرض نور خورشید قرار گرفتید، از کلاه، عینک آفتابی و ضد آفتاب باکیفیت استفاده کنید.

دستورالعمل های مهم مراقبت های بعد

همچنین باید از جکوزی، سونا، اتاق بخار یا حتی پخت و پز روی اجاق داغ پس از تزریق خودداری کنید تا بهترین نتیجه را تضمین کنید. اطمینان حاصل کنید که می توانید حداقل چهار ساعت پس از قرار ملاقات خود از دراز کشیدن خودداری کنید و ۲۴ ساعت پس از تزریق از مصرف الکل و تنباکو خودداری کنید.

ما دستورالعمل‌های رو در رو و کتبی در مورد نحوه مراقبت از پوست خود پس از درمان به شما خواهیم داد تا چیزی را از دست ندهید.

آیا می توان بوتاکس را با محصول جوانساز دیگری ترکیب کرد؟

این ماده آرایشی تزریقی به خوبی با سایر مواد تزریقی ضد پیری جفت می شود. اگر علاوه بر رفع چین و چروک در نیمه بالایی صورت خود علاقه مند به رفع پیری یا بهبود ویژگی های خود هستید، می توانید به راحتی بوتاکس را با سایر مواد تزریقی ترکیب کنید

اگر نیاز به توقف درمان داشته باشم چه می شود؟

مزیت تزریقی های آرایشی موقتی بودن آنهاست. آنها نتایج شگفت انگیزی را ارائه می دهند، اما اگر درمان را متوقف کنید، این نتایج محو می شوند. اگر در هر زمانی به دلایل مربوط به بودجه یا بارداری نیاز به توقف درمان داشتید، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

چین و چروک های شما به سادگی به حالت قبل از تزریق باز می گردند، اما به غیر از آن، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. هنگامی که برای از سرگیری درمان آماده شدید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قرار تزریق را تعیین کنید و ما می توانیم به شما کمک کنیم تا یک بار دیگر به پوستی بدون چروک برسید.

بوتاکس دیستون

کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس کیست؟

هم مردان و هم زنانی که دارای چین و چروک های پویا در نیمه بالایی صورت هستند، واجد شرایط این درمان هستند. برای واجد شرایط بودن به عنوان کاندید، مهم است که از سلامت خوبی برخوردار باشید و به مواد تشکیل دهنده این تزریق حساسیت نداشته باشید.

به چه کسی را نمی توان بوتاکس تزریق کرد؟

مهم است که انتظارات واقع بینانه در مورد اینکه این درمان چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند داشته باشد، داشته باشید.

در حالی که می تواند چین و چروک های پویا را در قسمت بالایی صورت درمان و نرم کند، اما نمی تواند چین و چروک هایی را که از افتادگی پوست یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید ایجاد شده اند برطرف کند. زنان باردار و شیرده باید از درمان خودداری کنند تا از عوارض جانبی بر روی نوزاد خود جلوگیری کنند.

در این مقاله سعی شد تا علاوه بر اینکه به سوال ” ماندگاری بوتاکس چقدر است ” پاسخ دهیم، اطلاعات مفیدی درباره بوتاکس تهیه کنیم.


موضوع مرتبط :

بوتاکس چیست؟ مواد ژل بوتاکس از چه موادی تشکیل شده است؟

هزینه تزریق بوتاکس و ژل صورت تزریقی چقدر است؟

تفاوت ژل و بوتاکس چیست؟

مراقبت های قبل بوتاکس و مراقبت بعد از تزریق بوتاکس

5/5 - (4 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید