نشانه های ژل ژوویدرم تقلبی و اصلی

انواع دستگاه لیزر
انواع دستگاه لیزر
آگوست 17, 2019
لاغری با دستگاه LPG
همه چیز در مورد لاغری با دستگاه LPG
آگوست 24, 2019

نشانه های ژل ژوویدرم تقلبی و اصلی

original and fake juvederm - ژوویدرم اصلی و تقلبی

آموزش نحوه شناسایی ژل ژوویدرم اصلی و ژل ژوویدرم تقلبی ، موضوع این مطلب آموزشی است.

نشانه های ژل ژوویدرم تقلبی و اصلی

محصول ژل ژوویدرم فرانسه یکی از ژل های فیلر بسیار معتبر در دنیا و ایران می باشد. در سال های اخیر شاهد واردات این ژل فیلر از کشور چین بوده ایم. متاسفانه زمان ماندگاری ژل تقلبی ژوویدرم بسیار کوتاه بوده و حدود سه ماه می باشد. علاوه بر آن ژل ژوویدرم تقلبی دارای عوارض بسیاری تاکنون بوده است.

نشانه های ژل ژوویدرم اصل و تقلبی

واضح ترین نشانه ژل ژوویدرم اصل و تقلبی نوشته اسم juvederm  روی بسته بندی است. نوشته ژل ژوویدرم اصل با رنگ نقره کوب و برجسته می باشد و اگر انگشت خود را روی اسم آن بگذارید، برجستگی را روی آن حس می کنید. اما در ژل های ژل ژوویدرم تقلبی اغلب این نوشته سفید بوده و اگر به رنگ نقره یا طوسی باشد، دارای برجستگی موضعی نیست.

دوم نشانه ژل ژوویدرم اصل و تقلبی براق بودن بسته بندی juvederm است. اگر ژل ژوویدرم اصلی را در زیر نور مستقیم حرکت دهید، متوجه تلالو رنگ بنفش آن می شوید. سلفون براق آن به خوبی از ژل ژوویدرم تقلبی که تنها دارای لایه UV بر روی بسته بندی است، قابل شناسایی می باشد.

سومین نشانه ژل ژوویدرم اصل و تقلبی نوشته نوع ژل است. به عنوان مثال همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید، نوشته ULTRA4 که در زیر اسم ژوویدرم نوشته شده است، باز هم در ژل ژوویدرم اصلی به صورت نقره کوب و برجسته می باشد اما این نوشته در ژل ژوویدرم تقلبی بصورت سفید و یا بدون برجستگی می باشد.

آخرین نشانه ژل ژوویدرم اصل و تقلبی ابعاد جعبه می باشد. ابعاد جعبه های ژل ژوویدرم تقلبی که تاکنون ما در شرکت بازرگانی نیک شناسایی کرده ایم، دارای ۳ میلیمتر تفاوت نسبت به ژل ژوویدرم اصلی می باشد. البته این نشانه تنها در صورت وجود جعبه اصلی توسط پزشکان قابل ارزیابی می باشد.

امیدواریم موارد و نشانه های شناسایی ژل ژوویدرم اصل و تقلبی برای شما آموزنده و مفید باشد.

جهت مشاهده و خرید ژل ژوویدرم اصل به صفحه مراجعه نمایید.

original and fake juvederm - ژوویدرم اصلی و تقلبی

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

3 دیدگاه ها

  1. sahar گفت:

    میشه روش تشخیص ژل پرفکتا رو هم بگید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید