ژل ژوویدرم JUVÉDERM

ژوویدرم اولترا - Juvederm ultra4

ژوویدرم اولترا - Juvederm ultra4

ژوویدرم ولبلا - juvederm volbella

ژوویدرم ولبلا - juvederm volbella

ژوویدرم وولیفت - juvederm volift

ژوویدرم وولیفت - juvederm volift

ژوویدرم ولوما - Juvederm voluma

ژوویدرم ولوما - Juvederm voluma

ژوویدرم یک مارک با اعتبار ، معروف و دیرینه جهانی می باشد که در فرانسه ساخته می شود از تاییدیه ایمنی و سلامت از سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) برخوردار است. بازرگانی نیک مد به عنوان نماینده ژوویدرم در ایران فعالیت می نماید.

مشاوره فروش ژل ژوویدرم  ۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

ژوویدرم از هیالورونیک اسید ایجاد و تولید می گردد که در بدن به صورت بدیهی و معمول وجود دارد. کارکرد نخست این ماده باعث پری پوست و نرمی آن می شود که با بالا رفتن سن در فرد از میزان آن کاسته و فواید در خود داشته یعنی نرمی و پری پوست را از دست می دهد. آن چیزی که این پرکننده های پوستی را خاص می سازد ، به کارگیری تکنولوژی VYCROSS در ساخت آن هاست که به وسیله ی آن پیامد و عملکرد این مواد موثرتر ، خارکنندگی فروان تر و دوام و پایداری زیادتری را در بافت هدف منجر خواهند شد.

موارد کاربرد ژل ژوویدرم JUVÉDERM

حجم دهی به لب ها: جهت برجسته سازی لب ها کاربرد خاص و منحصربفردی دارد. زیرا اساساً ژوویدر جهت برجسته سازی و پرکنندگی لب ها تولید و ساخته شده است و در این زمینه فراوان ترین استفاده را دارد.

جهت درمان و برطرف کردن چین و چروک های خطوط لبخند ، خطوط و چروک های ریز و ظریف اطراف دهان ، چشم و بینی ، خطوط عمودی بالای لب.

انواع ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم اولترا ایکس سی و ژل ژوویدرم ولبلا ایکس سی: این نوع ژل ها جهت حجم دهی به لب ها کاربرد دارند.

ژل ژوویدرم ایکس سی و ژل ژوویدرم ولور ایکس سی: این نوع ژل ها ویژه پوست های صورت و گردن می باشد که خاصیت انعطاف پذیری و برگشت پذیری پوست خود را از دست داده اند. این ژل ها قادرند خطوط و چروک های ریز و عمقی و عمودی گوشه ی لب ها و چشم ها و بینی را به آسانی رفع نمایند.

ژل ژوویدرم ولوما ایکس سی: این نوع ژل سبب پر شدن و حجم دهی به بافت گونه ها می شود و معمولاً بدین منظور کاربرد دارد.

میزان ماندگاری ژل ژوویدرم

میزان دوام و پایداری ژوویدرم در بافت های ترزیق شده به فاکتورهایی نظیر نوع و غلظت ژل تزریقی و بافت و اندامی که ژل در آن تزریق می گردد مرتبط است. همچنین این پرکننده ها در بدن اشخاص گوناگون با سرعت مختلفی جذب و از بین می روند که این مساله بر روی مدت زمان ماندگاری این نوع ژل ها اثرگذاری چشمگیری دارد. اما معمولاً طول عمر و میزان دوام ژل ژوویدرم ۶ ماه تا ۲ سال می باشد که بعد از طی این زمان قادرید تزریق را تکرار نموده تا نتیجه ی دلخواهتان به همان صورت حفظ شود.

هزینه تزریق ژل ژوویدرم

مخارج و مبالغ پرداختی انجام تزریق ژل ژوویدرم ، به میزان و غلظت ژلی که برای فرد تزریق می گردد و به علاوه مهارت و دانش و تسلط دکتر معالج وابسته و متغیر می باشد. بهتر است قبل از مقایسه هزینه تزریق ژل ژوویدرم ، به رزومه پزشکان و متخصصین این موضوع هم نگاهی داشته باشید.

عوارض جانبی تزریق ژل ژوویدرم

بیشتر افراد قادرند از ژل ژوویدرم استفاده نمایند و از امتیازات درمانی آن برخوردار شوند چرا که ژل ها غیرحساسیت زا بوده و از بن مایه های حیوانی به دست نیامده است و اغلب مراجعین عملکرد و نتیجه ی مطلوبی را از تزریق این ژل ها به دست آورده اند ، هرچند امکان دارد خطرات و پیامدهای اندکی را نیز در پی داشته باشد. اغلب استفاده کنندگان تا چندین روز بعد از انژکسیون این ژل ها دچار تورم ، تیرگی پوست ، خارش و قرمزی و درد در ناحیه ی بافت موردنظر می شوند که غالباً پس از طی مدت یک هفته این علائم برطرف خواهد شد. امکان دارد در حالات بسیار نادر استفاده از ژل ژوویدرم سبب بروز پیامدهای خطرناک تر و عمده تری گردد.

به طور نمونه ، در صورتی که ژوویدرم در رگ تزریق گردد سبب بروز مساله ای حیاتی نظیر انسداد شریان ها گردد که البته می شود با تزریق هیالورونید این خطر را رفع نمود. این دسته مشکلات جدی اغلب به سبب عدم مهارت و تسلط پزشک معالج رخ می دهد. بدین سبب است که گزینش پزشک متخصص و حاذق در این زمینه نکته ی فراوان مهم و جدی پیش از تزریق این نوع ژل ها است.

نماینده ژوویدرم در ایران – شرکت واردکننده ژل ژوویدرم 

نماینده ژل ژوویدرم در ایران چند شرکت می باشند که یکی از عاملین و نمایندگان توزیع این محصولات در ایران ، گروه بازرگانی نیک مد می باشد. بازرگانی نیک مد به عنوان نماینده ژوویدرم در ایران ، دارای شبکه توزیع محصولات در سراسر کشور بوده و محصولات ژوویدرم با قیمت استاندارد به دست پزشکان و کلینیک های زیبایی می رسانند. نیک مد به عنوان شرکت واردکننده ژل ژوویدرم ، محصولات این شرکت را در ایران ضمانت می نماید. البته شرکت واردکننده ژل ژوویدرم در ایران فقط گروه بازرگنی نیک مد نبوده و شرکت های وارد کننده ژل ژوویدرم دیگری هم وجود دارد.

اما کلیه افرادی که به دنبال شرکت وارد کننده ژل ژوویدرم در ایران هستند و میخواهند از نماینده اصلی ژوویدرم در ایران خریدارهای خود را انجام می دهند، با خرید از ما می توانند محصولات خود را برای مصرف کنندگان ضمانت کنند.

ژوویدرم را بیشتر بشناسید

ژوویدرم یک برند با سابقه و در سطح جهانی است که از محصولات آلرگان فرانسه ساخته شده است. ساخته شده از اسیدهیالورونیک و دارای تاییدیه معتبر FDA است. این ماده به طور طبیعی در بدن هر انسان وجود دارد. برای بالا بردن عمر ژل آن را به صورت پیوند های متقاطع در می آورند به این صورت ماندگاری آن به ۹ الی ۱۲ ماه در بدن انسان می رسد.

اسید هیالورونیک بر گرفته از دو منبع حیوانی و باکتریال می باشد که به علت وجود حساسیت به منبع گیاهی از منبع باکتریایی بیشتر استفاده میشود. اسید هیالورونیک منبع باکتریایی نیاز به تست حساسیت قبل از تزریق ندارد و در درجه حرارت اتاق می توان آن را نگهداری کرد.

انواع ژل ژوویدرم کدام است؟

ژل ژوویدرم در دو عدد سرنگ ۰٫۸ میلی لیتری عرضه می شود و محصولات جدید با ماندگاری بیشتر و آسیب  کمتر به بازار وارد می شود. زیر مجموع volume XC به علت غلیظ بودن زیاد اسید هیالورونیک برای تزریق در لایه های عمیق استفاده می شود و برای گونه گذاری مناسب است. زیر مجموع ژوویدرم vollure برای خط خنده مناسب است و تا ۱۸ ماه تاریخ مصرف دارد. برای تزریق و برجسته کردن لب زیر مجموع volbella پیشنهاد می شود زیرا نرم است و بعد از تزریق التهاب کمتری نسبت به دیگر محصولات دارد.

عوارض ژل ژوویدرم چیست؟

به علت رد شدن مسیر شریان صورتی در زیر خط خنده  و استفاده از فیلر ها یی با میزان غلظت بالا ی اسید هیالورونیک در این قسمت امکان ورود ژل به داخل سرخرگ و بسته شدن آن باعث به وجود آمدن ایسکمی و نکروز در قسمت دیستال این شریان و کنارپره عهای بینی وجود دارد. برای پیشکیری از این موضوع دانش و اشنایی با آناتومی صورت و استفاده از فیلر های معقول برای هر قسمت از صورت پیشنهاد می شود.

در این خصوص برای دوری از این عوارض ژل ژوویدرم چند راهکار وجود دارد که واجب است:

۱- در هر تزریق از مقدار کمی فیلر به جای مقدار زیاد استفاده شود.

۲-هنگام ورود سوزن به اعماق پوست تزریق انجام نشده و به ارامی سوزن خارج شود.

۳-ورود سوزن موازی با سرخرگ شریان صورتی نباشد یعنی سوزن با سرخرگ زاویه داشته باشد تا درون سرخرگ نرود.

۴-با اینکه دقت تزریق با سوزن بهتر از کانولا است اما به دلیل نوک تیز نبودن کانولا احتمال سوراخ شدن سرخرگ کمتر است و در قسمت هایی که ریسک ایسکمی زیاد تر است مثل گلابلا، اطراف چشم،  نوک بینی و خط خنده کانولا پیشنهاد می شود.

قیمت ژل ژوویدرم چقدر است؟

به علت بالا رفتن کیفیت و عوارض کمتر و دوام و ماندگاری بیشتر در سری جدید ژل ژوویدرم قیمت این محصول به تازگی افزایش داشته. می توان این ژل را  از مراکز موثق خریداری کرد.

ژل ژوویدرم یا رستیلن؟

ژل رستیلن فرآورده شرکت آمریکایی مدیسیس می باشد و قبل از ژل ژوویدرم دارای تاییدیه از FDA بوده است با این حال ژل ژوویدرم بعد از تزریق به دلیل نرم تر بودن و کمتر بودن ورم بعد از تزریق بیشتر مورد استفاده است.

ژل رستیلن در سرنگ های یک میلی لیتری ارائه شده است و از نظر قیمت با ژوویدرم برابری می کند. ژوویدرم در دو عدد سرنگ ۰٫۸ میلی لیتری و رستیلن در بسته های یک میلی لیتری ارائه شده است و برای کسی که فیلر کمتری نیاز دارند بهتر است.

سن مناسب برای استفاده از ژل ژوویدرم چند است؟

هر چه سن ما بالاتر می رود، بیشتر مستعد برخی علائم پیری از جمله چین و چروک، خطوط و کاهش حجم هستیم در واقع با افزایش سن، تولید پروتئین ها و فیبرها با سرعت کمتری صورت می گیرد و کاهش عواملی از جمله کلاژن و الاستین بدون مقدار کافی باعث ایجاد پوستی افتاده و شل می گردد.

به عنوان یک قانون کلی ، هر فردی که ۲۲ سال یا بیشتر سن دارد، می تواند واجد شرایط تزریق ژووئیدرم باشد. بنابراین، واقعاً سن مناسب برای دریافت درمان وجود ندارد. در ابتدا، این پرکننده پوستی تزریقی در بین افرادی در دهه ۴۰ و ۵۰ زندگی خود هستند محبوب بود اما اکنون بیمارانی که در دهه ۲۰ یا ۳۰ زندگی خود هستند بسیار رواج پیدا کرده است.

اگرچه افراد جوان تر فقط از علائم پیری خفیف مانند خطوط ریز رنج می برند در واقع این درمان ممکن است هنوز هم مناسب باشد زیرا روند طبیعی پیری را به طور قابل توجهی به تاخیر می اندازد. همچنین، اگر به دنبال یک روش غیرتهاجمی کانتورینگ هستید، این درمان ممکن است برای شما مناسب باشد. مراجعه کنندگان در هر سنی عاشق کانتورینگ هستند.

ژوویدرم Ultra

 این مدل تا حد زیادی ضخیم ترین و متراکم ترین در سری محصولات ژوویدرم است. بنابراین، برای افرادی که شلی پوست متوسط ​​تا شدید و چین و چروک های بسیار عمیق دارند ایده آل می باشد. به طور معمول، بیمارانی که به دنبال این درمان قوی هستند حداقل ۴۰ سال سن دارند.

چیزی که در مورد این پرکننده عالی است می تواند این باشد که یکی از همه کاره ترین محصولات است زیرا می تواند به طور موثر قسمت بالایی صورت، میانی یا پایین صورت را کانتور کند. به عنوان مثال، این پرکننده همه کاره را می توان برای بهبود شکل لب ها و رفع خطوط لب استفاده کرد.

ژوویدرم Voluma

این مدل بسیار متراکم می باشد و معمولاً برای موارد شدید نیز مورد استفاده قرار می گیرد. باز هم، افرادی که به دنبال این درمان هستند معمولاً بالای ۴۰ سال سن دارند، اما مراجعه کنندگان جوانتر ممکن است به دنبال این محصول برای درمان گونه های فرورفته که معمولا پس از کاهش وزن شدید اتفاق بیفتد یا پف زیر چشم استفاده می گردد. چیزی که در مورد این فیلر عالی است این است که می تواند گونه ها و ناحیه زیر چشم را کانتور کند و باعث لیفت گونه می شود و همینطور باعث می شود  بیماران از نظر ظاهری جوان تر و سالم تر باشند.

ژوویدرم Volbella

مراجعه کنندگان جوان‌تر معمولاً Volbella را نسبت به Ultra یا Voluma به دنبالش هستند. به طور معمول، برای رفع خطوط اطراف دهان از کم تا متوسط ​​در افرادی که در دهه ۲۰ زندگی خود هستند استفاده می شود. با این حال، مراجعین مسن‌تر همچنان می‌توانند از این درمان بهره ببرند به طور خاص، می توان از آن برای حجم دادن به لب ها، اصلاح عدم تقارن و رفع خطوط خنده، خطوط ناشی از سیگار و خطوط رژ لب استفاده کرد.

هر آنچه که باید در مورد روند تزریق ژوویدرم بدانید!

موارد بسیاری در این گروه از پرکننده ها وجود دارد و هر کدام به گونه ای طراحی شده اند که در ناحیه متفاوتی از صورت بسیار موثر می باشند. به عنوان مثال، اگر نگرانی های شما مربوط به گونه ها و ناحیه زیر چشم شما است، Voluma برای شما مناسب است. اگر نگران خطوط دهان و ظاهر لب های خود هستید، Volbella مناسب تر خواهد بود.

آمادگی شما

آماده شدن برای جلسه درمانی یکی دیگر از مراحل بسیار مهم در روند درمان شما است. رعایت تمام دستورالعمل های آماده سازی تضمین می کند که روند درمان شما ایمن و موثر خواهد بود. یکی از مهم‌ترین مراحل آماده‌سازی که باید قبل از درمان انجام دهید، استفاده از ضد آفتاب به مدت دو هفته نیاز است به این دلیل که برای جلوگیری از تحریک پوست می باشد.

همچنین نباید از دو هفته قبل از درمان، هیچ گونه درمان زیبایی که ممکن است باعث تحریک پوست شود، مانند لایه برداری شیمیایی یا لایه برداری پوست با لیزر، انجام دهید. حداقل هفت روز قبل از شروع درمان، باید مصرف داروهای رقیق کننده خون و استفاده از محصولات حاوی رتینول را متوقف کنید. در ۲۴ ساعت منتهی به درمان، باید مطمئن شوید که پوست هیدراته شده و مرطوب می باشد.

روند تزریق شما

در طول فرآیند درمان شما، این تزریق ها در لایه زیر پوست شما انجام می شود، بنابراین مانند تزریق عضلانی دردناک نخواهند بود. به طور معمول، جلسات از شروع تا پایان بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد. با این حال، اگر نمی‌خواهید چند تزریق اول را احساس کنید، می‌توانید قبل از درمان از یک بی‌حس کننده موضعی روی پوستتان استفاده کنید صبر کردن برای بی حس شدن پوست ممکن است حدود ۱۵ دقیقه به زمان درمان شما اضافه کند.

مراقبت های بعد از تزریق ژوویدرم

پس از جلسه درمان، برای مراقبت از پوست خود باید کارهای کمی را انجام دهید. به عنوان مثال، نیازی به استراحت نیست، بنابراین شما می توانید در همان روزی که درمان خود را انجام داده اید، به سر کار خود بازگردید. با این وجود، چند محدودیت وجود دارد که باید برای بهترین نتیجه رعایت کنید. به عنوان مثال، شما باید حداقل هفت روز پس از جلسه از مصرف رتینول و داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.

همچنین بسیار مهم است که به دقت از ضد آفتاب استفاده کنید و از هر چیزی که می‌تواند باعث تعریق شود، مانند ورزش شدید پرهیز کنید. انجام فعالیت بدنی متوسط، مانند دوچرخه سواری یا پیاده روی ملایم کاملا  قابل قبول است. در نهایت، نباید فراموش کنید که در چند روز اول پس از درمان، صورت خود را به آرامی ماساژ دهید تا مطمئن شوید که فیلر به طور یکنواخت در ناحیه درمان قرار می گیرد.

نتایج تزریق ژوویدرم 

نتایج اولیه درمان خود را بلافاصله پس از جلسه خود مشاهده خواهید کرد. این به این دلیل است که فیلر، کمی باعث حجم دهی می شود و به محض تزریق شروع به جذب مولکول‌های آب به ناحیه درمان می‌کند پس در نظر داشته باشید ، چند هفته طول می کشد تا نتایج نهایی درمان خود را ببینید. بیشتر به دلیل کلاژن پوست شما در پاسخ به اسید هیالورونیک تزریقی است.

بسته به فرمول استفاده شده، نتایج شما بین شش تا ۲۴ ماه باقی می ماند. به عنوان مثال، نتایج تزریق Voluma تقریباً دو سال باقی خواهد ماند. از سوی دیگر، نتایج Volbella ممکن است تنها برای شش تا نه ماه دوام داشته باشد. به طور مشابه، نتایج Ultra ممکن است ۱۲ تا ۱۸ ماه باقی بماند.

جلسات مراقبت های شما

چیزی که در مورد این پرکننده پوستی عالی است این است که یک درمان به اندازه کافی موثر است تا نتایج دلخواه شما را به شما بدهد. با این حال، باید جلسات را به صورت منظم برنامه ریزی کنید تا بتوانید نتایج خود را حفظ کنید. بسته به انتخاب شما، ممکن است بخواهید هرسال یا دو سال یکبار جلسات را برنامه ریزی کنید.

چه کسی واجد شرایط این درمان است؟

افرادی که حداقل ۲۲ سال سن دارند معمولا واجد شرایط این درمان هستند. با این حال، باید توجه داشته باشید که اگر در حال شیردهی، باردار شدن یا تلاش برای باردار شدن هستید، واجد شرایط نخواهید بود.

علاوه بر این، شما نباید به لیدوکائین حساسیت داشته باشید، نباید به پروتئین های موجود در فیلر حساسیت داشته باشید و نباید سابقه آنافیلاکسی داشته باشید. علاوه بر این، کاندیدهای خوب برای این درمان دارای پوست نسبتاً سالم و بدون سابقه اسکار کلوئید هستند. اگر به دنبال موارد زیر هستید، به احتمال زیاد واجد شرایط این درمان خواهید بود:

حجم دهی به لب ها

کانتورینگ گونه

حجم دهی به صورت

رفع چین و چروک های صورت

نتیجه گیری ژوویدرم Juvederm

از ژوویدرم  برای بازیابی چهره جوان خود استفاده کنید. طبیعی است که با افزایش سن شروع به دیدن خطوط و چین و چروک ها و همینطور کاهش حجم در بعضی از قسمت های صورت کنید، اما مجبور نیستید با آنها زندگی کنید. اگر فکر می کنید می توانید از یک پرکننده پوستی تزریقی بهره مند شوید، این محصول می تواند برای شما مناسب باشد.


موضوعات مرتبط :

محصولات ژل هیالورونیک اسید

ژل پروفایلو

4.9/5 - (27 امتیاز)

4 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  2. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  3. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۳ ستاره

  4. Abbas ali گفت:

    Kindly provide me juviderm rates plz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید