بهترین روش های لیفت صورت

بهترین مزو وایت
بهترین مزو وایت Mesowhite کدام است؟
اکتبر 24, 2019
کوکتل مزوتراپی نیدلینگ- کوکتل مزوتراپی بایواسکین - کوکتل مزوتراپی bioskin
کوکتل میکرونیدلینگ | بهترین کوکتل میکرونیدلینگ
اکتبر 24, 2019

بهترین روش های لیفت صورت

روش های لیفت صورت

لیفت صورت یکی از متدهای درمانی زیبایی کارآمد و کاربردی جهت جوان سازی و زیبایی پوست صورت و چهره می باشد که با تکنیک های گوناگونی و با دو روش بدون جراحی و با عمل جراحی با توجه به شرایط بیمار صورت می پذیرد.

عمل لیفت صورت به صورت چشمگیر و قابل توجهی در رفع شلی و افتادگی پوست و چین و چروک های پوستی نتیجه بخش می باشد. ولی اگر لیفت صورت به همراه تزریق چربی اجرا گردد ، قادر است حجم تحلیل رفته بافت صورت را که در اثر افزایش سن یا کاهش وزن شدید اتفاق افتاده را هم برگرداند. لیفت صورت بدون عمل جراحی با استفاده از تکنیک هایی نظیر هایفوتراپی ، آر اف ، لیفت با نخ ، تزریق بوتاکس ، چربی ، ژل و فیلر انجام می گیرد و لیفت صورت با جراحی هنگامی که شدت ضایعات و مشکلات پوستی بسیار بالا بوده و نتوان با تکنیک های بدون جراحی عمل جوان سازی و زیباسازی را با اثرات دلخواه و مقبول انجام داد ، صورت می پذیرد.

لیفت صورت با عمل جراحی:

در عمل جراحی لیفت صورت از شیوه های مختلفی استفاده می شود نظیر میزان نواحی برش ،قسمت های ایجاد شکاف و برش ، مقدار دسترسی به لایه های سطحی یا عمقی پوست و بافت ها و ماهیچه های آن. با توجه به هریک از این تکنیک ها ، شدت مشکل پوستی و افتادگی آن و شرایط و سن فرد نتایج متغیری از این عمل به دست می آید. در بیشتر حالات جراحی لیفت با شکاف و برش هایی در جلو و پشت گوش صورت می گیرد. در بعضی حالات هم برش هایی در نواحی زیر چانه جهت دسترسی به بافت و ماهیچه گردن نیز انجام می شود. اصلی ترین کار لیفت صورت با جراحی ، رفع نشانه های پیری نظیر از بین بردن شلی و افتادگی پوست ، خطوط پیشانی و اطراف دهان و نواحی مرزی میان صورت و گردن است.

لیفت صورت با نخ:

به کارگیری نخ های مخصوص و قابل جذب به منظور رفع افتادگی و کشیده شدن پوست صورت ، یکی دیگر از متدهای درمانی زیبایی غیرجراحی می باشد که در جوان سازی صورت بسیار نتیجه بخش است. این کار با بهره گیری از انواع نخ های خاص با اندازه ، قطر و شکل های گوناگون صورت می پذیرد که هم نتایج بازسازی کننده خواهند داشت و هم نتایج لیفتینگ پوست.

لیفت صورت با هایفوتراپی:

هایفوتراپی (امواج فراصوت متمرکز شده با قدرت نفوذ بالا) متد جدیدی می باشد که جهت سفت کردن و کشیدن پوست صورت مورداستفاده قرار می گیرد. امواج اولتراسوند هایفو در لایه های عمقی پوست رسوخ و با به وجود آوردن حرارت در بافت و ماهیچه های تحت درمان ، با گذشت زمان موجب لیفت پوست و سفتی و قوام آن خواهد شد.

لیفت صورت با آر اف:

در این روش دستگاه آر اف امواج رادیویی را به لایه های میانی و زیرین پوست وارد می کند و دمای لازم برای تاثیر درمانی مطلوب سریعاً ایجاد می شود. آر اف جهت از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم ، چین و چروک های ظریف تا متوسط پوست صورت و گردن ، رفع غبغب و شلی پوست به کار گرفته می شود. این تکنیک برای اغلب اشخاص با هر رده سنی قابل انجام خواهد بود.

تزریق بوتاکس:

بوتاکس یکی از متدهای درمانی زیبایی فوری ، ایمن و مفید برای لیفتینگ بدون جراحی می باشد که به وسیله ی تعدادی تزریق کوچک ، موجب جوان سازی پوست و برطرف کردن چین و چروک های اطراف چشم ، خطوط عمودی دور دهان ، خطوط پیشانی و گردن می شود. در حقیقت بوتاکس یکی از عالی ترین متدهای جوان سازی جهت جلوگیری از شدت یافتن و عمیق شدن چروک های ریز و سطحی پوست صورت به حساب می آید.

تزریق چربی:

در این روش درمانی چربی هایی را از قسمت هایی نظیر پهلو و شکم استخراج می نمایند و جهت تزریق به منظور پر کردن بافت صورت انجام می دهند تا چهره جوان و شاداب شود. در حقیقت تزریق چربی یک عمل کارآمد برای جایگزینی حجم از دست رفته پوست صورت می باشد.

تزریق ژل و فیلر :

با استفاده از تزریق ژل و فیلر ناصافی ها و فرورفتگی های پوست صورت پر و حجیم شده و بدین طریق چین و چروک های پوست نیز از بین خواهند رفت و به چهره ای جوان و زیبا خواهید رسید. افزون بر این ، با استفاده از تزریق ژل به گونه ها و لب ها جهت برجسته سازی و حجم دهی می توان طراوت و زیبایی را به آن ها بازگرداند.


فروش نخ لیفت | بهترین نخ لیفت

بهترین مزو وایت Mesowhite کدام است؟

بهترین کوکتل مزوتراپی

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید