ژل هیابل آلمان Hyabell

روش های زیبایی غیر تهاجمی
۸ روش درمانی زیبایی غیر تهاجمی سریع
اکتبر 18, 2020
ژل اسکالپترا - Sculptra
ژل اسکالپترا Sculptra Filler
اکتبر 25, 2020

ژل هیابل آلمان Hyabell

ژل هیابل آلمان - ژل Hyabell

ژل هیابل آلمان - ژل Hyabell

فروش ژل هیابل ، معرفی انواع ژل هیابل به همراه توضیحات فنی در مورد انواع هیابل آلمان را در این صفحه ببینید. می توانید جهت خرید ژل هیابل با کارشناس فروش ژل هیابل در گروه نیک تماس بگیرید.

فروش ژل هیابل آلمان

فروش ژل هیابل آلمان در ایران تماس نمایندگان فروش ژل هیابل صورت می پذیرد. وارد کننده ژل هیابل در ایران یک شرکت است اما چندین شرکت هیابل را توزیع می نمایند. اگر قصد خرید ژل هیابل را دارید ، می توانید با کارشناسان فروش ژل هیابل گروه بازرگانی نیک تماس بگیرید.

ایمنی ژل هیابل

این محصول برای استفاده منحصرا توسط پزشکان حرفه ای که در تکنیک تزریق پر کردن ایمپلنت تسلط دارند ، در نظر گرفته شده است. این برنامه شما را با HYABELL آشنا می کند اما نمی تواند تمام جزئیات مربوط به نیازهای خاص شما را ارائه دهد. در مورد ترکیب ، موارد مصرف ، موارد منع مصرف ، ناسازگاری و عوارض جانبی از پزشک خود بخواهید.

ژل هیابل آلمان - ژل Hyabell

ژل هیابل آلمان – ژل Hyabell

نحوه تزریق هیابل

ژل HYABELL از هیالورونیک اسید غیر حیوانی ساخته شده و حاوی ۰٫۳٪ لیدوکائین است. اینها وسایل پزشکی هستند که برای تزریق توسط پزشکی با تجربه به طور خاص در تکنیک های پر کردن چین و چروک صورت از طریق تزریق درم و بافت زیر جلدی تزریق می شوند.

ناحیه ای که باید تحت درمان قرار گیرد باید قبل از تزریق با محلول ضد عفونی کننده به درستی تمیز شود. درمان آسان و سریع است. به لطف جریان و تزریق صاف آن ، استفاده از سوزن های بسیار نازک ، تزریق دقیق ، ساده و تقریباً بدون درد است. بسته به حساسیت شما ، ممکن است یک کرم بیهوشی مناسب باشد. در بعضی از مناطق حساس مانند لب ها ، توصیه می شود که بی حسی موضعی انسداد اعصاب به شما بدهد. با استفاده از سوزن های نازک محصور (۲۷G) محصولات ژل هیابل می توانند به آرامی در درم میانی یا عمیق یا بافت زیر جلدی تزریق شوند. پزشک می تواند از انواع تکنیک های تزریق ثابت استفاده کند. پس از تزریق ، ناحیه تحت درمان ماساژ داده می شود تا ژل هیابل پخش شود

مقدار تزریق ژل هیابل مورد استفاده بستگی به اثر پرکردن مطلوب دارد. تزریق با ژل هیابل به شما جلوه ای پر کننده و حجم بهینه می دهد.

تزریق برای پزشک آسان است و به دلیل وجود لیدوکائین ، تقریبا بدون درد در هنگام تزریق است. همچنین ، جدیدترین تکنیک توسعه باعث می شود که محصول کمتری تزریق شود و در عین حال نتیجه مورد نظر را نیز بدست آوریم. به هیچگونه تصحیح بیش از حد نیاز نیست.

ژل هیابل آلمان - ژل Hyabell

ژل هیابل آلمان – ژل Hyabell

زیست سازگاری ژل هیابل

تمام آزمایشات مناسب برای ایمنی ژل هیابل (به اصطلاح آزمایش های زیست سازگاری) انجام شده است. این آزمایشات طبق جدیدترین هنجارها و استانداردهای صنعت بین المللی انجام می شود.

علاوه بر آزمایشات استاندارد بین المللی ، مطالعات بیشتری درباره واکنش پذیری با محصول هیابل اولترا انجام شد. حتی پس از ۱۲ ماه ، نتایج پس از کاشت تحمل و پذیرش بالایی از هیابل در را نشان داد.

 

توضیحات فنی ژل هیابل آلمان

ژل هیابل از طریق تزریق روان باعث راحتی بیشتر بیمار و پزشک می شود. نیروی اکستروژن پرکننده های پوستی هیالورونیک اسید از نظر بالینی مرتبط است ، زیرا پزشک باید پرکننده پوستی اسید هیالورونیک را از طریق یک سوزن نازک به بافت نرم تزریق کند. نیروی اکستروژن سرنگهای پرشده را می توان با استفاده از یک دستگاه آزمایش مطابق با DIN EN ISO 7886-1 تعیین کرد.

نمودار فوق به طور قابل توجهی نیروی کم و اکستروژن همگن فیلر هیابل در مقابل دیگران را نشان می دهد. اندازه گیری های نیروی اکستروژن با یک سوزن ۲۷G انجام شد. خاصیت ارتجاعی و ویسکوزیته پرکننده های اسید هیالورونیک مستقیماً متناسب با حجم دهی و قابلیت لیفتینگ آنها در بافت نرم است. شکل بالا خصوصیات رئولوژیکی ژل فیلر HYABELL در مقابل پرکننده های تجاری موجود را نشان می دهد. پرکننده های هیابل دارای مدول الاستیک G ‘و مدول چسبناک G’ ‘با اثر پرکردن بهتر و مدت زمان طولانی تر در بافت نرم هستند. نتایج تزریق بلافاصله قابل مشاهده ، طبیعی و با دوام هستند (از ۶ تا ۱۴ ماه).

ماندگاری ژل هیابل

ماندگاری ژل هیابل پس از تزریق حداقل ۶ ماه و حداکثر ۱۴ ماه خواهد بود. ماندگاری HYABELL در پوست بسته به نوع پوست ، سن و روش زندگی بیمار و همچنین ناحیه تحت درمان و روش تزریق متفاوت است. به منظور بهینه سازی نتایج و دوام اصلاح ، ممکن است لازم باشد تا حدی درمان تجدید شود.

ژل هیابل آلمان - ژل Hyabell

ژل هیابل آلمان – ژل Hyabell

عوارض ژل هیابل

مانند سایر ژل هیالورونیک اسید پوست ، تورم و / یا قرمزی ، همراه یا بدون درد همراه ، ممکن است پس از تزریق نیز ایجاد شود. این موارد معمولاً طی چند ساعت ، چند روز یا در بعضی موارد در طی یک هفته از بین می روند. برخی از موارد نادر نکروز ، آبسه ، گرانولوم یا حساسیت بیش از حد در ادبیات علمی پس از تزریق اسید هیالورونیک شرح داده شده است. ادامه این واکنشها یا بروز هرگونه عارضه جانبی دیگر باید در اسرع وقت توسط پزشک به پزشک گزارش شود تا با درمان مناسب رفع شود. توزیع کننده نیز باید از این حادثه مطلع شود. قبل از درمان ، لطفاً بیمار را در مورد عوارض جانبی احتمالی مربوط به این ایمپلنت تزریقی آگاه کنید.


موضوعات مرتبط :

ژل ژوویدرم       ژل پرفکتا        رووفیل                ژل پرنسس           ژل هیالورونیک اسید        ژل آیدیا           ژل پروفایلو         ژل نورامیس        ژل سیتوسیال

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید