۸ روش درمانی زیبایی غیر تهاجمی سریع

ژل فیلورگا - filorga
ژل فیلر فیلورگا Filorga
اکتبر 12, 2020
ژل هیابل آلمان - ژل Hyabell
ژل هیابل آلمان Hyabell
اکتبر 21, 2020

۸ روش درمانی زیبایی غیر تهاجمی سریع

روش های زیبایی غیر تهاجمی

روش های زیبایی غیر تهاجمی

برای کسانی که نمی خواهند تحت عمل جراحی تهاجمی قرار بگیرند ، گزینه های غیرتهاجمی دائمی و نیمه دائمی زیادی در دسترس است. این روش های درمانی زمان بهبودی کم و تقریباً ندارند و برای کمک به شما در کاهش زیبایی روزمره شما طراحی شده اند.

یک مطالعه اخیر ادعا می کند زنان آمریکایی هر روز یک ساعت را صرف انجام مو و آرایش می کنند ، و این هیچ برداشت اضافی ، اپیلاسیون ، تراشیدن مو ، برنزه سازی ، مرطوب کنندگی و لایه برداری را که ممکن است علاوه بر این باشد ، به حساب نمی آورد. به بیان بهتر ، دو هفته در سال صرف کارهای عادی زیبایی است.

برای کسانی که نمی خواهند تحت عمل جراحی تهاجمی قرار بگیرند ، گزینه های غیرتهاجمی دائمی و نیمه دائمی زیادی در دسترس است. این روش های درمانی زمان بهبودی کم و تقریباً ندارند و برای کمک به شما در کاهش زیبایی روزمره شما طراحی شده اند.

بنابراین ، محبوب ترین فعالیت های زیبایی موجود در بازار در حال حاضر کدامند؟ در اینجا هشت روش درمانی غیرتهاجمی و قابل دسترس وجود دارد.

۱٫ میکروبلیدینگ

به جای پر کردن ابروهای مناسب هر روز ، بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند ابروهایی به صورت خال کوبی نیمه دائمی داشته باشند. میکروبلیدینگ روشی پیشرفته است که در آن از سوزن های ظریف برای ایجاد سکته های طبیعی مو استفاده می شود. این روش مدرن به دلیل نتایج طبیعی محبوب است و زمان صرفه جویی در آرایش روزانه می تواند واقعاً جمع شود. این درمان می تواند تا سه سال طول بکشد ، فقط دو ساعت طول می کشد و هزینه آن معمولاً حدود ۱٫۵ میلیون تومان است.

۲٫ تزریق بوتاکس

بوتاکس ، دیسپورت ، ژوویدرم و Xeomin نام تجاری سم پروتئین بوتولینوم نوع A (همچنین به عنوان BoNT-A شناخته می شود) ، یک تزریق موقت و غیر جراحی است که عضلات را “یخ می زند”. نتیجه آن خطوط ظریف و چین و چروک نرم و ظاهر جوانتر و با چهره ای شاداب است. می توان از این مواد تزریقی در صورت ، خط گردن ، دست ها و دکلته برای کاهش خطوط پیری ، بلند کردن و صاف شدن پوست و به حداقل رساندن لبخند لثه ای استفاده کرد. بوتاکس  ، دیسپورت  ، ژوویدرم و مصپورت قیمت هر واحد در حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان است و زمان بهبودی آنها بسیار کم است و هیچ وقت ندارند. نتایج معمولاً بین سه تا چهار ماه طول می کشد.

۳٫ ژل فیلر هیالورونیک اسید

روش محبوب دیگر برای داشتن پوستی صاف ، چاق و بدون سن استفاده از مواد پاک کننده پوستی است که به هر قسمت از بدن که احساس می کنید به لیفت نیاز دارید تزریق می شود. به پوست چاق و سفت کمک می کند و همچنین باعث کاهش خطوط ریز ، چین و چروک و آفتاب می شود. ژل هیالورونیک اسید بسته به نوع انتخابی شما حدود ۱ تا ۳ میلیو تومان به ازای هر سرنگ به شما باز می گردانند ، اما باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما برای انجام کارهای ضد پیری صورت می شوند.

۴٫ Latisse

با این روش که به طور فزاینده ای محبوب است ، طراحی شده است تا مژه های طولانی تر و پرتری را بدون استفاده از اکستنشن یا نیاز به زدن مژه های مصنوعی ، در مژه های خود صرفه جویی کنید. Latisse محلول حاوی موادی است که ادعا می کنند به رشد مژه کمک می کنند. تا چهار هفته به صورت شبانه انجام می شود تا مژه های بلندتر ، ضخیم تر و تیره تری ایجاد شود. بسته به اندازه بطری ها می توانید Latisse را از طریق پیشخوان با قیمت ۱۰ میلیوت تومان خریداری کنید.

۵٫ برداشتن چربی بدون جراحی

روش دیگر برای از بین بردن سلول های چربی بدون نیاز به زیر چاقو برداشتن چربی بدون جراحی است. این یک روش ابتکاری است که از طیف وسیعی از تکنیک ها برای لرزش و از بین بردن سلول های چربی در اثر یخ زدگی یا گرم شدن استفاده می کند. CoolSculpting ، SculpSure ، Venus Freeze ™ و کیبلا فقط چند نمونه از درمان های غیر جراحی حذف چربی هستند. این روش برای کسانی که مایل به جراحی نیستند اما می خواهند نتایج سریع و موثری داشته باشند بسیار مناسب است. کاهش چربی غیر جراحی در هر جلسه بین ۲۰ میلیون تومان هزینه دارد (با چندین جلسه معمولاً مورد نیاز) و مدت زمان بهبودی آن حدود یک هفته است.

۶٫ لایه برداری شیمیایی

لایه بردارهای شیمیایی جایگزینی عالی برای درمان های ضد پیری صورت هستند زیرا لایه های سلول های مرده پوست را به آرامی از بین می برد و پوست را صاف ، تمیز و بدون لکه می کند. این روش درمانی همچنین می تواند علائم پیری و ایجاد جای زخم را کاهش دهد. بسته به نوع آن ، لایه برداری شیمیایی معمولاً حدود ۵ تا ۸ میلیون تومان قیمت دارد و این یک روش بسیار ایمن است. زمان بهبودی بسته به نوع لایه برداری شما ممکن است متفاوت باشد و برای دیدن نتایج به طور کلی حدود یک هفته طول می کشد.

۷٫ لیزر موهای زائد

بسیاری از خانم ها هر هفته ساعت ها را با تحمل موهای زائد کسل کننده و اغلب دردناک سپری می کنند. از بین بردن موهای زائد با لیزر باعث می شود زنان در همه جا ریش تراش ، اپیلاتور و نوارهای اپیلاسیون خود را به نفع محلول ماندگارتر برای از بین بردن موهای زائد دور کنند. این روش بدون درد شامل انفجار فولیکول های مو با پالس های نور لیزر است که از رشد آنها جلوگیری کرده و باعث ریزش موهای موجود می شود و پوست را صاف و بدون مو می کند. هزینه لیزر موهای زائد در ایران به منطقه تحت درمان و مقدار جلسات مورد نیاز بستگی دارد ، اما بیشتر آنها معمولاً در هر جلسه کامل حدود ۷۰۰ هزار تا ۱٫۵ میلیون تومان است. نتایج بعد از یک تا دو هفته قابل مشاهده است و نتایج می توانند با چند لمس اینجا و آنجا سالها ادامه داشته باشند.

۸٫ صاف کننده موهای کراتینه

صاف کردن موهای کراتین به گونه ای طراحی شده است که شما را در داشتن موهای صاف ، صاف و صاف ساعت ها صرفه جویی می کند. کراتین به موها زده می شود و سپس با آهن صاف درمان می شود. رشته ها براق و صاف باقی می مانند و دیگر نیازی به درمان های روزانه مو یا استفاده از گرما ندارند. صاف کردن موهای کراتینه یک روش نیمه دائمی است که بسته به نوع موهای درمان شده حدود سه ماه طول می کشد. هزینه معمولاً هر جلسه ۱٫۵ تا ۴ میلیون تومان است.


بهترین روش های جوان سازی پوست

2/5 - (1 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید