ژل اسکالپترا Sculptra Filler

ژل هیابل آلمان - ژل Hyabell
ژل هیابل آلمان Hyabell
اکتبر 21, 2020
ژل امی - ژل ammi
ژل فیلر امی Ammi
اکتبر 27, 2020

ژل اسکالپترا Sculptra Filler

ژل اسکالپترا - Sculptra

ژل اسکالپترا - Sculptra

ژل اسکالپترا Sculptra Filler چگونه ژلی است؟ نماینده فروش ژل اسکالپترا در ایران کیست؟ این ژل ساخت کدام کشور است؟ عوارض جانبی این ژل چیست؟

ژل اسکالپترا چیست؟

ژل اسکالپترا Sculptra Aesthetic یک محرک کلاژنساز پلی ال ال لاکتیک اسید (PLLA) است و به شما کمک می کند تا ساختار عمیق و زیرین پوست را کاهش داده تا چین و چروک صورت را کاهش دهد.

ژل اسکالپترا یک داروی تزریقی مورد تأیید FDA است که به تدریج جایگزین کلاژن از دست رفته – رایج ترین پروتئین در بدن می شود که برای تشکیل چارچوبی برای حمایت از سلول و بافت استفاده می شود – برای ماندگاری که بیش از دو سال طول می کشد.

درباره ژل اسکالپترا

ژل اسکالپترا Sculptra Aesthetic (تزریقی پلی لاکتیک اسید) برای استفاده در افراد دارای سیستم ایمنی سالم به عنوان یک رژیم واحد جهت اصلاح کمبودهای کانتور تاشو بین عمق عمیق تا عمیق و سایر چین و چروک های صورت که الگوی شبکه پوستی عمیق است (روش تزریق متقابل) مناسب است.

ژل اسکالپترا Sculptra Aesthetic نباید توسط افرادی که به هر ماده دیگری از محصول حساسیت دارند یا سابقه تشکیل کلوئید یا زخم هایپرتروفیک دارند ، استفاده شود. ایمنی در بیمارانی که باردار ، شیرده ، شیرده یا زیر ۱۸ سال نیستند ثابت نشده است.

ژل اسکالپترا Sculptra Aesthetic نیازهای تزریق منحصر به فردی دارد و فقط باید توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی استفاده شود. کمبودهای کانتور نباید بیش از حد اصلاح شود زیرا انتظار می رود پس از درمان به تدریج بهبود یابند.

ژل اسکالپترا نباید به داخل رگ های خونی تزریق شود زیرا ممکن است باعث انسداد عروق ، انفارکتوس یا پدیده آمبولی شود. استفاده در محل زخم های پوستی ، کیست ها ، جوش ها ، کهیر یا عفونت باید تا زمان بهبودی به تعویق بیفتد. ژل اسکالپترا نباید به ناحیه قرمز (ورمیلیون) لب یا در ناحیه اطراف مداری تزریق شود.

عوارض جانبی ژل اسکالپترا

شایعترین عوارض جانبی بعد از درمان اولیه شامل تورم ، حساسیت به لمس ، قرمزی ، درد ، کبودی ، خونریزی ، خارش و توده های محل تزریق است. سایر عوارض جانبی ممکن است توده های کوچکی در زیر پوست باشد که گاهی اوقات هنگام فشار دادن روی ناحیه تحت درمان قابل مشاهده هستند. توده های بزرگتر ، برخی با شروع تأخیر همراه با یا بدون التهاب یا تغییر رنگ پوست نیز گزارش شده است.

ژل اسکالپترا Sculptra Aesthetic فقط از طریق یک پزشک باید تجوزی شود. دستورالعملهای کامل تزریق را پزشکان می دانند.

نواحی مناسب جهت تزریق ژل اسکالپترا 

ژل اسکالپترا برای اصلاح چین و چروک های کم عمق تا عمیق صورت استفاده می شود. با استفاده از روش تزریق مناسب از یک متخصص آموزش دیده ، ژل اسکالپترا از نظر بالینی برای موارد زیر تأیید شده است:

چین های عمیق بین بینی و دهان (چین های بینی) که به آنها “خطوط لبخند” نیز گفته می شود

خطوط لب (خطوط ماریوت)

چروک چانه

پروتکل تزریق ژل اسکالپترا 

به طور متوسط ، ممکن است به یک سری از سه جلسه درمانی در طی چند ماه نیاز باشد. تعداد تزریقات در هر جلسه بسته به درجه اصلاح مورد نیاز و برنامه درمانی تعیین شده توسط شما و متخصص شما متفاوت خواهد بود.

ماندگاری ژل اسکالپترا

ژل اسکالپترا به گونه ای طراحی شده است که نتایج قابل توجهی را به شما ارائه می دهد که به تدریج ظاهر می شود و می تواند بیش از دو سال ماندگاری داشته باشد. اگر نتایج فوری را مشاهده نمی کنید ناامید نشوید. چند روز پس از تزریق ژل اسکالپترا ، ممکن است مانند قبل از تزریق به نظر برسید. این طبیعی و موقتی است. پروتکل تزریق ژل اسکالپترا با متوسط سه جلسه درمانی در طی چند ماه ، اثرات کامل خود را ارائه می دهد. از آنجا که نتایج به تدریج اتفاق می افتد ، با مقایسه تصاویر قبل از درمان و دو ماه پس از درمان ، نتایج کم رنگ و در عین حال قابل توجهی را در کاهش چین و چروک صورت مشاهده خواهید کرد.

چه مدت پس از تزریق ژل اسکالپترا می توان آرایش کرد؟

در صورت عدم وجود عارضه ، ممکن است چند ساعت پس از تزریق ژل اسکالپترا آرایش کنید. پس از تزریق حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

آیا ژل اسکالپترا بی خطر است؟ عوارض جانبی ژل اسکالپترا چیست؟

ژل اسکالپترا دارای تاییدیه FDA در ایالات متحده است و از سال ۱۹۹۹ در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجا که ژل اسکالپترا فاقد هرگونه اجزای انسانی و حیوانی است ، قبل از درمان به آزمایش آلرژی نیازی نیست.

عوارض جانبی گزارش شده شامل درد در محل تزریق ، قرمزی ، کبودی ، حساسیت به لمس ، خارش و توده ها ، خونریزی یا تورم است. برجستگی های کوچک زیر پوست گاهی اوقات هنگام فشار دادن روی ناحیه تحت درمان قابل مشاهده است. توده های بزرگتر ، همراه یا بدون التهاب نیز گزارش شده است.

انواع و مدت عوارض جانبی ممکن است متفاوت باشد. اگر عوارض جانبی دارید ، با پزشک خود مشورت کنید.

چه کسانی تزریق ژل اسکالپترا انجام می دهند؟

متخصصانی که برای تزریق ژل اسکالپترا آموزش دیده اند و مجوز فعالیت را دارند ، می توانند تزریق را انجام دهند. این می تواند شامل دستیاران پزشک ، پرستاران و سایر پرسنل آموزش دیده باشد.

اسکالپترا ساخت کدام کشور است

ژل اسکالپترا  ساخت شرکت گالدرما Galderma در کشور سوئیس می باشد. از دیگر برندها و محصولات تولیدی این شرکت می توان به ژل رستلین و بوتاکس دیسپورت اشاره نمود. اما این محصول توسط شرکت سنکلر که محصولاتی مانند ژل پرفکتا را تولید می کند، توزیع می گردد.

هزینه تزریق ژل اسکالپترا

عوامل مختلفی وجود دارد که هزینه تزریق ژل اسکالپترا را تعیین می کند ، از جمله:

تعداد جلسات تزریق مورد نیاز

تعداد ویال های زیبایی ژل اسکالپترا که در هر جلسه استفاده می شود

درجه تصحیح لازم توسط شما و متخصص شما تعیین شده است

هزینه های متخصص

تخفیف و پیشنهاد ویژه

موقعیت جغرافیایی

از آنجا که هزینه های تزریق در افراد مختلف متفاوت خواهد بود ، بهترین راه برای تعیین هزینه های پیش بینی شده مراجعه به پزشک است. هزینه های کل بسته درمانی به طور متوسط ​​می تواند از ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰ تومان باشد که بسته به فاکتورهای زیادی از جمله موارد ذکر شده در بالا.

مقایسه هزینه گزینه های جوانسازی صورت می تواند چالش برانگیز باشد ، زیرا این امر به نتایج مطلوب ، مقدار محصولی که دکتر شما پیشنهاد می دهد ، پاسخ شما به درمان و مدت زمان طولانی نتیجه بستگی دارد.

نتیجه گیری در مورد ژل اسکالپترا  

یک تزریق با پرکننده صورت که از ۳ تا ۶ ماه طول بکشد ممکن است در مقابل هزینه ای کمتر از یک روش درمانی که بسیار طولانی تر است داشته باشد ، اما به طور کلی به دوره های درمانی اضافی نیاز دارد تا اثر را برای مدت زمان مشابه با یک درمان طولانی تر حفظ کنید. ممکن است بخواهید هزینه کل را با گذشت زمان در نظر بگیرید.

 

ژل اسکالپترا - Sculptra

ژل اسکالپترا – Sculptra

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید