مقاله تخصصی ریزش مو – بخش ۲

ریزش مو
مقاله تخصصی ریزش مو – بخش ۱
سپتامبر 18, 2021
معجزه قرن برای درمان علمی پوست های چروک – قسمت ۱
اکتبر 2, 2021

مقاله تخصصی ریزش مو – بخش ۲

ریزش مو

در مقاله قبلی به دلایل ریزش مو اشاره شد. در این مقاله روش های پیشگیری و درمان ارائه می گردند.

راههای پیشگیری از ریزش مو چیست؟

  1. روشهای تقویتی

هنگامی که مو شروع به ریزش می کند اگر تراکم کم و جزئی باشد زیر نظر پزشک قابل برگشت و درمان هستند و می توان از روش های تقویتی استفاده کرد بدون نیاز به کاشت مو می توان کیفیت کاشت مو را به صورت های گوناگون ایجاد کرد در این بخش موارد را برایتان می گوییم تا ببینید کدامین روش بهتر و موثرتر است.

  • ویتامین درمانی: یک نوع درمان برای این مشکل وجود دارد که می تواند انواع ویتامین های لازم که برای رشد و تقویت مو مناسب هستند را زیر نظر پزشک مصرف کرد.
  • لیزر تراپی: یک درمان دیگر ریزش مو می تواند لیزرتراپی باشد. در این روش جراحی انجام نخواهد شد و به بازسازی ریشه مو و تقویت آن کمک می کند و باعث می شود مو ضخیم تر و با کیفیت تر شود.
  • مزوتراپی روشی بسیار پیشرفته و سریع تر از روش های دیگر است که نحوه درمان به صورت تزریق در سر می باشد و توسط محلول تزریقی که شامل انواع تقویت کننده است باعث افزایش خون در سطح پوست سر می گردد و در این محلول به هیچ وجه از کورتون استفاده نشده است.

درنتیجه قطر مو افزایش پیدا می کند و جریان خون در پوست سر شکل می گیرد و باعث تقویت مو می گردد.

  1. کاشت مو

گاهی فرد با روش های تقویتی به تراکم دلخواه مو نمی تواند دست یابد و مجبور به کاشت مو می شود که در این نوع درمان به معنای پیوند طبیعی می باشد و شرایط کاشت مو در هر فرد متفاوت است .

امروزه درمان به روش مزوتراپی رایج تر و روشی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است

 آیا ریزش مو با مزوتراپی حل می شود؟

در قسمت های قبل به اهمیت رشد مو و چرایی ریزش مو مانند: استرس، شرایط ارثی، کمبود آهن و ویتامین ها و … پرداختیم در این بخش می خواهیم بگوییم که مزوتراپی چیست و آیا می تواند در درمان ریزش مو موثر باشد؟

مزوتراپی را می توان این گونه تعریف کرد، که  نوعی محلول ترکیبی از انواع تقویت کننده ها، ویتامین ها و آنزیم ها و داروهایی دیگر است که توسط پزشک در زیر پوست سر تزریق می شود که باعث تحریک مزودرم شده و رشد مو را به همراه دارد و باعث تحریک گردش خون پوست می شود در نتیجه ریزش مو را کنترل می کند.

فواید مزوتراپی

  1. بدون بیهوشی و جراحی و درمانی سرپایی
  2. رشد مجدد موها
  3. آب رسانی و افزایش مجدد جریان خون
  4. نرم و براق شدن مجدد موها
  5. از بین بردن چربی های موضعی
  6. درمان سلولیت

 رویتاکر چیست؟

یکی از محصولاتی که در مزوتراپی می توانیم استفاده کنیم رویتاکر است که، فرانسه کوکتل های مزوتراپی متفاوت و متنوعی را در سال ۲۰۰۳ تولید کرد که در جهت درمان مشکلات پوستی و جوانسازی به کار می رود.

طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی که با استاندارد های روز دنیا مطابقت دارند. کوکتل های مزوتراپی را می توان یکی از تولید کنند های معتبر مزو در دنیا معرفی کرد.

ماده اصلی محصولات رویتاکر هیالورونیک اسید می باشد که در بدن انسان به طور طبیعی یافت می شود که از خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تقویت مو و پوست سر

جوانسازی

آب رسانی

ضد چروک بودن

یکی از انواع کوکتل های مزوتراپی را می توان رویتاکر مو نامید پس تا انتها همراه ما باشید تا بدانید این مزو چگونه می تواند در درمان ریزش مو موثر باشد.

مزو رویتاکر REVITACARE

رویتاکر مو

درمان توسط این مزو بسیار کارآمد و موثر است، همچنین تاییدیه اروپا و وزارت بهداشت ایران به این دلیل که از مواد اولیه خوب و با کیفیت در این محصول استفاده شده را داراست.

رویتاکر مو یکی از محصولات رویتاکر است که به صورت گسترده برای مشکلات مو استفاده می شود ،تولید یک شرکت فرانسوی است که از مواد اولیه این مزو می توانیم هیالورونیک اسید و ویتامین های گروه ب دانست و دارای آمینو اسید هایی مانند سیستئین، گلوتامین، گلایسین، آرژنین، گلوکونات، زینک و اورنیتین است.

با استفاده از این مزو می توانید به این موارد دست یابید

  1. کمک به خون رسانی به دلیل استفاده از داروهای موجود در آن که موجب افزایش گردش خون در سر می شود
  2. استفاده از مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در داروی تزریقی به بافت پوست سر که موجب رشد و تقویت می شود.
  3. افزایش رشد و تقویت مو
  4. بهبود چربی پوست

بررسی مزو رویتاکر مو Haircare

در این قسمت برامون بنویسید برای جلوگیری از ریزش مو شما چه کارهایی می کنید؟ آیا موثر بوده است؟

 اگر این مقاله براتون مفید بود آن را برای دوستانتان ارسال کنید.


موضوع مرتبط :

مقاله تخصصی ریزش مو – بخش ۱

کاربردهای رایج مزوتراپی

مواد مزوتراپی

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید