مزو اینواستتیک  INNOAESTHETICS

انواع ژل آلجنس
ژل فیلر آلجنس Algeness
ژوئن 18, 2021
ترکیب چند ژل فیلر
آیا می توانید ژل فیلر مختلف را ترکیب کنید؟
ژوئن 29, 2021

مزو اینواستتیک  INNOAESTHETICS

اینواستتیک

اینواستتیک

دائماً در تلاش است تا محصولات هوشمند و موثرتری را برای جلوگیری و درمان انواع تغییرات پوستی و نگرانی های زیبایی انجام دهد.

آزمایشگاه علاوه بر تولید فرمول با استفاده از جدیدترین مواد فعال ، فن آوری های ابتکاری مانند Smart GPS را برای افزایش اثربخشی درمان های خود طراحی می کند. این سیستم نوین ترین فناوری است که مواد را به گروه خاصی از سلولها منتقل و تحویل می دهد و در آنجا بیشترین اثر درمانی را دارند.

INNOAESTHETICS  محصولات جامعی را شامل می شود که شامل مواد پرکننده ، محلول های پوستی ، لایه بردارهای شیمیایی ، مواد آرایشی بهداشتی و مواد مغذی است.

با بیش از یک قرن تجربه در تولید فرمول های دارویی برای بهبود بیماری های پوستی ، INNOAESTHETICS یک شرکت شناخته شده در سراسر جهان و یک آزمایشگاه نمونه در پزشکی زیبایی و صنایع زیبایی است. ما مارک های خودمان را توسعه و تجاری می کنیم و خدمات تولید برچسب خصوصی را تحت واحد تجاری خود EXPERTISSE ارائه می دهیم. تمام محصولات ما دارای گواهینامه GMP و کیفیت برتر هستند.

محصولات جوانساز اینواستتیک  

درمان ضد پیری که روش های مختلفی را برای جوان سازی قابل توجه پوست شما و کند کردن ساعت ترکیب می کند. پوست را پر کرده ، چین و چروک های عمیق را کاهش می دهد ، و باعث بهبود بافت ، کشش و استحکام آن می شود. پوست تغییر شکل داده و درخشندگی و درخشندگی خود را بازیابی می کند.

این روش درمانی بر تحریک عناصر طبیعی پوست متمرکز است. در مرحله اول باعث تحریک گردش سلول ، بهبود بافت و آبرسانی پوست می شود. و در مرحله دوم ، سنتز ماکرومولکول های پوستی مانند کلاژن و گلیکوزامینو گلیکان ها را افزایش می دهد که باعث افزایش تراکم پوستی و افزایش قابلیت ارتجاعی می شود.

خصوصیات محصولات جوانساز

  • پشتیبانی از بافت نرم را بهبود می بخشد.
  • پوست را محکم می کند.
  • تراکم پوستی را افزایش می دهد.
  • ساختار چربی صورت را بهبود می بخشد.
  • بافت پوست را صاف می کند.
  • پوست را عمیقاً آبرسانی می کند.
  • چین و چروک ها را تار می کند.
  • خطوط بیان را کاهش می دهد.
  • رنگ پوست را یکنواخت می کند.

مزو لاغری اینواستتیک  

ما یک درمان سلولیت را پیشنهاد می دهیم که ترکیبی از محصولات مختلف است تا به طور موثر چربی زیر پوستی ، و پوست کلوخه و گودی در ناحیه لگن ، به ویژه در باسن ، باسن ، ران ها و شکم را کاهش دهد.

این روش درمانی تعادل متابولیک و عروقی را بازیابی می کند و باعث دفع مایعات و سموم می شود. این منجر به کاهش رسوبات چربی و ترمیم بافت های تغییر شکل یافته می شود و ظاهر پوست فرورفته یا “پوست پرتقال” را بهبود می بخشد. نتیجه یک شبح بهبود یافته و پوستی صاف و سفت است.

خصوصیات و نتایج

رسوبات چربی و چربی موضعی را کاهش می دهد.

پوست پوست پرتقال را بهبود می بخشد.

کانتور بدن را تصفیه می کند.

فیبروز را کاهش می دهد.

میکروسیرکولاسیون را تحریک می کند.

بازگشت وریدی و تخلیه لنفاوی را مساعد می کند.

قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و سستی را کاهش می دهد.

مزو ضدلک و آکنه اینواستتیک  

درمان جامع آکنه که ترکیبی از یک درمان حرفه ای در مطب و یک رژیم خاص مراقبت از پوست در خانه است. به طور واضح انواع غیر التهابی و التهابی خفیف آکنه را بهبود می بخشد.

این درمان حرفه ای شامل یک لایه برداری با خواص قوی کراتولیتیک و ضد التهابی از اسیدهای a- و b-hydroxy موجود در آن و یک محلول ترانس درمال است که ترشح سبوم را تنظیم می کند و از تکثیر میکروارگانیسم ها جلوگیری می کند.

خصوصیات و نتایج

پوست را عمیق لایه برداری و تمیز می کند.

تکثیر باکتری را کنترل و از آن جلوگیری می کند.

منافذ پیلوزباس را از حالت انسداد خارج می کند.

تولید سبوم را کاهش می دهد.

التهاب را کاهش می دهد.

به بسته شدن منافذ پوست کمک می کند.

ضایعات آکنه را کاهش داده و از آنها جلوگیری می کند.

وضعیت و بافت پوست را بهبود می بخشد.

مزو مو اینواستتیک  

برنامه درمان آلوپسی ما یک رویکرد خاص جنسیتی را ارائه می دهد ، زیرا معتقدیم که این موثرترین روش برای درمان این بیماری است. این شامل یک محلول ترانس درمال برای استفاده در مطب ، یک لوسیون مو برای استفاده در خانه و مکمل های خوراکی برای تقویت نتایج است.

مردان

کنترل ریزش مو INNO-TDS® یک محلول غلیظ است که می تواند با مزوتراپی ، میکرونیدلینگ یا درمارولر استفاده شود. این ماده به طور م downثری باعث کاهش سرعت ریزش مو در مردان می شود و با مهار تشکیل DHT ، هورمون آندروژن مسئول کوچک سازی فولیکول های مو در آقایان ، به عادی سازی چرخه رشد مو کمک می کند.

این درمان شامل ۸ جلسه در مطب است که با فواصل ۷ روز انجام می شود.

زنان

INNO-TDS Hair Vital یک محلول غلیظ است که می تواند با مزوتراپی ، میکرونیدلینگ یا درمارولر استفاده شود. به طور قابل توجهی ریزش مو را کاهش می دهد و یک محیط ریز بهینه برای فعال سازی مجدد رشد مو ایجاد می کند. INNO-TDS Hair Vital غنی از مواد معدنی ، اسیدهای آمینه و ویتامین ها ، کمبود مواد مغذی مشخص کننده آلوپسی زنان را برطرف می کند.

این درمان شامل ۸ جلسه در مطب است که باید در فواصل ۷ روزه انجام شود.

کنترل ریزش مو INNO-TDS® + موی حیاتی INNO-TDS®

خصوصیات و نتایج

ریزش مو را کند می کند.

رشد مو را تقویت می کند.

موها را تقویت می کند.

تراکم و کیفیت مو را افزایش می دهد.

بازسازی فولیکول مو را تقویت می کند.

گردش خون و تغذیه پیاز را تحریک می کند.

مزو کنترل موهای اینواستتیک  

درمان خاص برای طاسی الگوی مردانه یا آلوپسی آندروژنیک

میکروسیرکولاسیون پوست سر را تحریک کرده و از تشکیل DHT ، هورمون مسئول طاسی الگوی مردانه جلوگیری می کند. به طور موثر از ریزش مو جلوگیری کرده و تراکم آن را بهبود می بخشد.

حجم این مزو ۱۰ میلی لیتر است.

عناصر فعال:

شنبلیله ، Capixyl ، Saw Palmetto ، Azelaic Acid ، Pyridoxine ، روی.

این ماده باعث گشاد شدن رگ های خونی اطراف فولیکول های مو می شود ، بنابراین ورود مواد مغذی به ریشه ها را بهبود می بخشد و لنگر مو را بهبود می بخشد. علاوه بر این ، به عادی سازی مراحل رشد مو کمک کرده و از تشکیل هورمون DHT جلوگیری می کند.

اینواستتیک

اینواستتیک


موضوع مرتبط :

بهترین کوکتل میکرونیدلینگ

بهترین روش درمان چین و چروک

بهترین کوکتل مزو مو

پروسترولین

بهترین کوکتل مزوتراپی

بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم

بهترین کوکتل مزوتراپی ضدلک صورت

مزوتراپی غبغب

مزو رویتاکر

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید