ژل فیلر آلجنس Algeness

مزوژل بلامین - bellamine
مزوژل بلامین Bellamine
ژوئن 15, 2021
اینواستتیک
مزو اینواستتیک  INNOAESTHETICS
ژوئن 23, 2021

ژل فیلر آلجنس Algeness

انواع ژل آلجنس

انواع ژل آلجنس

ژل هیالورونیک اسید آلجنس Algeness یک فیلر هیالورونیک اسید است که توسط یک شرکت آمریکایی به نام Advanced Aesthetic Technologies ساخته شده است.

معرفی ژل آلجنس Algeness

فیلر آلجنز Algeness یک ماده بیولوژیکی متشکل از یک ژل آگارز خالص (پلی ساکارید) است که از یک فرآیند ساخت اختراع پیشرفته بدست آمده است. برای اولین بار در تاریخ پزشکی زیبایی ، یک ماده پرکننده ۱۰۰٪ طبیعی ، زیست سازگار و قابل تجزیه بیولوژیکی ، عاری از مواد شیمیایی مضر در دسترس شما است.

بسته به فرمولاسیون خاص Algeness ، حاوی بین ۱٫۵ تا ۲٫۵ درصد آگارز ، یک پلیمر پلی ساکارید است که از جلبک های قرمز استخراج می شود ، ۹۷ تا ۹۸٫۵ درصد سالین استریل و تا ۰٫۵ درصد هیالورونیک اسید غیر متقاطع (HA) یا non-cross-linked است.

آلجنس Algeness اولین نوع از این نوع در بازار است و گفته می شود که اوج تحقیقات علمی و بالینی ۱۰ ساله شرکت است. ژل آلجنس یک ماده پرکننده یا ماده زیستی پوستی است که کاملاً قابل تجزیه زیست ، زیست سازگار و ۱۰۰٪ طبیعی از ژل آگارز تصفیه شده ساخته می شود. در محدوده محصول از آن برای تزریق به خطوط ریز و چین و چروک ، و برای کانتورینگ لب ، و همچنین برای دور زدن متوسط و عمیق صورت استفاده می شود.

مدت زمان ماندگاری ژل آلجنس 

مدت زمان ماندگاری ژل آلجنس تا ۱۲ ماه می باشد.

فیلر آلجنس چگونه ساخته شده است؟

آگارز یک پلیمر پلی ساکارید ، نوعی قند است که از نوعی جلبک قرمز یا جلبک دریایی استخراج می شود. آگارز از آگار گرفته شده و یکی از دو جزء اصلی آن است. آگارز با حذف جزء اصلی دیگر آگار ، آگاروپکتین خالص می شود. این کار با استفاده از تکنیک های ثبت اختراع در یک کارخانه کاملاً تخصصی انجام می شود.

مجوز آلجنس

ژل آلجنس دارای تاییدیه CE اروپا می باشد

انواع ژل آلجنس

Algeness در سه نوع مختلف برای رسیدگی به مسائل خاص در دسترس است.

آلجنس HD

Algeness HD (Subdermal 1.4ml) از ۱٫۵٪ تراکم پایین آگارز و ۹۸٫۵٪ نمک استریل تشکیل شده است و در درجه اول برای درمان چین و چروک ، خطوط ماریوت و شیارها و همچنین برای بزرگ شدن لب ، کانتور لب و درمان چین و چروک های نزدیک دهان استفاده می شود ( کمیسرهای شفاهی) درمان ۴ تا ۸ ماه ماندگاری دارد.

آلجنس VL

Algeness VL (Subdermal 1.4ml) 2.5٪ تراکم پایین آگارز ، ۹۷٪ نمک استریل و ۰٫۵٪ اسید هیالورونیک غیر متقاطع است و برای درمان های دور تا دور عمیق ، برای درمان گونه ها ، چانه ، خط فک استفاده می شود. همچنین به عنوان جایگزینی برای جراحی زیبایی بینی یا برای عمل بینی بدون جراحی استفاده می شود. درمان تزریق ۸ تا ۱۲ ماه طول می کشد.

آلجنس DF

Algeness DF (حجم دهنده عمیق ۱٫۴ میلی لیتر) ۳٫۵٪ تراکم پایین آگارز ، ۹۶٫۱٪ نمک استریل و ۰٫۴٪ هیالورونیک اسید غیر متقاطع است و یک محصول حجم دهنده عمیق ، ایده آل برای چانه ، گونه ها ، پر کردن حجم عمیق و چین های بینی درمان ۸ تا ۱۲ ماه و در بعضی موارد طولانی تر است.

ژل آلجنس چه تفاوتی با سایر ژلها دارد؟

برخلاف سایر مواد پرکننده ، Algeness 100٪ طبیعی و قابل تجزیه زیست است. Algeness بدون نیاز به هیچ گونه مواد شیمیایی ، حلال یا مواد متقاطع به اثرات جوانی حجم دهنده خود می رسد و با گذشت زمان توسط مکانیسم های طبیعی بدن کاملاً و با اطمینان جذب می شود.

عوارض جانبی آلجنس 

تزریق آلجنس نسبتاً بدون درد است ، اگرچه ممکن است در حین عمل ناراحتی خفیفی ایجاد شود. ممکن است قرمزی در اطراف محل تزریق وجود داشته باشد و کمی تورم داشته باشد که ممکن است به مدت ۱ تا ۲ روز ادامه داشته باشد.


سایر ژلهای با کیفیت مشابه آلجنس

ژل آلیاکسین             ژل نئوویا             ژل سیتوسیال

2/5 - (5 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاه ها بسته شده است

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید