عمق نفوذ سوزن تزریق فیلر

انواع آکنه - درمان آکنه - مزو آکنه
چه چیزی باعث آکنه می شود؟ مزوتراپی برای درمان آکنه؟ مزو آکنه
می 22, 2022
پاپول papule و ندول Nodule و نکروز Necrosis پس از تزریق فیلر
پاپول papule و ندول Nodule و نکروز Necrosis پس از تزریق فیلر
می 28, 2022

عمق نفوذ سوزن تزریق فیلر

تزریق ژل به لایه پوست

تزریق ژل به لایه پوست

عمق نفوذ سوزن تزریق ژل موضوع این مقاله آموزشی برای پزشکان است.

نشانه های زیبایی شناختی چیست؟

به زبان ساده، این به این معنی است که – برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟ البته، این می تواند از از بین بردن چین و چروک یا سایه، ایجاد تعریف، یا کانتور برای ایجاد منحنی ها و خطوط قوی متفاوت باشد.

هر یک از اینها در تعیین عمق تزریق شما نقش دارد، زیرا چین و چروک یک اصلاح سطحی است، در حالی که کانتور صورت با تزریق های بسیار عمیق تر به دست می آید.

خطر و عارضه عمق نفوذ اشتباه چیست؟

داشتن دانش خوب از آناتومی صورت پس از یک دوره آموزشی مناسب به این معنی است که شما متوجه خواهید شد که نواحی خاصی از صورت وجود دارد که ساختارهای زیر آن مناطق به اصطلاح خطرناکی را در اختیار شما قرار می دهند که باید با تزریق مستقیم در برخی موارد از آنها اجتناب کنید. اعماق این شامل مناطقی می شود که در آن اعصاب و شریان های صورت قابل توجهی وجود دارد.

ژل چگونه حرکت می کند؟

سطوح مختلف لایه های پوستی و نحوه حرکت صورت، نحوه تعامل یک محصول پرکننده پوست را در طول زمان تغییر می دهد.

به عنوان مثال، اگر در حال انجام درمانی برای تعریف مجدد زاویه فک هستید و بنابراین به دنبال تقلید از استخوان هستید، اما به لایه های چربی سطحی تزریق می کنید، متوجه خواهید شد که با حرکت، محصول پرکننده در کنار استخوان فک حرکت نمی کند و ایجاد می کند. یک نتیجه غیرطبیعی، علیرغم اینکه وقتی بیمار ساکن است، بسیار زیبا به نظر می رسد. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه در چه عمقی پرکننده پوست خود را رسوب دهید، مهم است که حرکت را در نظر بگیرید.

کار چقدر کارآمد انجام خواهد شد؟

علاوه بر حرکت، اعماق مختلف تزریق می تواند بر استفاده کارآمد از محصول پرکننده پوستی شما تأثیر بگذارد، به طوری که قرار دادن هوشمندانه می تواند به شما ضربه بیشتری را برای پول شما بدهد.

این ممکن است به این معنی باشد که در برخی موارد، قرار دادن سطحی تر نتیجه کلی بهتری ایجاد می کند، در حالی که قرار دادن در سطح متوسط ​​ممکن است باعث از بین رفتن محصول شود، در حالی که در واقع قرار دادن عمیق تر حجم کلی را بهبود می بخشد و پشتیبانی و کانتورینگ مورد نظر شما را فراهم می کند.

تزریق ژل به لایه پوست

تزریق ژل به لایه پوست

تزریق به لایه های مختلف پوست

تزریق ژل به درم Dermis

این لایه از پوست یکی از رایج‌ترین لایه‌هایی است که توسط متخصصین زیبایی برای کاهش خطوط و چین و چروک تزریق می‌شود. با تزریق در درم، می‌توانیم پوست را بازسازی کرده و پوست را تقویت کنیم تا از شکسته شدن و نازک شدن لایه پوستی مشبک که مستقیماً زیر آن قرار دارد، جلوگیری کنیم. در مورد چین‌وچروک‌های بسیار عمیق، می‌توانید تاثیر آن را در درم مشبک مشاهده کنید که ممکن است به صورت یک ناحیه صورتی بدرخشد.

نشانه اصلی تزریق در درم سطحی تا میانی این است که فرآیند چین خوردگی پوست را متوقف کند که باعث ایجاد چین و چروک می شود. همچنین لایه‌ای از پوست است که در آن بیشترین کشش یا حمایت را دریافت می‌کنید، بنابراین تزریق در درم می‌تواند به تصحیح ضعف‌های پوست و اثرات گرانش، مانند درمان چین‌های بینی و لب، خطوط ماریونت، لبه‌های قرمز رنگ کمک کند. لب ها و آغوش اشک.

چگونه بفهمم که در جای مناسب درم تزریق انجام می شود؟

با بررسی اینکه آیا وقتی سوزن خود را به موازات سطح پوست بالا می برید، پوست سفید می شود که نشان می دهد سوزن زیر درم پاپیلاری است، اما به اندازه کافی سطحی است که در این سطح سطحی به درستی تزریق می کنید، ساده است. هیپودرم اگر می‌توانید خاکستری را ببینید، احتمالاً سوزن را می‌بینید و بیش از حد سطحی هستید.

مزایا:

به طور کلی مکان امنی برای تزریق است زیرا درم به رگ های خونی قابل توجهی نزدیک نیست.

معایب:

اگر از محصول نامناسبی برای نشان دادن در این عمق استفاده می کنید، مانند محصول پرایم با G بالا یا ضخیم و آن را به صورت سطحی تزریق می کنید، می توانید توده هایی را در جایی که فیلر قرار داده شده است مشاهده کنید.

تزریق به هیپودرم Hypodermis

این سطح آسان‌تر برای عبور از کانول‌ها است – که در سطوح عمیق‌تر مقاوم‌تر هستند و نمی‌توانند در درم استفاده شوند – اما همچنان عمق سطحی را برای رفع سایه‌ها، خطوط متوسط ​​صورت و بهبود ساختاری جزئی در مناطقی که تزریق‌های عمیق‌تر انجام می‌دهند، فراهم می‌کند. بیش از حد خطرناک باشد، مثلاً در امتداد خط فک.

مزایا :

با استفاده از کانولا در این عمق، بالای رگ های اصلی قرار خواهید گرفت.

معایب:

سرخرگ صورت را می توان در سمت عمقی هیپودرم پیدا کرد، به ویژه در هنگام تزریق چین های بینی-لبیال، که خطر ایجاد انسداد عروقی را ایجاد می کند.

SMAS و تزریق به لایه های چربی عمیق

سیستم آپونورتیک عضلانی سطحی (SMAS) یک لایه مهم برای ساختارهای نگهدارنده فراهم می کند. با این حال، ما هرگز سعی نمی کنیم مستقیماً به SMAS تزریق کنیم. اغلب به عنوان نقطه عطفی در لایه های پوستی استفاده می شود تا بتوانید تشخیص دهید که در هنگام تزریق فیلر در بالای آن (در هیپودرم)، یا زیر آن (در بافت چربی عمیق) قرار دارید. اگر می‌خواهید با حمایت از رباط‌ها لیفت ایجاد کنید، مانند زمانی که گونه‌ها را برای افزایش حجم، جایی که باید در زیر SMAS تزریق کنید، این موقعیت مهم است.

مزایا: تزریق در لایه های چربی عمیق، از نظر زیبایی شناختی بخشنده تر است، زیرا ناحیه تحت پوشش SMAS است، به این معنی که هیچ خطری برای محصول پرکننده قابل مشاهده وجود ندارد. با تزریق در این سطح عمیق‌تر برای کانتور گونه‌ها، چانه و خط فک، سوزن روی پریوستوم قرار می‌گیرد و شما از شریان‌ها دور هستید – با فرض اینکه نزدیک سوراخی نیستید که سرخرگ‌ها وارد صورت می‌شوند.

بنابراین خطر انسداد عروق کاهش می یابد.

تزریق روی پریوستوم Periosteum

پریوستوم بسته به ناحیه صورت می تواند محل اطمینان و نگرانی برای تزریق باشد. درک خوب آناتومی بسیار مهم است. با این حال، تزریق در سطح پریوستوم برای درمان چانه و خطوط فک، از موضوع ذکر شده قبلی در مورد عدم تطابق بین محصول و استخوان در حرکت فک جلوگیری می کند.


ژلهای هیالورونیک اسید و غیر هیالورونیک اسید :

پرفکتا         ژل آیدیا          ژل الیاکسین         ژل بلوترو           پروفایلو         ژل نورامیس       جالپرو      ژل رووفیل           ژل الانسه

5/5 - (1 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

0 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  2. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  3. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  4. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  5. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید