تفاوت ژل و مزوژل چیست؟

کوکتل مزوتراپی لاغری Revitacare
جدیدترین روش‌ برای لاغری و حل مشکل چاقی
اکتبر 27, 2021
تفاوت ژل و بوتاکس
تفاوت ژل و بوتاکس چیست؟
نوامبر 4, 2021

تفاوت ژل و مزوژل چیست؟

تفاوت ژل و مزوژل

تفاوت ژل و مزوژل

تفاوت ژل و مزوژل یا بوستر چیست؟

ژل معمولاً قابلیت افزایش حجم و پرکردن ناحیه را دارد، اما مزوژل به دلیل خاصیت جوانسازی و آبرسانی تخصصی، هیچ تأثیر حجم دهی ندارد.

امروزه درمان های تزریقی مختلفی برای پوست وجود دارد که دو مورد از محبوب ترین آنها مزوژل و ژل ها هستند. اما در حالی که هر دو به پوست تزریق می شوند و دارای مزایای ضد پیری هستند، به روش های بسیار متفاوتی عمل می کنند. برای کشف تفاوت های ژل و مزوژل ادامه مطلب را بخوانید تا به شما کمک کند بهترین درمان را برای خود انتخاب کنید.

مزوژل در مقابل ژل هیالورونیک اسید

نوع HA مورد استفاده در تزریق پرکننده های پوستی ضخیم تر و چسبناک تر از قوام مایع تزریق مزوژل است. و HA که در پرکننده‌ها پیدا می‌کنید، برخلاف HA بسیار غلیظ و خالص که برای مزوژل استفاده می‌شود، با سایر مواد ترکیب می‌شود.

مزوژل و فیلرها به روش های مختلفی کار می کنند

هنگامی که ژل پوستی هیالورونیک اسید تجویز می شوند، HA تقریباً در محلی که تزریق شده باقی می ماند . اما، این در واقع کاملاً برعکس نحوه عملکرد مزوژل است. مثلا هنگام تزریق پروفایلو ۱۰ نقطه آبرسانی می شود، HA شروع به پخش شدن در زیر پوست می کند و جادوی مرطوب کننده خود را در کل صورت پخش می کند.

مزوژل Booster و ژل Dermal Filler : مناطق مختلف تزریق

در طول درمان پرکننده پوست، تنها نواحی خاصی از صورت مورد هدف قرار می‌گیرند – مانند گونه‌ها، چین و چروک‌های عمیق و لب‌ها. و در حالی که می توانید به عقب برگردید و چندین درمان فیلر داشته باشید، در هر زمان فقط بر روی یک ناحیه متمرکز شده است. اما، تزریق پروفایلو فقط به یک مکان محدود نمی شود. کاری که Profhilo در واقع انجام می دهد این است که کل صورت را چاق، طراوت و سفت می کند.

تفاوت دیگر مزوژل Booster و ژل فیلر Dermal Filler

مزوژل چیست؟

مزوژل هایی مانند پروفایلو یک درمان تزریقی جدید است که از ۲ نوع هیالورونیک اسید مصنوعی ۱۰۰٪ خالص ساخته شده است. این برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست طراحی شده است که از داخل و خارج کار می کند. مزوژل همچنین به تسریع تولید کلاژن و الاستین برای بازسازی پوست و ایجاد ظاهری جوان تر کمک می کند. می توان گفت این مراقبت از پوست در سرنگ است!

برای بهترین نتیجه، تزریق پروفایلو را در ۲ جلسه به فاصله ۴ هفته انجام می دهیم. در جلسه اول تزریق شروع به آبرسانی و بازسازی پوست می کند. در جلسه دوم فرمول به افزایش نتایج ادامه می دهد و آنتی اکسیدان ها از پوست در برابر علائم پیری محافظت می کنند.

مزایای تزریق مزوژل 

بهبود بافت پوست

درخشش فوری و ظاهر درخشان

مگا هیدراتاسیون در عمق پوست و سطح

بهبود رنگ پوست، استحکام و خاصیت ارتجاعی

پوستی نرم و نرم

ژل فیلر چیست؟

ژل حاوی هیالورونیک اسید ، در میان سایر مواد هستند. آنها بیشتر برای حجیم کردن مناطق خاصی از صورت که حجم خود را از دست داده اند استفاده می شود.

فواید فیلر یا ژلها :

لب های برجسته

خطوط لبخند صاف تر

نتایج بلافاصله قابل مشاهده است

از کار افتادگی کم یا بدون

حداقل تورم و کبودی

تفاوت بین مزوژل و فیلرهای پوستی چیست؟

در حالی که هر دو درمان تزریقی حاوی هیالورونیک اسید هستند، قوام آن بسیار متفاوت است. در حالی که هیالورونیک موجود در فیلرها برای ایجاد حجم در یک مکان باقی می ماند، هیالورونیک اسید ظریفتر و با ذرات ریزتر موجود در مزوژل به طور یکنواخت در سراسر پوست پخش می شود.

فیلرها در ناحیه مورد نظر مانند لب ها، ماریونت ها، خطوط بینی و بینی تزریق می شوند. در حالی که مزوژل شامل چندین نقطه تزریق ریز برای پوشش گسترده تر روی دست ها، صورت یا گردن است.

تفاوت ژل و مزوژل در سن تزریق 

بوسترها یا مزوژلها معمولاً برای افرادی که می خواهند پوست خود را جوان تر نگه دارند و علائم پیری زودرس را به تأخیر بیاندازند، مناسب است. بنابراین، ممکن است در سنین پایین تر از ۳۰ سال هم استفاده شوند.

به طور معمول، ژل برای افرادی که علائم پیری خاصی نشان می دهند، مانند افتادگی صورت، چین و چروک ها، و نقصان حجم در صورت، تزریق می شوند. بنابراین، معمولاً برای افراد بالای ۳۰ یا ۴۰ سال مناسب است. مگر در مواردی که برای زیبایی استفاده شود.

ژل بهتر است یا مروژل ؟

تفاوت مزوژل و ژل هر دو بسیار متفاوت هستند. هیچ کدام نسبت به دیگری برتری ندارد. در اصل، بهترین رویکرد برای نتایج مورد نظر شما است. به همین دلیل است که ما همیشه قبل از درمان یک مشاوره کامل ارائه می دهیم.

به طور کلی، اگر به دنبال افزایش رطوبت پوست، جوانسازی پوست و کاهش شلی پوست هستید، مزوژل بهترین تزریق خواهد بود. درمان حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد و نتایج آن بین ۶ تا ۹ ماه باقی می ماند. زمان توقف حداقل است (۲۴ ساعت) و کمی تورم و کبودی طبیعی است. افراد معمولا بعد از ۵ روز بهبودی در پوست خود مشاهده می کنند.

اگر به دنبال برجسته سازی و حجم دهی ناحیه خاصی مانند لب های خود یا هدف قرار دادن چین و چروک ها و چین های پوستی عمیق تر هستید، فیلر پوستی تزریقی می توانند به بازسازی ساختار پوست و افزودن حالت چاق شدن کمک کنند. نتایج بسته به نوع پرکننده می تواند تا ۶-۱۲ ماه باقی بماند.


موضوعات مرتبط با تفاوت ژل و مزوژل :

مزایای تزریق ژل مزوژل و میزان ماندگاری و زمان بندی تزریق ژل مزوژل

مزوژل بلامین Bellamine

مزوژل پروایج Proage

پروسترولین Prostrolane

انواع ژل یا فیلر صورت

4.9/5 - (7 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

0 دیدگاه ها

  1. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید