ژل ویسکودرم Viscoderm

معجزه قرن برای درمان علمی پوست های چروک – قسمت ۱
اکتبر 2, 2021
سرم هیالورونیک اسید - سرم میکرونیدلینگ
با انواع سرم پوست و ویژگیهای آن بیشتر آشنا شویم
اکتبر 11, 2021

ژل ویسکودرم Viscoderm

ژل ویسکودرم

ژل ویسکودرم

معرفی مزوژل ویسکودرم موضوع این مطلب برای پزشکان می باشد.

ویسکودرم هیدروبوستر Viscoderm Hydrobooster

پیری ، صورت ، پیشانی ، پوست / بر اساس ظاهر دارویی

Viscoderm Hydrobooster – نسخه ای عالی برای پیری پوست

برای پوست زیبا و درخشان ، از روش ویسکودرم هیدروبوستر استفاده کنید!

اگر پوست شما احساس کدر شدن ، خشکی و شفافیت می کند و خطوط و چین و چروک های ظریف در چند سال گذشته (به ویژه در اطراف دهان ، چشم و پیشانی) بیشتر قابل توجه شده اند ، ما یک درمان جدید و انقلابی در کلینیک داریم که می تواند برای شما جالب باشد. ؛ محصول ویسکودرم Viscoderm Hydrobooster ، توسط سازندگان Profhilo ، در سال ۲۰۱۹ تولید گردید.

ویسکودرم Viscoderm Hydrobooster چیست؟

ویسکودرم Viscoderm Hydrobooster یک فیلر نیست بلکه یک محصول تزریقی هیالورونیک اسید است که به طور تخصصی فرموله شده است تا نه تنها خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست را بهبود بخشد ، بلکه به صاف شدن خطوط سطحی و چین و چروک های سطحی ناشی از حالت پویای صورت کمک می کند. برای جزییات بیشتر اینجا کلیک کنید.

viscoderm

viscoderm

فواید ضد پیری

ژل ویسکودرم Viscoderm Hydrobooster دارای عملکرد دوگانه است. هیدراتاسیون عمیق و تحریک زیستی را برای بهبود کشسانی ، درخشندگی و صافی فراهم می کند. همچنین دارای اثر کششی منحصر به فرد برای کاهش چین و چروک های سطحی است. به طور موثر ، از داخل به بیرون عمل می کند و به بازسازی ساختارهای حمایتی بافت پوست کمک می کند.

برای اطمینان از اینکه بیماران بهترین نتایج ممکن را از درمانهای ویسکودرم Viscoderm مشاهده می کنند ، دو درمان جداگانه توصیه می شود (با فاصله ۸ هفته). ما همچنین توصیه می کنیم که یک جلسه فتوتراپی LED Dermalux پس از هر روش برای حداکثر اثربخشی انجام شود. اگر یک بیمار به درمان ویسکودرم هیدروبوست ما علاقه مند است و پس از مشاوره اجباری پیش از درمان من برای آنها یک گزینه درمانی ایمن و مناسب تلقی می شود.

برخلاف سایر درمانهای پرکننده و بازسازی بیولوژیکی پوست که ما در کلینیک ارائه می دهیم (که معمولاً حدود ۴۵ دقیقه طول می کشد) ، درمان ویسکودرم هیدروبوستر حدود ۷۵ دقیقه طول می کشد-این شامل زمان بی حسی و جلسه صورت درمانی Dermalux LED Light Therapy است.

ماندگاری ویسکودرم

ماندگاری ژل ویسکودرم ۶ تا ۸ ماه طول می کشد و ۲ دوره در سال به عنوان ترمیم توصیه می شود

تفاوت بین Profhilo و Viscoderm 

پروفایلو بیشتر “سستی” پوست میانی و هایپودرم پوست را درمان می کند ، ویسکودرم به صورت سطحی به تمام خطوط و چین و چروک های صورت تزریق می شود.

کیفیت ویسکودرم Viscoderm 

بنابراین ، برای شروع ، Viscoderm هیدراتاسیون عمیق را ارائه می دهد و پوست را درخشان و فوق العاده صاف می کند. پوست با افزایش خاصیت ارتجاعی احساس “ارتجاعی” می کند و همچنین “کشش” سطحی پوست را ارائه می دهد. پوست در نواحی تحت درمان شفاف تر به نظر می رسد و چین و چروک کمتر آشکار می شود.

ژل ویسکودرم

ژل ویسکودرم


معرفی دیگر مزوژل ها :

جالوپرو

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید