ژل بیدمکس Beads Max

برجسته کردن لب - بزرگ شدن لب
۱۱ روش برجسته کردن و زیبا شدن لب ها
آوریل 16, 2021
بهترین مزو ضدلک
بهترین کوکتل مزوتراپی ضدلک صورت
آوریل 28, 2021

ژل بیدمکس Beads Max

ژل بیدمکس - beads max

ژل بیدمکس - beads max

فروش ژل بیدمکس Beads max کره جنوبی با تعرفه رسمی در گروه بازرگانی نیک صورت می پذیرد.

شرکت ژل بیدمکس Beads Max مجموعه ای از مواد پرکننده مبتنی بر هیالورونیک اسید از شرکت کره جنوبی Maxcore Global Co می باشد. محصولات این شرکت شامل ۵ محصول است ؛ Beads Max Fine، Beads Max Mid، Beads Max High، Beads Max Body Classic-H، Beads Max Body Classic-S که در دامنه و عمق تزریق متفاوت هستند.

BeadsMax Body Classic H پرکننده ای مبتنی بر هیالورونیک اسید متقابل است. این فقط برای استفاده در بدن طراحی شده است. Beads Max Body Classic H به طور موثر برای حجم دهی سینه و باسن استفاده می شود. پس از تزریق لازم نیست نگران نتایج نامطلوب باشید. با تزریق هیالورونیداز می توان Bead Max را به طور کامل از بین برد. BeadsMax از فن آوری منحصر به فرد ایجاد ژل حالت نیمه جامد هیالورونیک اسید استفاده می کند. این فناوری نوآورانه Hyaluronic Acid را به منظور افزایش اثر ماندگاری و ایمنی به کار می برد.

شرکت سازنده ژل بیدمکس

شرکت مکس کور کره جنوبی

ژل بیدمکس - beads max

ژل بیدمکس – beads max

درباره ژل بیدمکس مدل H

ویژگی های ژل بیدمکس Beads Max

اثر طولانی مدت

ویسکوزیته بالا

سختی ژل بهینه

ظرفیت جذب آب بالا

به راحتی قابل جذب شدن است

نواحی مناسب جهت تزریق ژل بیدمکس کلاسیک H

Beads Max Body Classic-H برای حجم دهی در مناطق سینه و باسن استفاده می شود.

مدت زمان ماندگاری ژل بیدمکس H

اثر زیبایی از ۷ تا ۱۲ ماه طول می کشد.

غلظت ژل بیدمکس H

۲۰ میلی گرم در میلی لیتر HA

هر بسته  ژل بیدمکس H

۱ سرنگ × ۱۰ میلی لیتر در هر بسته

توضیح بیشتر در مورد ژل بیدمکس

ژل بیدمکس Beads Max Classic-H یک پرکننده بدن است که در کره جنوبی تولید می شود و به شما امکان می دهد بدون جراحی و درد حجم سینه و باسن را افزایش دهید. فیلر فقط بر اساس یک ماده تشکیل دهنده است ، یعنی از هیالورونیک اسید با خلوص بسیار بالا تشکیل شده است. پارامترهای اساسی محصول بر اساس فرمول منحصر به فردی ساخته شده است که اجازه می دهد مولکول های داخل پرکننده را متصل کند.

ژل بیدمکس BEADS MAX HIGH

ژل فیلر Beads Max High برای از بین بردن چین و چروک های عمیق پیشانی ، چانه و صورت ، استفاده از فن آوری با ویسکوزیته بالا و یک اثر طولانی مدت ایجاد کنید ، مفید است. این پرکننده با کنترل سرعت اتصال متقاطع برای تنظیم ویسکوزیته قادر به تولید طیف گسترده ای از پرکننده های با کیفیت بالا بسته به نوع استفاده است.

ژل بیدمکس - beads max

ژل بیدمکس – beads max

بیدمکس فاین Beads Max Fine 

پرکننده Beads Max Fine همراه با لیدوکائین از فناوری Beads Cross استفاده می کند. این ماده در لایه های بالایی صورت قرار گرفته و چین و چروک های گوشه های دهان را برطرف می کند و کاملا سازگار می شود.

همچنین برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی ، ابروها ، چین های بینی و گردن بسیار مفید است. این پرکننده با کنترل سرعت اتصال متقاطع برای تنظیم ویسکوزیته قادر به تولید طیف گسترده ای از پرکننده های با کیفیت بالا بسته به نوع استفاده است.


موضوع مرتبط :

ژل ۱۰ سی سی

ژل ولوس

5/5 - (3 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید