معرفی کمپانی IBSA ایتالیا و محصولات شرکت IBSA

مراقبت قبل بوتاکس - مراقبت بعد بوتاکس
مراقبت های قبل بوتاکس و مراقبت بعد از تزریق بوتاکس
ژانویه 24, 2022
مزو فیوژن fusion
مقایسه رویتاکر و فیوژن Fusion vs Revitacare
فوریه 5, 2022

معرفی کمپانی IBSA ایتالیا و محصولات شرکت IBSA

کمپانی IBSA

کمپانی IBSA

معرفی کمپانی IBSA ایتالیا و محصولات این شرکت مطالب این مقاله برای شما می باشد. آشنایی با محصولات شرکت IBSA در این مقاله آموزشی است.

کمپانی IBSA

شرکت IBSA که یک شرکت خصوصی در زمینه داروسازی است، فعالیتش را به صورت ملی در سال ۱۹۴۵ به وسیله گروهی که متخصص هستند آغاز کرد. همچنین این شرکت برای کشور سوئیس می باشد و به سرعت دارد به یک شرکت متمرکز تبدیل می شود.

طبق تحقیقاتی که به صورت گسترده انجام شده است و همینطور پیشرفت فناوری، این کمپانی به عنوان شرکتی پیشرو، در خصوص داروسازی و تولید هیالورونیک اسید در زمینه پوست و زیبایی است.

این کمپانی در سال ۲۰۱۰ وارد حوزه پوستی شد، هم اکنون به عنوان IBSA Group در چندین کشور که می توان گفت نزدیک به ۷۰ تا هستند به صورت فعال حضور پیدا کرد. مدیریت این کمپانی یک برنامه ای است که با استفاده از مواد اولیه در جهت پیشرفت تکنولوژی، هدف خود را برای راضی کردن مشتریان مد نظر قرار داده است.

واحد تحقیق و توسعه IBSA

در واقع این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی خاص و به دلیل نظارت وسیعی که از اول بر روی مراحل تولید و مراحل تحقیقات R&D تا زمان تزریق دارد، جز یکی از کمپانی هایی می باشد که برتر شده است همچنین این کمپانی در راستای تولید اسید هیالورونیک تخصص دارد ، می توان گفت حدود ۲۱ میلیون اسید هیالورونیک در یک سال تولید کرده است.

این شرکت هم اکنون به اندازه ۱۳۰۰ نیرو دارد که از تمامی سطح جهان هستند. محصولاتی شامل ۷ بخش درمانی در حدودا ۸۰ تا کشور توزیع می گردد. سالانه این شرکت تقریبا ۱۴ میلیون داروهایی که هرمونی هستند و بیشتر از ۳۰۰ میلیون ژل که کپسولی هستند و چیزی تقریبا به اندازه ۶۰ میلیون محصول تولید می کنند که این عدد نشانه ایی از موفقیت است.

از مهم ترین بخش ها می توانیم به ۳ تا از آن که شامل روماتولوژی و پوست و هورمون های باروری است اشاره کنیم.

قسمت زیبایی و پوست این شرکت طیفی از محصولاتی است که با تکیه به Hydrolift action  است، تشکیل شده که شامل مرطوب کنندگی Hydration  و همینطور لیفتینگ می باشد.

همچنین محصولاتی مانند: آلیاکسین و پروفایلو را دارا می باشد. این هیدرولیفت یک روش جدیدی است که به صورت ویژه توسط کارخانه IBSA  قرار گرفته است.

هیالورونیک اسید موجود در پوست را که از دست رفته است باز می گرداند و باعث افزایش خاصیت مرطوب کنندگی به بافت پوستی می شود. همچنین پوست را الاستیسیته می کند. در واقع این روش شرایط خوبی را برای مقابله با پیری ایجاد نموده است. توضیحات مختصری در خصوص هر کدام از محصولات این شرکت در قسمت بعدی می دهیم پس تا اخر مقاله با ما باشید.

محصولات کمپانی IBSA

پروفایلو

وقتی سن افزایش می یابد، چین و چروک های پوستی زیاد می شوند. این محصول چون حاوی هیالورونیک اسید است در واقع از این محصول برای برطرف کردن چین و چروک های پوستی و درمان پوست شل و مرطوب کنندگی پوستی استفاده می گردد.

همچنین می توان در راستای ساخت کلاژن و الاستین در پوست به کار بیاید. از مزایای این مزو ژل می توانیم به سازگاری زیادی که نسبت همه نوع پوستی دارد اشاره کنیم و می توانیم در نواحی مختلفی از بدن مانند گردن ،  بازوها ، زانو و دست ها استفاده کنیم.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات پروفایلو به این صفحه مراجعه نمایید.

پروفایلو - profhilo

پروفایلو – profhilo

آلیاکسین

با توجه به اینکه سن زیاد می شود، خطوط به صورت عمیق و نیمه عمیق در نواحی مختلف صورت هم زیاد می شوند. که برای درمان آن می توان از این ژل استفاده کرد و همچنین برای درمان تیرگی زیر چشم  و خط خنده مورد استفاده قرار می گیرند.

از مزایای این مزوژل می توانیم به حالتی در طبیعی بودن و ماندگاری بالا و همینطور زیاد شدن الاستیسیته پوستی نیز نام ببریم این ژل در سه نوع SR و GP و EV تولید شده است.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات ژل آلیاکسین به این صفحه مراجعه نمایید.

ژل آلیاکسین - aliaxin

ژل آلیاکسین – aliaxin

کلیه محصولات فیلر شرکت IBSA که توسط نمایندگی ایران شرکت IBSA وارد می شود، بر پایه هیالورنیک اسید هستند و تفاوت با محصولات غیرهیالورونیک اسید ماننده ژل الانسه دارد.

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید