مزو آروما Meso Aroma

mccosmetics - ام سی کازمتیکس
مزو MCCosmetics ام سی کازمتیک
نوامبر 12, 2021
بوتاکس دیستون Dyston
آسانترین درمان چین و چروک های صورت
نوامبر 29, 2021

مزو آروما Meso Aroma

مزو آروما mesoaroma

مزو آروما mesoaroma

مزو آروما MesoAroma ایتالیا یک درمان حرفه ای مزوتراپی با ویژگی های خاص است که شامل درمان هایی برای مسائل زیبایی است.

معرفی مزو آروما ایتالیا 

مزو آروما MesoAroma در بولونیا ایتالیا اولین بار معرفی شد. سرمایه‌گذاری بر روی تحقیقات پیشگامانه توسط یک تیم ایتالیایی از متخصصین زیبایی و داروساز، نوآورانه‌ترین و پیشرفته‌ترین فرمول‌ها را برای درمان‌های حرفه‌ای برای درمان انواع پوست، حتی برای حساس‌ترین پوست‌ها، ارائه کرد.

مرکز تحقیق و توسعه مزو آروما از مواد اولیه با غلظت بالا در فرمول های ما برای دستیابی به درمان های بسیار موثر استفاده می کند. تست های مختلف با خطوط ما که در بین مهم ترین شرکت ها از نظر کیفیت و اثربخشی قرار گرفته اند، نتایج بسیار خوبی به دست آورده اند.

MesoAroma قصد دارد با تضمین کیفیت، ایمنی و تجربه به یکی از پیشگامان لوازم آرایشی ضد پیری برای متخصصان و مشتریان آنها تبدیل شود.

انواع مزو آروما

مزو آروما مو Hair

ترکیبی از ترکیبات فعال عمدتاً آنتی اکسیدانی، محافظ‌های سلولی و محرک‌های زیستی که می‌تواند گردش خون و تغذیه فولیکول مو را با هدف فعال‌سازی مجدد آن بهبود بخشد.

آنها همچنین کیفیت مو را بهبود می بخشند و ساختار بهتری از کراتین تولید می کنند که نه تنها آن را قوی تر می کند، بلکه نقش آن را در انعکاس برخی از اشعه های نور کارآمدتر می کند. استفاده از آن برای افراد مبتلا به ریزش مو به دلیل درمان های نامناسب مو، افراد مبتلا به اختلالات تغذیه ای و غدد درون ریز که مو را خراب می کند و به عنوان کمکی در مورد آلوپسی ارثی توصیه می شود.

همچنین به عنوان مکمل در درمان آلوپسی و ریزش ژنتیک کاربرد دارد و می توانند افراد دارای ریزش موی ژنتیک تحت درمان با این محصول قرار می‌گیرند، کیفیت بهتری از موهای خود را تجربه می‌کنند که براق‌تر می‌شوند و با رنگ مشخص‌تر، رشد موی متراکم‌تری نیز ایجاد می‌شود.

مواد تشکیل دهنده مزو مو آروما 

Panthenol, Pyridoxine, Thiamine, Biotine, Iron Gluconate.

حجم هر ویال این مزو ۵ سی سی هست

مزو آروما mesoaroma

مزو آروما mesoaroma

مزو آروما لیفت Lift

مخلوطی با اثر لیفتینگ متشکل از هیالورونیک اسید، اصل فعال ضروری برای مرطوب‌سازی و بازسازی درم، سدیم DNA، با اثر تغذیه‌ای روی پوست، تغییر جزئی سلول‌های لایه بازال اپیدرم، سیلیکون آلی و DMAE با یک اثر سفت کننده بر روی پوست، بازیابی رنگ و محلولی بر پایه ویتامین های A، B، C و E با اثر احیا، تغذیه کننده و روشن کننده بر روی پوست.

مواد تشکیل دهنده مزو لیفت آروما 

آب ، سدیم مانورونات متیل سیلانول، کافئین، هیالورونات سدیم، هیدروکسید سدیم، DNA سدیم، بنزوات سدیم

مزو سفت کننده پوست آروما 

مخلوط محلول هم افزایی باعث تحریک فعالیت فیبروبلاست ها می شود که مستقیماً در تشکیل کلاژن و الاستین دخیل هستند تا ماتریکس خارج سلولی درم را افزایش دهد تا فشردگی، کشش و تن پارچه بهتری به دست آید.

در واقع ویتامین C با اثر بر رادیکال‌های آزاد از اکسید شدن سلول‌ها جلوگیری می‌کند، DMAE به رنگ پوست باز می‌گردد و الاستین جدیدی به پوست می‌دهد. این یک درمان تقویت کننده است و به عنوان بیولیفتینگ برای بدن عمل می کند.

مواد تشکیل دهنده عبارتند از :  آب ، Elastin, Dmae, Ascorbate Sodium, Disodium Edta.

مزو جونساز مزو آروما

ترکیبی از هیالورونیک اسید ، یک ماده فعال ضروری برای هیدراتاسیون و بازسازی درم؛ نمک سدیم DNA که سلول های لایه بازال اپیدرم را تحریک می کند و گردش متابولیک را تشویق می کند.

DMAE به پوست اثر لیفتینگ می بخشد و رنگ فیزیولوژیکی را بازیابی می کند. SLC که به عنوان یک عنصر ساختاری بافت همبند در نظر گرفته می شود، وارد استقرار مولکول های اصلی مانند الاستین، کلاژن، پروتئوگلیکان ها و گلیکوپروتئین ها می شود و باعث بازسازی آنها می شود. اثر مهم SLC تحریک تکثیر فیبروبلاست ها و افزایش تقسیم سلولی است و محلول ویتامین A، B، C و E با اثر احیا کننده، با تسریع فرآیندهای بیوشیمیایی که در پوست ما رخ می دهد، پوست را تغذیه می کند.

مواد تشکیل دهنده عبارتند از : هیالورونیک اسید ، آرجیلین ، DMAE, الکارنیتین , Pyruvate

مزو Q10 آروما مزو

کیوتن Q10 که با نام ubiquinone نیز شناخته می شود، یک ماده ویتامین مانند و محلول در چربی است که در تمام سلول های انسان وجود دارد. وظیفه محافظت از سلول و تولید انرژی بدن را بر عهده دارد.

تعداد کمی از مطالعات نشان داده اند که CoQ10 ممکن است بر روی پوست و ظاهر چین و چروک ها تأثیر بگذارد، به ویژه با کاهش آسیب اشعه ماوراء بنفش، تحریک تولید کلاژن سالم، و کاهش مواد موجود در پوست آسیب دیده که ساختار حمایتی آن را تخریب می کند.

مواد تشکیل دهنده مزو Q10: آب، دیمنیل آمینو اتانول بی تارترات، هیدروکسیدسیل اوبیکینون.

حجم این مزو ۲ میل است

کاربرد مزو Q10 : ضد تحریک، آنتی اکسیدان، ضد پیری، خطوط و چین و چروک، سم زدایی برای پوست در معرض استرس، نیکوتین و نور خورشید.

مزو لاغری مزو آروما PC

فسفاتیدیکولین یک ماده فعال در لسیتین است. لسیتین با افزایش فعالیت آنزیم هایی که لیپیدهای غشای سلولی را تجزیه می کنند، عمل می کند.

در سلول های چربی، این عمل باعث افزایش سیالیت و نفوذپذیری سلول چربی غشایی می شود و آزادسازی چربی را تسهیل می کند. لسیتین همچنین حلالیت کلسترول را افزایش می دهد. هر غشای سلولی در بدن به فسفاتیدیل کولین (PC) نیاز دارد.

همچنین منبع اصلی انتقال دهنده عصبی استیل کولین است. PC به عنوان یک عامل اتصال دهنده آب بسیار خوب در نظر گرفته می شود و به نفوذ سایر مواد به داخل پوست کمک می کند. بدون احساس چربی و سنگینی به خوبی جذب می شود.

مزو PC در زیبایی شناسی استفاده می شود و به رسوبات چربی موضعی کوچک در بیماران با وزن ایده آل یا دارای اضافه وزن کمی محدود می شود. سدیم از اسید دئوکسی کولیک مشتق شده است، عملکرد آن به این دلیل مشخص می شود که چربی ها را امولسیون می کند و عمل لیپاز را تسهیل می کند. سپس چربی (آب گریز) را به محلول در آب تبدیل می کند و حذف آن را تسهیل می کند.

مواد تشکیل دهنده مزو لاغری آروما : آب ، لسیتین، سدیم دزوکسی کولات، الکل بنزیل، سدیم کلرید.


سایر کوکتلهای مزوتراپی معتبر :

مزو فیوژن         |         مزو رویتاکر           |         مزو بایواسکین      |      مزو BCN       |        مزو مزولایک

 

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید