آسانترین درمان چین و چروک های صورت

مزو آروما mesoaroma
مزو آروما Meso Aroma
نوامبر 19, 2021
ژل هیالکس بیس - Hyalax فیلر
ژل هیالکس Hyalax dermal filler
دسامبر 3, 2021

آسانترین درمان چین و چروک های صورت

بوتاکس دیستون Dyston

بوتاکس دیستون Dyston

پوست می تواند در طی زمان به سمت پیری برود و با زیاد شدن سن روند پیری پوست بیشتر شکل می گیرد و امروزه دلایل زیادی برای چین و چروک های صورت وجود دارد که وقتی شما جلوی آینه می روید و این چین و چروک ها را می بینید ممکن است یاس و ناامید شوید.

 که علت های ایجاد چین و چروک های صورت چیست؟ متاسفانه نمی شود از این چین و چروک ها خلاص شوید چون ممکن است در قسمت های مختلفی از صورت به وجود بیایند مانند اطراف دهان ، پیشانی ، اطراف چشم و روی دست. چین و چروک های معمولا خطوط افقی و عمودی هستند. معمولا روی پیشانی رگ های خونی بسیار نازک می باشند و این چین و چروک های روی پیشانی ناشی از پیری رگ ها است.

 ما در این مقاله می خواهیم ابتدا به این موضوع بپردازیم و بعد آن روش های از بین بردن چین و چروک ها کدام اند؟ را می گوییم چون می دانید که از بین بردن این چین و چروک ها کار راحتی نیست.

می توان گفت بعض از آنها برای همیشه باقی می مانند. ولی درباره  بوتاکس چیست؟ می خواهیم توضیح مختصری بدهیم و یکی از محصولات بوتاکس را به اسم بوتاکس دیسپورت معرفی کنیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

علت های ایجاد چین و چروک های صورت چیست؟

روش های از بین بردن چین و چروک ها کدام اند؟

بوتاکس چیست؟

بوتاکس دیسپورت

علت های ایجاد چین و چروک های صورت چیست؟

چین و چروک ها علت های مختلفی دارند یکی از آنها می تواند چین و چروک های ناشی از افزایش سن باشد که هر چه پوست به سمت پیری می رود چین و چروک ها هم افزایش می یابد.

انقباض صورت

علت دیگر آن می تواند ناشی از حرکت تکراری صورت باشد که ممکن است در صورت انقباض بیش از حد صورت این چین و چروک ها به وجود بیایند و ماندگاری بالایی دارند.

کم آبی بدن

کم آبی بدن موجب ایجاد چین و چروک های پوستی می شود و همچنین بدن نیاز به ویتامین هایی داردکه در صورت کمبود آن دچار پیری میشود.

نداشتن رژیم غذایی سالم

اگر پوست تغذیه درستی دریافت نکند و مواد مغذی که باید دریافت کند را نمی کند پس دچار پیری پوست می شود.

استرس

هر چه مقدار استرس زیاد شود کورتیزول در بدن بیشتر تولید می شود و همین دلیل باعث می شود که پوست نتواندکلاژن و الاستین را مثل قبل بازسازی کند و این استرس تاثیر مخربی در پوست ایجاد می کند و چین و چروک ها را به وجود می آورد.

روش های از بین بردن چین و چروک ها کدام اند؟

تزریق چربی

تزریق ژل

بوتاکس

بوتاکس چیست؟

دارویی که باعث فلج شدن موقت عضلات شده و خط های پوستی را از بین می برد. بوتاکس باعث می شود که چین و چروک های صورت عمیق تر نشده و معمولا در ناحیه پیشانی، خط اخم ، گوشه های چشم و لب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای زیبایی بوتاکس کدام اند:

از بین بردن چروک های مابین اخم

از بین بردن خطوط ناشی از خنده

برطرف کردن خطوط پیشانی و دور چشم

رفع خطوط چروک در نواحی گردن

برطرف کردن تیرگی زیر چشم

تقویت موی سر

سربالا کردن نوک بینی

کاربردهای درمانی بوتاکس کدام اند:

برطرف کردن عرق کف دست ، پا  و زیربغل

برطرف کردن سردردهای ناشی از میگرن

رفع گرفتگی و اسپاسم ناشی از سکته

رفع کمر درد و گردن درد

بوتاکس دیستون چیست؟

بوتاکس دیستون نوعی از بوتاکس است که توسط برند ایرانی و در دو نوع ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی قرار گرفته است. این محصول تایید شده توسط وزارت بهداشت و ساخته شده طبق مدل بین المللیEP و همینطور USP  و  GMP بعد از بوتاکس مصپورت این محصول وارد بازار شده است.

این بوتاکس مانند دیگر بوتاکس ها دارای سمی به نام بوتولونیوم است که توسط باکتری درست شده که می تواند در بخش های درمانی بسیار موثر واقع شود.

دیستون پس از تزریق در قسمتی که درمان انجام شده است موجب ضعیف شدن عصب و جلوگیری از اینکه عضلات منقبض شوند می گردد. به همین علت از ایجاد چروک و چین های پوستی جلوگیری می نماید. می توان گفت بوتاکس در بین مردم دارای طرفداری زیادی است.

نواحی تحت درمان را می توانیم به خط های روی پیشانی، اخم ، اطراف چشم ، خطوط اطراف دهان ، گردن ، کف دست و زیربغل اشاره کرد.

بوتاکس دیستون در قسمت درمانی مورد نظر اثر می گذارد و هیچ گونه عوارضی برای بدن ایجاد نخواهد کرد. در قسمتی که درمان صورت می گیرد ممکن است نشانه هایی همچون تورم ، قرمزی و کبودی به وجود بیاید که بعد از چند روز از گذشت آن رفع می گردد. حتما توسط پزشک متخصص باید تزریق انجام شود.

بوتاکس دیستون عملکرد آن به چه نحوی است؟

این بوتاکس همانند دیگر بوتاکس ها عصب ها را به طور موقت از کار می اندازد و در واقع می توان گفت نوعی فلج موقت اتفاق می افتد که موجب برطرف شدن چروک های پوستی و همینطور پوست را صاف می کند.

کسایی که نمی توانند بوتاکس تزریق کنند شامل :

کسانی که حساسیت به لاکتوز دارند.

 افرادی که از نظر تنفسی مشکلاتی دارند.

 کسایی که تا حدودا ۶ ماه در آینده عمل دارند.

بوتاکس قبل از اینکه ترکیب شود دمای که باید برای آن در نظر گرفته شود ۲ الی ۸ درجه سانتی گراد می باشد و در محلی خشک و بدون هیچگونه لرزش و ضرب دیدگی نگهداری گردد.

بوتاکس دوامی در حدود ۳ الی ۶ ماه دارد.

بوتاکس دیستون Dyston

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس دیستون به این صفحه مراجعه نمایید.

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید