ماندگاری نخ لیفت PDO در صورت و بینی

کوکتل تقویت و رشد مو
کوکتل تقویت و رشد مو
مارس 22, 2022
ماندگاری بوتاکس چقدر است
ماندگاری بوتاکس چقدر است؟
آوریل 5, 2022

ماندگاری نخ لیفت PDO در صورت و بینی

ماندگاری نخ لیفت

ماندگاری نخ لیفت

ماندگاری نخ لیفت PDO در قسمت های مختلف صورت و بینی موضوع این مقاله آموزشی است.

آیا دوست دارید پوست افتاده را بدون دردسر و ناراحتی ناشی از جراحی سفت کنید؟ آیا به دنبال راه حلی طولانی مدت هستید که نیازی به قرار ملاقات های مکرر برای تعمیر و نگهداری نداشته باشد؟ نخ PDO ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

این درمان جوان کننده را می توان برای افزایش استحکام و کانتور به گونه ها، ابروها، خط فک و گردن استفاده کرد. بهتر از همه، این یک گزینه غیر جراحی است که نتایجی را ارائه می دهد که یک سال یا بیشتر دوام می آورد.

درک نخ PDO

درمان‌های PDO Thread که به آنها لیفت با نخ نیز گفته می‌شود، می‌توانند نوعی لیفت و سفت کردن جامع را ارائه دهند که اغلب با لیفت صورت جراحی همراه است. این درمان جوان کننده شامل قرار دادن نخ هایی از مواد بخیه درست در زیر پوست است. به محض اینکه آن نخ ها در جای خود قرار گرفتند، از زیر پوست را حمایت می کنند و یک اثر لیفتینگ فوری ارائه می دهند.

اما این همه چیز نیست. این نخ‌ها پس از قرار گرفتن در محل، تولید کلاژن را در هفته‌های پس از قرار ملاقات شما تحریک می‌کنند و صورت را صاف و حجیم می‌کنند. در نتیجه، این درمان منحصر به فرد هم لیفت فوری و هم صاف کردن و جوانسازی طولانی مدت را ارائه می دهد.

برای رفع علائم پیری می توان از نخ ها در سراسر صورت و گردن استفاده کرد. این درمان راهی عالی برای صاف کردن خطوط ریز و سفت کردن پوست شلی است که شروع به افتادگی کرده است. خطوط پیشانی، پوست کرز روی گردن و آویزان شدن گردن از جمله مشکلات آرایشی خاصی هستند که نخ‌های PDO می‌توانند با موفقیت برطرف شوند.

نخ PDO چقدر ماندگاری دارند؟

در مقایسه با تزریقات صورت مانند پرکننده های پوستی و تزریق سم بوتولینوم که معمولا بیش از یک سال دوام نمی آورند، لیفت با نخ نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهد. تقریباً بلافاصله پس از قرار ملاقات متوجه تفاوت خواهید شد. پوست سفت تر و محکم تر به نظر می رسد.

در طی دو تا شش ماه پس از قرار ملاقات، با افزایش تولید کلاژن، نتایج شما افزایش بیشتری خواهد داشت. در این دوره، پوست ناحیه درمان شما ظاهری صاف تر، شاداب تر و جوان تر به خود می گیرد. هر بیمار متفاوت است، اما نتایج لیفت با نخ می تواند تا ۱۸ ماه دوام داشته باشد، و زمانی که نتایج شروع به از بین رفتن کردند، می توانید درمان بعدی را برنامه ریزی کنید.

کاشت نخ لیفت چگونه است؟

نخ ها که از همان ماده ای ساخته شده اند که در بخیه های جراحی استفاده می شود، با استفاده از یک سوزن زیرپوستی درست زیر سطح پوست قرار می گیرند. سوزن یک ردی از بخیه مایع به جا می گذارد که موازی با سطح پوست است. در طی ماه‌های پس از درمان، پس از اینکه آنها به بازسازی زیرساخت‌های زیر پوست شما کمک کردند، این رشته‌ها خود به خود حل می‌شوند.

قبل از شروع درمان، پوست شما تمیز و بیهوش می شود و ما احتمالاً چند علامت ایجاد می کنیم که در حین انجام تزریقات شما از آنها به عنوان راهنما استفاده می کنیم. برای اکثر بیماران، کل درمان کمتر از یک ساعت طول می کشد.

این حس شبیه چیه؟

بلند کردن نخ جای نگرانی نیست. ناحیه درمان قبل از تزریق بی‌حس می‌شود، و در حالی که ممکن است سوزن سوزن را احساس کنید، تنها چند ثانیه طول می‌کشد. حس مرتبط با لیفت با نخ مشابه بیشتر تزریقات آرایشی دیگر از جمله تزریق بوتاکس و پرکننده های پوستی است.

آیا باید زمانی را برای بهبودی در نظر بگیرم؟

این درمان غیرجراحی در راحتی مطب ما ارائه می‌شود و نیازی به آماده‌سازی قبلی زمان بهبودی ندارد. پس از قرار ملاقات، می توانید بلافاصله به فعالیت های روزانه خود بازگردید. ما به بیماران خود توصیه می کنیم که تا چند هفته در مورد ناحیه درمان احتیاط بیشتری داشته باشند. این شامل ماساژ ندادن ناحیه یا انجام کاری برای کشش بیش از حد آن است. سایر خدمات آرایشی مانند پرکننده ها یا لایه برداری های شیمیایی نیز نباید در طول یک یا دو هفته پس از کشیدن نخ انجام شوند.

آیا این درمان محدود به صورت است؟

بیماران اغلب به دنبال این درمان به عنوان راهی برای حل مسائل مربوط به سن در صورت هستند. با این حال، می توان از آن برای سفت کردن پوست افتادگی و صاف کردن چین و چروک در نقاط دیگر بدن، از جمله چروک های روی بازوها، ران ها و شکم استفاده کرد. برخی از بیماران همچنین به لیفت با نخ به عنوان راهی برای اضافه کردن کانتور و تعریف به صورت که در غیر این صورت ممکن است خیلی گرد به نظر برسد، روی می‌آورند.

آیا این درمان در ترکیب با سایر خدمات کار می کند؟

بیمارانی که تحت لیفت با نخ قرار می‌گیرند، اغلب آن را با سایر درمان‌ها مانند پرکننده‌های پوستی و تزریق سم بوتولینوم ترکیب می‌کنند. اگر به ترکیب درمان‌ها علاقه دارید، می‌توانیم با شما برای تعیین زمان‌بندی مناسب خدمات مختلف همکاری کنیم.

آیا این یک روش جوانسازی بی خطر است؟

لیفت با نخ به اندازه برخی از درمان های زیبایی دیگر شناخته شده نیست، اما این یک گزینه بی خطر است که در سال ۲۰۱۸ مورد تایید FDA قرار گرفت. ماده مورد استفاده در نخ ها، پلی دیوکسانون، سال ها است که به طور ایمن در جراحی قلب و عروق استفاده می شود.

نسخه قبلی درمان‌های لیفت با نخ – که شامل نخ‌هایی بود که حل نمی‌شدند و در عوض به طور دائم در جای خود باقی می‌ماندند – مشکل‌ساز بود زیرا تمایل به جذب باکتری‌ها و ایجاد عفونت داشتند. نخ‌های اول نیز نتایج طبیعی را به همراه نداشتند، و بسیاری از بیمارانی که آنها را دریافت کردند با چهره‌هایی که بیش از حد سفت به نظر می‌رسیدند، ظاهر شدند. ضربه دیگر به آن نخ های اولیه این بود که آنها مستعد شکستن بودند، که کار کردن با آنها را برای پزشکان دشوار می کرد. آن رشته های اولیه، که در دهه ۱۹۹۰ در دسترس بودند، دیگر استفاده نمی شوند.

انتظارات از لیفت صورت با نخ (ماندگاری نخ لیفت)

لیفت با نخ را می توان به روش های مختلفی در بیماران مختلف مورد استفاده قرار داد. تطبیق پذیری این درمان تا حدی به دلیل توسعه انواع مختلف نخ ها است که می توانند در الگوها و مقادیر مختلف تزریق شوند.

اهداف کاشت نخ

برای مثال، بیمارانی که عمدتاً به لیفت کردن پوست خود علاقه مند هستند، ممکن است با نخ های خاردار که می توانند برای قلاب کردن و لیفت کردن پوست استفاده شوند، بهتر درمان شوند. همچنین رزوه هایی با پیکربندی نوع پیچی وجود دارد که می توان از آنها برای ایجاد حجم در قسمت خاصی از صورت بیمار استفاده کرد.

ماندگاری نخ لیفت برای بیمارانی که به طور کلی به دنبال کانتور و حجم بیشتر هستند، می‌توان رشته‌های صاف را در یک الگوی متقاطع تزریق کرد که به عنوان پایه‌ای برای توسعه کلاژن عمل می‌کند. صرف نظر از اینکه به کدام موضوع آرایشی خاص روی می آورید تا به آن بپردازید، می توانید انتظار داشته باشید که آنها موثر باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نخ لیفت به این صفحه مراجعه نمایید.

نتایج طبیعی

همچنین می توانید انتظار داشته باشید که لیفت نخ نتایج طبیعی به شما بدهد. قدرت واقعی این درمان در تولید کلاژنی است که آن را تحریک می کند، که باعث می شود پوست شما خودش را بازسازی کند. روند تدریجی ساخت سطوح کلاژن به این معنی است که پوست شما به آرامی ظاهری جوان تر و با طراوت پیدا می کند. به نظر نمی رسید که رفته اید و کار انجام داده اید، اما جوان تر، آرام تر و جذاب تر به نظر می رسید.

برای بیمارانی که خواهان تغییر شدیدی نیستند که یک روش جراحی می تواند ارائه دهد، یا نمی خواهند با ناراحتی جراحی کنار بیایند. بالابر با نخ یک گزینه خوب است. و حتی اگر نخ ها درست در زیر سطح پوست وارد شوند، قابل مشاهده نخواهند بود. اگر پوست شما به خصوص نازک است، احتمال کمی وجود دارد که بتوانید آنها را با فشار دادن آنها احساس کنید. با این حال، رشته ها به مرور زمان حل می شوند. بنابراین حتی اگر بتوانید آنها را در ابتدا بعد از درمان احساس کنید، برای مدت طولانی در آنجا نخواهند بود.

ماندگاری نخ لیفت

ماندگاری نخ لیفت

لیفت نخ برای نخ گسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید بدانید که آیا لیفت نخ برای شما مناسب است یا خیر، اولین قدم این است که با دکتر ترینی وگا مشورت کنید. دکتر وگا مدرک پزشکی خود را از دانشگاه آزاد در کالی، کلمبیا دریافت کرد. پس از گذراندن هفت سال در مراقبت های اولیه، پزشکی اورژانس و زیبایی شناسی در کلمبیا، او با حضور در کالج پزشکی نیویورک، توانایی های حرفه ای خود را گسترش داد.

دکتر وگا در چندین گروه پزشکی از جمله آکادمی پزشکی ضد پیری آمریکا و آکادمی پزشکی زیبایی آمریکا عضویت دارد. دکتر وگا می تواند به طور خاص در مورد نامزدی شما به شما بگوید. که در

به طور کلی، چند چیز وجود دارد که این درمان را برای افراد خاص تبدیل می کند:

چین و چروک تنها مشکل شما نیست

اگر چین و چروک نگرانی اصلی شماست، درمان های دیگری از جمله تزریق سم بوتولینوم وجود دارد که می تواند ظاهر آنها را صاف کند. چیزی که در مورد لیفت با نخ عالی است این است که علاوه بر صاف کردن خطوط صورت، افتادگی پوست را نیز به میزان قابل توجهی سفت می کند و یک درمان جامع ضد پیری ارائه می دهد. این آن را به گزینه ای ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که نه تنها به دنبال درمان چین و چروک هستند، بلکه به دنبال راهی برای از بین بردن علائم اولیه پیری هستند.

سلامتی شما خوب است

معیارهای بهداشتی برای این درمان به اندازه یک روش جراحی سختگیرانه نیست. با این حال، بهترین نامزدها از سلامت کلی خوبی برخوردارند و بیماری خودایمنی یا دیابت ندارند. زنان باردار یا شیرده توصیه می شود این درمان را به تعویق بیندازند.

پوست سالم

علاوه بر سلامت کلی، ما دوست داریم بیماران لیفت با نخ را ببینیم که دارای پوستی خوش فرم هستند. این درمان بر روی انواع پوست و رنگ پوست موثر است. اما تبخال، آکنه، یا سایر تحریکات یا علائم شکستگی پوست در ناحیه درمان ممکن است دلیلی برای به تعویق انداختن درمان شما باشد.

شما از نظر عاطفی سالم هستید

مانند هر درمان زیبایی، اگر بیمار از نظر عاطفی بالغ باشد و در مورد درمان و نتایج آن واقع بین باشد، کمک می کند. اگرچه اکثر بیماران از نتایج خود هیجان زده هستند، اما این مهم است که بیماران درک کنند که نتایج لیفت با نخ ظریف تر از نتایج ارائه شده توسط جراحی است.

شما نمی خواهید به اندازه لیفت صورت پیش بروید

یک بیمار ایده‌آل لیفت با نخ ، فردی است که آماده لیفت و لحن دادن به صورت خود است اما برای لیفت صورت آماده نیست. برخی از بیماران به دردسرها و زمان بهبودی مرتبط با لیفت صورت با جراحی علاقه ندارند. برخی دیگر می خواهند با علائم پیری مقابله کنند اما علائمی ندارند که به اندازه کافی شدید باشد که مستحق یک عمل جراحی باشد. اگر آماده‌اید قدمی به سمت ظاهری جوان‌تر بردارید، اما نمی‌توانید متعهد به عمل جراحی باشید، لیفت با نخ ممکن است راه‌حل عالی باشد.

شما یک راه حل طولانی مدت می خواهید

بیماران لیفت با نخ را دوست دارند زیرا موثر و طولانی مدت هستند. یک درمان ساده در مطب که کمتر از یک ساعت طول می کشد، نتایج جوان کننده ای را به شما می دهد که بیش از یک سال دوام می آورد. در مقایسه با سایر درمان های ضد پیری، این یک گزینه راحت و طولانی مدت است.

مدت زمان ماندگاری نخ لیفت در بینی

ماندگاری نخ لیفت بینی بستگی به جنس آن دارد. و همچنین نوع پوست و افتادگی بینی نیز در حفظ لیفت بینی با نخ موثر است. ماندگاری این نخ ها حداقل ۳ ماه و حداکثر ۱۲ ماه برای نخ های PDO است.

ماندگاری نخ لیفت در صورت 

نخ لیفت مانند سایر نخ های جذبی در صورت جذب می شوند. نخ های جوانساز مونو معمولا ۶ تا ۱۲ ماه در صورت ماندگاری دارند. همچنین نخ هایی که برای لیفت استفاده می شوند، بسته به نوع پوست ، ماندگاری متفاوتی دارند.

منبع :

https://biotechwellnesscenter.com/blog/how-long-do-pdo-threads-last/

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید