بهترین فیلر تزریق ژل به شقیقه : ژل برای شقیقه استخوانی و لاغر

ترند پرکننده لب 2022
۵ ترند برتر پرکننده لب در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲
آوریل 16, 2022
مراقبت از پوست برای مادران جدید
مراقبت از پوست برای مادران جدید
آوریل 29, 2022

بهترین فیلر تزریق ژل به شقیقه : ژل برای شقیقه استخوانی و لاغر

بهترین ژل شقیقه

بهترین ژل شقیقه

بهترین فیلر تزریق ژل به شقیقه : ژل برای شقیقه استخوانی موضوع این مقاله آموزشی است. پزشکان می توانند از این مقاله آموزشی در مورد فیلر شقیقه استفاده کنند.

راهنمای فهرست مطالب

چگونه تزریق به شقیقه‌ها می‌تواند به شما کمک کند جوان‌تر به نظر برسید، پر کردن حفره‌های صورت و حجم‌دهی به شقیقه ها

ژلهای پوستی این روزها بسیار محبوب شده‌اند، زیرا مردان و زنان از تزریق برای حجم دهی به لب‌ها و پنهان کردن چین و چروک‌ها استفاده می‌کنند. ژلهای پوستی تزریقی، ژلهای بافت نرمی هستند که به پوست شما تزریق می‌شوند تا به پر کردن و پاک کردن موقت چین و چروک‌های شما کمک کنند.

ناحیه ای که به خوبی شناخته نشده است شامل تزریق ژلهای پوستی به نواحی شقیقه‌ها برای کاهش ظاهر لاغر ناشی از افزایش سن است. تزریق فیلر های پوستی به شقیقه ها (تزریق فیلر های شقیقه) به عنوان روشی موثر برای کاهش علائم لاغری صورت که اغلب با افزایش سن رخ می دهد، محبوبیت پیدا می کند.

درمان خطوط و چین و چروک های ساده ممکن است اثرات پیری را به طور موقت درمان کند، اما جوانسازی کامل صورت با استفاده از فیلر ها برای بازگرداندن حجم از دست رفته اغلب راه جذاب تری برای به دست آوردن نتیجه کلی بهتر برای بیمارانی است که می خواهند به یک اثر ضد پیری خوب دست یابند.

با افزایش سن، حجم صورت ما کاهش می یابد. برخی از افراد شقیقه‌های توخالی‌تری نسبت به دیگران دارند و این می‌تواند به سادگی به دلیل ژنتیک و ساختار استخوان صورت باشد، اما بسیاری از افراد با گذشت زمان و افزایش سن، گود شدن را تجربه می‌کنند.

نواحی تزریق بهترین ژل شقیقه

این معمولاً به دلیل از دست دادن حجم و چربی یا عضله در ناحیه است. اگر به صورت افراد مختلف نگاهی بیندازید، می‌بینید که شقیقه‌های اکثر افراد دارای یک فرورفتگی جزئی نسبت به خود هستند، اما اگر بیش از حد فرو بروند، ظاهر کلی صورت را مختل می‌کند. نیم رخ تغییر می کند و چهره در واقع می تواند مخدوش به نظر برسد.

شقیقه‌های توخالی و ظاهر صورت در نتیجه ممکن است ویژگی‌هایی را برای شما به ارمغان بیاورد که به نظر می‌رسد با پیری یا سلامت ضعیف مرتبط است، حتی زمانی که سالم هستید. این گاهی اوقات می تواند منجر به این شود که صورت شما ظاهری بسیار «اسکلتی» داشته باشد که از بازگرداندن حجم با استفاده از فیلر های پوستی سود می برد.

این توخالی شدن ناحیه شقیقه با افزایش سن به قدری رایج است که منجر به استفاده از فیلر های پوستی برای بازگردانی حجم شده است در واقع تزریق شقیقه اثر ضد پیری خوبی دارد و می تواند به جوانسازی ظاهر کلی شما کمک کند.

تزریق به نواحی شقیقه صورت می‌تواند شکل کلی بهتری به صورت شما بدهد و همچنین ظاهری صاف‌تر بین اربیتال و استخوان‌های گونه تا خط مو ایجاد کند.

در این روش می تواند حجم رو به صورت شما برای تقویت ظاهر جوان کننده شما بازیابی کند، به روشی ظریف و در عین حال موثر.

تزریق دقیق ژلهای پوستی به ناحیه شقیقه می‌تواند به جوان‌سازی ظاهر کلی صورت کمک زیادی کند.

تزریق شقیقه می تواند به طور موقت ظاهر آتروفی اسکلتی یا سایر تغییرات بافتی مرتبط با سن را کاهش دهد. اما ساندرا والاس تاکید می کند که بیماران باید مراقب باشند تا از مواد تزریقی تقلبی خودداری کنند. او بیماران را تشویق می کند تا در مورد تجربه هر تزریق کننده احتمالی و در مورد خود روش تزریق بپرسند.

انتقال ژل شقیقه حرفه ای

انتخاب یک پزشک معتبر و با تجربه و مورد اعتماد ضروری است. تزریق حفره‌های شقیقه مانند انجام لب‌های شما نیست. او ادامه می‌دهد. این روش به تکنیک‌های خاصی نیاز دارد، زیرا بافت‌ها و ماهیچه‌های این ناحیه متفاوت از سایر نواحی صورت عمل می‌کنند. به دنبال تزریق کننده ایی باشید که برای مدت طولانی داروهای تزریقی را با موفقیت انجام داده است.

این را در نظر داشته باشید که پزشک شما از چه نوع برندی برای تزریق استفاده می کند. زیرا چندین نوع مختلف و مارک های متعدد وجود دارد، همه از کیفیت یا شهرت یکسانی برخوردار نیستند. فیلر های موقت تایید شده یکی از ایمن ترین و به صورت موقتی هستند، اما می توانند طولانی مدت باشند این همان چیزی است که شما می خواهید.

یک فیلر زیبایی خوب می داند که کدام گزینه برای شما بهترین است و می تواند به وضوح دلیل انتخاب برند، نوع یا استراتژی تزریق خاص را بیان کند.

همچنین می‌خواهید در مورد عوارض جانبی و خطرات روش‌های بزرگ کردن شقیقه با استفاده از تزریق فیلر پوستی بپرسید. خطرات مرتبط با روش های بزرگ کردن شقیقه (مانند هر روش دیگری) وجود دارد، مطمئن باشید که با خطرات راحت هستید.

مطمئن شوید که از تمام رقیق‌کننده‌های خون مانند آسپرین و ایبوپروفن حداقل به مدت پنج تا هفت روز قبل از قرار تزریقی خودداری کنید. اینها احتمال لخته شدن خون شما را کاهش می‌دهند و در نتیجه می‌توانند باعث کبودی در نواحی ظریف اطراف چشم‌تان شوند.

داروهایی مانند ، اسیدهای چرب امگا ۳، جینکو بیلوبا، جینسینگ و ویتامین E، زیرا همگی می توانند خونریزی و کبودی را افزایش دهند. همچنین می توانید غذاهای خاصی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید که بهبود را تسریع کرده و به کاهش کبودی و تورم کمک می کند.

افزودن سبزیجاتی مانند کلم پیچ، اسفناج و حتی کلم بروکلی به رژیم غذایی شما به افزایش تامین ویتامین K بدن شما کمک می کند. هنگامی که بدن شما کمبود ویتامین K دارد، می توانید راحت تر از حد معمول کبود شوید، بنابراین داشتن این تقویت به جلوگیری از کبودی کمک می کند. مرکبات سرشار از ویتامین C و بیوفلاونوئیدها به بهبود سریعتر زخم ها کمک می کنند و می توانند به زمان برگشت تزریق فیلر پوستی شما کمک کنند.

تزریق‌ با کیفیت بالا، چگونه تزریق‌ ضد چروک مناسب و ژلهای پوستی می‌توانند به شما در کاهش علائم پیری کمک کنند.

کاری که فیلرهای پوست و تزریقات ضد چروک برای جوانسازی شقیقه انجام می دهند:

تزریقات ضد چروک و فیلر های زیبایی برای درمان چین و چروک و خطوط خنده عمیق روی صورت شما عالی هستند. برخی از افراد حتی به تزریق‌های «پیشگیرانه» معتقد هستند، به این معنی که قبل از شروع چین و چروک به روشی پیشگیرانه و نه واکنش‌دهنده به چین و چروک، آن را دریافت می‌کنند. با این حال، تزریق زیبایی برای مبارزه با چین و چروک، حجیم شدن لب ها یا کاهش و پرکردن خطوط یا جای زخم صورت، داروی موثر است.

علیرغم اینکه برای بیماران نسبتاً ایمن و قابل برگشت است، تزریق‌های زیبایی معمولاً در کلینیک‌هایی انجام می‌شوند که تحت نظارت پزشکان ثبت شده جراحان پلاستیک زیبایی و پرستاران زیبایی هستند که تجربه زیادی در تزریق صورت و آناتومی صورت دارند. چرا اینطور است؟ زیرا مناطق تزریق صورت “ممنوع” وجود دارد که باید به دقت در نظر گرفته شوند یا ممکن است فاجعه‌های تزریق زیبایی رخ دهد.

تزریقات زیبایی همه شبیه هم نیستند و سطح بالایی از مهارت و قضاوت زیبایی شناختی لازم است تا نتیجه خوبی بگیرید.

فیلرهای سطح بالا و تزریق کننده های ماهر می توانند به کاهش چین و چروک و سایر علائم پیری صورت کمک کنند. اما آنها نمی توانند زمان را متوقف کنند، و شما می خواهید انتظارات خود را واقع بینانه نگه دارید. اگر انتظارات واقع بینانه ای داشته باشید و یک تزریق کننده خوب انتخاب کنید، ممکن است تعجب کنید که چقدر تزریق با کیفیت عالی می تواند ظاهر پوست و خطوط صورت شما را بهبود بخشد.

راه های زیادی برای صاف کردن، سفت کردن پوست وجود دارد.اینها شامل درمان های لایه برداری پوست (لایه برداری عمیق شیمیایی یا سی ای دو ) و روش های جراحی لیفت صورت یا لیفت گردن است.

با این حال، با استفاده از ژلهای صورت با کیفیت بالا، در دستان یک تزریق کننده  باتجربه که با دقت از ژلهای پوستی یا تزریق‌های کاهش‌دهنده چین و چروک استفاده می کند کارهای زیادی می‌توان انجام داد تا ظاهر یک چهره در حال پیری را بهبود بخشد. تزریق‌ها اغلب در زمینه متفاوتی نسبت به لیزر درمانی یا لایه‌برداری عمیق پوست عمل می‌کنند.

در جایی که برخی از درمان‌های پوستی بر بهبود سطوح کلاژن زیرین و ساختار و گردش خون تمرکز دارند، تزریق‌های زیبایی معمولاً بر یکی از دو مورد تمرکز دارند:

کاهش چین و چروک با شل کردن ماهیچه های ایجاد کننده چین و چروک یا کاهش عوامل خط ساز (که اگر توسط یک تزریق کننده  ماهر انجام شود می تواند به صورت طبیعی انجام گیرد، اما در دستان یک تزریق کننده تازه کار یا کم ماهر می تواند ساختگی یا بیش از حد به نظر برسد.

تقویت ویژگی های صورت برای ظاهری متعادل یا کانتور کردن مانند بزرگ کردن پل بینی که بسیار صاف است یا ایجاد استخوان های گونه یا ایجاد چانه برجسته تر (برای مثال برای تقویت چانه ضعیف یا چانه فرورفته یا خط فک می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

تزریقات همچنین می‌توانند به کاهش ظاهر خطوط اشکی در اطراف ناحیه چشم (به عنوان مثال، فرورفتگی‌های عمیق یا سایه‌دار که در آن حجم صورت بین مژه‌های پایینی و استخوان گونه‌ی بالایی از بین رفته است) و همچنین به حجیم کردن لب‌ها یا کاهش خطوط خنده کمک کند.

ژلهای پوستی و تزریق‌های کاهش‌دهنده چین و چروک حتی می‌توانند برای ایجاد تعادل  بین هر دو طرف صورت استفاده شوند، که ممکن است در مواردی که عدم تقارن بسیار قابل توجه وجود دارد کمک کند. تزریق کننده ها حتی می توانند در مناطقی از صورت که زمانی آسیب به صورت یا جای زخم باقی مانده کمک کنند.

برخی از کاربردهای پیشرفته تزریق‌های زیبایی و ژلهای پوستی ممکن است نیاز به یک رویکرد درمانی ترکیبی از جمله درمان‌های لایه‌برداری پوست یا جلسات نوردرمانی و همچنین تزریق‌های زیبایی داشته باشند.

"<yoastmark

یا تزریق با کیفیت بالا به شقیقه می تواند به سفت شدن پوست افتاده یا به کاهش چین و چروک کمک کند؟

به جای صاف کردن یا سفت کردن پوست، مانند برخی از درمان‌های لایه‌برداری یا لیزر، تزریق‌های با کیفیت بالا و ژلهای پوستی با نام تجاری می‌توانند با تغییر حجم صورت، به جوان‌تر یا متعادل‌تر نشان دادن صورت شما کمک کنند. اغلب به آن “معکوس کردن مثلث” می گویند که با افزایش سن وارونه می شود.

به این موضوع فکر کنید: تزریق فیلر پوستی به زیر پوست می‌تواند به پر کردن چین‌های و چروک های عمیق یا تقویت صورت که در طول زمان لاغر شده است کمک کند (به عنوان مثال، استخوان‌ها در واقع با افزایش سن ضعیف می‌شوند، به این معنی که بافت‌های استخوانی کمتر و پوست شل‌تر می‌شود.

تزریق‌ها همچنین می‌توانند چین‌های بینی (خطوطی که از گوشه سوراخ‌های بینی تا گوشه دهان یا لب‌ها کشیده می‌شوند) را کاهش دهند. اگر با تزریق، لب‌های پرتری ایجاد کنید و همینطور گونه‌های گود شده یا چشم‌های گود شده را نیز پر کنید، می‌توانید به طور قابل توجهی ظاهر کل صورت را بهبود ببخشید.

اگر برخی از زنان و مردان، که نیاز به لیفت صورت برای به دست آوردن ظاهری که می‌خواهند اجتناب کنند.  با این حال، برای هر کسی که می‌خواهد برخی از علائم پیری صورت، مانند افتادگی خط فک یا افتادگی پلک را از بین ببرد یا کاهش دهد، جراحی لازم است.

ژلهای پوستی با کیفیت بالا یا تزریق‌های شقیقه چقدر دوام خواهند داشت؟

همه افراد متفاوت هستند و کیفیت محلول تزریقی و مهارت پزشک شما ممکن است در طول ماندگاری نتایج تزریق صورت شما نقش داشته باشد.

با این حال، به طور کلی، یک فیلر با محلول فیلر موقت (و سایر ژلهای پوستی با کیفیت بالا) معمولاً می‌تواند بین شش تا ۱۲ ماه دوام داشته باشد تا اینکه بخواهید مجدد تزریق انجام دهید (ژلهای صورت می‌توانند متفاوت باشند، با این حال، با برخی از تزریقات فیلر از ۵ تا ۱۸ ماه طول می کشد).

هزینه فیلرهای شقیقه با کیفیت بالا چقدر است؟

هزینه درمان های تزریقی با کیفیت بالا و فیلر های پوستی با کیفیت بسته به برند و آنچه که از طریق فیلرهای صورت یا تزریقات ضد چروک انجام می شود متفاوت است. ممکن است برای برخی از نواحی درمان صورت نسبت به سایر نواحی به حجم بیشتری نیاز داشته باشید.

یک تزریق کننده خوب می‌تواند به شما بگوید که چقدر به آن نیاز دارند (حداقل به عنوان یک تخمین) و چقدر ممکن است هزینه داشته باشد به صورت حدودی.

وقتی صحبت از تزریقات زیبایی به میان می آید، گاهی اوقات بهتر است به جای تلاش برای انجام کارهای بیش از حد در یک زمان، چند نوبت تزریق را برنامه ریزی کنید. دلیلش این است که هیچ کس واقعاً نمی‌خواهد بعد از تزریق‌های زیبایی یا بزرگ‌کردن لب‌ها با تزریق فیلر زیاده‌روی به نظر برسد.

پزشکان ماهر دوست دارند رویکردی محافظه کارانه داشته باشند، زیرا می دانند که بیماران می خواهند نتیجه ای طبیعی و دلپذیر داشته باشند، خواه این کار برای بازگرداندن حجم گونه، پر کردن ناحیه اشکی یا حجم دهی به لب ها.

اگر توسط یک کلینیکی که در این زمینه مهارت کمی دارد یا کم هزینه می باشد، ممکن است تزریق ارزان به شما نتیجه خوبی ندهد. به یاد داشته باشید که همه تزریق کننده ها و همه محلول‌های تزریقی شبیه هم نیستند.

بهترین ژلهای شقیقه

ژل آلیاکسین           ژل نئوویا            ژل نورامیس ولوم        ژل آیدیا لیپس و بایو اکسپندر       

 ژل رووفیل پلاس و اولترا         ژل پرفکتا فاین لاین و دیپ 

توضیحات بیشتر در مورد بهترین ژل شقیقه

هر فردی منحصر به فرد است و مدت زمان تزریق می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، محلول های تزریقی با کیفیت بالا احتمالا ماندگاری بیشتری خواهند داشت، اما می تواند از جلسه تزریق به جلسه تزریق و از بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد.

با توجه به این نکته، همه افراد متفاوت هستند و اینها تزریقات موقتی هستند که آزمایش آنها را آسانتر می کند و احتمال ایجاد مشکلات دائمی را کاهش می دهد، تزریق دائمی می تواند سردرد دائمی ایجاد کند، همانطور که برخی از تیم های تزریق ما تمایل دارند بگویند به همین دلیل است. آنها روی فیلر های موقت و راه حل های ضد چروک مارک های معروف اصرار دارند.

مدتی است که تزریق صورت شما بیشتر از زمان های دیگر ماندگار است، حتی اگر تزریق کننده شما از همان مارک استفاده کند. اگر پوست شما در حال پیر شدن است، با گذشت زمان متوجه خواهید شد که ممکن است تزریق‌ها به اندازه گذشته باعث جوانسازی شما نشوند.

در طول سال‌ها، ممکن است به جای مداخله تزریقی برای کمک به کاهش چین و چروک‌های ناخواسته یا سایر علائم پیری صورت، به مداخله جراحی نزدیک‌تر شوید.

به همین دلیل است که داشتن یک تزریق کننده قابل اعتماد که برای مدت طولانی به آن مراجعه می کنید اغلب بهترین است به این معنی است که آنها می توانند واکنش های جوانسازی صورت شما را به تزریق در طول زمان تماشا کنند و به شما کمک کنند که زمان انتخاب جراحی به جای تزریق است.

آیا تزریق فیلر شقیقه درد دارد؟

بله، به طور خلاصه، تزریق اغلب کمی درد دارد. با این حال، ناراحتی (یا درد) تزریق معمولاً بسیار کوتاه است، از نظر شدت حداقل است و به سرعت می گذرد.

اگر تا به حال IPL یا لیزر موهای زائد را انجام داده اید، احتمالاً ممکنه برای بسیاری از بیماران ناراحت کننده باشد. اما می تواند در هر کسی متفاوت قرار بگیرد.

همچنین راه‌هایی برای به حداقل رساندن آن وجود دارد و تزریق کننده  شما می‌تواند در مورد عوامل بی‌حس‌کننده یا کمپرسور  یخ برای تسکین درد برخی از مواد تزریقی صحبت کند (و برخی از آنها مواد بی‌حس‌کننده داخلی دارند تا تجربه را راحت‌تر کنند.

یکی از بیماران تزریق کننده زیبایی در اولین جلسه تزریق خود گفت: من متعجب شدم که خیلی کم درد داشت. همانطور که اشاره شد، لب‌ها ممکن است کمی حساس‌تر از سایر قسمت‌های صورت باشند اما، باز هم، در همه افراد متفاوت هستند. نواحی مختلف صورت ممکن است نسبت به سایر نواحی صورت حساسیت بیشتری نسبت به تزریق داشته باشند.

پیوند چربی یا انتقال چربی به صورت نیز می تواند به پر شدن شقیقه های شما کمک کند.

 پیوند چربی به صورت: روش‌های انتقال چربی برای جوان‌سازی صورت نیز به طور فزاینده‌ای برای بازگرداندن حجم از دست رفته محبوب هستند، اما گاهی اوقات تزریق فیلر پوستی هنوز بهترین گزینه می تواند باشد.

پیوند چربی یا AFT جایی است که چربی اضافی بدن شما از قسمت دیگری از بدن شما استخراج می شود، اغلب با استفاده از لیپوساکشن برای بازگرداندن حجم در قسمت دیگری از بدن ، در اطراف چشم ها، گونه ها یا سایر قسمت های بدن استفاده می شود.

نحوه انتقال چربی (پیوند چربی) به شقیقه برای جوانسازی پوست

چربی لیپوساکشن شده پس از برداشت پردازش می شود، سپس در مناطقی که حجم بیشتری مورد نیاز است به صورت شما تزریق می شود (معمولاً اینجا جایی است که زمانی بافت های سفت یا حجم بیشتری داشتید، اما در طی سال ها حجم به طور پیوسته کاهش می یابد). چربی‌ای که می‌گیرد می‌تواند به کاهش خطوط اشکی، حجیم‌تر کردن ظاهری لاغر و بازگرداندن حجم به نواحی مورد نظر صورت کمک کند.

با این حال، دانستن این نکته مهم است که همه چربی‌های انتقال‌یافته نیازی ندارند و ممکن است چندین جلسه پیوند طول بکشد تا ظاهری حجیم‌تر و کامل‌تر به دست آید. حجمی که ممکن است از طریق ژلهای پوستی با هزینه کمتر و در بازه زمانی سریع‌تر به دست آید. اما این بستگی به ظاهری که می‌خواهید، مهارت جراح یا تزریق کننده شما، و اینکه از نظر روش‌ها، خطرات و قیمت‌ها با آن راحت هستید، دارد.

انتقال چربی به صورت چقدر طول می کشد؟

روش های انتقال چربی به صورت گاهی ممکن است چندین سال یا حتی بیشتر طول بکشد. اما همه چربی‌ها و درمان‌های مکرر برای به دست آوردن زیبایی‌های کامل‌تر صورت که ممکن است به دنبال آن باشید، غیرمعمول نیستند. تزریق و انتقال چربی مزایا و معایبی دارد.

آیا تزریق چربی یا پرکردن چربی صورت گرانتر از فیلرهای پوستی است؟ و آیا آنها به همان اندازه دوام می آورند؟

فیلر های چربی، که بیشتر به عنوان انتقال چربی شناخته می شوند، شامل استفاده از چربی بدن شما می شود. چربی از بدن برداشت، پردازش و سپس به صورت تزریق می شود. در حالی که برای چندین دهه استفاده می شود، از نظر جراح پلاستیک زیبایی می تواند به طور دقیق پیش بینی کند که چه مقدار چربی برای هر بیمار چقدر طول می کشد و چقدر طول می کشد، به یک معنا هنوز روزهای اولیه است. فیلر ها در حال حاضر کمی قابل پیش بینی تر هستند، حتی با تغییرپذیری. همینطور  فیلر ها مطمئناً گزینه ارزان تری نسبت به تزریق چربی هستند که به راحتی می تواند هزاران دلار هزینه داشته باشد.


موضوع مرتبط :

بهترین روش های جوان سازی پوست

بهترین فیلرهای زیر چشم

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بهترین روش درمان چین و چروک

بهترین فیلر لب

بهترین برند مزوژل

بهترین ژل خط اخم

بهترین ژل بینی

بهترین ژل پیشانی

بهترین ژل گونه

5/5 - (11 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید