بهترین سن برای تزریق ژل بینی

ژل و بوتاکس لبخند لثه ای
تزریق ژل و بوتاکس برای اصلاح لبخند لثه ای
می 12, 2022
انواع آکنه - درمان آکنه - مزو آکنه
چه چیزی باعث آکنه می شود؟ مزوتراپی برای درمان آکنه؟ مزو آکنه
می 22, 2022

بهترین سن برای تزریق ژل بینی

بهترین سن برای تزریق ژل بینی

بهترین سن برای تزریق ژل بینی

بهترین سن برای تزریق ژل بینی موضوع این مطلب برای پزشکان و افرادی است که قصد تزریق فیلر بینی دارند.

مقدمه بهترین سن برای تزریق ژل بینی

امروزه رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی ما هستند. کارداشیان ها آن دسته از سلبریتی ها هستند که در فیس بوک، اینستاگرام و توییتر حکومت می کنند. آنها تأثیرات اجتماعی زیادی دارند، از جمله افزایش جذابیت برای نسل های جوان.

در حالی که پرکننده‌های صورت، پرکننده‌های لب و تزریق‌های ضد چروک به طور فزاینده‌ای در بین بزرگسالان محبوب هستند، نگرانی زیادی وجود دارد که افراد جوان‌تر خیلی زود به تزریق زیبایی روی می‌آورند. به عنوان والدین، نوجوان شما از خود شیفتگی به وسواس سلفی تبدیل شده است و ناگهان درخواست تزریق پرکننده لب یا فیلر صورت را می کنند، چه باید بکنید؟ از چه سنی می توان فیلرهای صورت داشته باشید؟

این تا حد زیادی به دلیل عوامل زیر است:

  • پیشرفت در جراحی های زیبایی و گزینه های غیر جراحی
  • فناوری های مراقبت از پوست از جمله لیزرهای جدید
  • این واقعیت که امروزه ما راحت‌تر هستیم که ظاهر خود را با هر وسیله‌ای که در دسترس داریم، بهتر کنیم.

بنابراین مردم در حال حاضر به دنبال درمان های غیر جراحی یا درمان های کم تهاجمی مانند تزریق فیلر هستند. اما تزریق یک روش پزشکی است و از این رو در هر سنی نباید آن را ساده گرفت.

انواع مختلفی از محلول ها در تزریق های زیبایی استفاده می شود و برخی از آنها شبیه به مواد طبیعی در بدن هستند. اما این بدان معنا نیست که آنها در هر سنی خوب هستند. استفاده از فیلر در سنین کم یا در کلینیک های نامناسب می تواند منجر به عواقب بدی شود.

بنابراین دلایل خوبی برای فکر کردن به سن مناسب برای تزریق محلول های زیبایی به عنوان والدین یا جوانان وجود دارد. همه پزشکان تزریقی در مورد اینکه در سن کم تزریق فیلر انجام گیرد موافق نیستند. برخی از تزریق کننده ها می گویند در سن بالای ۱۸ سال یا پس از اواخر نوجوانی می توان تزریق را انجام داد.

سایر پزشکان زیبایی بر این باورند که نباید آن را تا اواخر عمر مورد استفاده قرار داد می توان از آن در اواسط دهه بیست سالگی یا بعد از ۳۰ سالگی بسته به کاری که می خواهید انجام دهید مورد استفاده قرار گیرد.

توضیحات تکمیلی در مورد بهترین سن برای تزریق ژل بینی

در واقع باید دلیل خوبی برای استفاده زودهنگام از درمان های پرکننده وجود داشته باشد، به طور کلی، یک راه حل هرگز برای همه افراد مناسب نیست. اما بهتر است در صورت امکان از استفاده بیش از حد و استفاده در سنین پایین از پرکننده ها اجتناب شود .مهمتر از همه، تزریق فیلر صورت یک درمان پزشکی است و نباید آن را ساده گرفت.

علیرغم مزایای ظاهری متعدد، آنها می توانند به خطرات خاصی دچار شوند. اگرچه سن قانونی برای رضایت از اقدامات پزشکی یا دندانپزشکی ۱۸ سال است در واقع پزشکان تزریقی توصیه می کنند احتیاط کنید.

بیماران جوان‌تری که می‌خواهند در سنین پایین برای پرکننده‌های پوستی مراجعه کنند و برای اکثر بیماران، این شامل اوایل بیست سالگی و همچنین سال های نوجوانی می شود در واقع اکثر افراد تا زمانی که حداقل به اواسط بیست سالگی خود نرسند، نباید تزریق فیلر صورت انجام دهند.

پزشکان تصدیق می کنند که در صورت عدم تقارن جدی صورت و بینی ، عدم تعادل یا بدشکلی که ممکن است با پرکننده های پوستی (یا سایر دلایل قانع کننده برای استفاده در سنین پایین) می توان مورد استفاده قرار داد. اصلاح لبخند ممکن است یکی از استثناها باشد اما مطمئن باشید که روش و آنچه را که استفاده می شود مورد بررسی قرار داده اید.

به طور کلی، عاقلانه تر است که قبل از شروع تزریق فیلر بینی ، حداقل تا اواسط بیست سالگی خود یا بیشتر صبر کنید. در یک مصاحبه اخیر، به بیماران جوان تر هشدار داده شد که به خاطر افزایش حجم صورت، از تزریق زیاد استفاده نکنید. بهترین رویکرد، بهبود ویژگی‌های صورت است  نه حجم دهی بیش از حد.

کاری که کارداشیان ها از نظر زیبایی انجام می دهند ممکن است با چهره یا لب های شما مناسب نباشد. به علاوه، این احتمال وجود دارد که هر چه زمانی که برای اولین بار تزریق‌های زیبایی را شروع می‌کنید، جوان‌تر باشید، احتمال اینکه به مرور زمان پشیمان شوید، بیشتر می‌شود. درست مانند آن خالکوبی های رنگارنگی که برداشتن آنها بسیار دشوار است و این روند اغلب دردناک است.

آیا تزریق ژل بینی در سنین پایین مشکلی ندارد؟

تزریق برای درمان تعریق بیش از حد در سنین پایین یک گزینه است این درمان از محلول‌های ضد چروک استفاده می‌کند و چندین دهه است که برای درمان انواع بیماری‌ها به طور ایمن تزریق می‌شوند. گاهی اوقات عدم تعادل صورت را می توان با شل کننده های عضلانی تزریقی نیز برطرف نمود.

اما چنین درمان های صورت باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرند، به خصوص در بیماران جوان تر و پرکننده های صورت، به ویژه طیف محصولات مدرن، موضوعی کاملاً متفاوت هستند.

در حالی که فیلر بینی استفاده می کنید از محلول های مناسب توسط یک تزریق کننده بسیار ماهر می‌توانند برای کاهش پیری معجزه کنند، اما مشخص شده است که در صورت استفاده در مقادیر نامناسب یا در یک بیمار جوان‌تر ظاهر پیری را افزایش می‌دهند.

کاری که دوستان شما یا بازیگران معروف انجام می دهند می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. اما حتی پرکننده‌های موقتی که در زمانی که بیمار خیلی جوان است (یا به‌طور نامناسب توسط تزریق کننده) استفاده شود، می‌تواند پیامدهای مضری و طولانی مدت داشته باشد. به خصوص اگر جایی بروید که تزریقات زیبایی ارزان قیمت ارائه می دهند. اگر جوان هستید انتخاب یک تزریق کننده ماهر و یک کلینیک معتبر بسیار مهم است.

چرا باید سن را در تزریق فیلر مد نظر قرار داد؟

متخصصین نسبت به استفاده بی رویه از پرکننده های پوستی قبل از اواسط دهه بیست هشدار می دهد. علاوه بر این، پزشکان به بیماران در هر سنی هشدار می دهد که از داشتن ظاهری با تزریق بیش از حد فیلر اجتناب کنند. بسیاری از مردم با گونه ها یا لب های متورم هستند. پر کردن بیش از حد صورت چهره‌ نه تنها جذاب به نظر نمی‌رسند، بلکه می‌توانند به‌راحتی با بد فرمی هم مرز شود.

آینده در ۱۰ سال دیگر برای تزریق فیلر چگونه خواهد بود؟

پاسخ به اینکه در چند سالگی باید فیلرها تزریق شوند به عوامل زیر بستگی دارد:

  • آناتومی صورت شما
  • سلامتی شما
  • درک اینکه چگونه ویژگی های صورت شما می توانند اجزای یکدیگر را به گونه ای که طبیعی به نظر می رسند متعادل کنند.
  • دقیقاً جایی که نیاز به حجم دهی دارد ممکن است به ظاهر کلی صورت شما کمک کند.
  • در واقع باید فیلرهای صورت را به گونه ای تزریق کرد که به تعادل کلی صورت یا طبیعی بودن صورت رسید و در عین حال منجر به مشکلات طولانی مدت نشود.
  • دکترهای مختلف نیز ممکن است دیدگاه های متفاوتی داشته باشند. اما در کل باید به این فکر کنید که نه تنها امروز، بلکه در ۵ تا ۱۰ سال آینده چگونه به نظر خواهید رسید.

به عنوان والدین نوجوانان یا بزرگسالان که در مورد تزریقات زیبایی یا بزرگ کردن گونه و لب صحبت می کنند، باید به موارد زیر دقت کنند:  

  • از نظر علمی، تا زمانی که یک فرد در سنی باشد که به طور قانونی می تواند تصمیمات پزشکی خود را بگیرد، می تواند این عمل زیبایی را انجام دهد.
  • اگر زیر ۲۵ سال یا حتی ۳۰ سال دارید، بهتر است احتیاط کنید در واقع به یاد داشته باشید، ویژگی‌های ظاهری همه افراد در سن ۲۰ یا ۲۵ سالگی به بلوغ نرسیده است.
  • استخوان‌ها می‌توانند به رشد خود ادامه دهند و قبل از اینکه به دنبال هر گونه تغییری باشید، باید اجازه دهید ویژگی‌ها و پوست خود به طور مناسب رشد کرده باشند.
  • اگر در جوانی به استفاده از پرکننده ها ادامه می دهید، بیشتر محتاط باشید تا بدانید چه چیزی دریافت می کنید و بدانید که آموزش و تجربه تزریق کننده شما در چه حد است. از آنجایی که همه مواد یکسان نیستند و همه پزشکان تزریق کننده در سطح مهارت خود برابر نیستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین ژل بینی به این صفحه مراجعه نمایید.

 


موضوع مرتبط :

بهترین فیلرهای زیر چشم

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بهترین فیلر لب

بهترین ژل گونه

5/5 - (9 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

0 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  2. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  3. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید