تزریق ژل و بوتاکس برای اصلاح لبخند لثه ای

مزایای تزریق ژل صورت
مزایای تزریق ژل صورت
می 6, 2022
بهترین سن برای تزریق ژل بینی
بهترین سن برای تزریق ژل بینی
می 16, 2022

تزریق ژل و بوتاکس برای اصلاح لبخند لثه ای

ژل و بوتاکس لبخند لثه ای

تزریق ژل و بوتاکس برای اصلاح لبخند لثه ای موضوع این مقاله آموزشی برای پزشکان و افراد علاقه مند به اصلاح عیوب صورت و هر چه زیباتر شدن صورت می باشد.

لبخند این قابلیت را دارد که تمام چهره انسان را روشن کند. در حالی که لبخند همه منحصر به فرد است، همه از ظاهر لبخند خود راضی نیستند. چه لبخند ملایمی داشته باشید و چه لبخندی که لثه زیادی را بین لب ها و دندان های بالایی خود نشان می دهد، درمان های تزریقی زیبایی ممکن است به شما کمک کند تا به تقارن لبخند و لبخندی کمتر لثه ای برسید.

راهنمای فهرست مطالب

لبخند لثه‌ای: آیا احساس می‌کنید که بین دندان‌ها و لب‌هایتان زیادی دیده می‌شود؟

برخی افراد هر زمان که لبخند می زنند احساس می کنند لثه هایشان بیش از حد برجسته است. این به عنوان “لبخند لثه ای” نامیده می شود. گاهی اوقات به دلیل یک لب هایپر متحرک یا کوتاه بودن لب بالایی ایجاد می شود همچنین می تواند ناشی از نوع خاصی از “گزش” (محل دندان و فک) باشد.

دید بیش از حد لثه در هنگام لبخند زدن گاهی اوقات می تواند توجه را از مجموعه دندان های زیبا منحرف کند. “نشان دادن بیش از لثه” در هنگام لبخند نیز ممکن است توجه را به دندان های ناهموار جلب کند.

آیا از لبخند خود آگاه هستید؟ بافت‌های قابل مشاهده لثه هنگام لبخند زدن می‌تواند باعث شود برخی افراد نسبت به لبخند «لثه‌ای» احساس خودآگاهی داشته باشند. برخی از افراد حتی ممکن است به طور کلی از لبخند زدن دست بردارند، به خصوص برای عکس. برخی افراد حتی به خود یاد می‌دهند که لب‌هایشان را روی هم نگه دارند.

این حالت بیان طبیعی صورت آنها را محدود می کند و حتی ممکن است ارتباط خود را تا آنجا که می خواهند متوقف کنند! همه اینها باعث می شود جلوه درخشان لبخند را از بین می برد. اما تصور غلط رایج این است که اصلاح لبخند لثه ای بسیار دشوار است.

 ژل لب ژوویدرم    |    ژل لب پرفکتا    |  ژل لب رووفیل   |   ژل eptq    |   ژل لب آیدیا    |    ژل لب نورامیس

درمان های تزریقی زیبایی یا جراحی برای رفع لبخند لثه ای؟

بسیاری از ما به اشتباه تصور می کنیم که تنها گزینه برای کاهش بافت های لثه بسیار قابل مشاهده، روش های جراحی تهاجمی است که توسط دندانپزشک زیبایی، جراح دهان یا جراح پلاستیک انجام می شود.

با این حال، گزینه‌های غیرجراحی و مقرون به صرفه‌تر برای کسانی که می‌خواهند «لبخند لثه‌ای» خود را اصلاح کنند، وجود دارد.

دستیابی به لبخند ایده آل شما نباید فرآیندی طولانی و دردناک باشد که هزینه بر باشد یا دوره های نقاهت بیش از حد را شامل شود. تزریق زیبایی در دست یک تزریق کننده ماهر ممکن است راه حلی باشد که ارزش بررسی را داشته باشد.

اگر از لبخند بیش از حد لثه ای خود آگاه یا ناراضی هستید، وقتی متوجه شوید که درمان های تزریقی زیبایی برای کمک به شما وجود دارد، نمی توانید لبخند خود را مهار کنید.

در گذشته، جراحی معمولاً درمان اصلی برای افرادی بود که می‌خواستند «لبخند لثه‌ای» را کاهش دهند. اما این شامل یک فرآیند جراحی پرهزینه و اغلب دردناک است مانند: اصلاح ظاهر لثه با بریدن ماهیچه هایی که لب بالایی را بالا می برند تا دیگر در حین لبخند بلند نشود. افزایش طول تاج با برش یا لیزر کردن بافت های لثه به طوری که تاج دندان در مقایسه با لثه بلندتر به نظر برسد (معروف به لیفت لثه) – اما با توجه به لثه ها مهم هستند.

در حال حاضر، بسیاری از مردم یک مسیر کم تهاجمی و غیر جراحی مثل تزریق ژل یا بوتاکس را انتخاب می کنند:

تزریق‌های زیبایی و شل‌کننده عضلانی (بوتاکس) به بخش های عمودی واقع در زیر بینی (معروف به فیلتروم)، یا فیلرهای پوستی تزریق‌شده به لب بالایی یا هر دو برای اصلاح لبخند لثه‌ای.

این روش درمانی کم تهاجمی است، اگرچه برخی از خطرات تزریقی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ولی استفاده از شل کننده های عضلانی تزریقی یا پرکننده های پوستی دائمی نیست. بسته به بیمار، ممکن است شامل درمان های مکرر تزریق زیبایی با فاصله ۳ الی ۶ ماه باشد. با توجه به اینکه جراحی گاهی اوقات دردناک و پرهزینه تر است، این ممکن است راه حل مناسب تری برای بسیاری از بیماران باشد.

ژل و بوتاکس لبخند لثه ای

ژل و بوتاکس لبخند لثه ای

آیا تزریق ژل و بوتاکس برای همه موثر است؟

پاسخ این است که خیر، همه کاندیدای مناسبی برای تزریق های زیبایی یا پرکننده لب نیستند. با این حال، بسیاری از مردم متوجه می شوند که می توانند با استفاده از این گزینه های تزریق زیبایی غیرجراحی، ظاهر لبخند را بهبود بخشند.

توجه به این نکته مهم است که تزریق‌های زیبایی ممکن است برای اصلاح لبخند لثه‌ای برای همه بیماران مؤثر نباشد. گزینه های درمانی و نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. قبل از رضایت، روش و خطرات را درک کنید و یک پزشک متخصص تزریق را انتخاب کنید.

یک پزشک متخصص و یا پرستار حرفه ای تزریق لوازم آرایشی با تجربه و آموزش دیده قادر خواهد بود تشخیص دهد که آیا تزریقات زیبایی گزینه مناسبی برای شرایط خاص شما هستند یا خیر. شما می توانید با تعیین قرار ملاقات با یک پزشک متوجه شوید که آیا کاندید مناسبی هستید یا خیر.

روش‌های تزریق زیبایی چگونه می‌تواند به اصلاح آن کمک کند؟

لبخند لثه ای به دلایل مختلفی رخ می دهد، معمولاً کوتاه بودن لب بالایی، بافت بیش از حد لثه یا دندان های کوچک که همگی ژنتیکی هستند. به گفته برخی از دندانپزشکان زیبایی، «هر چیزی که بیش از سه تا چهار در هنگام لبخند زدن ظاهر شود، ممکن است لثه‌ای به نظر برسد».

مطالعاتی با دندانپزشکان، جراحان پلاستیک و متخصصان پوست برای ارزیابی لبخند انجام شده است، با اکثریت آنها موافقند که نشان دادن دو میلی متر یا کمتر از بافت لثه همان چیزی است که بیشتر افراد از نظر زیبایی ظاهری دلپذیرتر به نظر می رسند.

بنابراین چه راه حل های موقتی برای کمک به دستیابی به لبخند ایده آل شما وجود دارد؟

تکنیک‌های تزریق لبخند لثه‌ای: تزریق‌های شل‌کننده عضلانی (بوتاکس)

تزریق شل کننده عضلانی ممکن است در مواردی توصیه شود که بیمار دارای عضله لب بالایی قوی است، که عقب نشینی می کند تا مقدار زیادی از خط لثه شما نمایان شود. برخی از تزریق کنندها محلول های شل کننده عضلانی را با تزریق فیلر پوستی، یعنی تزریق پرکننده لب، ترکیب می کنند تا اثر چشمگیرتر یا ماندگارتری داشته باشند.

با این روش، یک پزشک مجرب تزریقات زیبایی محلول شل کننده عضلانی را به دو طرف ستون های عمودی واقع در زیر بینی شما (فیلتروم) تزریق می کند. این محلول پس از تزریق به عضله لب فوقانی، با آرام کردن لب بالایی عمل می کند. بوتاکس مصپورت یکی از بوتاکس های محبوب برای این اصلاح به شمار می رود.

متوجه خواهید شد که هنگام لبخند زدن کمتر لثه در معرض دید قرار می گیرد. این به این دلیل است که ماهیچه لب شما کمتر فعال است.ارتفاع لب بالایی در روزهای بعد از درمان های تزریق زیبایی به تدریج کاهش می یابد. احتمالاً بعد از حدود دو هفته نتایج کامل را مشاهده خواهید کرد. این یک درمان موقت برای لبخند لثه‌ای است و معمولاً حدود ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد و برای حفظ لبخند جدید نیاز به شارژ مجدد دارد.

تکنیک‌های تزریق لبخند لثه‌ای: تزریق‌ فیلر ( ژل هیالورونیک اسید )

لب همچنین می تواند به کاهش لبخند بیش از حد لثه ای کمک کند گاهی اوقات می توانید برای کاهش لبخند لثه ای، پرکننده های پوستی را به لب های بالا یا پایین تزریق کنید.

تزریق فیلر لب با حجم دادن به لب ها عمل می کند و به پوشاندن لثه کمک می کند. (آنها همچنین می توانند به طور موقت به کاهش خطوط ریز بالای لب کمک کنند.) تزریق پرکننده لب اساساً ارتفاع لب بالایی را کمی افزایش می‌دهد، که در هنگام لبخند زدن ظاهر لثه را به حداقل می‌رساند.

این روش ممکن است شکل و اندازه لب های شما را تا حدی افزایش دهد. اگر مایل به تغییر در ظاهر لب خود نیستید، ممکن است نخواهید این گزینه را در نظر بگیرید. با این حال، بیشتر افراد ظاهر لب‌های کمی حجیم‌تر را دوست دارند.

ژل و بوتاکس لبخند لثه ای

ژل و بوتاکس لبخند لثه ای

لبخند لثه‌ای خود چه چیزی باید بدانم؟

مانند هر روش یا درمان زیبایی، شما می خواهید یک پزشک متخصص با تجربه و آموزش مناسب در انجام درمان های تزریقی پیشرفته مانند درمان های موجود برای اصلاح لبخند لثه ای انتخاب کنید.

یافتن پزشک مناسب می تواند اطمینان حاصل کند که نتایج بهینه را دریافت کرده و احتمال عوارض جانبی منفی را کاهش می دهد. البته درمان های تزریقی پزشکی با خطراتی همراه هستند. به یاد داشته باشید، درمان های تزریقی برای لبخند لثه ای راه حل دائمی نیستند. آنها اغلب به تزریق منظم در حدود ۳-۶ ماه برای حفظ لبخند بهبود یافته نیاز دارند.


موضوع مرتبط :

تزریق ژل لب

انواع تزریق ژل لب ؛ ژل لب روسی ، ژل لب عروسکی ، ژل لب قلبی ، پاریسی ، سوتی و فانتزی

مشاوره انتخاب ژل لب حرفه ای

عوارض تزریق ژل لب

۱۱ روش برجسته کردن و زیبا شدن لب ها

۵ ترند برتر پرکننده لب در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

مزایا و معایب تزریق ژل لب

 

4.9/5 - (16 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

0 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  2. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  3. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید