انواع روش های لاغری سریع

زئومین - xeomin - بوتاکس
بوتاکس زئومین XEOMIN – بوتاکس آلمانی با تاییدیه وزارت بهداشت
فیلر هیدروکسی آپاتیت کلسیوم
فیلر هیدروکسی آپاتیت کلسیم (CaHA)

انواع روش های لاغری سریع

روش های لاغری سریع

روش های لاغری سریع

روش های لاغری سریع موضوع این مقاله آموزشی برای افرادی است قصد دارند لاغر شوند. و همچنین روش هایی که باعث می شود لاغر بمانید.

لاغری امروزه بحث بسیار داغی است که بین مردم مخصوصا جوانان مطرح است و همه دوست دارند به اندام ایده آل خود برسند. روش های مختلفی برای کم کردن وزن وجود دارد مثل ورزش کردن یا رژیم غذایی گرفتن. اما می دانیم که لاغری به سرعت اتفاق نمی افتد.

یا باید طی زمان طولانی با این روش ها به آن رسید که یک سری از این روش ها بسیار برای بدن مضر هستند زیرا به حذف منابع اصلی که بدن نیاز دارد مانند پروتیئن می پردازند. روش های خانگی و درمانی، که جلوتر به آن می پردازیم،  آشنا شوید تا خود تصمیم بگیرید کدام روش برای لاغری برای شما مناسب تر است.

انواع رژیم های لاغری کدام اند: (به عنوان روش های لاغری سریع )

رژیم استفاده از گوشت

در این رژيم از چربی استفاده می شود و کربوهیدارت به میزان خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرد. اگر یک ماده به مقدار خیلی زیادی وارد بدن شود بسیار مضر می باشد زیرا در نظر داشته باشید که در هر ماده غذایی یک نوعی از پروتئین وجود دارد. و دریافت بیش از حد گوشت با افزایش خطر مشکلات قلبی رو به رو هستید

رژيم لاغری به روش فود مپ

این رژیم برای افرادی است که دارای روده تحریک پذیر هستند و برای افرادی مناسب است که دارای  مشکلاتی در گوارش خود هستند پس بهتر است بگوییم این روش مناسب همه افراد نیست و برای افراد سالم مضر می باشد.

چرا که این رژیم دارای مقدار زیادی کربوهیدرات است پس بهتر است زیر نظر پزشک متخصص قرار بگیرید تا به مشکلات گوارشی برنخورید.

رژيم لاغری به روش دوکان

در این روش می توانید از موادی که دارای پروتئین بدون چربی و استفاده از جو دوسر و سبوس و آب به میزان زیادی  هستند ولی چربی ندارند استفاده کنید.

در این روش هدف این است که کربوهیدارت کمتر مصرف شود و بدن به دور از چربی قرار بگیرد. پس نمی توان گفت این روش مناسب است چرا که بدن به انواع مختلفی از مواد نیاز دارد.

رژیم غذایی کتوژنیک

در این روش که به استفاده از کربوهیدارت به میزان قابل توجهی کاهش داده و به جای آن چربی را جایگزین می کند می توان اشاره کرد.

در صورتی رژیمی مناسب است که بتوان به میزان تعادلی از همه مواد مانند کربوهیدارت ها و پروتئین ها و چربی ها بهره برد. این رژيم برای افرادی که دارای دیابت، میگرن، صرع و کبد چرب هستند مناسب می باشد.

انواع روش های لاغری سریع به صورت طبیعی

برخی از روش ها هستند که می توان به صورت طبیعی به کاهش وزن رسید

خوردن صبحانه با پروتئین بسیار زیاد که موجب می شود، در مدت کمی وزن زیادی را کاهش داد. گرچه این رژیم ها خیلی مناسب نیستند زیرا بسیار به بدن می تواند آسیب برسانند. بهترین نوع لاغری می تواند تغییر سبک زندگی به جای رژیم های نامناسب لاغری باشد.

از خوردن شکر و موادی که پر از قند هستند پرهیز کنید زیرا این مواد چاق کننده هستند پس با مصرف نکردن آنها می توان از چاقی جلوگیری کرد.

قبل از وعده های غذایی می توانید آب بنوشید زیرا به کاهش وزن بسیار کمک می کند و طبق تحقیقات می تواند تا ۴۴ درصد وزن را کاهش دهد.

غذای خود را آرام بخورید همینطور ، داشتن خواب کافی به کاهش وزن کمک بسیاری می کند و می تواند از یکی عوامل مهم بشمار بیاید.

متد های درمانی برای لاغری سریع

بای پس شدن معده

لیپوساکشن

بالون معده

اسلیو کردن معده

انواع متد های لاغری موضعی سریع

کرایولیپولیز

در این روش به سرد شدن سلول های چربی های بدن می پردازد که بدن آنها را به صورت غیر تهاجمی می شکند و سپس دفع می کند. در این روش یک روشی جایگزین برای جراحی لیپوساکشن می باشد.

مزوتراپی ؛ سریعترین روش لاغری 

مزوتراپی یک روشی است که امروزه مورد توجه قرار گرفته است در واقع مزوتراپی محلولی است از ترکیب آنزیم ها، هورمون ها، ویتامین ها، مواد معدنی و همچنین مواد شیمیایی. مزوتراپی در جهت لاغری به چربی هایی که در بافت بدن هستند و سلولیت ایجاد شده کمک می کند، تا تجزیه شوند.

از این روش می توانیم برای نواحی از بدن مانند: شکم، ران ها، بازوها و دور کمر نام ببریم. همچنین با استفاده از این روش می توانیم چربی در زیر غبغب را هم از بین ببریم.

مزو فیوژن      مزو بایو اسکین       مزولایک Mesolike          مزو رویتاکر REVITACARE       مزو BCN

مزوتراپی علاوه بر لاغری در درمان سلولیت و جوان سازی پوست هم موثرهستند.

کوکتل مزوتراپی لاغری Revitacare

کوکتل مزوتراپی لاغری Revitacare – سلوکر

 شاک ویو

در این روش که امواج صوتی هستند با انرژي زیاد که بیرون بدن تولید می شوند و در راستای درمان در یک نقطه مشخصی به کار می روند.

از موارد استفاده شاک ویو می توانیم به درمان سلولیت و افتادن پوست اشاره کنیم. همینطور برای جوانسازی و استرچ مارک و همینطور اسکار ها می توان از این روش استفاده کرد.

روش EMS  

در این روش که توسط فرکانس های کمی که برای انسان خطری ندارند صورت می گیرد و می تواند به صورت همزمان تمرینی بسیار کاربردی برای عضلات بدن باشد زیرا باعث تحریک عضلات شده و به رشد عضلات کمک می کند.

روش های لاغر ماندن و حفظ لاغری سریع

ورزش کردن

یکی از راههای لاغری ورزش کردن است زیرا تمرینات ورزشی باعث می شوند عضلات حجیم شوند. که برای لاغری از اهمیت بالایی برخوردار است پس بهتر است برای لاغری هر روز تایمی را برای ورزش کردن قرار دهید می توانید از کارهایی مانند رفتن به محل کار استفاده کنید.

روش دیگری که می توانید استفاده کنید کارهای خانه مانند گردگیری است که باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود. بیشتر پیاده روی کنید به جای استفاده از آسانسور و پله برقی، می توانید از پله بهره ببرید.

از سرگرمی هایی که تحرک زیادی دارند مثلا از باغبانی استفاده کنید. در نتیجه چربی بیشتری می سوزاند که به کاهش لاغری کمک می کند. ورزش های که بیشتر هوازی هستند می تواند به شما کمک کند که در مدت زمان کمی به این هدف دست یابید ولی بعد از مدتی به آن وزن اولیه بر می گردید.

حتی می توانید ورزش های سنگین و هوازی را با یکدیگر ترکیب کنید و این بسیار برای بدن مفید و ضروری است. زیرا تمریناتی که ترکیبی از این دو باشند به طور وسیعی به کاهش وزن کمک می کنند.

استراحت کافی و خواب منظم داشته باشید

اگر خواب منظم داشته باشید می تواند در سوزاندن چربی موثر واقع شود. ولی کمبود خواب نمی تواند در سوزاندن چربی کمک ساز باشد.

آیا تغذیه مناسب هم سبب لاغری سریع می شود؟

غذاهایی که سبب لاغری اندام می شوند را می توانیم موارد زیر نام ببریم.

زنجبیل

سیب زمینی

سبزیجات

شکلات

گریپ فرود

غذاهای تند

تخم مرغ

بلغور

از مصرف غذاهایی که سرشار از قند هستند خودداری کنید مانند نوشابه های گازدار یا آبمیوه های مصنوعی و چای و قهوه.


موضوع مرتبط :

آموزش مزوتراپی لاغری

مزوتراپی غبغب

مراقبت های قبل و بعد از مزوتراپی

مزوتراپی Mesotherapy چیست؟

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید