کوکتل مزوتراپی Biotin- مزو بیوتین

درمان خطوط پنجه کلاغی
بهترین روش درمان خطوط پنجه کلاغی
جولای 14, 2022
ژل اوریال EVRYAL
ژل هیالورونیک اسید Evryal Filler اوریال فیلر
جولای 29, 2022

کوکتل مزوتراپی Biotin- مزو بیوتین

مزو بیوتین Biotin meso

مزو بیوتین Biotin meso

کوکتل مزوتراپی بیوتین موضوع این مطلب برای افراد علاقه مند به حوزه پوست و مو می باشد. معرفی انواع مارک های مزو بیوتین در این مطلب است.

 ویتامین بیوتین چیست؟

بیوتین را می توانیم ویتامینی از گروه ویتامین های B که قابلیت حل شدن در آب دارد بگوییم که این ویتامین به اسم ویتامین H شناخته شده است. بسیاری از افراد اطلاع ندارند که این ویتامین می تواند بر روی ریزش مو و یا پایین آوردن کیفیت پوست تاثیر گذار باشد. از مزو بیوتین می توانید بهره مند شوید

بهتر است این را بدانید که بیوتین عاملی در به وجود آوردن کراتین می باشد که کراتین پروتئینی مهمی برای پوست، مو و ناخن است. پس می توان اینگونه بیان نمود که بیوتین در جلوگیری از ریزش مو می تواند موثر واقع گردد.

مزایای بیوتین در مزوتراپی

مزو بیوتین دارای مزایای زیادی است که اگر بخواهیم به اصلی ترین آن اشاره کنیم می توانیم بگوییم اثر زیادی بر مو، پوست و ناخن دارد، همچنین بیوتین دارای مزایای دیگری نیز هست این ویتامین در تسهیل روند جذب شدن مواد غذایی کمک می نماید و نبودن آن سبب مشکلات فراوانی نیز می شود. در دیگر مزایای بیوتین می توانیم به حفظ کبد، مغز و چشم ها اشاره کنیم.

سلامتی مو با بیوتین

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است کمبود این ویتامین می تواند در شکنندگی، دوشاخه شدن و نازک شدن مو تاثیر بگذارد همانطور که اشاره شد این ویتامین جز دسته ویتامین B می باشد و در ایجاد سلامت موها تاثیرگذار است.

چنانچه موها از سلامت خوبی برخوردار نباشند، به آسانی می شکنند و بیشتر شروع به ریزش می کنند. پس یکی از کارهایی که می توان در رفع این مشکل انجام داد استفاده از ویتامین یا مزو بیوتین است.

لازم است این را بدانید که اگر در دوران بارداری یا بعد از زایمان دچار ریزش مو شدید، استفاده از بیوتین می تواند تاثیر گذار باشد. با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص این ویتامین اطلاعات بدست آوردید.

بیوتین در درمان آلوپسی نقش دارد

با توجه به تحقیقاتی که شده است بیوتین می تواند در آلوپسی موجود در بزرگسالان و کودکان نقش مهمی را ایفا کند. در واقع آلوپسی اختلالی است که می تواند در بخش های مختلف بدن ایجاد شود.

استفاده از ویتامین بیوتین به صورت شامپو و یا مکمل و در حالت بهتر مزوتراپی مو می تواند در رفع پوسته پوسته، یا خشکی و در نتیجه ریزش مو کمک کننده باشد. از مزو بیوتین در جوانسازی و رفع لک استفاده می شود.

بیوتین یک مکمل بسیار قوی است که اگر در گروه ویتامین های B کمبودی وجود داشته باشید می تواند رفع کند این ویتامین نیز جهت رفع ریزش مو می تواند موثر باشد. در واقع طبق مطالعاتی که شده است بیوتین در کنار سایر ویتامین ها مورد نیاز بدن است. و همینطور بیوتین سلامت مو، پوست را نیز تامین می کند.

مزوتراپی با مواد بیوتین

مزوتراپی روشی است در جهت تقویت کردن مو و پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش که از مواد مغذی که دارای ویتامین هایی مانند بیوتین است تزریق انجام می گیرد. مزوتراپی درد کمی دارد و به دلیل اینکه در قسمت سطحی پوست انجام می گیرد دارای مزایای زیادی و بازدهی بالایی است. از انواع مزو بیوتین می توانید با مشاوره پزشک بهره مند شوید. مزو Biotin برای جوانسازی پوست نیز کاربرد زیادی دارد

کاربردهای مزوتراپی بیوتین 

  • مزو بیوتین فولیکول های مو تقویت می کند
  • رفع ریزش مو آقایان و خانم ها
  • جوانسازی در جهت رفع چین و چروک و افتادگی پوست توسط مزو Biotin
  • برطرف نمودن آکنه در صورت و همه نقاط بدن

ریزش مو بعد از استفاده از بیوتین چه مقدار کاهش پیدا می کند؟

چنان چه ریزش موهایتان ناشی از نبودن بیوتین باشد با مشورت پزشک می توانید از مکمل هایی که دارای بیوتین هستند استفاده نمایید یا مزوتراپی را آغاز نمایید. طبق مطالعاتی که انجام شده است با مصرف بیوتین می توان در مدت ۳ ماه کاهش ریزش مو را شاهد بود یعنی به این معنی است که باید در استفاده از بیوتین صبور بود.

چنانچه می خواهید با استفاده از مواد غذایی که دارای بیوتین است کمبود آن را رفع کنید. باید تحملتان را زیادتر کنید و در حدود ۴ الی ۶ ماه برای رفع ریزش مو در نظر داشته باشید. در واقع تفاوتی که بین افرادی که از مزوتراپی و مصرف مواد غذایی استفاده می کنند در این است که با استفاده از مزوتراپی زودتر می توان به نتیجه دست پیدا کرد.

بهترین مارک مزو بیوتین

بهترین مارک های مزوتراپی مانند رویتاکر و فیوژن در محصولات مزوتراپی خود از بیوتین استفاده می کنند. مزو مو رویتاکر حاوی بیوتین می باشد و در مورد فیوژن هم به همین صورت است. برخی شرکت ها مانند بایواسکین و مزولایک و BCN اسپانیا محصولات اختصاصی دارند.

مزو بیوتین Biotin meso

مزو بیوتین Biotin meso

مزو بیوتین مزولایک ، مزو بیوتین BCN و بایواسکین از جمله محصولات تخصصی بیوتین می باشند.

 

4.6/5 - (14 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید