ژل جالور JALOR

فروش ژل رستیلن
ژل رستیلن Restylane
جولای 7, 2021
رستیلن و ژوویدرم
بررسی و مقایسه ژل ژوویدرم و رستیلن
جولای 18, 2021

ژل جالور JALOR

ژل جالور استایل

ژل جالور استایل

ژل جالور Jalor فیلر هیالورونیک اسید کشور ایتالیا می باشد.

ویژگی های ژل جالور

انسجام بالا به دلیل این واقعیت است که ۱۰۰ of از مولکولهای HA در آماده سازی بهم پیوسته است

مدت زمان و یکنواختی تجزیه بیولوژیکی دارو در بدن گسترش می یابد

ساختار آماده سازی حاصل به رطوبت و مواد مغذی اجازه می دهد تا به راحتی در بافت های بدن نفوذ کنند ، اما از نفوذ آنزیم های برشی HA به ساختار آن جلوگیری می کند زیرا کاملاً حجیم هستند. با توجه به اینکه درجه اتصال متقاطع مولکولهای HA با یکدیگر کم است ، ویسکوزیته مطلوب حاصل می شود که اجازه می دهد دارو با استفاده از سوزن های قطر کوچک و بدون هیچ زحمتی به بدن تزریق شود.

تکنولوژی ساخت ژل جالور Multi Chain Matrix

مرحله اول ) آماده سازی برای تثبیت ماتریس چند زنجیره ای

آماده سازی HA (هیالورونیک اسید) برای واکنش. بر اساس این فناوری ، HA وارد هموژنایزر می شود ، جایی که در دمای بالا و تحت شدت مخلوط کردن ، مخلوط واکنشی از HA ایجاد می شود. مولکول های HA به طور مساوی در سراسر محلول توزیع می شوند. سپس محلول حاصل از HA وارد راکتور می شود ، جایی که مخلوط با نیتروژن تحت فشار قرار می گیرد تا مولکول های HA باز شود.

مرحله دوم ) روند تثبیت با استفاده از فناوری Multi Chain Matrix را می توان به طور مشروط به ۳ مرحله تقسیم کرد:

۱) به راکتور ، جایی که محلول HA وجود دارد ، تحت هم زدن شدید و در دمای بالا ، BDDE به ترتیب اضافه می شود ، در اینجا اولین اتصال عرضی HA انجام می شود. مجتمع های حاصل نمایانگر محصول میانی (مجتمع های MCM) هستند که ترکیبات ساده ای از HA بهم پیوسته با اندازه کوچک دارند. شرایط واکنش و غلظت مواد واکنش دهنده (MCM) به گونه ای انتخاب می شود که واکنش تثبیت کننده HA کاملاً مطابق با مکانیسم اتصال یک مولکول BDDE به دو گروه هیدروکسیل از مولکول های مختلف HA پیش برود. در این حالت ، BDDE “معلق” ایجاد نمی شود. هم روی انسجام دارو و هم بر دوره تجزیه زیستی آن به روشی منفی تأثیر می گذارد.

۲) پس از واکنش ، محصول میانی وارد مخزن می شود ، در آنجا از بقایای HA طبیعی و BDDE کامل پاک می شود ، پس از آن مخلوط دوباره وارد راکتور می شود.

۳) قسمت دوم BDDE به محصول واسطه تمیز شده موجود در راکتور خورانده می شود تا ترکیبات تشکیل شده در مرحله اول تثبیت را بهم پیوند دهد. BDDE با هم زدن مداوم شدت متوسط به بخشی از راکتور اضافه می شود. محصول نهایی حاصل (MCM) یک مجموعه MCM پیوندی خطی است که یک ماتریس ساده را تشکیل می دهد که در ساختار آن هیچ HA مادری ندارد.

انواع ژل جالور

ژل جالور اینتنس Intense Jalor

نتایج عالی حاصل شده با JALOR STYLE منجر به ایجاد یک محصول خاص می شود که با حفظ ویژگی های محدوده JALOR به صورت حجم می بخشد: نتیجه یک ژل کاملاً متقابل است (همچنین حاوی ۲۳ میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک است) که با سوزن ۲۷G تزریق می شود تا بدون ایجاد ضربه به بافتها به سطح مطلوب پر شدن برسد.

ویژگی های جالور JALOR INTENSE:

خطوط را پر می کند و چین و چروک های عمیق پوست ضخیم را درمان می کند

حجم صورت را بازیابی یا ایجاد می کند

مدت زمان برای یک محصول قابل جذب استثنایی است: بین ۸ تا ۱۸ ماه پس از تزریق

ژل جالور استایل Style Jalor

مطالعات فیزیکی و شیمیایی مداوم در مورد اتصال متقابل منجر به سنتز تمام تجربه به دست آمده تا به امروز شده است ، و در نتیجه تولید و توسعه یک محصول مبتکر است که شامل تمام مزایای مورد نظر کارکنان پزشکی و بیماران ، از جمله ایمن ، طبیعی ، طولانی است. ایمپلنت های ساده و راحت ، در یک راه حل واحد: به همین دلیل JALOR STYLE ، فیلر چند ظرفیتی برای انواع اصلاحات آرایشی ، فرموله شد.

ویژگی های جالور JALOR STYLE:

– انواع چروک های سطحی و عمیق را درمان می کند.

– خطوط لب را بازسازی می کند و باعث افزایش حجم لب می شود.

ویژگی های خاص جالور استایل

آخرین پیشرفت های انجام شده در این زمینه نشان داده است که در حال حاضر فیلرهای چند ظرفیتی بهترین به روزرسانی ممکن هستند اما ویژگی های خاص JALOR STYLE این محصول را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل کرده است:

منشا غیر حیوانی: هیالورونات سدیم سنتز شده توسط تخمیر زیستی.

پرکننده با دو عمل و غلظت بالا: ۲۳ میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک متقاطع با اسید هیالورونیک اسید آزاد با وزن مولکولی آزاد (۳ میلیون دالتون): این ویژگی همراه با پیوند عرضی به ما امکان افزایش مقاومت در برابر تخریب توسط هیالورونیدازها حداکثر و در نتیجه حداکثر طول مدت محصول در بافت.

پیوند عرضی با دیگلیسیدیل اتر بوتاندیول (BDDE) ، عامل اتصال متقابل به عنوان کمترین سمی از همه شناخته شده است ، که تضمین می کند خطر آلرژی کم است.

فرمول تک فاز: تمام محصولات در محدوده JALOR STYLE تک فاز هستند و بنابراین هیچ ذره ای ندارند ، این امر همگنی ژل را تضمین می کند.

فیلر جالور Jalor Sweet touch

فرمول ابتکاری با لیدوکائین

Jalor Laboratoires همیشه در همکاری با تجربه سوئیسی و دقت Xcelens International ، فرمول انحصاری ترکیبی از خالص ترین هیالورونیک اسید جهان با لیدوکائین را ایجاد کرده و “Jalor Sweet” را ایجاد کرده است.

این دو محصول جدید دارای غلظت ایده آل معمول ۲۳ میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک متقاطع با کمترین سطح BDDE مجاز در بازار و با ۳/۰ درصد لیدوکائین هستند.

هیالورونیک اسید مورد استفاده ، طبق معمول ، منشا مصنوعی دارد ، بنابراین کاملاً فاقد پروتئین های حیوانی است. لیدوکائین یک بی حس کننده موضعی است که به سرعت در تزریق فیلر آزاد می شود و درد ناشی از تزریق را کاهش می دهد و راحتی بیمار را افزایش می دهد.

ساختار جدید J4HA

جدید JALOR Sweet Touch و Sweet Kiss با پیشرفته ترین فن آوری اتصال متقاطع J4HA ارائه شده است که بوسیله آن ساختار پیچیده زنجیره ای با طول های مختلف هیالورونیک اسید متقاطع بر اساس مولکول های بالاتر از نظر ویسکوی پویایی باعث افزایش خاصیت پلاستیکی ژل می شود عمر به محصول قابل کنترل تر در ایمپلنت و با عملکرد و دوام بیشتر در بافت.

ژل جالور Jalor Sweet Kiss

فرمول نوآورانه با لیدوکائین

Jalor Laboratoires همیشه در همکاری با تجربه سوئیسی و دقت Xcelens International ، فرمول انحصاری ترکیبی از خالص ترین اسید هیالورونیک جهان با لیدوکائین را ایجاد کرده و “Jalor Sweet” را ایجاد کرده است.

این دو محصول جدید دارای غلظت ایده آل معمول ۲۳ میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک متقاطع با کمترین سطح BDDE مجاز در بازار و با ۳/۰ درصد لیدوکائین هستند.

هیالورونیک اسید مورد استفاده ، طبق معمول ، منشا مصنوعی دارد ، بنابراین کاملاً فاقد پروتئین های حیوانی است. لیدوکائین یک بی حس کننده موضعی است که به سرعت در تزریق فیلر آزاد می شود و درد ناشی از تزریق را کاهش می دهد و راحتی بیمار را افزایش می دهد.

ساختار جدید J4HA در این نوع فیلر وجود دارد.

ژل جالور Jalor Sweet Deep

فرمول ابتکاری با لیدوکائین

آزمایشگاه های Jalor همیشه با همکاری سوئیس و دقت Xcelens International ، فرمولی منحصر به فرد با ترکیب خالص ترین اسید هیالورونیک جهان با لیدوکائین ایجاد کرده و مواد جدید پر کننده “Jalor Sweet Line” را ایجاد کرده است.

این محصولات جدید دارای غلظت ایده آل معمول ۲۳ میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک متقاطع با کمترین سطح BDDE مجاز در بازار و ۰٫۳٪ لیدوکائین هستند. اسید هیالورونیک استفاده شده ، طبق معمول ، منشأ مصنوعی دارد ، بنابراین کاملاً فاقد پروتئین های حیوانی است. لیدوکائین یک بی حس کننده موضعی است که به سرعت در  تزریق ژل آزاد می شود و درد ناشی از تزریق را کاهش می دهد و راحتی بیمار را افزایش می دهد.

Jalor Sweet Deep ، Sweet Touch و Sweet Kiss با پیشرفته ترین فناوری اتصال متقاطع J4HA ارائه شده است که به وسیله آن ساختار پیچیده زنجیره ای با طول های مختلف اسید هیالورونیک متقاطع بر اساس مولکول های بالاتر از پویایی ویسکو ، پلاستیک بیشتر ژل ، عمر givin به یک محصول قابل کنترل تر در کاشت و با عملکرد و دوام بیشتر در بافت.

برای بهترین کانتورینگ صورت

با گذشت زمان ، تمام خطوط صورت می تواند تحت تأثیر روند پیری ، از دست دادن حجم یا ایجاد چین و چروک های بسیار عمیق قرار گیرد ، به همین دلیل “Jalor Sweet Deep” ابتکاری ایجاد شد.

Jalor Sweet Deep تمام حجم صورت را بازیابی می کند ، پشتیبانی و حجم را به مناطقی که نیاز به قوام یا اصلاح بیشتری دارند ، به عنوان خطوط گونه و چانه بازیابی می کند.

Sweet Deep بهترین پیشنهاد در بازار برای همه مشکلات TISSUE LIPOATROPHY است ، این بهترین محصول به عنوان بازده است ، مانند دوام در صورت و یک محصول تزریقی ، دارای حداقل نیروی اکستروژن ، در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار.

Jalor Sweet Deep حاوی لیدوکائین به عنوان بی حس کننده موضعی برای کاربرد بهتر است.

موارد مصرف جالور دیپ : گونه ، چین و چروک بینی ، چانه.

Sweet Deep (SC)

SC یک پارامتر رئولوژیکی است که سفتی ژل های HA را نشان می دهد. SC بالا نشان دهنده توانایی حجم دهی ژل های HA است.


ژل رووفیل 

ژل رستیلن

4/5 - (1 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید