بررسی و مقایسه ژل ژوویدرم و رستیلن

ژل جالور استایل
ژل جالور JALOR
جولای 11, 2021
ژل درمال استایل
ژل درمال استایل Dermalstyle Filler
جولای 26, 2021

بررسی و مقایسه ژل ژوویدرم و رستیلن

رستیلن و ژوویدرم

رستیلن و ژوویدرم

بررسی دو ژل هیالورونیک اسید ژوویدرم و رستیلن موضوع این مقاله آموزشی برای پزشکان و علاقه مندان حوزه زیبایی است.

شباهت های ژل ژوویدرم و رستیلن

هر دو JUVÉDERM و Restylane مورد تأیید FDA هستند تا مواد تزریقی آرایشی ایمن و موثر باشند. این پرکننده ها حاوی هیالورونیک اسید هستند که توسط باکتری ها سنتز شده و از منبع حیوانی استخراج نشده اند ، همانطور که گاهی اعتقاد بر این است.

هیالورونیک اسید یک مولکول قند بزرگ است که به طور طبیعی در سراسر بدن یافت می شود و بیشترین فراوانی آن در پوست است. هیالورونیک اسید توانایی جذب و اتصال آب را دارد که باعث می شود پوست رطوبت داشته باشد و همچنین حجم آن زیاد شود. هر دو رستیلن و ژوویدرم چندین محصول مختلف را ارائه می دهند که برای مناطق خاص درمانی تولید شده اند ، مانند چین های بینی (شیارهای بین بینی و لب ها) ، خطوط ماریوت (چین هایی که از گوشه های دهان به طرف اطراف چانه گسترش می یابد ) ، لب ها ، خطوط اخم در اطراف ابرو و موارد دیگر.

تفاوت ژل ژوویدرم و رستیلن

یک تفاوت بین JUVÉDERM و Restylane مربوط به یکبارچه است. ژوویدرم یک ژل یکپارچه  است در حالی که Restylane یک ژل ذره ای یا دانه ای است. علاوه بر این ، ژوویدرم به راحتی در بافت پخش می شود در حالی که رستیلن انسجام بیشتری دارد و تمایل دارد در همان جایی که قرار گرفته است بماند. مزایا و معایبی برای هر دو این سازگاری ها وجود دارد.

به عنوان مثال ، یک مزیت از ویژگی منسجم رستیلن این است که می تواند برای ایجاد حجم در صورت به گونه ای مورد استفاده قرار گیرد که ژوویدرم  قادر به استفاده از آن نیست. با این حال ، می توان با رستیلن توده هایی را انتظار داشت که باید در طول عمل به طور فعال صاف شوند.

تفاوت دیگر بین JUVÉDERM و Restylane در مدت زمان است. ژوویدرم دارای ۳۵ درصد هیالورونیک اسید متقابل متقابل بیشتر از رستیلن است که فرمولاسیون کمی پیچیده تری ایجاد می کند که به نظر برخی دوام بیشتری دارند. با این حال ، مهم است که به خاطر داشته باشید که مدت زمان هر نوع پرکننده به فرد نیز بستگی دارد زیرا جذب برخی از افراد نسبت به دیگران سریعتر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ژل رستیلن به این صفحه مراجعه نمایید.

ایمنی ژوویدرم و رستیلن

هر دو محصول می توانند شامل لیدوکائین باشند که باعث کاهش درد هنگام تزریق می شود. عوارض جانبی جزئی ممکن است. این موارد شامل کبودی ، قرمزی و تورم است. خطرات جدی اما نادر شامل تغییر رنگ و زخم شدن پوست است. به ندرت ، ژوویدرم می تواند این موارد را ایجاد کند.

چه کسی کاندیدای خوبی است؟

مهم است که قبل از رزرو تزریق ژوویدرم و رستیلن ، با ارائه دهنده خود مشورت کنید. آنها فاکتورهای خطر فردی را که می تواند شما را از دریافت این مواد پرکننده پوست محروم کند ، برطرف می کنند.

ژوویدرم برای چه کسانی مناسب است؟

Juvéderm مخصوص بزرگسالان است. و برای این افراد مناسب نیست:

به ترکیبات کلیدی این تزریقات از جمله اسید هیالورونیک و لیدوکائین حساسیت دارند

سابقه آلرژی های شدید متعدد یا واکنش های آلرژیک مانند آنافیلاکسی داشته باشید

سابقه زخم بیش از حد یا اختلالات رنگدانه ای پوست داشته باشید

از داروهایی استفاده می کنید که می تواند باعث طولانی شدن خونریزی مانند آسپرین (بوفرین) ، ایبوپروفن (Advil) یا رقیق کننده های خون شود و سابقه اختلالات خونریزی دارند

رستیلن برای چه کسانی مناسب است؟

رستیلین برای بزرگسالان است. دلایلی که ممکن است کاندیدای خوبی برای Juvéderm نباشید ، در بالا ذکر شده ، برای Restylane نیز صدق می کند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ژوویدرم به این صفحه مراجعه نمایید.

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید