لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت

عوارض تزریق بوتاکس
عوارض تزریق بوتاکس
آگوست 3, 2022
منافذ باز پوست - درمان منافذ پوست
بهترین راه درمان منافذ پوست
آگوست 14, 2022

لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت

لیبل وزارت بهداشت ژلهای صورت

لیبل وزارت بهداشت ژلهای صورت

لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت به پزشکان کمک می کند که بدون آشنایی قبلی بتوانند تصمیم بهتری در مورد فیلرها بگیرند.

راهنمای فهرست مطالب

چکیده ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت:

لیست ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت به اختصار عبارتند از :

آلیاکسین ، نئوویا ، اینووسنس ، پرفکتا ، رووفیل ، الانسه ، آلجنس ، پروفایلو ، جالپرو ، پروسترولین ، اینووسنس ، فیورج ، ATM ، بلوترو ، آیدیا ، ریوانس ، سایفا ، پلوریال ، درمال استایل، آلینا، استایلج.

مقدمه لیست ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت 

ژل های مورد تایید، ژل هایی هستند که از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند. اگر بخواهیم درباره هیالورونیک اسید بگوییم به این شکل که یک ماده ی است طبیعی که در بدن تمامی موجودات زنده قرار گرفته است و در بافت های بدن ما این ماده وجود دارد، در واقع می توان گفت که ماده ایی ژله ای مانند است که فضاهای مابین الاستین و کلاژن را در بافت های پوستی پر می کند.

همانطور که می دانید وقتی سنمان بالا می رود یا دلایل دیگری مانند نور خورشید و آلودگی، سبب تجزیه شدن هیالورونیک اسید در بدنمان می شود، پس ما نیاز به تزریق ژل پیدا می کنیم. در واقع می توان گفت که این ژل ها به پوست کمک می کنند تا بتوانند رطوبت را حفظ نمایند و حجم دهی را ایجاد کنند. با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص ژل های مورد تایید وزرات بهداشت بگوییم.

لیست زیر بدون در نظر گرفتن هیچ گونه اولویتی و بصورت اتفاقی ( رندوم ) معرفی شده است

اولین ژل در لیست ژلهای دارای تاییدیه وزارت بهداشت : رووفیل

اولین ژل تزریقی که از پپتید ها تشکیل شده و در حقیقت شیوه ای عالی برای جوانسازی و همینطور در جهت فرم دهی، درست کردن بخش های ظاهری در اندام و صورت ایجاد نموده است. در واقع ژل روفیل دارای تراکم فراوانی از هیالورونیک اسید است و سبب افزایش هیالورونیک اسید در بافت می شود از دیگر مزایای آن می توان به  سفتی و صافی در پوست اشاره کرد. به این دلیل که این ژل از پپتیدها ساخته شده اند پس می تواند سبب افزایش ماندگاری، گرانروی ، الاستیسیته و تزریق آسان گردند.

رووفیل اولترا revofil ultra

رووفیل اولترا revofil ultra

دومین ژل در لیست ژلهای دارای لیبل وزارت بهداشت : پرفکتا

ژل پرفکتا که توسط یک کمپانی فرانسوی ساخته و وارد بازار شده است. از این ژل در نواحی صورت و دست ها برای پرکردن و همچنین برای افزایش حجم بافت مورد استفاده قرار می گیرد. یک پرکننده پوستی برای از بین بردن چین و چروک ها می باشد و باعث حجم دهی و برطرف کردن عدم تقارن در قسمت هایی که نواقص در صورت وجود دارد.

همینطور می توان به قسمت های مختلفی از بدن تزریق شود مانند لب ها، گونه ها و همینطور در بینی. از دیگر کاربردهای این ژل می توان برای خطوط اطراف چشم، دور لب و همچنین اطراف دهان که ممکن است بر اثر افزایش سن از بین بروند، مورد استفاده قرار گیرد.

ژل پرفکتا فرانسه

ژل پرفکتا فرانسه

سومین فیلر در لیست ژلهای دارای تاییدیه وزارت بهداشت : الانسه

یکی از به روزترین فیلرها را می توانیم الانسه بگوییم. در واقع یک پرکننده پوستی دو منظوره است که برای اصلاح خطوط و چین های به صورت عمیق بکار می رود یعنی در جهت بازسازی و حجم از دست رفته و دیگر کارکردهای آن می توانیم به لیفتینگ اشاره کنیم. فرق بین این ژل با دیگر ژل ها در این است که این ژل باعث تولید کلاژن در ناحیه درمانی می شود.

ژل الانسه

ژل الانسه

چهارمین ژل در لیست ژلهای دارای لیبل وزارت بهداشت : نورامیس

ژل نورامیس که مانند دیگر ژل ها از هیالورونیک اسید تشکیل شده است. این ژل مختص شرکت مدیاتکس کره جنوبی می باشد. کاربرد آن در جهت حجم دهی به تمامی قسمت های صورت و از بین بردن چین های پوستی است.

همانطور که می دانید وقتی سن بالا می رود هیالورونیک اسید هم کاهش می یابد . درنتیجه باعث شل شدن پوست می گردد و از آن بخشی که هیالورونیک اسید به صورت فوری جذب می گردد. پس در نتیجه باید محصولی انتخاب شود که ماندگاری زیادی داشته باشد. در ساخت این ژل از فناوری Shape استفاده شده که موجب پایداری در پیوندهای متقاطع می شود.

ژل نورامیس کره جنوبی

ژل نورامیس کره جنوبی

پنجمین ژل در لیست ژلهای دارای تاییدیه وزارت بهداشت : نئوویا

این ژل یک نسل جدیدی از هیالورونیک اسید است که تولید شرکت سوئیس ساخته شده ، ژل نئوویا است.

در این ژل از پلی اتیلن گلیکول استفاده شده که در مبحث دارویی به PEG  شناخته می شود. در واقع این ژل یک ماده بسیار ارزشمند را در پوست ما تحریک می کند. می توانیم به هیدروکسی آپاتیت نام ببریم که این اجزا سبب بهبود رنگ پوست و لیفتینگ می شوند.

از کاربرد این ژل می توان برای برطرف کردن چین  و چروک ها و همینطور برای رفع حجم از دست رفته نام برد. این ژل از نظر ایمنی دارای عملکرد قابل توجهی است و در مقابل گرما و فشار عملکرد فوق العاده ایی دارد.

ژل نیوویا سوییس

ژل نیوویا سوییس

ششمین فیلر در لیست فیلرهای دارای لیبل وزارت بهداشت : آلیاکسین

آلیاکسین یک طیف پرکننده پوستی است که با فناوری هیدرولیفت تولید شده است این ژل که از هیالورونیک اسید خالص درست شده است با هدف کانتورینگ به صورت طبیعی، لیفتینگ ،آبرسانی و رفع خاصیت ارتجاعی  در نواحی مختلف ساخته شده است. در واقع آلیاکسین تنها برای کلاژنسازی پوست تولید نشده است بلکه می تواند انعطاف پذیری را هم ایجاد نماید. این ژل برای جوانسازی در سطح زیرین پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

ژل آلیاکسین - aliaxin

ژل آلیاکسین – aliaxin

هفتمین ژل در لیست ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت : جالپرو

جالپرو را می توانیم محلولی برای احیای دوباره پوست دانست که در واقع ترکیبی از آمینه اسیدها و هیالورونیک اسید می باشد. این مزوژل جهت کاهش چروک های پوستی و کم کردن خطوط می توان از آن استفاده کرد برای حجم دهی مورد استفاده قرار نمی گیرد .

در واقع با استفاده از آن می توان کلاژن و الاستین را افزایش داد و مرطوب کنندگی را ایجاد نمود در راستای لیفت کردن، ایجاد روشنایی و درخشندگی در بخش مورد هدف می توان از آن بهره برد. در نواحی مختلفی از بدن مانند صورت، دکلته، گردن و زانو و شکم و بخش داخلی ران ها می توان از آن استفاده کرد.

جالپرو - jalupro - خرید جالپرو - فروش جالپرو

جالپرو

هفتمین ژل در لیست ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت : پروفایلو

این ژل یک درمان انقلابی مرطوب کننده هیالورونیک اسید است که محصول کمپانی IBSA ایتالیا می باشد و در آن از عناصر  BDDE در اتصالات شیمیایی استفاده نشده است، در واقع یک ژل تزریقی هیالورونیک اسید منحصر بفرد است هنگامی که تزریق می شود، گیرنده های سلولی پوست را تحریک می کند تا با شلی پوست مقابله کند و باعث بهبود و بازیابی سفتی پوست می گردد.

ژل پروفایلو تاییدیه FDA  آمریکا را داراست، همچنین به علت خاصیت فراوان آبرسانی می تواند در کارهای زیبایی و همینطور جوانسازی مورد استفاده قرار گیرد به این صورت که قابلیت سازگاری سریع با بافت را داراست و دارای ماندگاری بالایی می باشد.

مزوژل پروفایلو - profhilo

مزوژل پروفایلو – profhilo

هشتمین ژل در لیست ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت : پروسترولین

پروسترولین ژلی مختص مزوتراپی است که برای شرکت کاراژن می باشد می توان گفت این شرکت سه محصول تولید کرده است. با بهره گیری از فناوری پپتید ها ساخته شده و محصولاتش برای لاغری، روشن کردن پوست و همینطور جلوگیری از پیری مورد استفاده قرار می گیرد.

این ژل همانند کوکتل های مزو می باشد به همین دلیل به آن مزوتراپی نوین می گویند از ترکیبات این محصول می توانیم به هیالورونیک اسید و همینطور پپتید ها اشاره کنیم در طولانی مدت در بافت پخش شده و اثرگذاری خوبی دارد.

پروسترولین

پروسترولین

نهمین ژل در لیست ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت : بلوترو

فیلر بلترو یکی از فیلر هایی است که افرادی که دوست دارند ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشند می توانند از این ژل استفاده کنند. یک ژلی یک پرکننده ایی است سبک که هیالورونیک اسید در آن ساخته شده.

در واقع شرکت MERZ تنها کمپانی است که با تولید فیلر های هیالورونیک اسید با استفاده از تکنولوژی DCLT  توانسته است سه خصوصیت ژل را که شامل ویژگی های یکنواختی، شکل پذیری و همینطور کشسانی را تولید کند.

این کمپانی ژل هایی با طیف گسترده تولید کرده است که دارای کاربرد های متنوعی می باشد که از خواص مهم آنها می توانیم به ماندگاری خوب و استحکام اشاره کنیم. این ژل ها دارای خصوصیات بی نظیری هستند که از بین بردن چین و چروک ها ی دور لب، اطراف دهان و خطوط ناشی از اخم و خنده بکار می رود.

ژل بلوترو

ژل بلوترو

دهمین ژل در لیست ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت : آیدیا

ژل آیدیا که محصول کشور ایتالیا می باشد و چند سال است که به صورت گسترده به تولید محصولات جوانسازی و زیبایی پرداخته. همینطور در چند سال اخیر توانسته یکی از محبوب ترین برند ها در بازار  شود.

هدف اصلی این کمپانی بر روی استفاده از محصولات در مدت طولانی در کنار ایمن بودن است. محصولات این کمپانی بسیار متنوع می باشد. این ژل که بر پایه هیالورونیک اسید است در شکاف ها و بخش هایی که دارای چین و چروک ها است نفوذ می کند و باعث پرکنندگی و صاف شدن در ناحیه مورد نظر می گردد.

ژل آیدیا لیپس lips

ژل آیدیا لیپس lips

یازدهمین ژل در لیست ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت : فیورج

فیورج که حاوی هیالورونیک اسید می باشد و توسط کشور ایران ساخته شده و دارای سه نوع مدل شاملS  ، L و XL می باشد که هر کدام برای نواحی خاصی از صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

فیورج - ژل ایرانی

فیورج – ژل ایرانی

دوازدهمین ژل در لیست ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت : آلاینا

این ژل که محصول کشور آلمان می باشد. از این محصول می توانیم در جهت کم شدن چین و چروک ها و همینطور حجم دهی به گونه ها، لب ها ، برای جوانسازی و بهبود جای زخم استفاده نماییم.

سیزدهمین ژل در لیست ژلهای مورد تایید وزارت بهداشت : ریوانس

این ژل که یک پرکننده تزریقی بر پایه هیالورونیک اسید است که در بخش درم پوستی تزریق می گردد و سبب زیاد شدن هیدراتاسیون  و موجب از بین بردن خطوط چین و چروک های عمیق در ناحیه پیشانی، اطراف چشم و مابین ابروها می شود. ریوانس می تواند برای حجم دهی و همچنین کانتورینگ مورد استفاده قرار گیرد. ایجاد درخشندگی و شادابی با این ژل امکان پذیر است.

چهاردهمین فیلر در لیست بالا : سایفا

فیلر سیفا یا سایفا توسط شرکت اتریشی Croma-Pharma GmbH ، شرکتی با سابقه طولانی در ایجاد اسید هیالورونیک (HA) تولید می شود. مواد و ترکیبات ژل پرنسس با دقت انتخاب شده و یک فرآیند تولیدی خودکار و بی نظیر ، از بالاترین کیفیت اطمینان می دهند. این ژل در گذشته با عنوان پرینسس تاییدیه وزارت بهداشت دریافت نموده بود که پس از تغییر نام، مجدد لیبل وزارت بهداشت دریافت نمود.

ژل سیفا فیلر - Saypha

ژل سیفا فیلر – Saypha

 

پانزدهمین فیلر در لیست بالا : اینووسنس

اینوسنس ساخت ایران می باشد. یک محصول فیلر با نام اینووسنس انواع گسترده ای از فیلرها را برای افرادی که به دنبال جوانی و ظاهری طبیعی هستند ارائه می دهد. در واقع، تکنولوژی مورد استفاده برای ایجاد این ژل دارای نوآوری های ویژه‌ای است.

تنوع محصولات فیلر اینووسنس امکان رفع چین و چروک، بازگرداندن حجم و حجم‌دهی به مناطقی مانند گونه و لب را فراهم می کند. این فیلرها همچنین می‌توانند در بهبود ترطیب پوست، جوانسازی گردن و صورت مورد استفاده قرار گیرند. مزایای این محصول شامل دستیابی به نتایج فوری، طبیعی و بدون نیاز به دردآوری است. به علاوه استفاده از لیدوکائین در این فیلر باعث می شود تزریق محصول به راحتی و بدون درد صورت گیرد.

ژل اینووسنس سیلک Silk

ژل اینووسنس سیلک Silk

شانزدهمین ژل مورد تایید وزارت بهداشت : ژل درمال استایل

فیلر درمال استایل Dermalstyle Filler یک ژل هیالورونیک اسید می باشد. درمال استایل محصول کشور آلمان می باشد. تقویت پوست با هیالورونیک اسید – همانطور که در Dermalstyle موجود است – به یکی از محبوب ترین روش های زیبایی در دسترس همه کسانی که مایل به جوان سازی صورت بدون جراحی هستند تبدیل شده است.

درمال استایل لایت حاوی بالاترین غلظت اسید هیالورونیک غیر حیوانی و غیر لینک شده است که در حال حاضر موجود است. ترکیب DermalStyle Light اسید هیالورونیک ۱۸ میلی گرم در میلی لیتر و ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر گلیسرول است.

ژل درمال استایل

ژل درمال استایل

هفدهمین ژل مورد تایید وزارت بهداشت : ژل ATP

یک ژل جوانساز با نام ATP در ساخت ایران است که حاوی هیالورونیک اسید می باشد. این محصول پوستی به عنوان یک راهکار برای بهبود و ترطیب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. هیالورونیک اسید یک ترکیب طبیعی است که در پوست انسان یافت می شود و نقش مهمی در حفظ رطوبت و جوانی پوست دارد. فیلر ATP دارای چهار مدل فیلر می باشد که در صفحه مربوطه به توضیح داده شده اند.

هجدهمین ژل مورد تایید وزارت بهداشت: ژل پلوریال

یک ژل حرفه ای دیگر در میان محصولات شرکت کروما ، ژل پلوریال اتریش می باشد. این ژل دارای پایه هیالورونیک اسید می باشد. از پلوریال برای افزایش حجم، بهبود ساختار و الاستیسیته پوست استفاده می شود. همچنین برای کاهش ظاهر چین و چروک های پوستی استفاده می شود. این فیلر با تحریک فعال سلول های فیبروبلاست، باعث تولید کلاژن جدید در پوست می شود که به مرور زمان باعث جوان تر شدن پوست می شود. این فیلر نیز طی چند سال اخیر تاییدیه وزارت بهداشت دریافت نموده است.

ژل پلوریال - pluryal filler

نوزدهمین ژل مورد تایید وزارت بهداشت : ژل استایلج

شرکت ژل استایلج (Filler Stylage) یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه تولید فیلرهای پوستی و محصولات زیبایی است. این شرکت به تولید فیلرهایی متنوع با استفاده از فناوری های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت بالا متمایز می شود. فیلر استایلج برای افزایش حجم، جوانسازی، و بهبود ساختار پوست مورد استفاده قرار می گیرند. این شرکت به عنوان یکی از پیشروها در صنعت زیبایی شناخته می شود.

ژل استایلج - stylage

4.4/5 - (23 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید